لندروور-رنجروور

بررسی رنجروور اتوبیوگرافی 2017 جدید

رنجروور با ترکیبی از آسایش، عملکرد، کیفیت و باکلاس بودن یکی از شناخته شده ترین خودروهای لوکس بازار است. این خودرو چندین سال است که به خوبی انجام وظیفه می‌کند و این مدل به‌روز شده برای سال ۲۰۱۷ بار دیگر می‌خواهد نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

range-rover-autobiography-2017-05
مهم‌ترین تغییر این تازه‌وارد معرفی مدل جدید SVAutobiography Dynamic است که قبلاً آن را تست کرده‌ایم اما این نسخه‌ی اتوبیوگرافی نیز به‌روز شده و دارای سیستم اطلاعات سرگرمی InControl Touch Pro با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی و برخی بهبودها در لیست تجهیزات است.

range-rover-autobiography-2017-08
این سیستم جدید قطعاً نسبت به نسخه‌ی قبلی ارتقا یافته اما گرافیک آن هنوز به خوبی دیگر سیستم‌های بکار رفته در خودروهایی مثل مرسدس S کلاس نیست و برای خواندن صفحه‌نمایش باید چشمتان را از روی جاده بردارید. البته باید گفت صفحه‌نمایش با دستکش کار نمی‌کند.

range-rover-autobiography-2017-02
هنوز هم در این خودرو ارتباط وای فای و توانایی اتصال به ساعت هوشمند نیز وجود دارد. به علاوه سیستم dual view نیز در خودرو دیده می‌شود که سرنشین جلو می‌تواند با صفحه‌نمایشی متفاوت همانی را ببیند که پیش روی راننده قرار دارد.

range-rover-autobiography-2017-03
از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیق‌پذیر سفارشی، ترمز اضطراری هوشمند، دستیار نقاط کور و حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد. همچنین سیستم حرکت کشش کم هم در خودرو نصب شده که به شما اجازه می‌دهد تا سریعاً از روی زمین کنده شده و حرکت کنید.

range-rover-autobiography-2017-04
خودروی حاضر در تست از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری دیزلی استفاده می‌کند و اگرچه پرفورمنس این پیشرانه برجسته است اما شاید اکثر افراد پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی را انتخاب کنند. گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری این خودرو باعث می‌شود بدون زحمت چندانی به سرعت‌های بالا برسید.

range-rover-autobiography-2017-09
اگرچه رنجروور در بحث هندلینگ بهترین خودرو نیست و رنجروور اسپورت کوچک‌تر و ارزان‌تر سواری بهتری دارد اما این خودرو بهتر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. هنوز هم تکان‌های مشهودی در بدنه به چشم می‌خورد اما این شاسی‌بلند بزرگ حتی در راه‌های پرپیچ‌وخم نیز آرام و خونسرد احساس می‌شود.

سیستم تعلیق مناسب و کابینی که به‌طور باورنکردنی‌ای ایزوله شده باعث می‌شوند وضعیت راحتی را در خودرو داشته باشید.

مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جذاب برای رنجروور اتوبیوگرافی ۲۰۱۷ باعث تقویت جایگاه این خودرو در کلاس شاسی بلندها شده است. این خودرو توانایی‌های غیرقابل‌باوری دارد و یکی از لوکس‌ترین‌های بازار است. اگرچه رنجروور یکی از تاپ ترین آفرودرها است اما در خط مستقیم نیز سریع بوده و تکنولوژی‌های زیادی دارد.

مشخصات رنجروور  ۴.۴ SDV8  اتوبیوگرافی

  • قیمت: ۱۰۰۹۵۰ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری دیزلی
  • قدرت/گشتاور: ۳۳۴ اسب بخار/۷۴۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته ی اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۶.۹ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۱۷ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. تقي

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    رنجروور اووک بهتره از نظر زیبایی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. سعید(تهران)

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (496 ديدگاه)

    متفاوته، این روزا متفاوت بودن اونم به سبک رنجرور ارزشش فک کنم حتی از این صدهزار پوند هم بیشتر باشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مجید

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    یکی از سلاطین آفرود!!!!!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. VIPER ACR

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بی نظیره ?
    با این هیکل شتابش از نظر من ایده آله.
    از قابلیت آفرود این غول دوست داشتنی شاید 99 درصد مالکان استفاده نکنن.

    به غول دومینیک تورتو در Fast And Furiois 7 : «هیچ چیز ناراحت کننده تر از اسیر کردن یک هیولا در قفس نیست »

    این ماشین رو باید به دل کوهستان ببری تا صخره ها رو زیر لاستیک هاش خرد کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  5. shirko

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    مهد زیبایی بی نظیر و اصالت ؛ بریتانیای کبیر

    موافقم 1
    مخالفم 2
  6. farshid omidfar

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    چقدر یه ماشین میتونه با کلاس باشه!؟
    هیچ ماشینی نمیتونه شبیه رنجروور باشه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  7. Omid622

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    درسته ماشین خوبیه اما اون ابهت و پرستیژ بنتایگا یا G500بنز رو نداره البته منظورم این رنجرو نیست اون مدلی که ۵۵۰ اسب بخار قدرت داره و موتور بنزینی هستش و حدود ۲۰۰ هزار دلار قیمت داره
    در کل خبری که در انگلستان شنیدم این که مالکان رنجرو دارن ماشین های خودشونو تحویل میدن که برن بنتایگا رو بخرن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  8. یاس ی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    ببخشید ، ماشینهارو به کی تحویل میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا