مزدا

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020

خودروهای سواری کوچک سهم بیش از ۵۰ درصدی در بازار خودروی مکزیک دارند بنابراین جای تعجب زیادی ندارد که مزدا این کشور را برای معرفی محصول فیس لیفت شده خود انتخاب کرده است. دیگر دلیل واضح برای معرفی مزدا ۲ سدان فیس لیفت در این کشور وجود خط تولیدش در مکزیک می‌باشد.


همان‌گونه که انتظار می‌رفت این خودروی چهار درب به‌روزرسانی‌های مشابه نسخه هاچبک ۵ درب را دریافت کرده است. واضح‌ترین تغییر طراحی مزدا ۲ سدان فیس لیفت در بخش جلو رخ داده جایی که شاهد جلوپنجره جدید با الگوی سه‌بعدی، چراغ‌های جدید و سپر متفاوت با نوارهای کروکی هستیم.


چراغ‌های عقب خودرو تغییری نداشته‌اند اما رفلکتورها در جای جدیدی نصب شده و نواری دکوراتیو بینشان خودنمایی می‌کند. این سدان ارزان‌قیمت همچنین از اسپویلر لبه‌ای و رینگ‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی جدید سود می‌برد. تغییرات کابین نیز شامل صندلی‌های جلوی جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی مزدا کانکت است که به‌صورت استاندارد از اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است.

این خودروی تازه‌نفس همچنین در مکزیک قوی‌تر شده زیرا از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری اسکای اکتیو جی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه همچنان با گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک همکاری می‌کند. موضوع جالب اینکه مزدا ۲ سدان ۲۰۲۰ همچنان از سیستم کنترل گشتاور قدیمی استفاده کرده و فاقد سیستم کنترل گشتاور پلاس بکار رفته در مدل هاچبک می‌باشد.

قیمت این خودرو از ۱۳۴۱۵ دلار آغاز می‌شود. انتظار می‌رود مزدا ۲ سدان فیس لیفت در بازارهایی همچون ژاپن و اروپا هم عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا همین به‌روزرسانی‌ها برای مدل آمریکایی مزدا ۲ یعنی تویوتا یاریس ریبج شده هم در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. نوید جهرمی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3680 ديدگاه)

    ای امان از دست بهمن خودرو. قیمتشو که دیدم مخم سوت کشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mad.z.Max

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    فقط به جزییات و زیبایی کابین نگاه کنین!! اصلا حرف نداره این!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۲۳ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      نمایشگر هد آپه بالای کیلومتر شمارشو ببینین!! اصلا با این قیمت همچین پکیج کامل و زیبایی رو کمپانی دیگه میفروشه؟ من که گرونترشم ندیدم انقدر کامل و زیبا باشه..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (259 ديدگاه)

    مزدا را عشق است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سروش

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    هم قیمت ساندرو و بریلیانس اینجا!!!! نعش این به اون زباله‌ها می‌ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین دهمرد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (2400 ديدگاه)

    هاچبکش قشنگتره.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا