ولوو

سوددهی فوق‌العاده ولوو در سه‌ماهه سوم 2017

ولوو اعلام کرد در سه‌ماهه عملیاتی سوم خود شاهد رشد سوددهی ۷۷.۵ درصدی بوده و یکی از دلایل این اتفاق عملکرد قوی در چین بوده است.


موضوع مهم اینکه خودروساز خوش‌نام سوئدی توانسته به سود عملیاتی ۴۴۲ میلیون دلاری دست پیدا کند که بیشتر از سود عملیاتی ۲۵۰ میلیون دلاری مدت مشابه سال پیش می‌باشد.

volvo s90
فروش این برند در چین با رشد ۲۹.۹ درصدی در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۷ همراه بوده درحالی‌که ولوو افزایش فروش ۶.۲ درصدی در اروپا داشته است. فروش جهانی این خودروساز نیز با رشد ۹ درصدی به ۴۱۳۴۷۲ دستگاه رسیده که بیشتر از فروش ۳۷۹۳۲۹ دستگاهی سال ۲۰۱۶ است.


پرفروش‌ترین خودروی ولوو دو نسل از XC60 بوده است (نسل قبلی این خودرو در ماه دسامبر با خط تولید خداحافظی خواهد کرد). پس از این خودرو نیز مدل‌های V40 و V40 کراس‌کانتری قرار دارند. ولوو همچنین اعلام کرده تقاضای زیادی برای مدل‌های سری ۹۰ کمپانی وجود داشته است.


هاکان ساموئلسن مدیرعامل ولوو می‌گوید:

رشد درآمد خالص ما به خاطر افزایش فروش در تمامی بازارها و بالا رفتن محبوبیت مدل‌های جدید S و V90 و همچنین XC60 است. به عنوان نتیجه، سود عملیاتی ما نیز بهبود یافته و نشان دهنده دست‌یابی به اهداف ما در حفظ سود پایدار و تثبیت به عنوان یک خودروساز جهانی با محصولات جذاب در تمامی بازارها می‌باشد.


نهایتا باید گفت این خودروساز سوئدی پیش‌بینی می‌کند سال ۲۰۱۷ چهارمین سال پیاپی برای ثبت رکورد فروش برند خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تنها مشکلی که ولوو داره، سیستم اطلاعات و سرگرمیشه، اینو درست کنه، دیگه نمیشه ایراد خاصی از محصولاتش گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فرشاد جان شما تجربه استفادشو داری؟ یادمه یکی دیگه از بچه ها هم اینو میگفت. اگه تجربشو داری بگو کنجکاو شدم ببینم چه مشکلی داره.
    ولوو خیلی شرکت خوبیه. از وقتی دست چینیها افتاد روز بروز داره بهتر میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      نمیدونم،ولی احتمال میدم منظور فرشاد جان،نشریاتی مثل کانسومر و جی دی هستش.
      نشریاتی زرد یا شاید قرمزی که برای بقای خودشون احتیاج به پول دارن.
      یه مطلبی هم من میخودنم که جی دی پاور گفته بود که عملکرد چینی ها خیلی خوب بوده و خیلی پیشرفت کردن و تا سال 2020 هم رده ی خودروسازان مطرح میشن و حتی میتونن ازشون پیشی بگیرن!!!!!!
      من ولوو رو دوست دارم و اصلا هم اهمیت نمیدم این مجلات((رشوه گیر)) چی میگن.همین که ولوو این همه رشد فروش و سود دهی داشته،جواب دندان شکنی هست به امثال این نشریات ((سبزی پیچ)).

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۱۰ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (2644 ديدگاه)

        دانیال جان
        راجب اون لیست ها جایی خبری چیزی خوندی مبنی بر رشوه گیر بودنشون ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    من عاشق اس 90 هستم خیلی زیبا و شیکه به نظرم از خیلی از مدلای المانی شکیل تره منتهی ایرادش فقط موتورشه دیگه کلا یه موتور دولیتری بنزینی داره که قدرتش با افزایش حجم توربو و اضافه شدن سوپر شارژر تقویت میشه مدل دیزلیشم همین طوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایرانی

    ۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    این رکورد… نتیجه جدی گرفتن توجه به علایق و خواست مشتری… در کنار به روز بودن تکنولوژی و ایمنی و…. میتوان از جمله به طراحی ساده و صد البته در عین سادگی زیبا و دلنشین… اشاره کرد..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. الهی

    ۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    آخرش ما نفهمیدیم نماینگی ولوو به نام داتیس خودرو مجاز به واردات s90 و xc40 و…. کلا محصولات جدید ولوو شد یا نه.. هرکی یه چیزی میگه..!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amin

      ۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      خیر داتیس خودرو یه شرکت کاملا غیر قانونیه و به هیچ وجه نماینده ی ولوو نیست،حتی این قراردادی هم که دائم ازش حرف میزنن با خود شرکت ولوو نیست با یه شرکت المانیه که تو زمینه ی تیونینگ ماشینای ولوو کار میکنه،تو ایران افرا موتور نماینده ولوو به حساب میاد که اونم رسمی نیست حتی

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا