پورشهتسلا

درگ قاتلان خاموش: پورشه تایکان در برابر تسلا مدل اس

باز هم چالش پورشه تایکان و تسلا مدل اس و این بار پرچم‌داران هر سری در برابر هم قرار می‌گیرند. پورشه تایکان توربو اس مدل ۲۰۲۰ به مصاف تسلا مدل S P100D با مد Ludicrous+ می‌رود. یک فرودگاه در بلغارستان میزبان این رویارویی بی سروصدا است.

نماینده امریکا داری دو موتور الکتریکی است. محور جلوی آن ۲۷۵ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و محور عقبی هم ۵۰۳ اسب بخار و ۷۲۰ نیوتن‌متر خروجی دارد. در حالت Ludicrous+ خروجی مجموع موتورها به ۷۵۰ اسب بخار می‌رسد. بدین ترتیب می‌توان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۵ ثانیه کسب کرد. البته موتورترند سه سال قبل توانسته بود به زمان ۲.۲۸ ثانیه هم دست یابد.

در گوشه دیگر باند، رقیبی از آلمان حاضر است که پیشرانه الکتریکی آن هم می‌تواند حداکثر ۷۵۰ اسب بخار نیرو و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در حالت اوربوست تولید کند. شتاب صفر تا ۹۶ رسمی این خودرو هم ۲.۶ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

از آنجا که عملکرد و توانایی‌های این دو سوپرالکتریکی بسیار شبیه به هم است لذا پیروز میدان نیز تفاوت چشمگیری با بازنده نخواهد داشت. هر دوی این خودروها نیز متعلق به مشتریان بوده و بنابراین اتهامی مبنی بر تقلب مانند دوئل‌های قبلی را نمی‌توان مطرح ساخت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پورشه تایکان انصافا سریع تره. در پیست این اختلاف خیلی بیشتره.
    اما درگ های الکتریکی ها چقدر سرد و بی روحه. با اینکه به شدت سریه هستن اما یه جوریه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بعد از درگ مجله TOP GEAR مجله AUTO ZEITUNG هم درگی بین تسلا S پرفومنس و پورشه تایکان توربواس انجام دادکه همون نتیجه رو بهمراه داشت.
      چند روز پیش درگی جدیدی از XADER انجام شد بین تسلا S نسخه 539 اسب بخاری و پورشه تایکان نسخه 530 اسب بخاری که نتیجه بازم به هین شکل بود.
      یه درگ دیگه هم در یوتیوب چندوقت پیش دیدم که کار مجله خودرویی نبود اما یه کانال خودرویی انجامش داده بود بین پورشه تایکان توربواس و تسلا SP100D که نتیجه اونم به همین شکل بود.
      (( ایکاش مجله CARWOW هم درگ بین تایکان توربواس و تسلا S پرفومنس رو انجام بده چون هم درگ هستش و هم درگ رولینگ))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یانکی

      ۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      وجدانن کسی قبول میکنه تسلا بالای یازده تایم بزنه.من چیزی نمیگم ولی همینقدر میدونم خوده پورشه اگر احساس کنه ماشینش سریعتره ارقامی میداد که رکورد رو از تسلا بگیره.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Elmiraj

        ۵ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (3078 ديدگاه)

        بذار Ludicrous mode خاموش کنند و دلشون به چهار متر اختلاف خوش باشه ?

        موافقم 1
        مخالفم 2
    3. میلاد

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (15 ديدگاه)

      آره انصافا بخش زیادی از هیجان درگ توی غرشه موتوره که به رخ بکشی خودتم لذت ببری، چیز جالب اینه شتاب تمامی محصولات پورشه توی سگمنهاشون جزو بهترینان
      احساس میکنم خودرو های الکتریکی بلای جون تیونر هان، فکر کن باید بدنه رو تغییر بدی بعد سیم پیچ القایی موتورارو عوض کنی بعد باطریا رو تغییر بدی و… هزینش از ساخت یه ماشین جدید هم بیشتر میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Reza

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5320 ديدگاه)

      با اینکه علاقه زیادی به تسلا دارم ولی انتخابم پورشه ⁦❤️⁩

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مهراد

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (749 ديدگاه)

    یارو مثل ربات حرف میزد ?

    دم هر دو خودروساز گرم چون ماشینای عالی ساختن

    در مورد این درگ هم بگم هر دو خودرو میتونن از این رکوردی که این کلیپ ثبت کرد رکوردای بهتری بزنن علی الخصوص تسلا که به نظرم در حالت ایده آل میتونه 10.5 ثبت کنه کوآرتر مایل رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3078 ديدگاه)

    طی ده ها درگ و تستی که من در سه سال اخیر از P100d دیدم و می‌بینم ، این ماشین همیشه بدون حالت لانچ مخصوص شتاب ۲.۹ ثانیه و یک چهارم مایل ۱۱.۱ ثانیه را ثبت می‌کنه….
    .
    در حالت Ludicrous تا حالا ندیدم که P100d بالای ۱۰.۹ ثانیه ۴۰۰ متر را طی کنه….!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2485 ديدگاه)

      البته احتمال داره تسلا تو این حالت ۲۰-۳۰ بار شتابگیری کنه
      ماشین کلا ذوب بشه
      هرچند مقایسه چندان منطقی‌ نیست چون اختلاف قیمت خیلی‌ زیاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. اردوان

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      سریع تر هم هست بعضی وقت ها ۲.۵ میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Farzad

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    چقدر این تایکان خوشگله ، واقعا زبباست ? و با وجود اینکه رانندش دیر لانچ کرد ولی برنده شد ??

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1194 ديدگاه)

      منم دیدم اصلا حرفم که پورشه زشته رو پس گرفتم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. حمید

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (370 ديدگاه)

    بیخیال شتاب ، فقط کابین پورشه رو نگاه کنید ببینید اصالت در خودرو سازی یعنی چی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. NAVID۰۰۹۸

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (9999 ديدگاه)

    فقط پورش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Alireza

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (628 ديدگاه)

    پورشه دیرتر استارت زد مشخص بود، و نکته دیگه اینکه تسلا زمان خوبی نزد ۱۱.۱ واسه این مدل زیاده
    تو carwow که ۱۰.۵ و ۱۰.۶ ازش زیاد دیدم
    البته سریع بودنشون تو دوست نداشتنی بودنشون هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Reza

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    با اینکه دیرتر حرکت کرد ولی با اختلاف تقریبا زیادی برد،دم پورشه گرم واقعا عالیه،ولی درگ این الکتریکی ها واقعا بدون هیجان هست!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. سینا BMW

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    با اینکه درگ بدون صدای موتور بنزینی خسته کنندس ولی این تایکان خیلی قشنگه. اگه مجبورم کنن ماشین برقی بخرم تنها ماشین برقی خوب ، تایکانه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. MAHDI

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    BMW BLOG پورشه تایکان 4S رو تست و بررسی کرده و بررسی رو با این تیترشروع کرده :: آیا تایکان بهترین الکتریکی دنیاست؟؟؟؟؟
    در پایان بعد یه مطلب طولانی امتیازات پورشه تایکان به این شکل بوده توسط BMW BLOG

    * طراحی کلی :: 10 امتیاز
    * کیفیت کابین:: 8 امتیاز
    * بازخورد فرمان:: 9 امتیاز
    * عملکرد خودرو:: 10 امتیاز
    *هندلینگ خودرو:: 9 امتیاز
    *قیمت مدل 4اس:: 8 امتیاز
    * امتیاز نهایی :: (( 9 امتیاز))

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Aran Milan

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (280 ديدگاه)

    پورشه بالاخره ماشین ۱۲ سال پبش رو شکست داد تبریک میگم البته با قیمت دو برابر!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      پورشه اصلا تسلا رو حریف خودش نمیدونه ، واقعا هم قابل مقایسه نیستن ، یکمی راحبه مهندسی تایکان مطالعه کنی متوجه میشی …

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. اردوان

        ۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (32 ديدگاه)

        اره مدیر عامل پورشه هم تو محاصبه میگه که : ما اصلا تسلا رو رقیب خودمون نمیدونیم!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  12. کافر مقدس

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    درگ هایی که کلا تو یک مسیر میرن و حتی ابتدایات درگ رو هم ندارن خیلی مسخره ست

    درگ تخصصی 6پاراگراف استاندارد و توضیح داره ولی اینا دورـه همی یه حرکتی میکنن بالاخره سایت ها باید پول دربیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حمید

    ۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    پورشه زیباست❤❤

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. hamid

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (44 ديدگاه)

    تازه راننده پورشه کمی دیرتر شروع به حرکت کرد 1 ثانیه ایی تاخیر داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Saeed

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    مجله درگ‌تایمز با تسلا مدل Sو حالت چیتا رفته بود تو پیست درگ و ۱/۴ مایل رو تو ۱۰/۴۶ ثانیه زد!
    از طرف دیگه همین مجله با پورشه تایکان توربوS رفت به همون پیست درگی که تسلا اونجا رکورد زد،و ۱/۴ رو توی ۱۰/۵۳ ثانیه زد!
    اما اینجا ۱۱ ثانیه با تسلا آخه؟شک دارم!…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اردوان

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      اون تسلا مدل s دو در بوده ولی این تسلا p100 چهار در هست
      ولی پورشه بازم همونو میزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. رضا

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (310 ديدگاه)

    آدم انتظار داره وقتی یه ماشینی قیمتش دو برابره لااقل ١٠٪؜ سریعتر باشه ، ولی اینطور نیست ، پورشه به زور تسلا رو شکست داد و البته تو خیلی تستای قبلی بازنده بود ،

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اون خیلی تست ها کدوم بودن؟؟؟
      منکه هردرگی دیم بین این دو پورشه پیروز بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. اردوان

        ۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (32 ديدگاه)

        اره همش تسلا رو زده حتی با ۹۱۱ gr2rs هم تو سرعت بالا تسلا رو میگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. اردوان

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      اگر اینطوریه پس ما نباید سه میلیارد بدیم لندکروز بخریم!!
      باید ۱۳۰ تومن بدیم زانتیا بخریم !!! چون شتاب بیشتری داره??
      حرفت منطقی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. اردوان

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (32 ديدگاه)

    وقتی میگن هنر المانی یعنی این!!! تسلا خیلی ماشین پرشتابی هست که تقریبا از پس همه ماشین های هم رده خودش بر میاد ولی پورشه با ی ماشین مثل تسلا با موتور الکتریکی البته کوچیک تر این هیولا رو شکست میده . دلیل علمیش هم توی سایت اسب بخار نوشته
    به هر حال این ماشین المانی از پس این امریکایی با ادعا بر میاد!?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Farzad

    ۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    پدال جان چرا وقتی یه کامنتی رو ثبت میکنیم دیر نمایش داده میشه شاید یکی دوساعت طول بکشه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اردوان

      ۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      مال منم همینطوریه ب خاطر اینترنته باید خیلی خیلی سرعتش بالا باشه تا همون لحظه بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        اوکی مرسی

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا