پورشه

صندلی‌های سفارشی پورشه با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی!

پورشه صندلی تولیدی با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی را معرفی کرد. این خودروساز می‌گوید صندلی‌های یاد شده تحولی عمیق نسبت به صندلی‌های اسپورت سنتی محسوب می‌شوند.

این صندلی پرینت شده سه‌بعدی بر پایه نمونه‌ی کاملاً سطلی سبک‌وزن ساخته شده و دارای چندین لایه داخل یکدیگر می‌باشد.

لایه‌ی اولیه از پلی‌پروپیلن ساخته شده و این ماده به لایه راحت منحصربه‌فردی متصل است که با پرینتر سه‌بعدی تولید می‌شود. این لایه راحت پلی اورتانی از نوع تهویه دار بوده و باعث می‌شود راننده حس راحتی داشته باشد.

البته نکته اصلی این است که لایه راحت یاد شده به لطف تکنولوژی پرینت سه‌بعدی قابل شخصی‌سازی است. به همین خاطر صندلی‌های جدید پورشه میزان سفتی متفاوتی داشته و می‌تواند با توجه به سلیقه راننده و مالک تولید شود.

این صندلی سپس با پوشش Racetex تهویه دار پوشانده می‌شود. اگرچه این امر باعث می‌شود بخش اعظم لایه‌های ساختاری پنهان شوند اما “پنجره‌هایی” وجود دارند که بخشی از ساختار پیشرفته صندلی را نشان می‌دهند.

این صندلی که فعلاً در فاز مفهومی قرار دارد طبق گفته‌ها وارد خط تولید خواهد شد. پورشه تست‌های این صندلی روی مدل‌های ۷۱۸ و ۹۱۱ را از اواخر سال جاری شروع خواهد کرد.

صندلی‌های تولیدی دارای سه سطح از راحتی نرم، مدیوم و سفت خواهند بود. قرار است تولید این صندلی‌ها از اواسط سال ۲۰۲۱ شروع شود.

اگر بازخوردها و تقاضاهای مناسب حاصل شود احتمالاً پورشه صندلی‌های کاملاً شخصی‌سازی شده را نیز عرضه خواهد کرد. این صندلی‌ها احتمالاً طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را خواهند داشت.

پورشه کاملاً درباره این صندلی‌ها هیجان‌زده بوده و می‌گوید:

صندلی‌های اسپورت شخصی‌سازی شده پیرو اصول همان صندلی‌ای هستند که مشتری را اولویت اصلی موتور اسپورت می‌داند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    دست مریزاد ?
    همینجوری ادامه بده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mahdi

    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    امیدوارم سودی که ایران خودرو از به خورد دادن لگناش به ما بدست اورده از گوشاش بریزه بیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا