پورشه

معرفی پورشه تایکان با پکیج کربن اسپورت دیزاین

به نظر می‌رسد همه حتی جی لنو پورشه تایکان را دوست دارند! این سدان بدون آلایندگی اشتوتگارتی بازخوردهای بسیار مثبتی از طرف طرفداران و اصحاب رسانه دریافت کرده و به سختی می‌توان به طراحی جذاب این سدان بسیار زیبا شکی داشت. تایکان حتی در حالت استاندارد خودرویی با تناسبات جذاب بوده و بخش سفارشی پورشه یعنی Exclusive Manufaktur می‌تواند آن را جذاب‌تر بکند.

اواخر ماه پیش بود که این خودروساز آلمانی آپشن های ویژه‌ای را برای تایکان تدارک دید. هم‌اکنون نیز پکیج کربن اسپورت دیزاین برای تایکان توربو رونمایی شده است.

اول از همه باید اعتراف کنیم رنگ آبی بدنه‌ی تایکان می‌تواند بهترین طرح برای یک خودروی الکتریکی باشد؛ و زمانی که برخی قطعات آئرودینامیکی ساخته شده از فیبر کربن را به خودرو اضافه کنید نتیجه‌ای برجسته حاصل خواهد شد. اسپویلرهای لبه سپر جلو و عقب به علاوه رکاب‌های جانبی جدید باعث شده‌اند تایکان توربو اسپورت تر شود. نکته مثبت اینکه تغییرات یاد شده اثر زیادی روی ظاهر کلی خودرو نداشته‌اند.

درست همانند تایکان سفارشی قبلی، این نمونه دارای چراغ‌های LED ماتریکس به گرافیک سه‌بعدی اصلاح شده می‌باشد. همچنین رینگ‌های ۲۱ اینچی ویژه با تیغه‌های آئرودینامیک از کربن ساخته شده و رنگ مشابه بدنه دارند.

خوشحالیم بگوییم که داخل کابین نیز عناصر کربنی وجود دارند. ما با تمامی جزئیات آشنا نشده‌ایم اما پورشه گفته که شما می‌توانید رکاب‌های داخلی نورانی را برای تایکان توربو سفارش دهید. حدس می‌زنیم چندین قطعه کربنی دیگر هم داخل کابین قابل سفارش باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Hamidreza

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    سدان خوبیه تو لیستم هس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    واقعا از نظر طراحی اصلا قابل مقایسه با هیچکدوم از محصولات تسلا نیست … تسلا شاید فناوری های نوینی ارائه میده ولی اصالت توی طراحی چیزی نیست که یه شرکت توی ده سال بتونه بدست بیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    زیباست واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mf1

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (478 ديدگاه)

    خوبه بعد ازسالها پورشه یه تغیر ظاهری به ماشینش داده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا