سایر خودروهای آسیایی

معرفی لینک اند کو 05، شاسی‌بلندی کوپه و گران‌قیمت برای چینی‌ها

پس از انتشار تصاویر کم کیفیت در ماه پیش، اولین تصاویر رسمی از شاسی‌بلند جدید لینک اند کو ۰۵ منتشر شد.


این خودرو که قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۰ وارد بازار چین شود اساساً نسخه‌ی کوپه از اولین محصول این برند یعنی شاسی‌بلند ۰۱ می‌باشد. این خودرو به همراه کراس اوورهای ۰۱ و ۰۲ و همچنین سدان ۰۳ و هاچبک ۰۴ عرضه خواهد شد و حداقل از نظر ما می‌تواند عنوان خوش‌چهره‌ترین محصول لینک اند کو را از آنِ خود کند.


نمای جلوی این خودرو همان دماغه‌ی بالای دیگر محصولات لینک اند کو با طراحی جداگانه چراغ‌ها را نشان می‌دهد؛ اما جایی که اوضاع جالب می‌شود نمای عقب با چراغ‌های جدید و تیز، ستون‌های C ضخیم، عناصر مشکی، دیفیوزر متمایز و دو خروجی اگزوز می‌باشد. در این تصاویر جدید شاهد رنگ‌های متفاوت و رینگ‌های متمایز هستیم.


همانند دیگر خودروهای لینک اند کو، ۰۵ نیز از پلتفرم CMA توسعه یافته توسط ولوو استفاده کرده و با پیشرانه‌ی ۲ لیتری الکتریکی شده که قدرت ۲۵۱ اسبی و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.


کابین خودرو متفاوت از ۰۱ می‌باشد و مهم‌ترین تغییر آن طراحی جدید گوشه‌دار است که شامل صفحه‌نمایش بزرگ، خطوط تیزتر، فرمان جدید و ورودی‌های هوای یکپارچه با داشبورد است.

اگرچه این خودروساز برنامه‌های بزرگی برای حضور در بازارهای آمریکایی و اروپایی دارد اما فعلاً گفته شده شاسی‌بلند ۰۵ مختص بازار چین خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمید

    ۲۰ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    کاش این تو ایران هم میامد یک جورایی ولو ارزان قیمته

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا