آستون مارتین

ورود استون مارتین DBX به خیابان‌ها

اولین شاسی‌بلند استون مارتین با نام DBX رونمایی خواهد کرد اما بریتانیایی‌ها طی یک اقدام سورپرایز کننده اقدام به نمایش آن در خیابان مشهور داونینگ کرده‌اند. پدیدار شدن این خودرو به خاطر گرامی داشت روز St. David در تاریخ ولز می‌باشد.


تأسیسات تولید خودروی St. Athan دومین کارخانه تولید این خودروساز در بریتانیا بوده و اولین سایت تولیدی آن در گایدون قرار دارد. این تأسیسات جدید بیش از ۷۰۰ شغل جدید را خلق خواهد کرد.


سایت تولیدی جدید استون مارتین زمانی سایت نظامی بوده و در طول ۳ سال گذشته و طی یک فرایند هنری به تأسیسات تولید خودرو تبدیل شده است.


کسی که استون مارتین DBX را تا خیابان داونینگ مشایعت کرده رئیس بخش لاگوندا و مدیر اجرایی گروه استون مارتین آقای اندی پالمر و همچنین وزیر امور خارجه ولز آقای آلان کارینز بوده است. ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا نیز در این مراسم حضور داشته است.

پالمر گفته است:

مدل‌های پیش‌تولیدی این خودرو برنامه‌ی تست وسیعی را پشت سر گذاشته‌اند و در آب‌وهوا و محیط‌های گوناگونی حضور داشته‌اند. من مفتخرم اعلام کنم استون مارتین DBX در مراسم گرامیداشت هفته‌ی ولز در لندن حضور می‌یابد.


ترزا می هم دراین‌باره اظهار داشته است:

از آنجایی که ما همه‌چیز درباره‌ی ولز را ارج می‌نهیم بنابراین حضور اولین DBX نیز خیال‌انگیز است. این خودرو در تأسیسات جدید استون مارتین ساخته خواهد شد.

او ادامه داده است:

ایجاد ۷۰۰ شغل و سرمایه‌گذاری در این منطقه تضمین خواهد کرد که بریتانیا از نظر آینده‌ی حمل‌ونقل در دنیا حرف اول را خواهد زد.


تست‌های استون مارتین DBX از سال پیش در ولز آغاز شده و البته در مکان‌های مختلف همچون خاورمیانه، آلپاین و نوربرگ رینگ ادامه خواهد داشت.


طبیعتاً DBX به خاطر اینکه یک شاسی‌بلند است در همان تست‌های موردنظر استون مارتین برای گرند تورها و خودروهای اسپورت این شرکت حضور نخواهد یافت ولی تمرکز ویژه‌ای روی عبور از مسیرهای گوناگون خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    امید وارم یه وی12 طبیعی روش بره موتور بنز نزارن فقط.حالا وی 12 5.2 توربو هم خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Alireza

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (631 ديدگاه)

    ظاهر یه شاسی بلند رو نداره بیشتر شبیه ونتیج ک چاق شده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اون برجستگی روی درصندوق عقب هم تواین عکس ها واقعاعجیبه.حالا وقتی معرفی میشه بایددیدکه چطوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. بهنام

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    مثل مزراتی لوانته تناسبات جالبی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ساسان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1040 ديدگاه)

    طراحی ناموزونی داره..شبیه موجودات تکامل نیافته…بقول دوستان قضاوت نهایی میسپاریم بعد رونمایی ولی ازرو کاور که نا امید کنندست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بهراد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    شرکتایی که سدان تولید می کنن و مخصوصا متخصص تولید کوپه های اسپرت و سوپر اسپرت هستن وقتی اولین بار به مارکت شاسی بلند ها ورود می کنن معمولا یه درجا می زنن و بعدش راهشونو پیدا می کنن مگر اینکه مثل اوروس خیلی روش وقت و هزینه صرف کنن که یه چیز فوق العاده بشه و بتونه تمام صفات اسپرت بودن رو همراه آفرود به ارمغان بیاره.
    شما فک کن بخوای شخصیت کاریزماتیک یه ببر رو روی هیکل فیل سوار کنی خب معلومه اصلا فونداسیونش نمی خونه .پس باید یکم تغییرات داده بشه تا هویت قبلی حفظ بشه و هم خوی شاسی بلندی داشته باشه. امیدوارم فراری هم مثل لامبو بتونه خوب از پس اینکار بر بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا