آئودیبی ام ومرسدس بنز

رقابت جذاب بی ام و M5 با آئودی RS6 و مرسدس AMG E63

بی ام و M5، آئودی RS6 و مرسدس AMG E63 گل سرسبد محصولات پرفورمنس آلمان به شمار می‌روند و اخیراً در رقابتی هیجان‌انگیز رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

لوکس سازان آلمانی به خوبی می‌دانند چگونه محصولاتی لوکس، اسپرت و کاربردی بسازند و سه خودروی یاد شده مثال بارز این موضوع هستند. البته گاهی اوقات قدرت استاندارد پیشرانه خودروها کافی نیست و اینجاست که تیونینگی ساده اما مؤثر می‌تواند قدرت زیادی را به ارمغان بیاورد. به تازگی ویدئویی از مسابقه درگ نسخه‌های تیون شده M5، RS6 و E63 منتشر شده است و ما نیز می‌خواهیم آن را پوشش دهیم. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس-ای ام جی هم‌اکنون ۸۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و اگرچه گشتاور تولیدی آن با رقبا یکسان است اما بیشترین قدرت را بین هر سه خودرو دارد. این استیشن لوکس و اسپرت به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مجهز شده و ۱۹۹۵ کیلوگرم وزن دارد. قدرت بی ام و M5 و آئودی RS6 به ۷۵۰ اسب بخار می‌رسد هرچند بی ام و از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو استفاده می‌کند درحالی‌که نیروگاه آهنین ارباب حلقه‌ها از نوع ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو است.

هر دو خودروی M5 و RS6 به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز هستند هرچند وزن آئودی به ۲۱۰۰ کیلوگرم و وزن بی ام و به ۱۸۶۵ کیلوگرم می‌رسد. اگرچه مرسدس بیشترین قدرت تولیدی را در این رقابت دارد اما نمی‌تواند از آن برای پیروزی استفاده کند. در دو مسابقه از سه مسابقه درگ برگزار شده E63 رتبه آخر را کسب می‌کند اما در یکی از رقابت‌ها با شکست دادن آئودی مقام دوم را به دست می‌آورد. بی ام و هر سه درگ را پیروز می‌شود و زمان ۴۰۰ متر را در ۱۰.۵ ثانیه طی می‌کند. مرسدس و آئودی برای طی این مسافت به ۱۰.۸ و ۱۰.۹ ثانیه زمان نیاز دارند.

دو مسابقه رولینگ بعدی نیز دو پیروزی بیشتر را برای بی ام و به ارمغان می‌آورند. اگرچه پیروزی در مسابقه اول راحت رقم می‌خورد اما در رولینگ دوم رقابت فشرده‌ای وجود دارد چراکه خودروها تنظیمات اسپرت سواری را انتخاب کرده‌اند. آئودی در این مسابقه استارتی استثنایی دارد و ابتدا پیش می‌افتد اما بی ام و درست قبل از خط پایان پیش می‌افتد و با فاصله کمتر از سپر خودرو پیروز می‌شود. تست ترمز پایانی نیز مشابه درگ هاست و بی ام و در کمترین فاصله متوقف می‌شود و پس از آن نیز آئودی و مرسدس قرار می‌گیرند. اگرچه هر سه خودرو پرفورمنس قابل‌توجهی دارند اما دو استیشن مرسدس و آئودی سنگین‌تر از سدان بی ام و هستند. صنعت خودرو همواره در حال حرکت است و خودروسازان روی بهبود محصولات خود کار می‌کنند. مرسدس آماده به‌روزرسانی خانواده E کلاس می‌شود و احتمال ارتقای AMG E63 وجود دارد. بی ام و نیز در آینده نزدیک نسل جدید M5 را معرفی خواهد کرد و آئودی نیز برنامه ارتقای RS6 را در دستور کار دارد. باید منتظر ماند و رقابت جذاب هر سه هم‌وطن را در آینده تماشا کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. deutschland

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    رقابت قشنگ و هیجان انگیزی بود
    .
    ولی کاش از bmw یک نسخه استیشن میاوردن البته شک ندارم بازم bmw برنده میشد

    موافقم 37
    مخالفم 11
  2. S

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    آقای اشتری عزیز ترو خدا کلیپای مسخره این یارو نزارین تو سایت آخه مگه این 3 تا ماشین تو یه کلاس هستن که نوشتین رقابتی هیجان انگیز ؟؟؟ بخدا دیدن کلیپای این‌ یارو از صد تا فوحش برا آدم بدتره یه بچه 2 سالم میدونه این 3 تا ماشین تو یه کلاس نیستن آخه یه ماشین استیشن با اون‌ وزن بالا چه ربطی به یه سدان اسپرت داره واقعا آدم نمیدونه چی‌ بگههمه 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    موافقم 31
    مخالفم 61
    1. Dan

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (605 ديدگاه)

      درگ هایی که بین برقی ها و سوپر کار ها میندازه اره مسخرست ولی این دیگه بنظرم عادلانه بود
      پ.ن: استیشن با اون وزنش؟؟؟

      موافقم 29
      مخالفم 5
      1. S

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (181 ديدگاه)

        دوست عزیز الان m5 که یه سدان اسپرته با این دو تا استیشن سنگین عادلانس ؟؟؟ یا این عادلانه بود که بجای مدل استیشنشون مدل سدانشون می‌آورد؟؟؟ حالا کدوم عادلانس؟؟؟ میدونی مثل چی میمونه مثل اینکه m5 استیشنو که وزنش سنگینترم میشه برداری بیاری با قویترین e63 سدان بندازی به نظرت این عادلانس؟؟؟

        موافقم 13
        مخالفم 38
        1. رامتین

          ۱ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (3053 ديدگاه)

          علاقه به برند معنایی نداره. من عاشق m8 هستم ولی دوست دارم درگشو با شیرون ببینم و از شکستش لذت ببرم. آقای اشتری بسیار هم عالی بود.

          موافقم 21
          مخالفم 6
        2. S

          ۱ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          در جواب به رامتین . بجز مش واتسون هیچکس همچین کلیپی نمیسازه پس منتظر ساخت همچین کلیپی نباش . تو همین کلیپ اگه برعکسش بود توعه بیمر فن الان خودتو اینجا کشته بودی که ای قبول نیست ای فلانه نباید اینطوری باشه… پس بهتره یکم منطقی به قضیه نگا کنی بجای اینکه از رو علاقه نگا کنی من دارم میگم هیچ فرقی نمیکنه. همچین کلیپی ساختش اصلا رو اصول نیستش. من به نفع آئودی یا بنز یا بی ام و حرف نمیزنم دارم کلی میگم فرقی نمیکنه

          موافقم 7
          مخالفم 23
        3. آلمانی باز

          ۱ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (137 ديدگاه)

          باز هم کاربر s
          باز هم پدرکشتگی با bmw…

          موافقم 26
          مخالفم 8
        4. S

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          در جواب به المانی‌باز . تو خوبی که چنتا پست پایین‌تر داشتی m5 با amg gt مقایسه میکردی تو دیگه هیچی نگووووو

          موافقم 7
          مخالفم 19
        5. علی

          ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          *** همشون آخرین مدلن و هیچ کار نا عادلانه ای در کار نیست bmw از همه لحاظ بهتره 😏

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. مهران

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        تفاوت وزنی که انچنان تاثیری بزاره ندارن.بنزم با اینکه قدرتش بیشتر اون دوتا بود انتظار بیشتری داشتم ازش.
        بی ام و هم که همیشه تو درگ ها خوش درخشیده.

        موافقم 26
        مخالفم 3
        1. S

          ۱ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          عزیز من چرا متوجه نمیشین اصلا تو کلاس هم‌ نیستن اینا این یارو کلا درگ هایی که میزاره اصلا هیچ منطقی توش نیست یکم تعصب بزارین کنار فرقی نمیکنه کدوم‌ ماشینه این‌ درگ کلا اشتباس یه ماشین سدان اسپرت همیشه جلو یه استیشن تو واقعیت پیروز میشه مگه اینکه قدرت اون‌ ماشین خیلی دیگه بالاتر باشه اینا اصلا کلاسشون بهم‌ نمیخوره حالا من هرچی میگم شما باز حرف خودتون میزنین…

          موافقم 12
          مخالفم 28
    2. Javad

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      اون ماشین های استیشن هم اونقدرا که شما میگین دست و پا بسته نیستن

      موافقم 10
      مخالفم 3
      1. S

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (181 ديدگاه)

        آقا چرا متوجه نمیشین من نمیگم دست و پا بستن من میگم تو این کلاس حرفی ندارن جلو یه سدان اسپرت مثل m5 خب معلومه پیروز رقابت میشه این دیگه درگ انداختن داره ؟؟؟ عزیز من درستش این بود که هم e63 هم آئودی مدل سدانشون می‌آورد تو این رقابت منتهی این آقا بخاطر علایق شخصی خودش تو درگ هیچیو رعایت نمیکنه واقعا دوزار نمیارزه کلیپاش دیگه همه دارن میگن

        موافقم 6
        مخالفم 28
    3. hssn

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (477 ديدگاه)

      دوست عزیز یکم تعقل کنی میبینی RS6 نسخه سدان نداره
      همونطور که M5 نسخه استیشن نداره درحالی که بنز دو نسخه رو داره
      اینا همه تو یه کلاس هستن بجز اینکه فرم بدنه متفاوته
      هر سه این ماشینها بالاترین نسخه خودشون هستن علاوه بر اینکه تیون شدن

      موافقم 19
      مخالفم 3
      1. S

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (81 ديدگاه)

        منم میدونم m5 نداره برا همین‌ میگم باید نسخه e63 سدان‌ میاوردن نه اینکه استیشن بیارن ربطی نداره چون m5 استیشن نداره باید از استیشن e63 جلوش استفاده کنن ؟؟ این چه منطقیه وقتی شما یه درگی میسازی باید همه جوره دو تا ماشین در حد هم باشن ولی اینا اصلا تو کلاس هم‌ نیستن از کی یه استیشن تو کلاس سدان قرار گرفته که ما خبر نداشتیم؟؟ دوست عزیز قبول کن این یارو واتسون اصلا کلیپاش دوزاد نمیارزه حرف منم نیست فقط اکثرن اینو میدونن

        موافقم 6
        مخالفم 23
        1. ایلیا

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (8 ديدگاه)

          e63 رو هم می‌آورد شکست می خورد می خوای چی رو ثابت کنی … می خوای بگی بنز از BMW بهتره؟؟؟ کاربر s با این دو دو تا چهار هیچ وقت به نتیجه نمی رسی چون حقیقت گویای همه چیز هست

          موافقم 18
          مخالفم 5
        2. S

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (181 ديدگاه)

          کاربر ایلیا *** که میگی bmw بهتر از بنزه. بعد میگی واقعیت گویای همه چیزه 😂😂😂😂😂 داداش تو نکنه واقعا جدی جدی فکر کردی bmw بهتر از بنزه؟؟؟ همون e63 s چهارچرخ محرک m5 و لهش میکنه ***شما بشین با کلیپهای دوزاری مش واتسون حال کن 😂 😂 😂 😂

          موافقم 3
          مخالفم 15
  3. مردیم از خوشی

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1390 ديدگاه)

    جاشون تو ایران خالیه‌
    اگه سال ۵۷ ….

    موافقم 22
    مخالفم 6
    1. ❤BMW❤

      ۲ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      اگه سال ۵۷ انقلاب نمیشد ، ایران سومین ارتش بزرگ سایبری جهان رو نداشت ،
      جز ۱۰ کشور سازنده زیر دریایی نبود ،
      دومین سازنده ربات جراح نبود ،
      ۸ امین کشور فضایی دنیا نبود ،
      ۱۷ امین قدرت نظامی دنیا نبود ،
      بزرگترین حوضچه های ساخت کشتی رو توی منطقه نداشت ،
      جز ابر قدرت ها توی حوضه ساخت پهپاد نبود ،
      چهارمین کشور توی فناوری نانو نبود ،
      چهارمین قدرت دریایی جهان نبود ،
      پنجمین کشور سازنده موشک هایپر سونیک نبود ،
      بزرگترین ناوگان بالگرد غرب آسیا رو نداشت ،
      اون مقر نظامی عین العسد آمریکا رو تبدیل به خرابه نمی‌کرد ،
      و این همه دستاورد علمی و پزشکی و نظامی و …
      که اونقدر زیاده که سرتون درد میگیره و همش بعد از انقلاب بوده ،
      خیلی هاش رو هم ماها خبر نداریم ،

      موافقم 2
      مخالفم 13
      1. مردیم از خوشی

        ۳ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (1390 ديدگاه)

        مشکل اینه شما به ویرانه ای نگاه کرده و به آن افتخار میکنید
        ارتش سایبری که علیه مردم باشه مایه ننگ هست نه افتخار
        درباره باقی چیز ها هم اگه شما نبودید ما خیلی بهترش را به دشت می آوردیم

        موافقم 14
        مخالفم 2
        1. ❤BMW❤

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (1246 ديدگاه)

          کی علیه مردمه ؟
          اونی که جونش رو کف دستش میزاره واسه ناموس مردم و وطنش از جونش میگذره ،
          یا اونایی که این همه عملیات تروریستی رو خنثی میکنن تا همین مردم راحت بتونن زندگی کنن ؟
          شما مردم رو یه اقلیت میدونین که تحت تاثیر غرب قرار گرفتن
          در مورد اینکه خیلی بهترش رو بدست می‌آوردید نمیتونم خیلی چیزی بگم ولی معلومه با اون شاهزاده دلقک پشتک زن تون میتونستید

          موافقم 2
          مخالفم 15
      2. Alireza

        ۳ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (5 ديدگاه)

        این دستاوردهایی که نوشتی، بیشترشون فقط برای بقای خودشون هست و برای رفاه مردم نیست.
        الان خیلی کشورهایی اروپایی مثل دانمارک ، نروژ اصلا ارتش درست حسابی ندارن، اما مردموشن خوشحال ان و تورم ام شون لحظه ای بالا نمیره.
        بعدشم ایران اگر یک کشور آزاد بود و خودشو با همه دشمن نمیکرد، به خاطر موقعیت جغرافیایی اش (ایران یک موقعیت جغرافیایی عالی بین آسیا و اروپا با دسترسی به آب های آزاد رو داره) و دسترسی منابع طبیعی بالا، پتانسیل اینو داشت به یک از بزرگ ترین قدرت های اقتصادی جهان تبدیل بشه.
        برای نمونه ، بیشتر ۵٪ فلزات قابل استخراج جهان در ایرانه، شرکت های خودروسازی خارجی اگر اجازه اینو داشتن آزادانه تو ایران فعالیت کنن (زالوهایی مثل سایپا و ایران خودرو وجود نداشتن) میتونستن تمام چرخه تامین مواد اولیه شون رو توی خود ایران توسط شرکت های ایرانی بر طرف کنن (اونطوری دیگه نیازی نبود، مواد خام رو در حد مفت به کشورهایی مثل چین بدن، که از اونور هم به جای پول بهشون یک مشت جنس بنجل بدن)

        موافقم 16
        مخالفم 0
      3. میلاد

        ۳ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        باقی رو هم بگو

        بی ارزش ترین پول دنیا رو داره
        یکی از افسرده ترین مردم دنیا رو داره
        یکی از منزوی ترین کشورهای دنیا شده
        با وجود داشتن دومین منابع گاز دنیا و چهارمین منابع نفت دنیا، جز پایین سرانه درآمد سالانه رو در بین کشورهای دنیا داره
        یه ورزشگاه حرفه ای فوتبال و سایر رشته های ورزشی نداره
        یکی از دزدترین و فاسدترین مقام های عالی رتبه رو در بین کشورهای دنیا داره
        یکی از ده کشور اول دنیا در زمینه بیشترین محدودیت رسانه و اینترنت می باشه.
        مزخرفترین و بی کیفیت ترین خودروسازی دنیا رو داره
        و هزارتا چیز دیگه …

        موافقم 15
        مخالفم 1
        1. ❤BMW❤

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (1246 ديدگاه)

          شما منزوی نبودت رو تو ارتباط با غرب میدونید دیگه ،
          مشکل همینه
          این همه تحریم بر علیه ما هست
          کی افسرده اس ؟
          کشور ما افسرده اس یا این کشور هایی که بیشترین مصرف ضد افسردگی رو دارن ؟
          اینم لیستشون
          آمریکا که با داشتن ۵ درصد از جمعیت جهان ، ۶۵ درصد دارو ضد افسردگی رو مصرف می‌کنه
          ایسلند
          استرالیا
          کانادا
          دانمارک
          سوئد
          پرتقال
          بریتانیا
          فنلاند

          اینا رو چی میگی ؟

          موافقم 2
          مخالفم 12
  4. مازیار

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    عجیبه بی ام و پنجاه ساله که شتاب رو از همتای بنز خودش میبره انگار این یه اصل ثابت هست
    دقیقا مثل حکایت تند و تیز بودن کامیون ولوو نسبت به بنز، البته کامیون بنز تو تمام موارد دیگه جبران کرده

    موافقم 34
    مخالفم 6
    1. Porsche

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (689 ديدگاه)

      ب ام و هر وقت تونست به صد متری پروجکت وان نزدیک بشه ، اونموقع بیا حرف بزن 💪

      موافقم 6
      مخالفم 40
      1. مازیار

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        بی ام و بیجا می کنه شما اعتنا نکن

        موافقم 3
        مخالفم 20
      2. مهران

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        قیمه هارو نریز تو ماستا…

        موافقم 18
        مخالفم 2
      3. ایلیا

        ۱ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        بله پروجکت وانی که این همه هزینه رو دست بنز گذاشت در حالی استون مارتین با ایده ای به مراتب بهتر به جنگش رفت و حتی بهتر از بنز عمل کرده بی ام و مثل بنز هیچ وقت حماقت نمی کنه

        موافقم 23
        مخالفم 7
        1. مهران

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (605 ديدگاه)

          هیچوقت نتونستم با حرفای عزیز دلم آقا یا خانم s ارتباط برقرار کنم.خودش چند بار حرفاشو بخونه شاااید متوجه بشه.۵ خط اول کامنتش رو بخونی متوجه میشی چی به چیه و بعد با پوشش تعصب کامنت میزاره.
          اون پایینم باز بچه بازی در آورده.و حرف خودشو که خودروهای متفاوت رو باهم نباید مقایسه کرد نقض میکنه و m5 رو با amg 1 و…مقایسه میکنه.

          بعدم ایییین همه پیگیری منو متعجب کرده!

          داداش گلمs اهمیت نده اینقدر.لب و دهن که چیزیو عوض نمیکنه.
          ایشالا که تو شادی پاااایدار باشی و بمونی😉😘

          موافقم 13
          مخالفم 1
      4. Gdm

        ۲ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (65 ديدگاه)

        کلا بنز فنا خیلی عجیبن
        یکیشون اون بالا داره توضیح میده عادلانه نیست باید نسخه سدان میاوردن که سبک تره باید همه چی رعایت بشه
        این یکی میاد m5 رو با پروجکت وان مقایسه میکنه😐

        موافقم 22
        مخالفم 6
        1. S

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (181 ديدگاه)

          بیمر فن به من بگو این درگ الان عادلانس که یه استیشن با اون وزن آورده انداخته تنگ m5 که ماشین سریعی هست؟ تو الان خیلی غیر عجیبی مثلا؟؟ تنها کسی ک دلتون شاد میکنه همون مش واتسونه جای دیگه حرفی برا گفتن ندارین بعدم مگه اون دوستمون دروغ گفت وقتی شما داری استیشن با سدان مقایسه میکنی پس اونم درست گفت وان و با m5 مقایسه کرد چطور شما مقایسه میکنین ایرادی نداره ولی کسی دیگه مقایسه میکنه ایراد داره به خدا این مت واتسون برنامش تعطیل کنه

          موافقم 8
          مخالفم 19
        2. Gdm

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          ی جوری میگی با اون وزن انگار هم وزن تانکه
          تهش ۲۰۰ کیلو سنگین تر از نسخه سدان عه که اونم با این تیونی که شده جبران شده
          تو نسخه های فابریک بنز ۲۰ اسب کمتر داره ولی الان با تیون ۶۰ اسب از آئودی و بی ام وه بیشتر داره
          خیلی جالبه هیچ اشاره ای به قدرت نمیکنی فقط وزن رو میگی!
          اصلا اون رو بیخیال اینجا آئودی هم استیشن بود چرا بنز جونت از آئودی هم خورد با ۶۰ اسب قدرت بیشتر؟
          چی؟آها ای ام جی وان

          موافقم 12
          مخالفم 5
        3. S

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          من بحثم این نبود که کدوم برند برده کدوم باخته من حرفم اینه که یا باید همشون استیشن می‌بودن یا سدان .خودتم خوب میدونی که e63 s amg سدان از لحاظ شتاب و سرعت از نسخه ی استیشنش قویتره همینطور آئودی نسخه سدانش قویتره فرقی نمیکنه بعدم این مت واتسون دیگه همه میدونن درگ هایی که می‌سازه همش چرت و پرته تو اگه دقت کرده باشی تو همه درگ هایی که بین بنز و بی ام و و آئودی میزاره خودش همیشه پشت فرمون بی ام و میشه چون بی ام ورو بیشتر از ماشینای دیگه دوست داره قشنگ تو درگ هاش اینو میتونی حس کنی منتهی تو چون خودت بیمر فنی و اینم کلیپاش همش باب‌ میل شماس برا همین نمیخوای اینو قبول کنی بعدم بیمر فن تو که خیلی راحت اسم ای ام جی وان میاری اینو یادت باشه کل تاریخ بیمرتون اندازه لوله اگزوزش نیست…

          موافقم 5
          مخالفم 19
        4. Gdm

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          https://www.pedal.ir/bmw/bmw-m5-drag-races-amg-e63-s-audi-rs6-avant/
          این هم جواب (اگه دقت کرده باشی تو همه درگ هایی که بین بنز و بی ام و و آئودی میزاره خودش همیشه پشت فرمون بی ام و میشه ) عه هم جواب (خودتم خوب میدونی که e63 s amg سدان از لحاظ شتاب و سرعت از نسخه ی استیشنش قویتره)
          خیلی زشته وقتی نتیجه باب میلمون نیست به زمین و زمان لقب متعصب بدیم…
          از اون زشت تر اینه که به کل تاریخ کمپانی محبوبی مثل بیمر که کلی طرفدار داره رو به لوله اگزوز ی مدل از بنز تناسب بدی…

          موافقم 14
          مخالفم 4
        5. S

          ۲ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (181 ديدگاه)

          من اصلا کلیپای این یارو قبول ندارم دو ساعت چی دارم میگم پس؟؟ خوابی داداش؟؟؟ برو تو یوتیوب ببین تو بعضی از درگ ها e63 پیروز میشه تو بعضی از درگ ها m5 پیروز میشه توی درگ همه چیز مهمه حتی راننده… برو کلیپای دیگرو نگاه کن. بعدم اره دقیقا کمپانی bmw لوله اگزوز amg on هم نمیشه هرموقع تونست ماشینی در حد one و amg gt و clk gtr و slr McLaren و sls و c1000 و sl65 و اینا بسازه بعد بیا با هم حرف بزنیم الان هیچی نگین لطفا 😂😂😂😂

          موافقم 4
          مخالفم 13
        6. Gdm

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          خب دیگه جواب متعصب رو باید با تعصب بدی
          الان ای ام جی وان مثلا خیلی شاخه؟ ی ماشین فرمول یک برداشتن روش بدنه سنگین گذاشتن میلیون ها دلار روش خرج کردن که مثلا سریعترین ماشین نوربرینگ باشه😂 دوبرابر شیرون قیمتشه تو نوربرینگ فقط ۱۰ ثانیه میتونه خودشو از ۹۱۱ جدا کنه
          شاخ ترین ماشین هاشم که از موتور مک‌لارن استفاده میکنن
          هر وقت بنز تو مبحث فروش تونست گرد لاستیک m3 رو بخوره یا به عنوان بهترین انجین ساز سال معرفی بشه بعد بیا بنز بنز کن
          شاسی بلند های بنز جونت هنوز نمیتونن تو پیست x5 لمانز ۲۰ ساله رو بگیرن😂 برو داداش ایشالله تو بازار کامیون ها بنز جونت موفق باشه

          موافقم 8
          مخالفم 4
        7. S

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          در جواب به Gdm: تو واقعا بی سوادی کسی که به 10 ثانیه اختلاف رکورد تو پیست میگه چیزی نیست واقعا یه بی سواد بیشتر بهش نمیشه گفت . البته ما که میدونیم شما سر همین قضیه دارین میسوزین چون هیچوقت تو نوربرگ رینگ حرفی برا گفتن نداشتین جلو بنز و پورشه من دیکه هم بیشتر از این‌ جوابت نمیدم چون دیگه واقعا داره به شعورم توهین‌ میشه که با تو دارم بحث‌ میکنم

          موافقم 4
          مخالفم 11
        8. Gdm

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          برا ماشینی که دو برابر شیرون قیمت داره آره خیلی بده با ی ماشین ۲۰۰ هزار دلاری ۱۰ ثانیه اخلاف داشته باشه(البته الان رفتم دیم اختلافون ۵ ثانیس ای ام جی وان ۶:۳۵ زده پورشه ۶:۴۰)
          خلاصه اینکه مراقب باش نسل جدید ۹۱۱ نزاره دره ای ام جی وان جونت حسابی خجالت زده میشی
          بی ام وه که جلو پورش و بنز حرفی نداره برا زدن ولی تو کلاس سدان کامپکت حتی نسخه استیشن m3 رو با اوووووون وزن نمیتونن بگیرن😂🙁 شاسی بلند ها هم نگم برات بنز شرمنده میشه

          پ.ن:دقیقا داره به شعورت توهین میشه چون دارم مثل خودت حرف میزنم، متعصب و بی منطق…حال خودم داره به هم میخوره از این مدل صحبت کردن ولی چیکار کنم جواب آدم متعصبو اینطوری باید بدی…

          موافقم 7
          مخالفم 3
        9. Lambo

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (181 ديدگاه)

          کاربر Gdm احساس نمیکنین شمام یکم دارین تعصبی جواب میدین؟ خدایی amg one ماشینی نیست که شما بخای ازش ایراد بگیری و دیگه همه افتخاراتش دیدن و اینکه راجب این درگ هام بگم که همیشه اینطور نبوده تو کلاس سدان bmw پیروز شده باشه والا ما خیلی درگ هارم دیدیم که سدان های بنز پیروز بودن در کل دوست عزیز همه درگ ها مثل هم نیستن شما باید همه چیز رو در نظر داشته باشی یه موقع میبینی bmw پیروز میشه یه موقع میبینی بنز پیروز میشه

          موافقم 5
          مخالفم 3
        10. S

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          و اینم یادم رفت راستی برو ببین مرسدس a45s چطوری m2cs تون به خاک و خون میکشه برو بزن تو گوگل تمام سایتا برات‌ میارن حتی همینجا هم‌ قبلا گذاشته بودن منم بخام برات بگم یه عالمس منتهی من مثل تو بچه نیستم که این اداهارو بخام در بیارم تو اگه سواد داشتی amg one با اون عظمتو راجبش لطیفه نمیگفتی برو خدا روزیت جای دیگه بده

          موافقم 5
          مخالفم 6
        11. Gdm

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          جواب به lambo
          اول صحبت هام هم گفتم (خب دیگه جواب متعصب رو باید با تعصب بدی)
          درسته ای ام جی وان ماشینی نیست که من ازش ایراد بگیرم ، اصلا من کی باشم بخوام درمورد ی همیچین شاهکاری نظر بدم
          ولی وقتی میاد بهت میگه بی سواد و متعصب و بچه بعد درمورد کل تاریخچه کمپانی بیمر یجوری نظر میده انگار داره درمورد ایرانخودرو صحبت میکنه منم مجبور میشم از ای ام جی وان پیکان بسازم
          یعنی چی آخه m3 رو با c63 مقایسه میکنیم میگه ای ام جی وان
          M5 رو با gt63 مقایسه میکنیم میگه ای ام جی وان
          شرمنده ولی جواب کاربر هایی مثل s رو بهتر از این نمیشه داد…

          موافقم 4
          مخالفم 3
        12. Gdm

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          کلا بیخیال ای ام جی وان نمیشه دیگه؟ باشه
          ببخشید میزنم تو ذوقت ولی ای ام جی وان رکوردار نوربرینگ نیست ، رکوردار خودرو های جاده ای نوربرینگ عه
          تایم های برتر نوربرینگ اینا هستن👇
          ۱.پورشه 919 hybrid evo سال 2018 تایم: 5,19
          ۲.فولکس واگن ID.R سال 2019 تایم:6,5
          ۳.پورشه 956 سال 1983 تایم:6,11
          ۴.بی ام وه March engineering 832 سال1983 تایم:6,28
          ۵.مرسدس amg one کبیر سال 2022 تایم:6,35
          ۶.پورشه 911 gt2 rs ml سال 2019 تایم:6,40

          موافقم 4
          مخالفم 4
        13. S

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          آره داداش کل سایتای معتبر جهانی دروغ میگن amg one رکورد نوربرگ رینگ زده تو درست میگی !!! کاربر Gdm من به پیشنهادی برات دارم هرچی سریعتر به یه روانپزشک مراجعه کن چون خیلی وضعت خرابه 👌👌👌👌👌

          موافقم 5
          مخالفم 5
        14. Lambo

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (181 ديدگاه)

          دوست عزیز Gdm شما منظور ایشون اولش بد متوجه شدی من رفتم بالا خوندم ایشون اصلا اولش طرفداری از برندی نکرد فقط گفت این مقایسه عادلانه نیست که یه استیشن بزاری بقل یه سدان اسپرت که تا حدودی هم حرفش غیر منطقی نبود اصلا موضوع این نیست کدوم برند برنده رقابت بشه موضوع اینه وقتی دو تا کلاس باهم مقایسه میکنن باید هردو برن تو یه کلاس باشن. و اینکه برادر من شما الان داری میگی رکورد پیست دست وان نیست پس دست کیه؟؟ خب شما هم الان داری یکم متعصبانه صحبت میکنین من خودم به شخصه طرفداری از برندی نمیکنم اولشم عرض کردم. و اینکه چطور میشه یه ماشین که برا سال 1983 هست با تکنولوژی قدیمی تایم پیستش بهتر از بنز و پورشه ای هست که جدید هستن این یکم غیر منطقی هست دوست عزیز تو ماشینهای جاده ای بیشترین رکورد تایم دست وان هست خواهشا یکم منطقی به قضیه نگا کنین ممنونم 🙏🙏

          موافقم 5
          مخالفم 0
        15. Gdm

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          نگفتم دروغ میگن اگه بری متن مقاله هاشون رو بخونی نوشته (سریعترین خودروی جاده ای)
          کلا تو تایم های کلی نوربرینگ ماشین های لمانز حرف اول رو میزنن
          (راستی گفتم لمانز ، جایی پورش قهرمانی داره ، آئودی قهرمانی داره ، بیمر قهرمانی داره ، ولی بنز…اصلا نمیدونه لمانز چی هست)
          کلا ای ام جی وان جلو ماشین های لمانز هیچ حرفی برا زدن نداره ماشینایی مثل پورشه ۹۱۹ یا بی ام وه lmr v12…
          https://www.evo.co.uk/features/18801/the-top-10-fastest-ever-nurburgring-lap-times
          اینم لینک تایم هاست ، خوندن بلدی دیگه؟ اگه بلد نیستی ایراد نداره رتبه هارو با عدد زده
          فکر کنم توضیحات کامله ، دیگه موفق باشی✋

          موافقم 4
          مخالفم 3
        16. Gdm

          ۴ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (65 ديدگاه)

          جواب به lambo
          طرفداری از برند نکرد؟! اولین جمله ای که بهم گفت بیمر فن بود! مگه من تو کامنت اولم چی گفتم که نتیجه گیری کرد بیمر فنم؟
          بعد اومد گفت آره فقط مش واتسون دلتونو شاد میکنه بقیه جاها حرفی برا زدن ندارید
          بعد گفت کل تاریخچه کمپانی بیمر اندازه لوله اگزوز ای ام جی وان نیست
          بهم لقب بچه و متعصب داد .. برگشته میگه خودتو به روانپزشک نشون بده😐
          ولی بازم اگه جایی من حرف بدی زدم یا از روی تعصب نظر دادم از شما عذرخواهی میکنم..ببخشید🙏

          موافقم 3
          مخالفم 3
        17. S

          ۵ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          کاربر Gdm اولا اینکه خودت اول شروع کردی بی احترامی کردی برو بالا همون پیام اولت بخون .دوما تو هنوز اینو نمیدونی که تو پیست نوربرگ رینگ مهم ترین تایم برا ماشین های جاده ای هست یعنی ارزش بالاتری داره تایم ماشین های جاده ای که با اختلاف الان amg one اول هستش. سوما اگه به حرف خودت باشه بالاترین مسابقات ماشین تو سراسر جهان فرمول 1 هست که از اول تاریخش تا الان بنز و فراری پرافتخارترین ها هستن حالا بیمر شما تا حالا مقامی داشته تو این‌ کلاس یا چطوره بهتر بگم اصلا ماشینی تا حالا داشته تو فرمول ۱ ؟؟ نه نداشتهههه!!! چهارم. اصلا تا حالا ماشین سوپر کار یا هایپر کار داشته ؟؟؟ نه نداشتهههه!!! ولی مرسدس تمام این افتخارات یکجا داشته و اینو تو کل دنیا میدونن که کمپانی مرسدس از bmw بزرگتر هستش و می‌رسیم به کلاس سدان جایی که بالا گفتی gt63 با m5 .خب تو این کلاسم gt63 چهار در 2 مدل داره که جفتشون m5 و لهش میکنن یکی gt63 e پرفورمنس و یکی هم gt63 1350 اسبی . و اینکه بالام‌بهت گفتم a45s درگشم هست تو گوگل برو بزن ببین چجوری m2cs و میزنه تو درگ بقیرو بخام بگم طولانی میشه . جواب امثال تورو باید اینطوری داد و از هیچ کدوم حرفامم پشیمون نیستم چون وقتی با مسخره کردن بی احترامی میکنی همینطوری باید جوابت آدم بده الانم به سلامت 👋👋👋👋

          موافقم 4
          مخالفم 6
      5. ❤BMW❤

        ۲ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (1246 ديدگاه)

        ای جانم ،
        یه پرو جک وان زپرتی ساخته بنز که تو پیست سریعه ،
        پروژه‌ی میلیون دلاری بنز تو خط مستقیم باید از یه بی‌ا‌م‌و سدان چند صد و خورده ای هزار دلاری دود بخوره 🤙

        موافقم 12
        مخالفم 5
        1. S

          ۳ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (81 ديدگاه)

          در جواب به کاربر bmw :Bmw سدان amg one تو خط مستقیم‌ می‌زنه؟ ؟؟؟؟؟😐😐😐😐😐😐😐😐😐 بعد فقط میخوام اینو بدونم اونایی که الان لایکت کردن واقعا رو چه حساب این کارو کردن ؟؟؟ این اگه اسمش تعصب بیجا نیست پس چیه؟ ؟؟؟ یعنی با دیوار بحث‌ میکردم انقدر توهین نمیشد به شعورم .خودت که هیچی ولش کن من فقط عاشق اونایی شدم که دیدن همچین *** گفتی کلی لایکت کردن. خداوکیلی شما بیمر فنا همیشه باشین چون بدون شما این‌ سایت هیچ مزه ای نداره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

          موافقم 6
          مخالفم 15
  5. نشناسی بهتره

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (389 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/08/2023-BMW-M5-exterior-8.jpg
    ل.ع.ن.ت.ی چقدر قرمز بهش میاد:)))
    انتخابم بدون شک بی ام و 🇩🇪💪👌
    (و البته با احترام به نظر دوستان)

    موافقم 18
    مخالفم 3
    1. Enzo Ferrari 2008

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1208 ديدگاه)

      چقدر آیودی استیشن زیباست

      موافقم 9
      مخالفم 2
  6. کیارش

    ۱ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    تعصبی روی بنز ندارم حداقل توی ماشین های المانی فرقی هم برام نمی کنه اما تابحال نشده یک تست یا درگ از این تیم انگلیسی ببینیم که بنز رو ضایع نکنن .من ک به اینها اعتماد ندارم

    موافقم 16
    مخالفم 18
    1. مازیار

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (819 ديدگاه)

      یعنی واقعا شما، و کاربران دیگه ای که تعدادشون کم هم نیست، اعتقاد دارین که بعضی از این درگها ساختگی هست؟؟
      یعنی به عمد کاری می کنن که فلان اتومبیل برنده یا بازنده بشه؟؟
      به حق چیزهای نشنیده!

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. کیارش

        ۵ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (22 ديدگاه)

        به حق چیزهای نشنیده یعنی شما وکاربرهای ی ک تعدادشون کم هم نیست فکر می کنید که این درگها کاملا عادلانه و منصفانه و بدون هیج لابی گری و باند بازی انجام میشه؟؟!!😎😎😎😆 مخصوصا در مورد اهالی انگلیسی زبان ها .اصلا نمیخام بحث را سیاسی کنم همه ماشین های المانی رو هم دوست دارم و این درگ رو هم استثناعا کاملا تایید میکنم اما مطمنم سر تیم این درگ ک اسمش برده شد بطور خیلی زیرکانه که براحتی نتونی زیر سوال ببریش بعضی از برند ها رو می کوبونه کاری ک تخت گاز بی بی سی هم سعی داره تا حد امکان ماشین المانی رو بکوبونه

        موافقم 1
        مخالفم 2
  7. همایون

    ۲ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (582 ديدگاه)

    آرزو میکنم تو این آخرین نسل نسخه amg63s Eکلاس بالاخره بتونه m5رو شکست بده

    موافقم 1
    مخالفم 14
  8. پیام

    ۲ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظر اساتید روزمو ساخت.. مدعیان کارنشناس

    موافقم 3
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا