خودروهای چینی

جیلی EC7 و سلام به بازار ایران

سدان جیلی EC7 توانست اولین خودروی چینی باشد که در تست تصادف موسسه Euro NCAP چهار ستاره از پنج ستاره را از آن خود می کند که در میان سایر خودروهای چینی، یک عنوان بزرگ محسوب می شود و تاکنون بالاترین امتیازی بوده که یک خودروی چینی بدست آورده است.

Geely_Emgrand-EC-7_headlight
Geely Emgrand EC-7

جیلی که سال ۲۰۱۰ بابت خرید ولوو سوئد به قیمت ۱.۸ میلیارد دلار از شرکت فورد، توانست نام خود را در اروپا هم مطرح کند، حدود ۱۱ سال سابقه خودروسازی دارد. با این وجود هنوز تاثیر مهندسی ولوو روی محصولات این شرکت به چشم نمی آید.

[jwplayer mediaid=”99029″] خودروی EC7 از سری Emgrand است که شاخه لوکس خودروهای جیلی را دربر می گیرد و در سال ۲۰۰۹ بنیان نهاده شد.

Geely Emgrand EC-7
Geely Emgrand EC-7

جیلی EC7 امسال در بازار انگلستان عرضه خواهد شد. این خودرو دو نوع چهار در سدان و پنج در هاچبک را شامل می شود و از موتورهای ۱.۵ و ۱.۸ لیتری بنزینی بهره می گیرد. قیمت این خودرو در انگلستان با ۵ سال گارانتی حدود ۱۰ هزار پوند می باشد. این خودرو همچنین توسط شرکت جیلران بصورت محدود وارد کشور ایران شده و و مجوزهای استاندارد را نیز اخذ نموده است. عرضه این خودرو به بازار با قیمتی در محدوده ۳۰ میلیون تومان پیش بینی می شود.

جیلی EC7 وارداتی با موتور چهار سیلندر ۱.۸ لیتری (۱۷۹۲cc) 16 سوپاپ و با زمانبندی متغیر سوپاپها با توان ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر و گیربکس ۵ سرعته دستی  یا ۴ سرعته خودکار به بازار خواهد آمد. شتاب صفرتاصد این مدل ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است که چندان چنگی به دل نمی زند. استاندارد آلودگی این خودرو یورو IV و میزان متوسط مصرف سوخت آن ۶.۵ لیتر اعلام شده اند.
مجله اتوکار انگلستان از سفتی صندلیها و جای پای سرنشینان عقب و کمربند ایمنی عجیب سرنشین وسط و فرمان بسیار سبک یاد کرده و در مقابل مزایایی چون نرمی سواری و امکانات خوب آن را برشمرده است.
طول مدل سدان ۴.۶۳ و مدل هاچ بک ۴.۳۹ متر می باشد. فاصله محورهای جلو و عقب ۲.۶۵ متر و عرض آن ۱.۷۹ و ارتفاع نیز ۱.۴۷ متر است. وزن خالص اتومبیل نیز ۱۲۸۰ کیلوگرم می باشد. ظرفیت ۶۸۰ لیتری صندوق نیز از عجایب این خودرو است.

[jwplayer mediaid=”99028″] ممتازترین و گرانترین خودروی ساخت جیلی باید در بازار ایران با رقبایی مثل MVM530 و لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۸ مقابله کند. رقابتی که کیفیت و قیمت می تواند باعث پیروزی یا شکست برای این خودرو باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱,۲۲۶ دیدگاه‌ها

  1. SUNMARTIN

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    شایان جان حرفت رو کاملا تایید میکنم EC7 از لحاظ کیفیت بعد از MG قرار میگیره و یکی از زیباترین و پر آپشنال ترین هاست من مطمئنم که موفقیت LIFAN 620 رو در بازار کسب میکنه و ازین پس 2 خوردی بسیار موفق در بازار داریم متاسفانه سیاست فروش خودرو بسیار نا عادلانه هست و قشر کمی از جامعه رو هدف قرار گرفته..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SUNMARTIN

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    این هم رنکینگ :جالب اینجاست کاربران بخش great wall ولیکس درست میگفتن گریت وال در صدر جدول با کیفیت ترین خودروهای چین هست بعد جیلی و …http://www.china.org.cn/business/2012-01/10/content_24367529.htm

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      خوب اقای sun پس اگه واقعا گریت وال تو صدر جدول با کیفیت ترین خودرو چین باشه، دقت کنید بیشتر کسایی که خودروی گریت وال c30 رو تحویل گرفتن تو نظرات خودشون در بخش گریت وال نارضایتی میکردند مثل شتاب ضعیف ماشیتشون با وجود اینکه ماشین 1500 و 16 سوپاپه یعنی تقریبا یه شتابی باید شبیه SD 1600 داشته باشه جتی نگاه کنین یکی نوشته خیلی کند تر از 405 بوده و کشش کم ویا یکی حتی بعد تحویل دیده که دسته راهنماش درست کار نمیکنه و.. تازه اینا اشکالاتیه که روز اول باهاش مواجه بودن
      پس اگه جیلی تو رده بندی چین بعد گریت وال باشه یعنی چی میشه؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        فکر کنم آرش عزیز فقط فرصت کرده نقاط منفی و مطالعه و نقل کنه. من همه نظرات رو اینجا میارم در مورد ولیکس و قضاوت رو به خوانندگان واگذار می کنم:
        tvdn در ۷ مهر ۱۳۹۱
        در مورد شتاب و کشش شک نکنید که عالیه سربالایی گدوک رو با دنده 4 دور موتور 3000 باسرعت 80 سر گاز میرفت که حتی تندر هم اینجوری نبود تازه چون ماشین زیاد کار نکرده بود بهش فشار نمی اوردم.
        در مورد فرمون هم توی سرعت 120 تا هیچ لرزشی حس نمیشه و فکر نمیکنم که بیشتر از این سرعت هم مشکل داشته باشه.(حدود 900 تا هم کارکرده.)

        محمدرضا در ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
        سیستم صوتیش رو درحالت custom به صورت دستی تنظیم کنید واقعا کیفیت صداش از عالی خیلی بهتره.

        فرزاد 3 در ۱ مهر ۱۳۹۱
        سلام بر همه دوستان . من امروز به اتفاق یکی از دوستان که صاحب یک سوناتا 2088 میباشد ماشین رو تست کردیم نتیجه برای من غیر قابل باور بود قدرت وشتاب ماشین نسبت به پژو Glx که خودم دارم بهتره کیفیت قطعات خیلی بهتر از Glx است در پیچ های تند با سرعت 70 کیلو متر به هیچ وجه احساس خطر ومنحرف شدن از جاده به شما دست نمیدهد از نظر سیستم ترمز از سوناتا در تستهای متعدد بهتر عمل میکند واتومبیل کاملا در اختیار راننده است صدای موتور نسبت به سمند و 206 و GlX خیلی کمتره سبستم تعلیق خیلی نرم عمل میکنه واتاق ماشین صدای اضافه نداره سیستم صوتی خیلی عالیه وبعدا حالشو میبرین بعضی از سبستم هاش هم خیلی جالبه مثلا تا پاتون رو کلاژ نذارین استارت نمیزنه ویا آینه های تا شو برقیش در خیلی از اتومبیلهای رده بالا دیده نمیشه من خودم قصد داشتم ماشینو بفروشم چون فکر میکردم جنس چینی قابل اعتماد نیست ولی حالا شک ندارم که به نسبت پولی که دادیم خیلی بهتره و واقعا اعتماد کامل من رو جلب کرد حالا اگه 35 میلیون هم بهم بدن نمی فروشم در ضمن مدل ماشین من الیت دنده ای

        فرزین در ۲ مهر ۱۳۹۱
        من 2تیر ثبت نام کرده بودم امروز تحویل گرفتم در 40کیلومتر رانندگی اولیه میتونم بگم تعلیق بسیار خوب. صدای موتور خیلی کم بگوش میرسه ولی بنظر توان موتور در مقایسه با ماشین قبلیم(ورنا1500)خیلی زیاد نیست وقتی هم خونه رسیدم متوجه شدم با سوییج ریموت دار استارت نمیزنه ولی سویج یدکی مکانیکال کار میکنه.یه نامه درخواست جریمه دیرکرد هم واسشون نوشتم

        tvdn در ۳ مهر ۱۳۹۱
        از نظر شتاب نمیشه گفت چطوریه چون ماشین خشکه ولی نسبت به ال90 صندلی های نرمتر فرمون خیلی نرمتر و قیافه خیلی قشنگ تری داره.
        هندلینگ خیلی بهتری هم نسبت به تندر داره.
        مصرف خیلی کمتری هم داره و فاصله بین دنده هاشم کمتره.
        حالا هنوز خیلی از ولیکس استفاده نمیکنیم ولی بعد از یه مدت یه مقایسه نسبتا کامل انجام میدم.

        tvdn در ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
        از نظر شتاب نمیشه گفت خوبه یا بد چون ماشین خشکه ولی بد از یه مدت که سوار شدم در مورد شتاب هم براتون مینویسم.
        اما فرمونش نصبت به تندر90 (ماشین قبلیم) خیلی نرم تره(البته فرمان ال90 نصبت به 206 و سمند و پرشیا نرمتره ولی این یه چیز دیگست.).
        در مورد نرمی صندلیهاش به نرمی لیفان 620 نیست ولی از تندر نرمتره.
        هندلینگ خوبی هم داره اصلا احساس نمیکنی داری 100 تا میری صدای موتور هم اصلا داخل نمیاد.
        مصرفشم خیلی عالیه 200km رو با کولر جاده کفی سرعت 100 تا (دور موتور 3000) با 10L رفت که به نظر من عالیه.
        ترمز هاشم هم رده ی تندره (کمی بهتر).
        در کل بهتر دیدمش و تصمیم به فروش تندر دارم مدل 90 هرکی خواست بگه.

        محمدرضا در ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        اقایونی که میگن شتابش کمه قبل این ماشین چه ماشینی سوار شدن که میگن شتابش خوب نیست من با اینکه 400kmراه رفتم وهنوز اب بندی نشده به خاطر حرف دوستان دیشب بهش فشار اوردم شتابش دقیقا به اندازه 206 1600ccمیباشد وفرمان پذیری عالی داره وقتی هم که کولر روشن افت قدرتش خیلی محسوس نیست فقط برای شروع حرکت تو سر بالایی باید پر گاز حرکت کرد بعد شروع به حرکت خیلی راحت سربالایی با شیب خیلی تند ولنجک میره(حدود 60-70km)بازم فشار نیاوردم همچنین بردم کارواش بعد دستمال کشیدن شیشه ها شیشه رودادم پایین وقتی دوباره شیشه رو دادم بالا هیچ اثری از لکه اب نبود یعنی اب بندی در و شیشه ها بسیار عالی هست حالا یا ماشین ما کیفیت خیلی خوبی داره یا مال دوستان خیلی بده .من ماشینای مختلفی داشتم وسوار شدم ولی بدون اغراق میگم واقعا نمیتونم ایرادی ازش بگیرم.

        hossein_ghng82@yahoo.com در ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
        با سلام مجدد خدمت دوستان . من که الیت شماره 100238 تحویل تیر بودم یکشنبه قبل از تهران گرفتم حدودا 40 ماشین دیگر هم برای تحویل تو محوطه بود . تجربه 1000 کیلومتریمو میتونم با نظر خودم برای دوستان مطرح کنم . ظاهری زیبا که همه به زیبایی ماشین اذعان دارن . نسبتا نرم درها بسیار نرم بسته میشن . ترمزش عالی مصرف 1000 کیلومتر 70 تا البته حدودا 3 ساعت تو ترافیک بودیم که خود بخور مصرفو بالا میبره . مونتاژش زیاد جالب نبود چون درز لای درها نسبتا زیاد بود. راهنما با راست شدن فرمان بطور اتومات سرجاش بر نمیگرده . بطوریکه گاها کلی باهاش راه میرفتم متوجه میشدم هنوز راهنما میزنه . چراغای اخطار ،ساعت و علائم پشت آمپر بسختی در روز قابل خوندنه . حتی کیلومتر شمارش . شتابش زیاد جالب نبود . البته چون من همش سوپر استفاده کردم شتابش حدود 20-30 درصد بهتر بود ضمنا دلم نیومد زیاد گاز بدم و قدرت موتور توی دورهای بالا آشکار میشه یعنی حدودا 3000 به بالا و برای رسیدن به این دور زمان نسبتا زیادی می طلبه .باک بنزین کوچک و کم حجم و نیازه تندو تند بنزین بزنی تو مسافتهای طولانی تر. محور فرمان در بالاترین حدش هم با افق زاویه کمی میسازه اگه صندلیش پایین بود میتونست جبران پایین بودن فرمانو بکنه و قطر فرمان کمه بدرد ماشینای اسپورت میخوره در حالیکه موتورش مناسب برای یه ماشین اسپورت نیستش . فرمان ماشین در سرعت 98 – 100 کیلومتر بر ساعت شروع به لرزش مختصری میکنه که نمی دونم چرخها بالانس نیستن یا مشکل دیگری داره. اگه سوالی هم باشه با جون و دل در خدمتم

        hossein_ghng82@yahoo.com در ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        حمیدرضا جان در کل من از زانندگیش لذت بردم . به هر حال هر ماشین عیب و ایرادهای و مزایای خاص خودشو اونم با توجه به مبلغی که هزینه میکنی داره ولی در کل انتظاراتمو برآورده کرده . دوسش دارم. امیدوارم شتابش بعد از بالا رفتن کارکردش بهتر بشه . بعدش نخواستم گاز بدم تا طبق سفارش نمایندگی آب بندی بشه . من نمره ماشینو از 20 17 میدم. بنظرم منصفانست. اونم دو نمره بخاطر موتور یه نمره هم بخاطر عیبهای ریزش در مجموع. حدسمم اینه که با لرزش فرمان با بالانس حل شه .

        حمید رضا در ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
        دوستان حدود 170 کیلومتر راه رفتم کفی وتا حدودی سر بالای 4 سر نشین بزرگ سال بطور کلی ماشین دارای سیستم تعلیق بسیار خوبی نسبت به ماشینهای پژوپارس سمند 206 گل داره ضربات جاده رو می گیره.کلاج بسیارنرم ودنده ها به راحتی تعویض میشود.شتابش با بالا بردن دور موتور در حین تعویض دنده بهتر میشود و واقعا احساس خوبی از سواریش میگیرم و در کل من از انتخابم راضیم وامیدوارم شما هم از رانندگی با ویلیکس لذت ببرید

        حمید رضا در ۱۹ شهریور ۱۳۹۱
        دوستان دیروز ماشین تست کردم توی اتوبان و نیم چه جاده در پارک کوه سار در کل خدمت دوستان بگم راضی کننده بود 1- سیستم تعلیق بسیار خوب 2-کیفیت ظاهری مونتاژ خوب3-زیبای خودرو بی نظیره مخصوصا سفیدش 3-لالستیک ها و قطعات از نوع بهترین چین4-شتاب خودرو قابل قبول ولی با استفاده از کولر در سر بالالیهای تند 20در صد افت دارد در کل شناب بدون کولر در حد گل قبلی من بود ولی با کولر از گل کمتر بود 5- خیلی جادار و نسبت به قیمت وماشینهای موجود در این رنج با ارزش است

        shahab در ۷ شهریور ۱۳۹۱
        با سلام خدمت دوستان. من خودروی خودم رو در خردادماه تحویل گرفتم . تا الان حدود 6500کیلومتر رانندگی کردم. از ماشینم خیلی راضی هستم.ماشینی هست که هرجا میری جلب توجه میکنه. ماشین خیلی نرمیه ولی اگه روی دست انداز اروم نری بعلت نرمی ممکنه به اون برخوردکنه. شتاب ماشین بد نیست ولی نمیشه انتظار یه ماشین پرشتاب داشته باشید. در کل .یه سدان خانوادگی خوبیه و ظاهر شیک اون نظر همه رو جلب میکنه. دعا میکنم از نظر قطعات به مشکلی برنخوره که تو این وضعیت واقعا نمیشه کاری کرد.شب بخیر

        ali در ۱ شهریور ۱۳۹۱
        خوب اطلاعات بیشتر اینکه:1- موتور کم صدا و بی لرزشی داره 2- سیستم تعلیقش خوب عمل میکنه و نرم
        3- ترمز خوبی داره
        4- تمام یونیتای برقیش از کمپانیهای معروف مثله بوش و زیمنسه که البته ساخت چین و تحت لیسانس شرکت مادرن
        5- فرمونش خیلی نرمه و فرمانپذیریش خوبه
        6- اطاق و صندوق جاداری داره
        7- تریم داخیلی و طراحیش با بقیه ماشینای چینی به جز ام جی قابل مقایسه نیست
        کلا من از طراحیش خوشم میاد به نظرم در حد ماشینهای گرون تر از این عدداست
        اگر انتظار چیز عجیب غریب ندارین این ماشین یه ماشین نرم خانوادگیه

        hossein در ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
        یه چیز دیگه حتی اونایی که از لحاظ موتوری میگن حجمش کمه و ضعیفه بعضی از دوستان حتی تو سربالایی هم میگفتن شتابش خوبه . گرچه با کولر یه خورده ضعیف میشه. 405 با 1800cc قدرتش 97 اسب بخاره و میگن 100 حال اینکه این ماشین با 1500cc حدود 104 اسب بخاره . و 405 که خودم داشتم قدرت و شتاب نسبتا خوبی داره . گرچه همه چی به موتور نیست و پارامترهای دیگری هم دخیله . در هر حال این ماشین هرچی باشه خیلی بروز تر از 405 هستش . همانطور که از موتور 1500 سی سی 104 اسب تونستن قدرت بگیرن . مطمئنا از لحاظ گیربکسی هم سرتر از 405 هستش.فمکر نمی کنم از لحاظ شتاب چیزی از 405 کم داشته باشه درسته چینیه . ولی اونام دران از تکنولوژی روز استفاده میکنن.

        payam f در ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
        من الیت گرفتم یک هفتس سوار شدم.این ماشین عالیه در حد یه ماشین 1600 به نظر من از لیفان و 206 خیلی سرتره و هم زیبا تر اصلا نمیاد چینی باشه فقط یکم دنده عقیش زوزه میکشه وگرنه چیزای دیگه مثل راحتی و شتابش خیلی خوبه.
        تو سربالایی ولنجک فقط نمیتونی زاید کولر بگیری ولی جاهای دیگه خیلی جواب داده.

        حسین – اصفهان در ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
        سلام بر همه 2ستان
        چند روزی نبودم انگار 2ستان جدیدی وارد شدن و بحث کمی داره از کیفیت و … ماشین خارج میشه
        من یه لاکچری سفید داشتم تحویل خرداد چند روز پیش فروختم و یه الیت تحویل تیر نقره ای صلح زدم بنامم ولی متاسفانه هنوز نیومده
        بی تعصب میگم توی رنج قیمتش خوبه
        یه سری کمبود ها و مشکلاتی داره ولی قابل قبوله
        در قیاس با لیفان 620 1600 وولیکس بهتره
        ظاهر ماشین و شتاب و زیر پاش خوبه
        کولر نسبتا خوب
        در های ماشین فوق العاده نرم و خوب باز و بسته میشن
        دید عقب با توجه به فرم صندلی ها و … متوسط ولی بهتر از ال90 هست
        از نظر قدرت هم تقریبا با 620 و 206 برابر است
        همانطور در کامنت های قبلی ام یکبار آزمایش کاملی از کورس 206 وی 8 و تیپ2 و c30 , سمند گذاشتم با کولر روشن و خاموش

        حسین – اصفهان در ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
        206 تیپ 2 -v8 وولیکس c30
        دور اول شروع از 0 با کولر خاموش
        لحظه راه افتادن تیپ2 جلو افتاد بعد وولیکس و بعد
        وی 8
        با دور گرفتن ماشین ها
        تیپ2 عقب افتاد و وولیکس و وی 8 پا به پای هم رفتند
        در دور برگشت حرکت را با کولر روشن
        در لحظه را افتادن و شتاب اولیه تیپ 2 وی 8 و بعد وولیکس
        با دور گرفتن ماشین ها تیپ 2 عقب افتاد وولیکس هم پشت سر وی 8 (وولیکس به وی 8 رسید ولی توان سبقت را نداشت و چسبیده به وی 8 رفت ولی نتونست بره و رکاب به رکاب شن

        محمد در ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
        با سلام من یک اتومبیل دنده ای ان را خریدم و ازش راضی هستم . صندلی هاش نرم و راحته .زیر پای ماشن خوبه. کولرش خوبه .شتابش هم بد نیست و تقریبا راضی کننده است .صدای موتور کمی داخل ماشین میاید که نا متعارف نیست و مثل ال 90 یا پژو هست ولی تز ئینات داخلی و طراحی داخلی خیلی از ماشین های ایرانی بهتره فقط اگر قیمتش کمی کمتر بود حرف نداشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی

        ۱۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        گویا جناب آرش صرفا فرصت کردند نقاط منفی مطرح شده رو در مورد ولیکس ببینند. در دنیا کاربران هر خودرویی نقاط منفی در مورد خودروشون بیان میکنند حتی خودروهای بنز و بی ام و. برای قضاوت بهتر خوانندگان نظرات مثبت و منفی کاربران ولبیکس رو اینجا در چند بخش کپی میکنم :

        tvdn در ۷ مهر ۱۳۹۱
        در مورد شتاب و کشش شک نکنید که عالیه سربالایی گدوک رو با دنده 4 دور موتور 3000 باسرعت 80 سر گاز میرفت که حتی تندر هم اینجوری نبود تازه چون ماشین زیاد کار نکرده بود بهش فشار نمی اوردم.
        در مورد فرمون هم توی سرعت 120 تا هیچ لرزشی حس نمیشه و فکر نمیکنم که بیشتر از این سرعت هم مشکل داشته باشه.(حدود 900 تا هم کارکرده.)

        محمدرضا در ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
        سیستم صوتیش رو درحالت custom به صورت دستی تنظیم کنید واقعا کیفیت صداش از عالی خیلی بهتره.

        فرزاد 3 در ۱ مهر ۱۳۹۱
        سلام بر همه دوستان . من امروز به اتفاق یکی از دوستان که صاحب یک سوناتا 2088 میباشد ماشین رو تست کردیم نتیجه برای من غیر قابل باور بود قدرت وشتاب ماشین نسبت به پژو Glx که خودم دارم بهتره کیفیت قطعات خیلی بهتر از Glx است در پیچ های تند با سرعت 70 کیلو متر به هیچ وجه احساس خطر ومنحرف شدن از جاده به شما دست نمیدهد از نظر سیستم ترمز از سوناتا در تستهای متعدد بهتر عمل میکند واتومبیل کاملا در اختیار راننده است صدای موتور نسبت به سمند و 206 و GlX خیلی کمتره سبستم تعلیق خیلی نرم عمل میکنه واتاق ماشین صدای اضافه نداره سیستم صوتی خیلی عالیه وبعدا حالشو میبرین بعضی از سبستم هاش هم خیلی جالبه مثلا تا پاتون رو کلاژ نذارین استارت نمیزنه ویا آینه های تا شو برقیش در خیلی از اتومبیلهای رده بالا دیده نمیشه من خودم قصد داشتم ماشینو بفروشم چون فکر میکردم جنس چینی قابل اعتماد نیست ولی حالا شک ندارم که به نسبت پولی که دادیم خیلی بهتره و واقعا اعتماد کامل من رو جلب کرد حالا اگه 35 میلیون هم بهم بدن نمی فروشم در ضمن مدل ماشین من الیت دنده ای

        فرزین در ۲ مهر ۱۳۹۱
        من 2تیر ثبت نام کرده بودم امروز تحویل گرفتم در 40کیلومتر رانندگی اولیه میتونم بگم تعلیق بسیار خوب. صدای موتور خیلی کم بگوش میرسه ولی بنظر توان موتور در مقایسه با ماشین قبلیم(ورنا1500)خیلی زیاد نیست وقتی هم خونه رسیدم متوجه شدم با سوییج ریموت دار استارت نمیزنه ولی سویج یدکی مکانیکال کار میکنه.یه نامه درخواست جریمه دیرکرد هم واسشون نوشتم

        tvdn در ۳ مهر ۱۳۹۱
        از نظر شتاب نمیشه گفت چطوریه چون ماشین خشکه ولی نسبت به ال90 صندلی های نرمتر فرمون خیلی نرمتر و قیافه خیلی قشنگ تری داره.
        هندلینگ خیلی بهتری هم نسبت به تندر داره.
        مصرف خیلی کمتری هم داره و فاصله بین دنده هاشم کمتره.
        حالا هنوز خیلی از ولیکس استفاده نمیکنیم ولی بعد از یه مدت یه مقایسه نسبتا کامل انجام میدم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. علی

        ۱۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        ادامه نظرات:

        tvdn در ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
        از نظر شتاب نمیشه گفت خوبه یا بد چون ماشین خشکه ولی بد از یه مدت که سوار شدم در مورد شتاب هم براتون مینویسم.
        اما فرمونش نصبت به تندر90 (ماشین قبلیم) خیلی نرم تره(البته فرمان ال90 نصبت به 206 و سمند و پرشیا نرمتره ولی این یه چیز دیگست.).
        در مورد نرمی صندلیهاش به نرمی لیفان 620 نیست ولی از تندر نرمتره.
        هندلینگ خوبی هم داره اصلا احساس نمیکنی داری 100 تا میری صدای موتور هم اصلا داخل نمیاد.
        مصرفشم خیلی عالیه 200km رو با کولر جاده کفی سرعت 100 تا (دور موتور 3000) با 10L رفت که به نظر من عالیه.
        ترمز هاشم هم رده ی تندره (کمی بهتر).
        در کل بهتر دیدمش و تصمیم به فروش تندر دارم مدل 90 هرکی خواست بگه.

        محمدرضا در ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
        اقایونی که میگن شتابش کمه قبل این ماشین چه ماشینی سوار شدن که میگن شتابش خوب نیست من با اینکه 400kmراه رفتم وهنوز اب بندی نشده به خاطر حرف دوستان دیشب بهش فشار اوردم شتابش دقیقا به اندازه 206 1600ccمیباشد وفرمان پذیری عالی داره وقتی هم که کولر روشن افت قدرتش خیلی محسوس نیست فقط برای شروع حرکت تو سر بالایی باید پر گاز حرکت کرد بعد شروع به حرکت خیلی راحت سربالایی با شیب خیلی تند ولنجک میره(حدود 60-70km)بازم فشار نیاوردم همچنین بردم کارواش بعد دستمال کشیدن شیشه ها شیشه رودادم پایین وقتی دوباره شیشه رو دادم بالا هیچ اثری از لکه اب نبود یعنی اب بندی در و شیشه ها بسیار عالی هست حالا یا ماشین ما کیفیت خیلی خوبی داره یا مال دوستان خیلی بده .من ماشینای مختلفی داشتم وسوار شدم ولی بدون اغراق میگم واقعا نمیتونم ایرادی ازش بگیرم.

        hossein_ghng82@yahoo.com در ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
        با سلام مجدد خدمت دوستان . من که الیت شماره 100238 تحویل تیر بودم یکشنبه قبل از تهران گرفتم حدودا 40 ماشین دیگر هم برای تحویل تو محوطه بود . تجربه 1000 کیلومتریمو میتونم با نظر خودم برای دوستان مطرح کنم . ظاهری زیبا که همه به زیبایی ماشین اذعان دارن . نسبتا نرم درها بسیار نرم بسته میشن . ترمزش عالی مصرف 1000 کیلومتر 70 تا البته حدودا 3 ساعت تو ترافیک بودیم که خود بخور مصرفو بالا میبره . مونتاژش زیاد جالب نبود چون درز لای درها نسبتا زیاد بود. راهنما با راست شدن فرمان بطور اتومات سرجاش بر نمیگرده . بطوریکه گاها کلی باهاش راه میرفتم متوجه میشدم هنوز راهنما میزنه . چراغای اخطار ،ساعت و علائم پشت آمپر بسختی در روز قابل خوندنه . حتی کیلومتر شمارش . شتابش زیاد جالب نبود . البته چون من همش سوپر استفاده کردم شتابش حدود 20-30 درصد بهتر بود ضمنا دلم نیومد زیاد گاز بدم و قدرت موتور توی دورهای بالا آشکار میشه یعنی حدودا 3000 به بالا و برای رسیدن به این دور زمان نسبتا زیادی می طلبه .باک بنزین کوچک و کم حجم و نیازه تندو تند بنزین بزنی تو مسافتهای طولانی تر. محور فرمان در بالاترین حدش هم با افق زاویه کمی میسازه اگه صندلیش پایین بود میتونست جبران پایین بودن فرمانو بکنه و قطر فرمان کمه بدرد ماشینای اسپورت میخوره در حالیکه موتورش مناسب برای یه ماشین اسپورت نیستش . فرمان ماشین در سرعت 98 – 100 کیلومتر بر ساعت شروع به لرزش مختصری میکنه که نمی دونم چرخها بالانس نیستن یا مشکل دیگری داره. اگه سوالی هم باشه با جون و دل در خدمتم

        hossein_ghng82@yahoo.com در ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
        حمیدرضا جان در کل من از زانندگیش لذت بردم . به هر حال هر ماشین عیب و ایرادهای و مزایای خاص خودشو اونم با توجه به مبلغی که هزینه میکنی داره ولی در کل انتظاراتمو برآورده کرده . دوسش دارم. امیدوارم شتابش بعد از بالا رفتن کارکردش بهتر بشه . بعدش نخواستم گاز بدم تا طبق سفارش نمایندگی آب بندی بشه . من نمره ماشینو از 20 17 میدم. بنظرم منصفانست. اونم دو نمره بخاطر موتور یه نمره هم بخاطر عیبهای ریزش در مجموع. حدسمم اینه که با لرزش فرمان با بالانس حل شه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. علی

        ۱۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        ادامه نظرات کاربرات ولیکس:
        حمید رضا در ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
        دوستان حدود 170 کیلومتر راه رفتم کفی وتا حدودی سر بالای 4 سر نشین بزرگ سال بطور کلی ماشین دارای سیستم تعلیق بسیار خوبی نسبت به ماشینهای پژوپارس سمند 206 گل داره ضربات جاده رو می گیره.کلاج بسیارنرم ودنده ها به راحتی تعویض میشود.شتابش با بالا بردن دور موتور در حین تعویض دنده بهتر میشود و واقعا احساس خوبی از سواریش میگیرم و در کل من از انتخابم راضیم وامیدوارم شما هم از رانندگی با ویلیکس لذت ببرید

        حمید رضا در ۱۹ شهریور ۱۳۹۱
        دوستان دیروز ماشین تست کردم توی اتوبان و نیم چه جاده در پارک کوه سار در کل خدمت دوستان بگم راضی کننده بود 1- سیستم تعلیق بسیار خوب 2-کیفیت ظاهری مونتاژ خوب3-زیبای خودرو بی نظیره مخصوصا سفیدش 3-لالستیک ها و قطعات از نوع بهترین چین4-شتاب خودرو قابل قبول ولی با استفاده از کولر در سر بالالیهای تند 20در صد افت دارد در کل شناب بدون کولر در حد گل قبلی من بود ولی با کولر از گل کمتر بود 5- خیلی جادار و نسبت به قیمت وماشینهای موجود در این رنج با ارزش است

        shahab در ۷ شهریور ۱۳۹۱
        با سلام خدمت دوستان. من خودروی خودم رو در خردادماه تحویل گرفتم . تا الان حدود 6500کیلومتر رانندگی کردم. از ماشینم خیلی راضی هستم.ماشینی هست که هرجا میری جلب توجه میکنه. ماشین خیلی نرمیه ولی اگه روی دست انداز اروم نری بعلت نرمی ممکنه به اون برخوردکنه. شتاب ماشین بد نیست ولی نمیشه انتظار یه ماشین پرشتاب داشته باشید. در کل .یه سدان خانوادگی خوبیه و ظاهر شیک اون نظر همه رو جلب میکنه. دعا میکنم از نظر قطعات به مشکلی برنخوره که تو این وضعیت واقعا نمیشه کاری کرد.شب بخیر

        ali در ۱ شهریور ۱۳۹۱
        خوب اطلاعات بیشتر اینکه:1- موتور کم صدا و بی لرزشی داره 2- سیستم تعلیقش خوب عمل میکنه و نرم
        3- ترمز خوبی داره
        4- تمام یونیتای برقیش از کمپانیهای معروف مثله بوش و زیمنسه که البته ساخت چین و تحت لیسانس شرکت مادرن
        5- فرمونش خیلی نرمه و فرمانپذیریش خوبه
        6- اطاق و صندوق جاداری داره
        7- تریم داخیلی و طراحیش با بقیه ماشینای چینی به جز ام جی قابل مقایسه نیست
        کلا من از طراحیش خوشم میاد به نظرم در حد ماشینهای گرون تر از این عدداست
        اگر انتظار چیز عجیب غریب ندارین این ماشین یه ماشین نرم خانوادگیه

        hossein در ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
        یه چیز دیگه حتی اونایی که از لحاظ موتوری میگن حجمش کمه و ضعیفه بعضی از دوستان حتی تو سربالایی هم میگفتن شتابش خوبه . گرچه با کولر یه خورده ضعیف میشه. 405 با 1800cc قدرتش 97 اسب بخاره و میگن 100 حال اینکه این ماشین با 1500cc حدود 104 اسب بخاره . و 405 که خودم داشتم قدرت و شتاب نسبتا خوبی داره . گرچه همه چی به موتور نیست و پارامترهای دیگری هم دخیله . در هر حال این ماشین هرچی باشه خیلی بروز تر از 405 هستش . همانطور که از موتور 1500 سی سی 104 اسب تونستن قدرت بگیرن . مطمئنا از لحاظ گیربکسی هم سرتر از 405 هستش.فمکر نمی کنم از لحاظ شتاب چیزی از 405 کم داشته باشه درسته چینیه . ولی اونام دران از تکنولوژی روز استفاده میکنن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. علی

        ۱۴ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (180 ديدگاه)

        ادامه نظرات:

        payam f در ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
        من الیت گرفتم یک هفتس سوار شدم.این ماشین عالیه در حد یه ماشین 1600 به نظر من از لیفان و 206 خیلی سرتره و هم زیبا تر اصلا نمیاد چینی باشه فقط یکم دنده عقیش زوزه میکشه وگرنه چیزای دیگه مثل راحتی و شتابش خیلی خوبه.
        تو سربالایی ولنجک فقط نمیتونی زاید کولر بگیری ولی جاهای دیگه خیلی جواب داده.

        حسین – اصفهان در ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
        سلام بر همه 2ستان
        چند روزی نبودم انگار 2ستان جدیدی وارد شدن و بحث کمی داره از کیفیت و … ماشین خارج میشه
        من یه لاکچری سفید داشتم تحویل خرداد چند روز پیش فروختم و یه الیت تحویل تیر نقره ای صلح زدم بنامم ولی متاسفانه هنوز نیومده
        بی تعصب میگم توی رنج قیمتش خوبه
        یه سری کمبود ها و مشکلاتی داره ولی قابل قبوله
        در قیاس با لیفان 620 1600 وولیکس بهتره
        ظاهر ماشین و شتاب و زیر پاش خوبه
        کولر نسبتا خوب
        در های ماشین فوق العاده نرم و خوب باز و بسته میشن
        دید عقب با توجه به فرم صندلی ها و … متوسط ولی بهتر از ال90 هست
        از نظر قدرت هم تقریبا با 620 و 206 برابر است
        همانطور در کامنت های قبلی ام یکبار آزمایش کاملی از کورس 206 وی 8 و تیپ2 و c30 , سمند گذاشتم با کولر روشن و خاموش

        حسین – اصفهان در ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
        206 تیپ 2 -v8 وولیکس c30
        دور اول شروع از 0 با کولر خاموش
        لحظه راه افتادن تیپ2 جلو افتاد بعد وولیکس و بعد
        وی 8
        با دور گرفتن ماشین ها
        تیپ2 عقب افتاد و وولیکس و وی 8 پا به پای هم رفتند
        در دور برگشت حرکت را با کولر روشن
        در لحظه را افتادن و شتاب اولیه تیپ 2 وی 8 و بعد وولیکس
        با دور گرفتن ماشین ها تیپ 2 عقب افتاد وولیکس هم پشت سر وی 8 (وولیکس به وی 8 رسید ولی توان سبقت را نداشت و چسبیده به وی 8 رفت ولی نتونست بره و رکاب به رکاب شن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. شایان

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این ماشین به دلیل استیل وامنیت و موتور قوی تر از لیفان 620 موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرش

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقا شایان تو صفحه قبل که نوشتین با دیدن تبلیغ ec7 شما x33 رو به دلیل اون عیبهایی که نام بردین فروختین و ec7 ثبت نام کردین، آخه تا الان کسی که تحویل نگرفه و تستس نکرده نظری راجبه خوب بودنش بده، پس از کجا اینجوری مطمعن میگین که ec7 حتی از لیفان هم باید بهتر باشه و کیفیتشو تایید کردین؟!
    من خودمم راستشو بخواین از ظاهر و امکانات نوشته شده برای ec7 خیلی خوشم اومده ولی چه معلوم چجوری از آب در بیاد!!، به بخش نظرات راجبه لیفان مراجعه کنین یکی که تازه تحویل گرفته انگار یه سنسور ماشین خراب شده خاموش شده بردن نمایندگی خودش میگه خیلی مدته شاید الان 10 روزم شده هنوزم تو نمایندگی مونده به دلیل اینکه اون قعطه از ماشینش موجود نیست که تعویض بشه با وجود اینکه تو ایران و کرمان موتور داره مونتاز میشه
    اونوقت فکر اینجور موارد ec7 رو که میکنی که فقط داره وارد میشه نه مونتاز، اگه همچین اتفاقی بیفته تکلیف چیه!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به مسئله دقت دقت داشته باشید که گفته گریت وال نه وولکس c30 منظورش کمپانی بوده !یا بیاد با ec7 مقایسه کنه بعدشم اگر کیفیت وولکس c30 از جیلی بیشتره چطور قیمتش نزدیک 10میلیون اختلاف داره تازه c30 چهار ستاره یورو ان کپ رو هم نداره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمدرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (69 ديدگاه)

    مسایل ساده رو زیا دبزرگ نکنید با اختلاف قیمت حدود 12تومن این دواصلا رقیب هم نیستن رقبای ec7_مگان_اوانته _سراتو نسل قبل وبه طور کلی بازه 40تا45 تومن(چون شماماشینو با39 تومن ثبت نام میکنیدباتحیل دو ماهه در واقع چیزی حدود 41تومن براتون تموم میشه)ورقبای c30_لیفان 620 _mvm530_زانتیا _ورنا_وخانواده206 وبه طور کلی بازه ی زیر 29تومن هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمدرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (69 ديدگاه)

    در ضمن شما 12 تومنی(اختلاف قیمت c30و ec7)که پرداخت میکنید درواقع دارین پول اپشن میدین ودر مورد گارانتیش که یکی از مزیتاشه باید بگم اونقدر محدودیت داره که دیگه بهش گارانتی نمیگن(مثلا kia seadصدوپنجاه هزار تا گارانتی داره و در این مدت اگه صفحه هم تموم کنه مشمول گارانتی میشه اگه جیلی هم برای گارانتیش این شرایطو گذاشت اون موقع بهش میگن گارانتی150هزار تایی)در ضمن من توکار واردات وفروش قطعه خودرو هستم تا دو سال پیش میدم یکی ماشین چینی سوار شده پیش خودم میگفتم طرف چه قدر احمقه ولی شرایط جوری شد که امسال خودم یه ولیکس c30 گرفتم.وبا اطلاعاتی که از تیراژ پایینec7 دارم این خودرو بازیبایی واپشننایی که داره به هیچ وجه به موفقیت لیفان 620 نخواهد رسید.(حالااون کسی که خودش میدونه هی اسمشو عوض کنه و نظر مخالف بذاره) (ببخشیدکه طولانی شد)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      محمد رضای عزیز
      صحبت طرفداری یا جانبداری کورکورانه نیست. ولی نظرات باید برپایه یه اصولی باشه. ای 12 تومن که شما می گین فقط پول آپشن نیست. من 2 ماه پیش جیلی رو توی استانبول دیدم. اون موقع نمی دونستم برند این ماشین جیلیه. به خاطر شباهت ارمش فکر کردم از زیر دست آمریکاییا اومده بیرون و واقعا هم اندام ورزیده این ماشین فکرمو تقویت کرد. شما داری این پولو بابت کیفیت کار که قطعا بالاتر و بهتر از گریت وال هست، ستاره های ایمنی که این ماشین از اروپا گرفته و خیلی چیزهای دیگه میدی.و از طرفی کافیه مردم ایم ماشینو بشناسن و تو خیابون ببینن.مگه ماشینای هیوندای و کیا تیراژ بالا دارن که اینقدر موفق بودن. این ماشین اصلا با 620 قابل قیلس نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. SUNMARTIN

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جناب “امین” حرف من رو تمام کرد احسنت، ،

    منظور شرکت گریت وال بود نه وولیکس c30 که با یک موتور کند و دیر عکس العمل حتی از 206 هم مکث بیشتری داره ،البته منظور کیفیت بود که امین بدرستی اشاره کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (69 ديدگاه)

    1_ منظورمن از اپشن شامل ظاهرشهم میشه2_در مورد کیفیت قطعات هم اکثر تولیدات چین متریال مشترک وطراحی متفاوت دارن3_من هم خودم اشاره کردم ولیکس و ec7رو نمیشه رقیب هم دونست4_بازم من نگفتم لیفان قابل قیاس با ec7هست گفتم بعید میدونم به موفقیت و فرا گیری لیفان 620برسه.(مثلا x33به معنای واقعی واز همه ی جهات که خودتون هم میدونید یه ماشین بدرد نخوره ولی چه کنیم که بازار پسنده وخیلیا 34تومن بهش پول میدن)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمدرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (69 ديدگاه)

    جهت اطلاع دوستان که میگن کیا وهیوندای تیراژ بالا ندارن 1_چین سالانه حدود 17 میلیون دستگاه توسط بیش از 30 شرکت تولید میکنه( دقیق نمیدونم ولی فکر کنم حدود 10درصد یا بیشتر تولید گریت وال) 2_کره سالانه حدود 7میلیون دستگاه رو توسط 5 6شرکت تولید میکنه تازه بیش80 درصد این تعداد رو فقط دو خودرو سازه معروفشون میسازن(به هر حال همه به چیزی که پول دادن حساسن نمیشه کاریش کرد)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    من برای اطلاع دوستان میگم
    نه ولیکس خریدم نه جیلی ولی چیزی که برای من مهمه اینه که ذائقه ایرانی و حساسیتش به متریالی که داره استفاده میکنه بالا بره اون وقته که نه پول بابت X33 میده نه لگنایی که از فرقون خودرو میاد بیرون. اگه امثال ماشینای مثل جیلی که هم امکانات بروز دنیا رو دارن هم کیفیتشون خوبه و هم دارن تقریبا مطابق قیمت جهانی فروش میرن زیادتر بشن اون وقت میشه امیدوار شد که داره به خریدار ایرانی هم احترام گذاشته میشه. اینجا جیلی فقط یه مثاله از مدل ماشینایی که ما دلمون می خواد و الا منم نداشتم 38 میلیون بدم واسه خرید اون ولی واقعا این اولین ماشینی بود که هم خودش هم قیمتش چشممو گرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    میدونین ما ایرانیا با همه ادعامون تبدیل شدیم به مایه بازی یه عده خاص. اگه دلالا دلارو بکنن 2300 خودمون 300 تا دیگه میذاریم روش. حاضریم همه جوره ترافیکو گرونی تعمیراتو خرابی بیش از حدو کیفیت آشغال ماشینایوطنیو چینیه در پیتو به جون بخریم ولی سوار ماشین بشیم. مااولین کسانی هستیم که به خودمون احترام نمیذاریم. بعد هی غر می زنیم که چرا 405 که مال یه قرن پیشه با اون قیافه زشت و خسته کننده شده 17 میلیون.(خواهشا به کسی بر نخوره اول از همه با خودمم هر چند من 2 سال پیش دیگه حالم از ماشینی که زیر پام بود.. پرشیا.. به هم خوردو فروختمش، تاحالاهم حاضر نشدم پول بابت لگن های این شرکتای دزد و بی خاصیت بدم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. SUNMARTIN

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    “من از الان مثل سایر پیش بینی هم این جمله رو میگم” بهر حال با وردو این خودرو با آپشن های بسیار و کیفیت مثال زدنی در خیابان های شهر های بزرگ ، توجه بسیاری از خریداران رو به خودش جلب میکنه و ظاهر ماسل کارش (muscel car ) بهمراه طراحی فوق العاده در قسمت خطوط جعبه عقب (یه چیزی تو مایه های آزرا) و تریم داخلی معقول ..همه نوید بخش یک سدان اصولی با طراحی حساب شده است، تنها موردی که میشد شرکت وارد کننده بیشتر روش تمرکز میکرد استفاده از تریم 2012 جیلی بود که رنگش سیاه و خیلی دکوراتیو هست اینم لینک عکس های اون مدل از تریم داخلی:
    http://www.overpic.net/viewer.php?file=x2evpdrn26tkjtzxvip.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    جناب محمد رضا دوست گلم زیاد شلوغش نکن! من که این ماشین رو خریدم با توجه به شرایط صنعت خودروسازی ،تعرفه و جامعه ای که درش زندگی می کنیم این انتخاب رو انجام دادم.ما داریم توی کشوری زندگی می کنیم که شرایط این شکلی است و کاریش هم نمیشه کرد پس بیاییم از همین شرایط هم استفاده کرده و بهترین انتخاب ها رو داشته باشیم . بنده به عنوان یه برادر که با اینکه سن بالایی ندارم ولی از نظر خودم تجربه خوبی تو در زمینه خودرو دارم و سالهاست زندگیم با ماشین است،شما هر خودرویی رو میخری داره از شما پول آپشن میگیره اصلا این قانون تجارت است توی دنیای ماشین همه چی آپشن است از آینه برقی گرفته تا چند اسب بخار موتور قوی تر.همه ماشین هایی که توی بازار ایران است قیمت های گذافی دارند از پراید گرفته تا مازراتی و پورشه و هر چیزی که شما فکرش رو بکنی مگه هیوندای چی هست که ماشین 20 هزار دلاریش تو ایران 100 میلیون شده؟ پس بیا به جای خسته کردن خودمون فکر راهنمایی هموطن هامون برای یه انتخاب خوب باشیم. ببخشید زیاده گویی کردن ولی احساس نیاز کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امین

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    جناب محمد رضا من سایت پدال رو جای خوبی برای بحث نمیدونم شما اگر دوست داشتی بیا توی سایت تیونینگ تاک من توی تاپیک جیلی با اسم مستعار mazsabz در خدمت شما هستم . دوست دارم بیشتر با تفکرات شما آشنا بشم. ممنون!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. amer

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام این خودرو نسبت امکانات رفاهی که داره از گریت وال بهتره وارزش خریدن را داره ومن رفتم سایت چین دیدم گریت وال بهتره اما تو ایران نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. trueman

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    سلام. من ماشین رو دوشنبه تحویل گرفتم و اولین جیلی بود که پلاک شد. ماشین جاداریه و مناسب خانواده. صندوق عقب بزرگی داره (680 لیتر). سیستم تهویه نسبتا خوبی داره . صدای موتور کمی داخل میاد. در حالت idle صدای کمی داره و قابل قبوله. شتابش بد نیست ولی در سربالایی ها باید پرگاز بری. ( البته در مقایسه با اتومبیل با موتور 2000 مثل دوو اسپیرو ). نور پشت آمپرش کمه و می تونست بیشتر باشه . چراغ های جلو مجهز به سیستم روشن شدن اتوماتیک بر اساس میزان نور محیطه و ارتفاع نور دهی رو میشه تنظیم کرد .سیستم صوتی (ِDVD و SD memory card) لمسی touch ( مانیتور 6.5 اینچی ) با قابلیت کنترل روی فرمان داره. صندلی راننده بصورت الکترونیکی تنظیم میشه ولی حالت گودی کمر باید بصورت دستی تنظیم بشه. صندلی ها کمی صفت هستن . در قسمت عقب فضای پای زیاد و خوبی وجود داره .( به همین خاطر میگم مناسب خانواده است ) فرمان بصورت تلسکوپیه و میشه تنظیم کرد. قدرت مانور خوبی داره. فرمانش بسیار نرم و تیزه. البته ماشین هنوز آب بندی نشده ولی ترمزها قوی و قابل قبولن. ماشین نرمیه. کیفیت فضای داخلی خیلی خوبه و واقعا جنس درجه یک رو استفاده کردن . در کل سواری راحتی داره
    در قسمت موتور جای خالی زیادی داره و نمیدونم چرا این فضاهای خالی رو گذاشتن. در ضمن سینی کف نداره. دارای سانروف و 6 تا ایربگ هست و واقعا هنگام رانندگی احساس می کنی که سوار یک ماشین قوی و امن شدی ( بدنه تقویت شده با فولاد جهت مقاومت در تصادف )
    رنگ های سفید و نقره ای و مشکی بهترین رنگ ها هستند ( از نظر بنده ) رنگ های دیگه به نظرم زیاد جالب نیستن .(در نمایندگی خیابان جمالزاده همه رنگ ها موجوده )
    در کل ماشین خوبیه مخصوصا ظاهرش که دیر دموده میشه و فکر می کنم با توجه به گارانتی 5 ساله یا 150000 کیلومتری آن می تونه ماشین موفقی باشه.
    در ضمن دوستان بیخودی بر سر تولیدات دیگر کشورها تعصب نشون ندن جه جینی جه کره ای و چه فرانسوی و … به هر حال در شرایط امروز بقول آقا امین چاره ای نداریم و ماشین هایی که در کشورهای دیگه طبقه متوسط جامعه سوار میشن ولی اینجا با قیمتهای بسیار گزاف و چند برابر فروخته میشه باید کمک کرد تا بهترین انتخاب رو انجام بدیم. به امید روزی که همه ایرانیها بتونند بهترین و امن ترین اتومبیل ها رو سوار بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. آرش

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقای trueman مبارکتون باشه و به سلامتی و شادی ازش استفاده کنین
    اما اکثر امکانات و مواردی که از ماشین گفتین همشون تو خود سایت نمایندگی امکانات موجود در این ماشین رو کاملتر از شما هم با تصاویرش توضیح داده و میدونیم
    فکر کنم برا همه الان این جالب باشه که بیشتر از تست رانندگیش تو وضیعت های مختلف یا سختی و نرمی تو تعویض دنده هاش شتاب اولیش و قدرتش تو دنده معکوس و خیلی چیزای دیگش در عمل.. رو به ما بگین و نسبت به ماشینهای همردش تو ایران مقایسه کنین رو از زبون شما یا کسایی که این ماشین رو تحویل گرفتن بشنویم
    ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. trueman

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جناب آرش خان ممنون. چون ماشین هنوز آب بندی نشده نمیشه زیاد مانور داد ولی در اسرع وقت نتایج رو میذارم.(باید ببرم سربالایی جاده لشکرگ تست کنم ) در ضمن ماشین دارای سیستم ناوبری (navigation) هست ولی درایران کار نمیکنه و باید منتظر بود تا نرم افزار یا برنامه مربوطه توسط شرکت سازنده ارائه بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      امیدوارم از کیفیت ماشین لذت ببرید
      اون استاندارد اروپا که روش تاکید میشه فقط یه بازی تبلیغاتی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    من و داداشم هم پنجشنبه 2 تا سفید توی نمایندگی میدان امام حسین ثبت نام کردیم. امیدوارم خوب از آب در بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امیر s

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کسی از دوستان خبر داره که نمایندگی فروش ec7 تو تبریز کجاست
    آخه تو خود سایت جیلی چیزی از نمایندگی شهرستانها اسم نبرده
    ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (23 ديدگاه)

      امیر خان یکی از دوستان یکیشو تو ارومیه داره اگه میخوای تلفنتو بهم بده تا بگم بهت زنگ بزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. بهروز

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    49 میلیون تومان قیمت فروش بازار جیلی. به راهنمای همشهری هیوندا گوناگون مراجعه کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علي

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام. فعلا فقط 4 تا نمایندگی فروش تو تهران داره و بس. شریعتی – جمالزاده – آزادی – امام حسین و تو شهرستانا نداره باید مثل من بلند شین برین تهران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. آرش

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    علی آقا آدرسهای دیقیق این 4تارو که تو تهران اگه میشه برا ما بگین اگه داشتی شماره تلفناشم بنوسی ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      1- ضلع جنوبی میدان امام حسن – چهارراه صفا. نمایندگی آسان موتور
      2- خیابان آزادی – بعد از دانشگاه شریف – روبروی ایران فیلم
      3- دفتر مرکزی هم آدرسش توی سایت جیلران هست – توی شریعتیه
      4- جمالزاده رو بلد نیستم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. pofak

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    قیمت این خودرواز48.500تا52میلیونه
    http://www.bama.ir/%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/?bm86-586/%D8%AC%DB%8C%D9%84%DB%8C-EC7/

    حالا اینو داشته باشید
    http://www.bama.ir/%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/?ac243120-2-49-201-0-0-0-900000000-4/%D8%A2%D8%B2%D8%B1%D8%A7-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C

    کی آزرا باقیمت ارزونتر وکیفیت بیشتروموتوربسیارقویش رو ول میکنه این چینی رو میخره؟
    این ماشین اگه30تومن بود ارزش فکرکردنو داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      شما همون ازرا با 111000 کارکرد دور مالیده رو بخر. یه چیزی بگو که بگنجه داداش من

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (17 ديدگاه)

      راستی یه ازرا برات پیدا کردم هی بهش فکر کنی
      آزرا 2007 130000 کارکرد چپی 12میلیون. اینو بچسب هم ارزونتره هم موتورش خیلی قویتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. آرش

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    قیمت جیلی در بازار آزاد چنده و میدونید چند دستگاه وارد کشور شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. trueman

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    در بازار آزاد بین 48 میلیون تا 52 میلیون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. آرش

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام- من یدستگاه جیلی سفید رنگ دارم می خوم بفروشمش, مشتری سراغ دارید؟ کجا میتونم بفروشمش؟ پول لازم دارم مناسب میفروشمش. با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amin

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      چند میفروشین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. amin

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      gheymat ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. علي

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      چند میدی آرش جون؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرش

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (23 ديدگاه)

        سلام- چون پول لازم دارم 47 تومان میدم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. کوروش

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    ما هم دیروز تو نمایندگی [جیلیران موتور خیابان ازادی]یهEC7 مشکی ثبتنام کردیم . از نظر قیافه و اپشن VERY خیلی از چینی های دیگه سرتره . ولی کیفیت رنگ ان مخصوصا در سفید خیلی تو ذوق می زنه موتورش هم با توجه با 137 اسب بخار بودنش زمان 0تا100 [12ثانیه] بالایی داره. اما تو این رنج قیمت [38600000]واقعا بهترین انتخاب است و امکانات و قیافه خوبی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      وقتی کیفیت رنگ خوب نیست اتفاقا سفید میشه بهترین انتخاب. مشکی برای رنگای خیلی باکیفیت مناسبه . چون حساس تره و نگهداریش سخت تر.
      راستی این پارت جدید که از دیروز ثبت نام میشه تحویلش حداقل 60 روزه است میدونستید؟ دیگه قول 40 روز نمیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. koorosh

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (99 ديدگاه)

        علی اقا ما سفیدشو تو نور افتاب هم دیدیم رنگش موج میزنه ولی این دو تا رنگ [سفیدومشکی]برای خرید و فروش هم رنگهای خوبی هستند ولی قرمز مکا از همه رنگهاش بهتره[همون زرشکی]در ضمن مبارک باشه علی اقا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  30. مصطفی

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقا ولی خداییش 52 میلیون دیگه خیلی زیاده ها. تا 47 میشد تحملش کرد ولی این دیگه نوبره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KOOROSH

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      داداش گلم برو نمایندگی قیمت = 38600000

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا