جنرال موتورز

معرفی جی‌ام‌سی سی‌یرا دنالی جدید، یک پیکاپ تراک لوکس و باابهت

پس‌ازاینکه چندی پیش جی‌ام‌سی نسل جدید تراک سی‌یرا را معرفی نمود، حالا زمان آن رسیده که نسخهٔ لوکس دنالی را هم به خانوادهٔ نسل جدید این تراک اضافه کند. سی‌یرا دنالی همانند دیگر مدل‌های دنالی، در بیرون از جلوپنجرهٔ کرومی منحصربه‌فرد به همراه تریم‌های کرومی اضافه‌ای در دیگر قسمت‌های بدنه سود می‌برد. علاوه بر این، این ماشین به‌صورت استاندارد به رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، سپرهای همرنگ بدنه و چراغ‌های جلو، عقب و مه شکن‌های LED هم مجهز شده است.

این تراک پریمیوم در داخل هم به گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، سیستم صوتی پریمیوم Bose با هفت بلندگو، نمایشگر هشت اینچی پریمیوم جی‌ام‌سی برای ارائهٔ سیستم اطلاعتی-سرگرمی، پشتیبانی از کارپلی و اندروید اتو و… مجهز شده است. در زیر کاپوت این هیولا هم یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 قرار گرفته که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور داشته و قوی‌ترین موتور V8 در این کلاس محسوب می‌شود. این موتور همچنین به سیستمی بنام مدیریت پویای سوخت هم مجهز است که یکی از قابلیت‌های آن، غیرفعال کردن سیلندرها است.

این سیستم بسته به شرایط و تقاضای راننده می‌تواند بین یک تا شش سیلندر موتور را غیرفعال کند. انتقال نیروی این پیشرانه هم توسط گیربکس ۱۰ سرعتهٔ جدید جنرال موتورز صورت می‌گیرد که موجب کاهش لرزش و بهبود کیفیت تعویض دنده می‌شود. علاوه بر این، پرچم‌دار خانوادهٔ سی‌یرا از ویژگی منحصربه‌فردی بنام کنترل سواری تطبیقی هم برخوردار است. این سیستم با استفاده از کمک‌فنرهای فعال، می‌تواند در هر دو میلی‌ثانیه، هریک از کمک‌فنرها را به‌صورت مجزا تنظیم کند. این سیستم تعلیق فعال موجب بهبود کنترل و راحتی بیشتر سواری خودرو در جاده‌ها می‌شود.

همانند نسخهٔ معمولی نسل جدید سی‌یرا، نسخهٔ دنالی هم از دو ویژگی منحصربه‌فرد سود می‌برد که برای اولین بار است که در یک پیکاپ تراک ارائه شده‌اند. این ویژگی‌ها شامل درب چندمنظورهٔ قسمت بار که شش موقعیت و عملکرد منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند و همین‌طور قسمت بار فیبر کربنی می‌شود. به ادعای جی‌ام‌سی، این قسمت بار فیبر کربنی از لحاظ مقاومت در برابر ضربه، خراش و خوردگی، در کلاس خود بهترین است. جی‌ام‌سی هنوز قیمت سی‌یرا دنالی جدید را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود به‌زودی قیمت این تراک لوکس اعلام گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3198 ديدگاه)

    امریکا مهد تراک های غول پیکر?

    اگه اوباما رئیس جمهور بود من الان امریکا بودم

    ??????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      ترامپ بی پدر ، پدر همه رو در آورده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    چقدر خوب داشتمش
    واقعا دَر افتادت با امریکا ارزش تباه شدن جونی و عمرومون داشت
    مگه ما چند بار زندگی میکنیم چند بار جوونی میکنیم
    ما هم دوست داریم همچین ماشینای سوار بشیم
    خیلی بلند پروازی کردم
    خدا کنه فعلا پراید 40 میلیون نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      در عالی بودن این پیکاپ هیچ شکی نیست ولی آیا با ماشین به این بزرگی میشه توی کوچه و خیابون های شهرهای ما رانندگی و یا پارک کرد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. omid622

    ۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    باور کنید با دیدن فورد رپتور ۲۰۱۷ به بخصوص مدل سوپر کرو برای آفرود و همین
    جی‌ام‌سی سی‌یرا دنالی جدید
    تمام باورهایم در مورد وانت به کلی عوض شد
    تاریخ وانت ها به قبل و بعد از شما نوشته خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا