ایران خودرو

پژو روای سال

روای سال مدل بهبود یافته پژو روا است که ایرادات و انتقادهای زیادی را بر دوش می کشید. اینک با تغییرات ظاهری و شبیه شدن بیش از پیش آن به پژو ۴۰۵  و بهبود فنی ، ایران خودرو امید دارد تا بتواند دوباره این ماشین را در بازارها مطرح نماید.

roa88

خبر: به گزارش خبرخودرو، علی رحیمی معاونت مهندسی خودرو شرکت ایران خودور، با اعلام این مطلب گفت، درنتبجه بهبود در سیستم انتقال قدرت و توان و گشتاور موتور روآی جدید، مصرف سوخت این خودرو به میزان ۱۰ درصد کاهش و استاندارد آلایندگی آن از یورو ۲ به یورو ۳ ارتقا می یابد.

وی کاهش چشم گیر لرزش و سروصدا را از دیگر نتایج بهبود سیستم انتقال قدرت روآ ذکر کرد و گفت، نمونه های روآی جدید ساخته شده، تست های مربوط به پایان رسیده و تولید انبوه این محصول از نیمه مرداد سال جاری آغاز می شود.

رحیمی افزایش توان و گشتاور موتور را عاملی ذکر کرد که بهبود سیستم انتقال قدرت این خودرو را الزامی ساخته و گفت، براساس برنامه زمان بندی به مرور همه تولیدات روآ به سیستم انتقال قدرت ارتقا یافته مجهز خواهد شد.

معاونت مهندسی خودرو شرکت ایران خودرو اظهار داشت ، برای دست یابی به ویژگی های مورد نظر در مدل جدید روآ، بیش از ۳۳ قطعه و مجموعه دربخش های قوای محرکه، بدنه، تزیینات داخلی و رینگ های این خودرو تغییر کرده است.

بررسی: مدل تولیدی کارخانه با نمونه های اولیه روای سال تفاوتهای زیادی دارد. مثلاً جلوپنجره رادیاتور و چراغهای جلو همانند مدلهای معمولی ۴۰۵ شده اند و طلق قرمز رنگی که روی صندوق عقب قرار گرفته بود بدلیل انتقاد فراوان حذف شد.

به هر حال با اینکه این بدنه تفاوتی با ۴۰۵ ندارد، تبلیغ یک اتوموبیل متفاوت برای آن عجیب است! تمام این تغییرات تنها یک بزک ساده یک اتوموبیل قدیمی و از مد افتاده است که تا آخرین نفس در ایران خودرو تولید خواهد شد و مردم فداکار ایران نیز آن را خواهند خرید. از این پس روا با بدنه ۴۰۵ و ۴۰۵ با بدنه SLX تولید خواهند شد!

roa-back

موتور : ۱۷۰۰ سی سی OHV-G
حداکثر قدرت : ۸۸.۴ در ۵۰۰۰ دور
حداکثر گشتاور : ۱۴۰ نیوتن متر
حداکثر سرعت : ۱۸۷
شتاب صفر تا صد : ۱۲.۷ ثانیه
میانگین مصرف سوخت : ۸.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
نوع ترمزها : دو مداره قطری
ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه ای
گیربکس اصلاح شده با سیستم تعویض دنده بهینه
دیسک و صفحه پژویی
صندوق عقب با طراحی جدید D-73 پژویی
رینگ ۱۴ با قالپاق جدید
سیستم صوتی MP3
دیفرانسیل با پوسته جدید
گاردان دوتکه با مفصل های سرعت ثابت
سیستم ضد سرقت ایمبولایزر
آئینه های جدید
جلو آمپر جدید

قیمت روای سال تقریباً ۳۰۰ هزار تومان گرانتر از روای معمولی می باشد.

روا سال

ikco roa

roa 88

roa88

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۴۰ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۱ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    میخواستم از دوستانی که خرید پرایدو به روا ترجیح میدن ملاک انتخاب شونو بپرسم من 4 دلیل دارم که روا بهتر از پرایده 1-جادارتره-2-از نظر شکل ظاهری شیک تره-3-ایمن تره و پرقدرتر حالا از دوستانی که مخالف هستن لظفا نظر بدن.

    موافقم 19
    مخالفم 0
  2. ساسان

    ۱۲ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من هم روآ خیلی بهتر از پراید هستش. من از سال 87 تا حالا روآ سوار میشم و باهاش هر جایی که فکرشو بکنید رفتم و ازش هم راضیم. فقط تنها عیبش اینه که تو سر بالایی یه مقدار کم میاره.

    موافقم 8
    مخالفم 0
  3. نويد

    ۱۲ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    به نظر من روا معمولی باشه یا سال بازار خرابی داره
    اگر خریدی یا صاحب اول و آخرش خودتی یا باید با کلی ضرر بفروشی
    پراید خیلی راحت تر فروش میره و از نظر اقتصادی (مصرف سوخت) به صرفه تره

    موافقم 2
    مخالفم 9
  4. کیوان

    ۱۳ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اقا سعید:

    اولا رو ا دوگانه فقط الان میزنن که از نظر جاداری صندوق عقب پراید بزرگتره…

    دومن تکنولوژی روا مال 40 سال پیشه تنها شما سوار اتاق 405 هستی و با کمی امکانات بیشتر در اختیارت..

    سوما از نظر شتاب اولیه مطمئن باش که پراید خیل خیلی تیز تر هست تا روا اصلا بحث حجم موتور نیست حجم موتور پیکان معمولی 1600 سی سی هست ولی پراید با 1300 سی سی از نظر شتاب و سرعت پیکان و لوله میکنه . تکنولوژی میره بالا بازدهی بیشتر میشه و مصرف هم کمتر…

    حتی در شتاب 0تا100 کیلومتر پژو 405 و پارس و سمند نمیتونن به شتاب پراید هاچ بک برسن.

    به قول دوستمون اصلا کسی هم زیر بار خرید رو ا نمیره و 10 میلون و پانصدی که میدی باید با یک عالمه ضرر اگه مشتری پیدا کنی بفروشیش..

    به نظر من اگه 10 میلیون پول میخواهی بدی بری 206 تیپ2 تر و تمیز تا 85 یا 86 پیدا کنی خیلی بهتره تا این ماشین ساختگی یعنی روا رو بخری…

    ولی در کل بین روا و پراید مطمئن باش محاسن پراید بیشتر هست…

    سوخت کم . فضای مناسب . قطعات و هزینه نگهداری خیلی کم . جمع و جور بودن .

    از نظر شکل ظاهری که فرمودین از بس که 405 توی شهر ها زیاده دیگه خیلی کسی توجهی به قیافش نداره و یک چیز عادی هست ولی حد اقل پراید 132 قیافه بروز تری داره…

    از لحاظ ایمنی اینکه اتاق 405 بهتر هست که معلومه ولی هیچ کدام ایربگ ندارن…

    در مورد قدرت منظورتو اخر متوجه نشدم اگر شتاب و سرعت میگی مطمئن باش پراید تیز تر هست…

    گیربکس روا یک گیربکس قدرتی هست نه سرعتی قدرتی یعنی توانایی حمل بار زیادی داره ولی شتاب و سرعت نداره و حالتو میگیره…

    امیدوارم از حرف های ما بهترین برداشت و بکنی و خودرویی مناسب و خوب بخری.

    موافقم 0
    مخالفم 13
    1. سعید

      ۹ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (43 ديدگاه)

      آخه آردی (پیکان 1950)چه چیزی داره.. مثل این میمونه که قلب یه پیرمرد 62ساله رو بزاری توی بدن یه بچه تازه به دنیا اومده…اگه غیر از اینه برو بخر من دیگه نمیدونم چه جوری بگم

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. امین

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        glx خودش ماله سال 1988 هستش حالا چطوری شد بچه؟؟؟؟؟؟

        موافقم 4
        مخالفم 0
    2. dost

      ۲۶ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (36 ديدگاه)

      حالا آقا کیوان بزار من روشنت کنم
      اولا هم روا و هم پراید دوگانه دارن اون موقع نظر بده
      خیال کردی پراید ماله چند سال پیشه قبل از اینکه کیا بزنه ماله آمریکا بود پس خیلی بیشتر میشه
      منم کاری به حجم موتور ندارم پراید وزنش کمتره و بخصوص دیفرانسیل جلو هست پس باید شتابش زیاد باشه ولی روا کاملا برعکس هم دیفرانسیل عقب هست هم وزنش زیاده پس دیر سرعت میگیره اما بعدش سرعتش از پراید بیشتره
      ما هم 405 داریم هم هاچ بک اصلا این دو قابل مقایسه نیست هر جور دلت بخواد هاچ بک عقب می افته
      با 206 موافقم
      132 ارزش خریدن رو نداره چون پسر خاله ام داره حالا به حرفم میرسه که باید چی میخرید بیچاره از مهاباد تا ارومیه رو چراغ خاموش رفت در ظمن 132 یه ذره سنگین تر از پراید هست مصرفش هم بالا میره نمونه اش رو گفتم الان 405 ما مثل 132 میسوزونه
      ودر ظمن 405 ما الان ایربک هم داره پس دروغ نگو

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. محمدرضا

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من کار به روا ندارم حتی همونم چرخش به پراید میرزه ولی در مورد روآسال موتور ۱۷۰۰ نظر چرت ندید روآسال خود ۴۰۵ رو پاره میکنه تو شتاب و سرعت بعد با پراید مقایسش میکنی یکم جوک میشه

      موافقم 8
      مخالفم 0
  5. ارمان

    ۱۳ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام به دوستان حقیت جو پدال
    اقا کیوان من امروز تو سایت سایپا رفتم نوعی پراید تو لیست قیمت ها داشت 10050000 هزینه خریدش بود
    در حالی که روا هم قیمتش الان ایران خودرو 10200000
    زده یعنی 150000 تومان از اون پرایدی که به قول خودشون بهینه است گرون تره یهنی این روا اندازه 150 هزار تومان به پراد نمیارزه در حالی که من خودم هر دو تا رو تو خونه دارم هر دو هم مدل 90 هستن من چه تو خیابون شهر چه تو جاده نا خوداگاه روا رو برمیدارم حتما یه دلیلی داره که من سمت روا میرم به نظر من فقط پراید یه سوخت کمتری داره در صورتی که از نظر امنیت صفر نمی ارزه
    اینا کفتم دلیل نمیشه که روا ماشینه خیلی خوبیه ولی اگر من بخوام از 20 نمره به هر دو این ماشین ها نمره بدم :
    روا رو 8
    پراید رو 5 میدم
    یادتون نره ما تو ایران زندگی میکنیم وبه هیچ کدوم از ماشین های ایرانی از 12 بیشتر نمیشه داد(تو کلاس خودشون )
    با عرض پوزش خدمت همه دوستان پدال

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. حمید فرجامی قاین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    من زندگی نامه احمد خیامی را می خواندم دیدم که احمد با چه سختی توانست ایران ناسیونال را بسازد و انصافا که در ان زمان خوب بود ولی حیف ؛بهتربن راه نجات صنعت خودرو سازی واگذاری به بخش خصوصی است
    حمید از دیار عفران زرشک و عناب قاینات

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. مهران

    ۲۳ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (42 ديدگاه)

    تا دلت بخواد جا لیوانی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. شاهرخ

    ۲۴ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من روا سال مدل 89 دارم به نظر من از نظر کلاس و سرعت و شتاب از پراید بهتره چون قبلا پراید داشتم فقط اتاق کمی واسه موتور سنگین به نظر میاد وقتی سرعت گرفته عالیه ولی موقع راه افتادن کاملا این حس میکنی مگه اینکه گازو پر کنی در کل پراید خیلی زودتر تو هم در میره و داغون میشه ولی روا نه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  9. ارمان

    ۲۶ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام
    من روا سال دارم سوختش داخل شهر10/5 به نظر شما استاندارده یا نه راهنماییم کنید لطفا…

    موافقم 3
    مخالفم 2
  10. مهدی

    ۲۸ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه روای سال پیدا کردم 1000تا کار کرده مدل برج دو90 نقره ای 8500000تومن می گه چه طوره؟

    موافقم 4
    مخالفم 0
  11. pedi

    ۲۸ آذر ۱۳۹۰
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اگه روا سال واقعا 13ثانیه شتاب صفر تا صد هست خوبه
    چون پراید صندوق دار دوگانه بین 15ثانیه یا 16 ثانیه است
    من خودم پراید دارم که از همه نظر راضیم به جز امنیتش که فقط روا بهتره
    اصلا ماشین زیر 15میلیون ماشین نیست که بینشون بحث کنیم ماشینی که ساخت ایران یا همون مونتاژ باشه اشغاله از ناچاریه و فقیریه دیگه

    خدا لعنت کنه این مملکت رو

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. ارمان

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام اقا مهدی اگه واقعا 1000 تا کار کرده خوب میده البته در صورتی که این ماشیین مورد پسندتون باشه یعنی روی این ماشین نظر داشته باشید…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. حسن

    ۳ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    روآی ماشینی است مثل قا طر پیر من 5 سال است دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسن

    ۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    روا از نظر شتاب شاید تا سرعت 60 کلومتر در ساعت از پراید کم بیاره اما توسرعت بالا پراید هیچ حرفی برای گفتن نداره از نظر ححندلینگ هر دواشغال هستند شاید بین ماشین های ایرانی فقط بشه از سمند در این مورد دفا کرد
    اما من کلا روا بخاطر دوام قدرت سرعت و راحتی به همه نوع پراید ترجح میدم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  15. حميد

    ۱۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    در ابتدا عرض کنم من خودم روای سال مدل 90 دارم ولی جواب داده و خیلی راضی هستم
    ما در ایران زندگی میکنیم باید از خودروهای زیر10 میلیون استفاده کنیم زیرا فردا خبر اینکه دولت از کسانیکه دارای اموال زیاد داشته باشند مالیات زیادتر و یارانه قطع منتظر خیلی خبرهای دیگه هم باشید
    آنطور که از شواهد پیداست در سطح جهان تنها در ایران و چند کشور آمریکای جنوبی از این نوع موتور به دلیل مشکلات آن استفاده می شود . سوال مهمی که از مسئولین باید پرسید اینست که چرا باید خودروها دوگانه سوز شود؟ این پرسش 2 جواب می تواند داشته باشد:

    1- کاهش آلاینده ها

    2- کاهش مصرف بنزین

    به دلیل کامل نسوختن گاز که منجر به انتشار اکسید های نیتروژن می شود نه تنها میزان آلاینده ها کاهش نمی یابد بلکه افزایش نیز می یابد.

    در حال حاضر میانگین مصرف سوخت خودروها در اروپا در هر 100 کیلومتر زیر 4 لیتر می باشد . آیا به جای صرف هزینه بسیار زیاد که در دوگانه سوز کردن خودروها ، نصب جایگاه ها و خدمات پس از فروش شده است ، نمی شد سطح تکنولوژی صنایع خودروسازی کشورمان را که مربوط به 30 سال پیش می باشد ارتقا داد! لازم به توضیح است که بدلیل قدرت چانه زنی پایین مسئولین صنعت خودرو کشور ما شرکت پژو فرانسه به مدت 30 سال قطعات یدکی به صورت CKD با قیمت بسیار زیاد به کشور ما فروخته است . این امر در هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد. اگر سرمایه گذاری در صنعت خودرو جهت تولید خودروهای جدید می شد نیازی به دوگانه سوز کردن خودرو نداشتیم. حال به بررسی معایب خودروها ی دوگانه سوز می پردازیم:

    1- استهلاک شدید موتور و کاهش طول عمر خودرو

    2- افت توان خروجی موتور به دلیل عدم احتراق کامل و موثر سوخت در سیلندر.

    3- ایجاد آلودگی بیشتر به دلیل کامل نسوختن گاز که منجر به انتشار اکسیدهای نیتروژن می شود.

    4- ضعف خدمات تعمیر و نگهداری و بازدید ادواری خودروهای دوگانه سوز

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. امیر

    ۱۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسانی که طرفدار پراید هستند باید روا را سوار بشند تا تفاوت را درک کنند ، البته روای معمولی هن هست ولی بازم برای رانندگی اروم خیلی بهتر از پراید هست ، الان روای سال که من دارم هیچ موقع کنار پراید توی شهر کم نیاوردم ، در خارج از شهر هم که جای پراید توی خط کند رو هستش ولی با روا حد اقل میشه یه سبقتی چیزی گرفت ، لازمه بگم پراید را هم خودم داشتم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  17. ناصر

    ۱۵ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رواوپراید هردوش به درد موزه میخوره پراید چندین ساله تولیدش توکشورهایی مثله کره قطع شده واین افتخارتولید تنهاماله سایپای ایرانه اما مردم عزیزکشورمون از روی ناچاری ونداری میرین سراغ این ماشینها پراید یا بهتره بگم این قوطی حلبی شده قاتل مردم نمیدونم اگه اون یه ذره کم مصرفیشو نداشت چی میشد اما همین پراید شده چاه نفت شرکت سایپا که کلی سود ازش میکنه سود بیشتر درقبال جان مردم کسی هم نیست جوابگو باشه در اخر به نظر من اگه بخوام بگم کدومش بهتره اینکه هیچکدوم اما روا از پراید بهتره نه بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. پدرام

    ۱۶ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اخه عیب نیس اربه مرگ رو یا به اصطلاح همون پرایدو با روا اونم از نوع سالش مقایسه کنی؟؟؟
    شتاب 0تا100 روا 12.7 ولی پراید به 15 ثانیه میرسه.من با روا سال 190 تا رفتم با پراید نمیشه 19 تا رفت.
    من خودم 405 داشتم مدل 88،الان روا سال 90 دارم از روا راضی ترم درسته تو شتاب از 405 کم میاره اما 140 به بالا 405 میذاره تو جیب…

    موافقم 3
    مخالفم 0
  19. ایرح

    ۱۶ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا”بگم ماشین های ایرانی مال تکنولوژی چندین سال پیش است .بهتر است ورود اتومبیل ها با قیمت سیف آزاد شود و قیمت بنزین هم بقیمت سیف بندر عباس شود وسلام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. کیوان

    ۱۶ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان لطفا احساسی برخورد نکنین هر دو این ماشین ها اصلا ماشین های خوب به حساب نمایان هر کسی یک برداشتی داره یکی میگه خوب یکی میگه افتضاح!!

    پدرام عزیز فکر کنم کمی توی پست بالا تند روی کردی!

    فکر نکنم موتور دیفرانسیل عقب 1700 طراحی بر اساس موتور پیکان اونم دوگانه در کنار موتور 1800 با قدرت 97 اسبی دیفرانسیل جلو پژو خیلی حرفی برای گفتن داشته باشه…

    چه در سرعت چه در شتاب پژو 405 تیز تره…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. farshid

    ۱۷ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (8 ديدگاه)

    سلام دوستان ما که نمیخواییم تو پیست رانندگی کنیم و BENZ و BMW که نمیخواییم سوار شیم که رو شتابش بحث میکنیم اولا روا جادارتره بعدش هم شمایی پراید رو سر تر از روا میدونید با دقت اتصالات پراید رو بررسی بکنید بعد زن و بچه رو تو این ماشینا بذارین که اگه خدایی نکرده یه موتور چپ کرد خورد به ماشینتون خانوادتون سالم از تو بیان بیرون شما رو به خدا قسم به فکر حد اقل امنیت خودتون و خانوادتون تو روا باشید(نمیگم روا خیلی خیلی محکمه ولی یه اندک امنیتی داره)

    موافقم 5
    مخالفم 0
  22. يوسف

    ۱۸ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه در مملکت ما عقل همه به چشمشونه
    چون پراید راحت تر خرید و فروش میشه همه دنبالشن
    به آمار مرگ و میر دقت کنید ، آلان هر جوونی که تصادف کرده و مرده یا پراید سوار بوده یا موتور !!!
    روا حداقل ایمنیش بهتره…
    ماتیز نیم وجبی از پراید ایمنیش بهتره …

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. پدرام

    ۲۰ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    کیوان گلم موتور 1696 روا سال،2 سال قبل از نو طراحی شده ولی موتور 1761 پزو 405 یه عمری میشه که با حداقل تغییرات مواجه بوده محرک جلوها شتاب بیشتری دارند اما در سرعت به محرک عقب ها نمیرسند در محرک عقب ها دیفرانسیل دور میلگاردانو تقلیل میده و گشتاور چرخ هارو افزایش میده که این کار در سرعت خیلی موثره اما در محرک جلوها کرانویل به کار میره که فقط نیروی خروجی گیربکسو مستقیم به چرخ ها منتقل میکنه و باعث افزایش شتاب خودرو میشود.شما خودتون نیگا کنین الان بیشتره سوپر ماشینایه دنیا از نعمت دیفرانسیل عقب بودن برخوردارند…

    موافقم 3
    مخالفم 0
  24. امید

    ۲۴ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام
    من پراید 131 مدل نود داشتم
    از نظر مصرف و هزینه واقعا خوبه.. ولی از طرفی وقتی بیشتر فکر می کنی می بینی تو مالی نگرفتی که هزینه بدی…. استحکام پایین …ایمنی ضعیف…عدم راحتی سفر طولانی و ….
    قبلا آر دی داشتم صندلی هاش برای سفر از پراید 131 خیلی راحت تر بود… از همه اینا که بگذریم نمی تونیم در مساله ایمنی کوتاه بیاییم… مگه از جون مهمتر چیزی هست؟؟؟ هر چند روآ هم کیسه هوا نداره و لی از پراید مطمئن تره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. mohamad

    ۲۶ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من میدونم روآ بهتره و ازنظر دوام موتور بازم روآ بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  26. احمد شیری

    ۲۷ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پراید بهتره. کی میگه قدرت روا بیشتره؟
    ظرفیت موتور پراید رو با روا مقایسه کنید.
    میبینید که پراید کمتره اگه ظرفیت موتور پراید اندازه روا بود مطمئنن قدرت بیشتر و بیشتر داشت.
    اگه کسی مایل به بحث پیرامون این قضیه س با ایمیل با من در ارتباط باشه.
    m.ahmadshiri@yahoo.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. امیر

    ۳۰ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هرکس که میخواد تست این ماشین را در واقعیت ببینه میتونه به آدرس زیر بره:http://www.tt.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=241&t=68208

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. پدرام

    ۳۰ دی ۱۳۹۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    روا از لامبورگینی بهتره!!!
    ظرفیت موتور لامبورگینی رو با روا مقایسه کنید.
    میبینید که روا کمتره اگه ظرفیت موتور روا اندازه لامبورگینی بود مطمئنن قدرت روا بیشتر میشد!!!
    اقا احمد این موتور 1300 پرایدو باید بکنن 800 تا بشه یه ماشینه مناسب پراید طفلی با این موتورش پرواز میکنه حالا موتور 1700 روا روش بزارن دیگه فک کنم بشه صفینه!!!

    موافقم 4
    مخالفم 0
  29. علی

    ۵ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    واقعا برای همتون متاسفم که برای دو تا ماشینی که تو کل دنیا از رده خارج شده و توی ایران داره مدل “سال”ش میاد و شما اینجوری دارید خودتونو هلاک میکنید که کدوما بهترن و هرچی کمپانی اتومبیل سازی داره به اینا میخنده.

    جمش کننین تو رو خدا. ببینید که چه جوری دارن پراید دهه 80 قرن گذشته رو که ارزش 5 میلیونی داره رو 9 میلیون و روایی که موتورش برای دهه 60 میلادیه و اتاقش دهه 80 و دیگه فقط توی موزه ها پیدا میشه رو بیش از 10 میلیون تومن میندازن بهتون و غافلید از همه اینها و دارید با هم سر بهتر و بدتریشون می جنگید.

    بیدار شید. بیدااااااااااااار

    موافقم 1
    مخالفم 1
  30. ممدوتال

    ۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (10 ديدگاه)

    باید عرض کنم با مطرح شدن این بحث شرکت ایران خودرو بیشتر خجالت میکشه چون هم درباره بدترین محصول این شرکت بحث شده،‌هم تکنولوژی فنی اون مال 40 سال پیشه، اتاق اون هم که مربوط به 405 میشه مال 22 سال پیشه (تولید 405 در سال 1988) و البته هر کاری کنن این ماشین همون RD که مخفف کلمه Real disaster یعنی افتضاح واقعی است و خلاصه وقت گرانبهاتون رو واسه یه چیزی خرج کنن که ارزش داشته باشه، حتی اگه پولش رو هم نداشته باشیم که بخریم.

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا