مکلارن GTS جایگزینی برای مدل قبلی GT است که با ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۲۰ کیلوگرم وزن، قویتر و سبکتر از قبل شده است.
مکلارن محصول جدیدی بنام GTS را معرفی کرده است که درواقع نسخهٔ جدیدی از مدل GT محسوب میشود و وزن کمتر و قدرت بیشتری دارد. GT راحتترین محصول تاریخ مکلارن بود اما آنطور که باید موردتوجه قرار نگرفت. هدف نسخهٔ جدید GTS اما این است که کمی پرفورمنس و خلقوخوی تهاجمی بیشتری را به این خودرو اضافه کند بدون آنکه به راحتی و قابلیت استفادهٔ روزمرهٔ آن لطمهای وارد کند. بدین منظور، ساختهٔ جدید مکلارن ارتقاءهایی را تجربه کرده است.
مهمترین تغییر، افزایش قدرت پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به ۶۳۵ اسب بخار است که افزایشی ۱۵ اسب بخاری را نسبت به GT نشان میدهد. علاوه بر این، وزن GTS هم با ۱۰ کیلوگرم کاهش به ۱۵۲۰ کیلوگرم رسیده است. به لطف این نیروی بیشتر، کروزر جدید مکلارن ظرف تنها ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت و در ۸.۹ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد که کمی از GT سریعتر است. حداکثر سرعت GTS هم به ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
در همین حال، GTS به سیستم تعلیق تطبیقی هوشمند هم مجهز شده است تا سواری بهینهای را ارائه کند. برای این خودرو سیستم افزایش ارتفاع دماغه هم قابل سفارش است که دو برابر سریعتر از GT عمل میکند و تنها ۴ ثانیه طول میکشد تا دماغهٔ خودرو را بهطور کامل بالا یا پایین ببرد. همچنین خریداران میتوانند خودروی خود را با آپشنهای بیشتری نسبت به قبل مثل رنگ خاکستری لاوا و رینگهای آلیاژی توربینی خاص GTS شخصیسازی کنند.
هرچند GTS بهعنوان یک سوپرکار راحت روزمره در نظر گرفته شده اما مکلارن یک حالت رانندگی پیست را هم برای آن تدارک دیده است تا بتواند در پیچها هم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. هماکنون امکان سفارش مکلارن GTS وجود دارد و تحویل آن به خریداران از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.
Reza Waffen SS
۲۹ آذر ۱۴۰۲انتظار یه فیس لیفت درست و حسابی رو داشتم 👎
Mercedes-Benz
۲۹ آذر ۱۴۰۲خیلی خوبه واقعا بی نظیره خیلی جذاب و عالیه
مهران
۲۹ آذر ۱۴۰۲شتابش😕
همیشه انتظار زیر ۲/۷ حداقل داشتم ازش
Mercedes-Benz
۲۹ آذر ۱۴۰۲۳/۱ شتاب روی کاغذه و گرنه خیلی سری تر از این حرفاس
مثل amg one که شتابش روی کاغذ ۲/۹ ثانیه هست ولی توی تست ها ۲/۲ هم میره
نیکی
۲۹ آذر ۱۴۰۲توی سرپاییینی دیگه
مازیار
۲۹ آذر ۱۴۰۲مک لارن ملایم
یه کمی دور از ذهنه
corvette
۲۹ آذر ۱۴۰۲تو زمینه کاهش وزن
رو دست مکلارن نیست
R@min
۲۹ آذر ۱۴۰۲پلتفرم فیبر کربن هست کارشون راحته تا 20 سال دیگه هم با همین پلتفرم بارشونو بستن.
خاص
۲۹ آذر ۱۴۰۲تقریبا تمام محصولات پاگانی سبکتر از سبکترین محصول مکلارن هستند.
B
۲۹ آذر ۱۴۰۲البته تقریبا تمام محصولات پاگانی هایپر کارن
مازیار
۲۹ آذر ۱۴۰۲مسئله فقط هزینه هست و پاگانی بیشتر از قیمت یه مک لارن محل داشته برای سبک سازی
پوریا چالش
۱ دی ۱۴۰۲پس اینم بگو ک تمام محصولات پاگانی اندازه تولید یک ک ماه مکلارن هست
Mercedes-Benz
۲۹ آذر ۱۴۰۲تو افزایش وزنم رو دست بنز نیست😂😂
محمدهادی
۲۹ آذر ۱۴۰۲یکی از اساتید نادر در طراحی نهایی با وزن بسیار سبک
ممد ژانگولر
۲۹ آذر ۱۴۰۲قیافش به سوپر اسپرت نمیاد . آئودی R8 که چندین سال پیش طراحی شده بود خیلی از این سر تره
Ali.Malek
۲۹ آذر ۱۴۰۲عکس اول رو دیدم یاد کوروت افتادم
𝐀𝐥𝐢
۲۹ آذر ۱۴۰۲به نظرم ظاهرش نسبت به محصولای دیگش اونقدر زیبا نیست اما باز قشنگه
blackwing
۲۹ آذر ۱۴۰۲تو نمایندگی مکلارن دوبی ، مدل GT ریخته بود..
حتی توی پارکینگ پشتی نمایندگی بالای ۲۰تا GT دیدم ، گیراییش و جذابیتش از 720S و 765LT خیلی کمتره ، مشخصه بازخورد خوبی نداشته تاحالا.
فضای داخلی هم مثل 720S نبود ، ولی صندلیهاش نرم تر بود که خب بایدم باشه.
نمیدونم چرا این GTS هم با اون GT مو نمیزنه قیافش 🤦🏻♂️
Hamilton1970
۲۹ آذر ۱۴۰۲قشنگه و بیشتر سوپرکار دیلی محسوب میشه تا اینکه رو پرفورمنس تمرکز داشته باشه.
Siyavash
۲۹ آذر ۱۴۰۲من که دوسش دارم..عاشق این وزن هایه عجیب غریب و کم مکلارن هستم…یه ماشین gt با 1500کیلو وزن برام خیلی جذابه…
BMW
۳۰ آذر ۱۴۰۲همیشه مک لارن رو به عنوان یه انگلیسی جذاب و پرقدرت قبول داشتم👍😋