مینی

مینی پهلوان! کشیدن بوئینگ 777F توسط کوپر SE الکتریکی

قبلاً تصاویر واضحی از مینی کوپر SE الکتریکی در فضای مجازی منتشر شده اما این برند بریتانیایی به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده و همچنان به انتشار تیزرهای این خودرو ادامه می‌دهد.


کلیپی که مشاهده می‌کنید کوپر SE الکتریکی را یک خودروی عضلانی دانسته و پروتوتایپ نزدیک به خط تولید آن ثابت کرده اولین خودروی تمام الکتریکی مینی چقدر قوی می‌باشد! این کوچولوی دوست‌داشتنی توانسته یک فروند بوئینگ ۷۷۷F با وزن حدود ۱۵۰ تنی را بکشد.


واضح است که همه‌چیز با نیم‌نگاهی به ریزه‌کاری‌های تبلیغاتی و بازاریابی انجام شده و نتیجه‌ی آن را می‌توانید در کلیپ ۴۵ ثانیه‌ای پیش رو مشاهده کنید. این کلیپ آغاز کننده‌ی سری ویدئوهایی است که مینی کوپر SE الکتریکی را به عنوان خودرویی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده معرفی می‌کنند.


محصول الکتریکی مینی از نوامبر سال جاری در تأسیسات آکسفورد گروه ب ام و در بریتانیا تولید خواهد شد. این خودرو بر پایه‌ی مینی هاچبک یا هاردتاپ ساخته شده و قول ارائه‌ی قوای محرکه‌ی بدون آلایندگی و احساس خاص محصولات مینی را داده است.

این خودروساز بریتانیایی می‌گوید پیشرانه الکتریکی کوپر SE قدرتی آنی و گشتاور زیاد را از لحظه آغاز حرکت در دسترس راننده قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود قوای محرکه‌ی خودروی موردبحث با ب ام و i3S مشترک باشد اما نیرو به چرخ‌های عقب منتقل شود. به این ترتیب مینی کوپر SE می‌تواند از مجموعه باتری ۴۴.۲ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۸۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۷۰ نیوتون متری سود ببرد. در این صورت مینی می‌تواند برد حدود ۲۷۵ کیلومتری داشته باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Infinite

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (452 ديدگاه)

    مینی دوست‌داشتنی… ♥️ با این استایل طراحیش همیشه خواستنی بوده.
    امیدوارم طرح نهاییش به کانسپت مینی الکتریکی که رونمایی کرده بودند نزدیک باشه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. هادی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    دمش گرم باز خیلی حرفه، ولی تمام ماشین های یدک کش هواپیما خیلی خیلی بزرگ نیستن شاید اندازه یه نیسان هم نشن
    اندازه همین ماشین یا یکم بزرگترن
    گشتاور بالایی دارن،ولی برای این کوچولوی دوست داشتنی قابل ستایشه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    این سبک تبلیغ دموده و قدیمی شده / وقتی یه ادم بوئینگ و تریلی میکشه ..

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا