ایستگاه خبر

فروش اقساطی مدیران خودرو

رپورتاژ: با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و کم بودن نقدینگی افراد در سال های اخیر شرکت های مختلف اقدام به فروش خودروهای خود به صورت اقساطی می کنند. فروش اقساطی که به آن لیزینگ نیز گفته می شود در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد و در کشور ما نیز در سال های اخیر رواج پیدا کرده است. با توجه به شرایط فعلی کشور که قیمت های خودرو به صورت هر ساله در حال بالا رفتن است ممکن است بودجه افراد در مدت کوتاه به اندازه خرید خودرو به صورت نقدی نگردد. در چنین شرایطی خرید اقساطی خودرو بهترین اقدام ممکن به حساب می آید. مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که اقدام به فروش خودرو به صورت اقساطی نموده است. در این مقاله به فروش اقساطی مدیران خودرواشاره شده است.

ام وی ام X33S

معرفی لیزینگ  خودرو

به طور کلی لغت لیز یا lease  به معنای اجاره دادن می باشد. در واقع به فروش اقساطی خودرو در اصطلاح لیزینگ گفته می شود که در آن مبلغ بیشری نسبت به خرید نقدی پرداخت می شود اما شرایط به صورت اقساطی می باشد و تعداد اقساط را می توان با توجه به شرایط خود تغییر داد. در این روش مقداری از مبلغ کل خودرو را به صورت پیش پرداخت دریافت می کنند و مابقی آن به صورت اقساطی به صورت ماهیانه دریافت می گردد. در روش اقساطی زمان تحویل خودرو توسط شرکت مشخص می گردد و ممکن است به صورت تحویل فوری و یا مدت دار باشد.

تفاوت روش اقساطی و روش نقدی در این است که در شرایط اقساطی سند در گرو شرکت باقی می ماند تا زمانی که آخرین قسط پرداخت گردد.

معرفی شرکت مدیران خودرو

در سال ۱۳۸۱ شرکت صنایع خودروسازی مدیران یا مدیران خودرو در منطقه ارگ جدید  بم شروع به کار نمود. هدف این شرکت تولید کردن انواع خودروها در مدل های سنگین و سبک و همچنین صادرات و واردات آنها می باشد. تحقیق و توسعه در تکنولوژی خودرو از دیگر اهداف شرکت مدیران خودرو می باشد. شرکت یاد شده دارای متراز گسترده ای می باشد و بالغ بر ۴۵۰۰ پرسنل در آنجا مشغول به کار می باشند.

مزایای فروش اقساطی خودرو

با استفاده از شرایط اقتصادی و لیزینگ خودرو می توان میزان نقدینگی خود را مدیریت کرده و با وجود میزان کم نقدینگی، اقدام به خرید خودرو نمود. با وجود این شرایط می توان خودرویی با مدل بالاتر و کیفیت بهتر را با وجود بودجه کم خریداری نمود. علاوه بر آن در روش های لیزینگ امکان سوء استفاده های احتمالی وجود نخواهد داشت.

شرکت  مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو علاوه بر فروش نقدی انواع خودروهای تولیدی خود را به صورت اقساطی نیز عرضه می کند. خودروهای مختلف این شرکت، شرایط اقساطی متفاوتی را دارند و میزان دریافت پرداخت نقدی هر یک متفاوت می باشد. در شرایط اقساطی مدیران خودرو، خودرو در مدت زمان محدودی و یا به صورت تحویل فوری به مشتری تحویل داده می شود. برای خرید اقساطی خودرو در ابتدا باید مبلغی را به صورت پیش پرداخت که این مبلغ حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد مبلغ کلی خودرو می باشد پرداخت نمود.

همچنین در زمان صدور دعوتنامه حداقل به میزان ۱۵ درصد از مبلغ کل خودرو دریافت می گردد. تعداد اقساط با توجه به نظر خود مشتری در پرداخت های ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه وجود دارد که با کارمزد پایه ۲۱% و سود مشارکت ۱۳% محاسبه می شود.  زمان تحویل خودروها در شرکت مدیران خودرو ۷۵ روز کاری می باشد.

نکات مورد توجه در شرایط اقساطی مدیران خودرو

نیاز است تا در هنگام خرید به جزئیات قرارداد توجه گردد. مواردی از قبیل میزان سود معامله، تعداد اقساط، میزان پیش قسط و زمان تحویل خودرو نکات با اهمیتی هستند که در هنگام خرید خودروی اقساطی باید به آن توجه نمود.

همچنین توجه به جریمه دیرکردها که به صورت روزانه محاسبه می شود یکی از نکات ضروری است که باید به آن توجه داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا