رولز رویس

گرامیداشت سال خوک با 4 خودروی سفارشی رولزرویس

پنجم فوریه برابر با سال نوی چینی‌ها بوده و امسال هم سال خوک نام گرفته است. به منظور گرامیداشت این روز خاص، رولزرویس نسخه‌های سفارشی از سبد محصولات خود یعنی گوست، ریث، دون و کولینان را معرفی کرده است.


این خودروها که در نمایندگی مشهور رولزرویس در بورلی هیلز کالیفرنیا رونمایی شده‌اند از ترکیب رنگ اوروم، قرمز و مشکی سود می‌برند. خودروهای یاد شده همچنین دارای نشان خوک سال جدید در برخی جاها همچون پشت‌سری‌ها می‌باشند.


شاسی‌بلند سفارشی کولینان درست همانند سه خودروی دیگر این خودروساز با کمک گروه هتل ماندارین ساخته شده است. این خودروها از چهارم تا هشتم در هتل‌های این شرکت در بوستون، میامی و واشنگتن به نمایش گذاشته خواهند شد و مهمان‌ها خواهند توانست چند کیلومتری با این خودروها رانندگی کنند.

کولینان های حاضر در میامی و واشنگتن رنگ بدنه‌ی قرمز ماگما را نشان می‌دهند اما مدل حاضر در بوستون از رنگ بدنه‌ی قرمز اسکالا سود برده و کابین هم ترکیبی از مشکی و قرمز است.

گوست، ریث و دون سفارشی هم‌اکنون آماده‌ی فروش هستند اما کولینان های سال خوک را نمی‌توان خرید.

رولزرویس و گروه هتل ماندارین دو وجه اشتراک بسیار مهم دارند. این را رئیس رولزرویس آمریکا گفته است. او در اظهارات خود این‌گونه بیان کرده است:

اولین نکته مشتریانی هستند که حس لاکچری کاملاً مشابهی دارند و دومین وجه اشتراک هم توانایی دو شرکت در ارائه‌ی تجربه‌ی لوکس غیرقابل‌رقابتی است. گرامیداشت این واقعه به همراه مشتریان چینی مایه‌ی افتخار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    امیدوارم مرسدس خط تولید انحصاری مای باخ رو دوباره راه اندازی کنه / با طراحی شارپ و عصا قورت داده / مای باخ Xenatec ارزوست ..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    خودرو های رولز رویس همشون سفارشی هستن حتماً اینا دیگه دوبل سفارشی هستن !!!!
    برند فوق لوکسی که رقیب نداره ( البته به جزء بنتلی )

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا