مرسدس-ای‌ام‌جی C63 کوپه منصوری، پرنده‌ای در قفس!

منصوری معمولاً به خاطر میانه‌روی شناخته نمی‌شود. پروژه‌های تیونینگ این تیونر شهیر بیشتر حالت افراطی داشته و در محصولات آن می‌توانیم ترکیبی از فیبر کربن، تریم طلا و ترکیب‌های دیوانه‌وار رنگی را ببینیم.


اما این خودرو کمی اسپورت تر شده است. اگرچه خود خودرو به تنهایی کاملاً وحشی نشان می‌دهد اما در مقایسه با سایر کارهای منصوری باید آن را محدود شده و در قفس بنامیم!


جدیدترین پروژه منصوری ارتقای یک مرسدس-ای‌ام‌جی C63 کوپه بوده است. این خودرو دارای کیت آئرودینامیک جدید، پیشرانه ارتقا یافته، رینگ‌های بزرگ‌تر و کابین بازنگری شده می‌باشد؛ و همان‌گونه که می‌بینید بجای رنگ و طرح آبی روشن و طلا از طرح سفید با عناصر مشکی و قرمز استفاده شده است.


زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربویی قرار دارد که با اصلاحات منصوری قدرت آن به 650 اسب بخار و گشتاور نیز به 850 نیوتون متر رسیده است. شایان ذکر است قدرت نسخه استاندارد C63 به 469 اسب بخار و گشتاور آن نیز به 650 نیوتون متر می‌رسد. نسخه S این خودرو نیز خروجی 503 اسبی و گشتاور 700 نیوتون متری دارد.


این تیونر کارکشته می‌گوید تمام کار موردنیاز برای استخراج این اسب‌ها استفاده از ECU جدید و اگزوز اسپورت بوده است. حداکثر سرعت این مرسدس نیز 310 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


منصوری از رینگ‌های 20 اینچی استفاده کرده و سیستم تعلیق را 30 میلی‌متر پایین آورده است. همچنین یک کیت آئرودینامیک کامل شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر و اسپویلر سقفی و لبه صندوق نصب شده است. همانند پوشش آینه‌های جانبی، اکثر این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند.


کابین مرسدس-ای‌ام‌جی C63 کوپه نیز با پدال‌های آلومینیومی، رکاب‌های نورانی و کف‌پوش‌های ویژه ارتقا یافته است. منصوری ترکیب کاملی از چرم، آلکانترا، چوب و کربن را در هر جایی که شما بخواهید بکار می‌برد تا خودرویی کاملاً شخصی شده به دست آورید.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

    1. yashar
      سوابق: (28 دیدگاه) ,

      اگزوزش چرا فیکه؟
      تیون اینجوری ندیده بودم!!!

      پاسخ
    2. علیx76
      سوابق: (145 دیدگاه) ,

      طراحی چراغای عقب C کلاس چقد ناجوره
      عین یه بچه س ک زدی تو گوشش بغض کرده

      پاسخ
  1. s.h
    سوابق: (560 دیدگاه) ,

    اگردست به نشان ماشین ویه خرده هم به ظاهر دست نزنه خیلی بهتر از اب در میاد اما طراحی داخلی وتیون موتور رو خوب بلده

    پاسخ
  2. مهدی
    سوابق: (2009 دیدگاه) ,

    هیچی از خود ماشین نمیزاره
    واقعا هیچی
    اصلا تیونینگاشو دوست ندارم
    به طرز افراطی میخواد اسپرت کنه
    یه دفه فانتوم رو ورداشته بود اسپرت کرده بود خوتون دیگه قصه مفصل بخوانید از این مجمل
    فانتوم اسپرت!!!؟؟؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.