چریخودروهای چینی

برنامه‌های چری برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت

چری برنامه‌های بزرگی برای حمله به بازار اروپا دارد. این خودروساز چینی می‌خواهد از محصولات جدید خود برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی کند.


چری تلاش دارد طیف جدیدی از محصولات را عرضه کند که به‌طور مخصوص جوانان را هدف قرار می‌دهد. این تلاش‌ها با یک شاسی‌بلند کامپکت جدید کلید می‌خورد. برای اولین بار پیش‌نمایشی از این خودرو را در تصاویر منتشر شده مشاهده می‌کنید. این خودرو در چند سال آینده عرضه خواهد شد.


برنامه‌های چری شامل استفاده از قوای محرکه متنوعی از جمله هیبریدی، پلاگین هیبریدی و کاملاً الکتریکی است؛ و برای دست‌یابی به چنین اهدافی، چری تأسیسات تحقیق و توسعه جدیدی را در اروپا تأسیس کرده است. قبلاً مراکز تحقیق و توسعه این خودروساز چینی در شهرهای پکن، شانگهای و ووهو وجود داشته است.

مدیرعامل چری دکتر آنینگ چن می‌گوید:

ما تلاش داریم در چند سال آینده شروع به فروش طیف جدیدی از محصولات در بازار اروپا بکنیم. نیروی این خودرو با قوای محرکه متنوعی تأمین خواهند شد.

او ادامه داد:

برند ما مصرف‌کنندگان جوان و روشن‌فکر را هدف قرار خواهد داد. ما استراتژی تولید محصولاتی را داریم که روی کیفیت، آلایندگی کم و درگیری عاطفی مشتریان تمرکز کرده است.


چری یکی از برجسته‌ترین خودروسازان چینی بوده و عمده تمرکز آن روی صادرات محصولات تولیدی است. این کمپانی که ۲۰ سال پیش تأسیس شده قبلاً بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه صادرات داشته و در بازار داخلی نیز عملکردی قوی دارد. سال پیش چری بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخته که نشان‌دهنده رشد قابل‌توجه ۲۸ درصدی نسبت به سال پیش از آن است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    چه فایده که نماینده محترمش یعنی مدیران خودرو اینقدر خودروها را گرون میفروشه دقت کردین دکمه های چرخشی زیر مانیتور تو خودشون نمایشگر دارن منظورم اون سه تا دایره ای شکل هستش. اخر ما هم میمیریم ارزوی خریدن یک خودرو حالا از هر شرکت یا کشور با قیمت واقعی با خودمون به گور میبریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ACR VIPER

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (589 ديدگاه)

      میدونی مدیران خودرو به طور کامل مال همین چری چین هست و مال ایران نیست
      مدیر شم یه چینیه.
      وختی بازار ایرانو دیده که امثال سمند و خانواده پژو با نازل ترین کیفیت دارن با چه سودی فروش میکنن
      اونام کیفیتشونو از ویران خودرو بهتر کردن (انصافا کیفیتشون هم بیشتر هست)و با توجه به قیمتای ماشینهای ایرانی رو ماشیناشون قیمت گذاری کردند که به واقع عادلانه نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماکسیم

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (7 ديدگاه)

        داداش داری اشتباهی میزنی ، مدیران خودرو زیر مجموعه کرمان موتوره تو بم هم منتاژ میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ACR VIPER

          ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (589 ديدگاه)

          نخیر برادر،البته تا حدودی حرف شوما درسته
          اما دیگه زیر مجموعه کرمان موتور نیست خود چری خریدتش.
          خودت اشتبا میزنی اون واسه جلو بازوئه داداچ😎😎😎

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چری از همون اول اهداف بزرگی داشته و تا چند سال اینده قطعا به چنتاش خواهد رسید که یکیش همین بزرگترین صادرکننده خودرو از چین بودن که بهش خواهند رسید این کمپانی به همراه چنتا دیگه آینده خودروی چین و شاید جهان رو تحت تاثیر قرار خواهند داد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا