دوج
- بزرگترین نمایشگرهای خودرو، تلویزیونهای ۵۰ اینچی روی داشبورد!
- آخرین نفس گودزیلا؛ هدیه خداحافظی نیسمو برای نیسان GT-R
- افزایش قیمت ارس HM5 همزمان با اعلام شرایط فروش دیماه ۱۴۰۴
- آئودی RS6 منصوری با ۱۱۰۰ اسب بخار؛ استیشنی که بوگاتی را شرمنده میکند!
- گذار گامبهگام به حملونقل پاک؛ الگوی ژاپنی برای واقعیتهای ایران
- نمایندگی لوازم موتور سیکلت در تهران

- «یک ...آن فروخته شد»؛ حذف فاصله تصمیم تا فروش در کمپین محیطی خودرو۴۵
- تریم خودرو چیست و چه تفاوتی با تیپ ماشین دارد؟
- داستان تنها بیامو M7 تاریخ، موتور سوپراسپرت در سینه سدان لوکس
- آشنایی با دستگاههای عیب یابی خودرو؛ قیمت و مشخصات دستگاه دیاگ ماشین
نیسان پاترول نیسمو که با ۴۶۰ اسب بخار قدرت به میدان آمده، در اولین آزمون خود در برابر رقبای قدرتمند چه عملکردی خواهد داشت؟
یک پیکاپ با قدرت ۱۵۵۰ اسب بخار که در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد شاید چیزی شبیه رؤیا باشد اما واقعیت دارد.
این یک خودروی عضلانی کلاسیک نیست، بلکه یک هلکت مدرن با قلب ۱۰۰۰ اسب بخاری است که در پوستهای از فیبر کربن پنهان شده است.
سفری به بیست سال پیش تا مروری داشته باشیم بر رقابت جذاب سه خودروی اسپرت و قدرتمند آمریکایی که توسط موتورترند در دسامبر سال ۲۰۰۶ منتشر شد.
تصور کنید یک دوج وایپر با قدرتی بیش از بوگاتی شیرون، هایپرکارهای میلیون دلاری را به سخره بگیرد. این رؤیا نیست؛ هیولایی ۲۱۰۰ اسب بخاری است.
در رقابتی دیدنی و خاطرهانگیز، سوپراسپرتهای اسطورهای دههٔ ۹۰ آمریکا به مصاف هم رفتهاند تا ببینیم کدامیک از این پیرمردهای آمریکایی سریعتر است.
یک دوج چلنجر توئین توربو با ثبت رکورد ۷.۶ ثانیه در مسافت ۴۰۰ متر، حتی سریعترین ماسلکار تولیدی دوج یعنی دیمن ۱۷۰ را هم مغلوب کرده است.
دوج چارجر دیتونا ۱۹۶۹ یکی از مشهورترین خودروهای عضلانی تاریخ است که حالا بر پایهٔ یک چلنجر هلکت مدل ۲۰۲۲ دوباره متولد شده است.
پیشرانهٔ بنزینی به دوج چارجر بازگشته اما حالا با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه است تا تعریف جدیدی از خودروی عضلانی ارائه کند.
رم با وانت کامپکت رمپیج رسماً وارد بازار اروپا شد. این پیکاپ با ساختار یکپارچه، در دو نسخه آفرودی و شهری با پیشرانههای دیزل و بنزینی عرضه میشود.
دوج فروش چارجر سیکسپک را آغاز کرده که هرچند فاقد موتور V8 است اما ۵۵۰ اسب بخار قدرت را با قیمت زیر 60 هزار دلار ارائه میکند.
دوج دورانگو، با وجود پلتفرم 25 ساله و قیمتی که در گرانترین نسخه به ۱۲۰ هزار دلار میرسد، رکورد فروش ۲۰ ساله خود را شکست.
دوج بالاخره به خواسته طرفداران عمل کرد و V8 را به چارجر آورد اما این هیولای مسابقهای که فقط ۵۰ دستگاه از آن ساخته میشود، جواز تردد در خیابانها را ...
رم رسماً اعلام کرده است که اولین شاسیبلند این برند و همینطور دو مدل قدرتمند SRT که یکی از آنها جانشین رم TRX خواهد بود در دست توسعه هستند.
رم با رونمایی از کانسپت خیابانی The Dude، بازگشت پیشرانهٔ محبوب V8 همی به پیکاپ ۱۵۰۰ را با ظاهری جسورانه جشن گرفته است.
دوج در نمایشگاه سما، از نسخه ویژهٔ چارجر سیکسپک با پیشرانهٔ بنزینی شش سیلندر و چاشنی فیبر کربن از موپار رونمایی کرده است.
رم با احیای نام داکوتا، وانت میان سایز جدیدی را برای آمریکای جنوبی معرفی کرده که با رگ و ریشهٔ چینی و پیشرانه دیزلی، هایلوکس را نشانه گرفته است.
رم با رونمایی از یک پیکاپ خیابانی ۶۵۰ اسب بخاری، قدرت ماسلکارها را با کارایی وانتها ترکیب کرده است تا آسفالتها را به آتش بکشد.
استلانتیس با سرمایهگذاری ۱۰ میلیارد دلاری، زمینه را برای احیای میراث دوج یعنی بازگشت شکوهمند ماسلکارهای V8 فراهم میکند.
دوج مگنوم با وظیفهای بسیار سنگین یعنی جانشینی چارجر افسانهای متولد شد اما چرا این کوپه هم در پیست و هم خیابان شکست خورد؟
