سایر خودروهای اروپایی

داچیا داستر برای ماجراجویی

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: داستر شاسی بلند پنج دری است که از سال ۲۰۱۰ میلادی وارد بازارها شده؛ از آنجاییکه سهام سازنده رومانیایی آن – یعنی داچیا – کاملا تحت تملک رنو قرار گرفته به همین دلیل از سال ۲۰۱۲ در برخی بازارهای خاص تحت برند رنو داستر نیز به فروش می رسد. اما نام این خودرو هرچه باشد مهم نیست؛ حالا نسخه جدیدتری از داستر با نام Adventure Edition معرفی شده که قرارست از اردیبهشت ۹۲ راهی بیش از ۱۶ کشور اروپایی شود . . .

Dacia Duster Aventure Edition
Dacia Duster Aventure Edition

Adventure Edition برپایه نسخه Duster Ambiance ساخته شده به همین دلیل هنوز هم در ظاهر آن مواردی مانند استفاده گسترده از پلاستیک های فشرده (برای مسیرهای آفرود) و زه های آلومینیومی که در پادری ها بیشترین جلوه را داشته به چشم می خورند.

بهره گیری از لوگوی گرافیکی ادونچر ادیشن در طرفین خودرو و درب عقب، رنگ مشکی براقی که در جلوپنجره، رینگ های ۱۶ اینچی، آینه های جانبی و نهایتا باربندها بکار رفته، دودی شدن شیشه ها و چراغ های جلو و وجود دو پروژکتور تعبیه شده در روی سقف ازجمله مهم ترین تفاوت های ادونچر ادیشن با نسخه های استاندارد داستر خواهند بود. نمای داخلی خودرو نیز تغییر چندانی نکرده جز آنکه داچیا از دوخت جدید و لوگوی خودرو در صندلی ها استفاده کرده، کابین را به تریم سفید رنگ مزین کرده و در آخر از سیستم راهیابی Garmin بهره گرفته که نمایشگر آن در قسمت بالایی داشبورد خودنمایی می کند.

هنوز از جزئیات فنی ادونچر ادیشن خبری منتشر نشده و فقط همین نکته را می دانیم که همانند نسخه های استاندارد داستر، در دو مدل دیفرانسیل جلو و AWD قابل سفارش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Yashar

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    بنظرم باید ماشین خوب و جون سختی باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. حمادی

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    زشت است . نمی دانم برای چه اومیدی ساخته شده است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا