سایپاسیتروئن

مشخصات فنی زانتیا

سیتروئن زانتیا Xantia خودرویی محبوب است که سالها در سایپا مونتاژ می شود و بعلت خصوصیات اسپرت ، چابکی، راحتی، سیستم تعلیق منحصر به فرد و کیفیت آن  مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. با این حال این خودرو سالهاست که در کمپانی سیتروئن از رده خارج شده است.

سیتروئن زانتیا

مشخصات فنی و لیست تجهیزات زانتیا مدل SX۲۰۰۰

۱. ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ، مجهز به تهویه در چرخ‌های جلو
۲. قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو در جاده‌های هموار و ناهموار و تعویض آسان چرخها
۳. تنظیم اتوماتیک ارتفاع خودرو بر اساس توزیع بار و وزن سر نشین
۴. سیستم اتوماتیک قطع کننده سوخت هنگام حادثه
۵. سوئیچ مجهز به کنترل از راه دور همراه با سیستم کد خوان الکترونیکی (سیستم ضد سرقت خودرو)
۶. قفل ایمنی مخصوص کودک
۷. فرمان هیدرولیکی با امکان تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان در چهار نقطه
۸. کیسه هوای ایمنی راننده
۹. کیسه هوای ایمنی سرنشین جلویی
۱۰. سوئیچ کنترل کیسه هوای سر نشین
۱۱. تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک برای دمای داخل خودرو (سرما و گرما) هوشمند
۱۲. مجهز به سیستم آئینه‌های جانبی برقی، تاشو و گرمکن آینه
۱۳. ضربه گیرهای جانبی دربهای جلو و عقب برای ایمنی سرنشینان در تصادفات جانبی
۱۴. کمربندهای ایمنی سرنشین مجهز به سیستم هوشمند در مقابل ضربات دارای سیستم جمع‌کننده انفجاری
۱۵. زیر آرنجی مرکزی و بالشتک تاشو صندلی عقب برای قرار دادن چوب اسکی و دسترسی سرنشینان به صندوق عقب
۱۶. نمایشگر دیجیتالی دمای خارج خودرو ساعت، کیلومتر شمار
۱۷. با شش بلندگو با امکان کنترل از روی فرمان RDS مجهز به رادیو با امکان سی دی رادیو
۱۸. صندلی‌های ارگونومیکی قابل تنظیم مکانیکی در جلو خودرو (ارتفاع، شیب پشتی، قوس داخل کمر و… )
۱۹. قفل مرکزی دربهای جلو، عقب و درب صندوق عقب
۲۰. قابلیت تخت خواب شدن و تا شدن صندلی‌های عقب خودرو
۲۱. گرمکن شیشه عقب و برف پاک کن عقب
۲۲. برف پاک کن شیشه جلو با دو سرعت و کنترل اتوماتیک سرعت برف پاک کن و حساس به شدت ریزش باران (هوشمند)
۲۳. آفتابگیرهای مجهز به آینه
۲۴. سیستم ترمز ضد قفل ABS
۲۵. شیشه بالابر برقی شیشه‌های جلو و عقب خودرو (شیشه راننده با سیستم متوقف کننده هوشمند و امکان کار با یکبار فشردن کلید)
۲۶. پرده آفتاگیر شیشه عقب
۲۷. دو چراغ مطالعه برای راننده و سرنشین جلو
۲۸. چراغ مه شکن در جلوی خودرو
۲۹. مبدل کاتالیست با استاندارد اروپایی EURO II
۳۰. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۳۱. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتل
۳۲. سیستم عیب یاب EORD
۳۳. دو عدد چراغ داخل اتاق روی ستونها با سیستم خاموش شدن هوشمند
۳۴. نمایشگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۵. نشانگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۶. نشانگر دیجیتالی مسافت طی شده و هشدار دهنده مراجعات ادواری به تعمیرگاه
۳۷. سیستم تعلیق هیدرولیک جهت تامین تعادل منحصر بفرد خودرو در صورت بروز حوادثی همچون ترکیدگی لاستیک

مشخصات فنی زانتیا

نوع: زانتیا SX مدل:۲٫۰۱ ۱۶v تعداد سیلندر:۴ تعداد سوپاپ:۱۶ حجم موتور:۱۹۹۸cc حداکثر قدرت:۱۳۵hp/۵۵۰۰rpm حداکثر گشتاور:۱۸٫۷kgm/۴۲۰۰rpm وزن خالص:۱۳۲۰kg وزن بار مجاز:۵۲۰kg تعداد سرنشین:۳+۱ ضریب آیرودینامیک بدنه:۰٫۳۴ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در۱۰٫۳ ثانیه
سوخت رسانی

ظرفیت باک:۶۵lit نوع پمپ بنزین:برقی نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای نوع بنزین:بدون سرب مصرف سوخت با سرعت ثابت ۱۲۰km/hr خارج از شهر :۹.۵lit/۱۰۰km

امکانات ویژه XU7 (زانتیا سوپر لوکس)

۱. سیستم ضد قفل ترمز (ABS)
۲. مبدل کاتالیست برای کاهش آلودگی در حد استاندارد EURO۳
۳. شیشه جلو ضد تشعشع حرارتی
۴. Air bag راننده
۵.
Air bag سرنشین جلو ۶.
Air bag جانبی دو طرف در داخل پشتی صندلی‌های جلو (استفاده از روکش اضافه برای صندلی‌های جلو، در مواقع خطر از باز شدن ۲ عدد Air bag جانبی که در پشتی صندلی‌های جلو تعبیه گردیده‌است، جلوگیری می‌نمایند)
۷. سوئیچ کنترل Air bag سمت سرنشین
۸. طرح چوب (داشبورد، رودریها و دسته دنده)
۹ . دارای سیستم عیب یاب (OBD)
۱۰. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتر
۱۱. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۱۲. برف پاک کن مجهز به سیستم هوشمند
۱۳. سوییچ با کنترل از راه دور و قفل مرکزی
۱۴. سیستم هوشمند تهویه مطبوع (A/C)
۱۵. کلید ضد سرقت با سیستم الکترونیکی (Transponder)
۱۶. سیستم صوتی RB۱ (رادیو پخش با صفحه نمایش) با قابلیت کنترل از روی غربیلک فرمان
۱۷. پرده ضد نور عقب
۱۸. چراغ مطالعه سرنشینان جلو ۲عدد
۱۹. نشان دهنده دمای بیرون و تاریخ
۲۰. شیشه بالا بر با سیستم Anti-Pinch سمت راننده
۲۱. کمربندهای ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد سرنشینان جلو و مجهز به چاشنی انفجاری

مشخصات فنی موتور XU7 JP4

* مدل:۱٫۸i ۱۶v
* تعداد سیلندر: ۴
* تعداد سوپاپ: ۱۶
* قطر سیلندر:۸۳mm
* کورس سیلندر:۸۱٫۴ mm
* حداقل قدرت ۱۱۲hp/۵۵۰۰rpm
* حداکثر گشتاور:۱۶٫۱kqm/۴۲۵۰rpm
* سیستم فرمان:هیدرولیک
* ضریب آیرودینامیک بدنه (cx):۰٫۳۴
* شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت:۱۱٫۹s

* سرعت خودرو ( km/h) در دور ۱۰۰۰ rpm موتور
* دنده یک:۷٫۹۱
* دنده دو:۱۴٫۹۲
* دنده سه:۲۰٫۱
* دنده چهار:۲۶
* دنده پنج:۳۴٫۳۶
* دنده عقب:۸٫۲

سیستم تعلیق سیستم هیدرولیک تحت فشار بالا

اکسل جلو: سیستم مک فرسون کاذب، طبق پایین دارای میل پیچشی با قابلیت تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو اکسل عقب: دارای بازوهایی با قابلیت خود فرمانی چرخ‌های عقب و میل پیچشی با امکان تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو

سوخت

* ظرفیت باک:۶۵ لیتر
* نوع پمپ بنزین:برقی
* نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای
* محل درب باک بنزین:سمت راست
* مصرف سوخت در۱۰۰km:داخل شهر:۱۱٫۲ لیتر خارج شهر:۶٫۵لیتر سیکل تلفیقی:۸٫۲ لیتر

سیستم ترمز ABS

* نوع ترمز: هیدرولیک بدون بوستر
* ترمز چرخ‌های جلو: دیسکی تهویه شونده
* ترمز چرخ‌های عقب: دیسکی
* ترمز دستی: روی چرخ‌های جلو

اوزان

* وزن خالص ( طبق استاندارد CEE) :۱۲۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای جلو:۷۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای عقب:۵۰۰ kg
* حداکثر وزن :۱۷۷۰ kg
* میزان بار مجاز:۵۰۶ kg
* حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی با ۱۶ سوپاپ
* ماکزیمم سرعت ۲۰۳ کیلومتر در ساعت
* مصرف سوخت ( داخل شهر ۱۲٫۹ لیتر ) ( بین شهر ۶٫۹ لیتر) ( میانگین ۹٫۱ لیتر ) در ۱۰۰km
* شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۱۰٫۳ ثانیه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۹ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۶۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد نبی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون دوستانی که زیاد از زانتیا تعریف میکنن بیان میدان مسابقه.۴۰۵ مدل ۸۸ دارم.بیان تا نشونشون بدم که زانتیا تعادلش خیلی کمتر از پژو و سمند هستش

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. علی

      ۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اقای محمد نبی شما اگه حتا ماکسیما هم داشته باشی هیچوقت از لحاظ نرمی و تعادل به گرد زانتیا هم نمیرسه چه برسه به ۴۰۵و سمند حرفی بزنیم که منطقی باشد

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۱۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (23 ديدگاه)

      جوک بانمکی گفتی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز لطفا راهنمایی فرمایید یک زانتیا مدل 82 با موتور1800 پیدا کردم به قیمت16.5 ایا ارزش خرید داره مقدار ی افتاب سوختگی داره و جلوبندی سمت راننده سیبک وگوی مشکل داره لطفا دوستان راهنمایی فرمایید

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شقایق

      ۱۷ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11 ديدگاه)

      سلام.زانتیا باید تمیز باشه.اصلا تو قیمتش نباش.چون اگه 16 میلیون بخریش و تمیز نباشه اولا که خسته میشی از این ماشین ثانیا باید 16 میلیون دیگه هم خرج کنی.
      به نظر من بگرد یه تمیزشو پیدا کن و یکمی هم پول بیشتری بده.اگه یه زانتیا 82 بخری که خونگی باشه و 22 میلیون هم پول بدی بهتره چون هم لذت رانندگیشو میفهمی و هم مجبور نیستی دم و ثانیه بری تعمیرگاه.
      موفق باشی

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. ممس

    ۱۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    فقط یه ماشین باز واقعی میفهمه زانتیا چه محشریه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. سید رحیمی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (39 ديدگاه)

    زانتیا برا 20 سال پیش خوب بود
    الان حتی پراید امنیت و امکاناتش از زانتیا بهترو بیشتره
    زانتیا دیگه به تاریخ پیوست با اون قیافه مسخرش.

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. علی

      ۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اینا همش حرفه که میگن امنیت زانتیا یکو نیم ستارست اونوقت پرایدو رده دو ستاره در صورتیکه اگه زانتیا یه بار به پراید بزنه پراید باید بره اسقاطی یا قبرستان زانتیا امنیتش از ۴۰۵ و پرشیا هم بالاتره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Mm

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اتفاقا قیافش خیلی سر تر از ماشین دیگه ی تولید داخله

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. شقایق

    ۱۷ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    کاش زانتیا دوباره تولید میشد…این ماشین تکرار نشدنی هست

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. Habib

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من پژو دارم ولی خیلی در پی اینم که یه زانتیا بخرم . از اول زانتیا دوس داشتم .ولی با دیدن دیدگاهها و نظریات یکم دو دل میشم .نمیدونم بخرم یا نه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شقایق

      ۲۱ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (11 ديدگاه)

      سلام.اقا حبیب دو دل نباش.اگه بتونی یه زانتیا تمیز بخری لذت سواریش سر کیفت میاره…من خودم 10 سالی هست زانتیا دارم و با اینکه دختر هستم از زانتیا سرم میشه….ماشینه خوبیه بهت قول میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نورالدین حیدری علمدارلو

        ۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام زانتیا صفر ۸۹ قیمت چند باشه خوبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. علیرضا

          ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (1 ديدگاه)

          داداش من یکی سراغ داشتم مدل 89 صفر بود میگف 80تومن

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. دانیال

    ۲۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام اونایی که میگن زانتیا تعادل نداره و سرعت و شتابش کمه من یه زانتیا دارم شش سیلند. از افغانستان برام اوردن و حاضزم با ازرا شش سیلند کورس بندازم اونم به شرت ماشین ازلحاض تعادل با 185 تا سر پیچ 95 دجه میپیچم نهایت سرعتی که ثبت کردم اونم کیلومتر شمار شکست و با جی پی اس 270 تا بود ماشین وحشیه وحشی حرکی خواست بگه ادرس میدم بیاد کورس به شرط ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ظاهرا میگن اونورها گیربکس هفت دنده زانتیا هم هست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. اسماعیل

    ۲۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام تفاوت ظاهری گریبکس زانتیا با 405 چیه روی پژو تازه نسب کردم از کجا بفهمم بهم کلک نزدن آخه شتاب ماشین فرق نکرده اصلا ترو خدا راهنمایی کنید کد فنی کجا نوشته چند رقمیه ؟ گریبکسهای زانتیا آیا متفاوت هست حدود ۱۲۰۰ هزینه کردم فرقی نکرده ؟؟ راهنمای کنید ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محسن

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پارس موتور الگانس دوهزارو یک دارم
    دویسو هشتاد تا باش پر میکنم در حدی ک شیشه جلو میشکنه، سر پیچ پنجاه درجه با سرعت دویسو ده تا میخابونم برات ماشینا، هر کی میاد بیاد اصفهان پیست جلمرز، پشت گورته همه اصفانیا میدونن جمعه ها ساعت یازده میام، بیا شرط بندی بالا شصت میلیون میکنم زانتیا ک سهله برات بی ام دبیلیو رو میگیرم زانتیا فول تقویتو کرد تو دهنش، هر کی ادعا داره بیاد جلمرز، محسن صالحی ام ته پیست قسمت خاکی میشینم با یه پژو پارس ابی ام

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. میلاد

      ۱۲ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آخه آقا محسن یه چیزی بگو با عقل جور دربیاد … تو ۲۸۰ تا سرعت با پارس ۲۰۰۰ رفتی؟ عزیز دل من دوستم آئودی tt که ۱۰ سیلندره با ۴۴۰۰ سی سی حجم موتورش هست ۲۸۰ تا نمیتونه بره چطور تو با پارس ۲۰۰۰ تونستی ۲۸۰ تا بری … از این حرف شما دو چیزو میشه برداشت کرد که یا ماشین اصلا تا حالا سوار نشدی یا اینکه تو خواب باهاش ۲۸۰ تا رفتی … دوست من اگه اینجوره برو اسم ماشینتو تو کتابهای رکورد ثبت کن و اینجور ک تو میگی پورشه و بوگاتی باید بیان پیش ماشین تو لنگ بندازن … خدایا ب حق چیزهای نشنیده …

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. علی

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    زانتیا افسانه فرانسویه اینو فقط یه ماشین باز حرفه ای میدونه زنده باد زانتیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۶ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان یه سوال زانتیا قسمت هیدرولیکش چقدر هزینه برمیادره تا فرمونش نرم شه دوباره خیلی سنگین کار میکنی اونی که میخوام بخرمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. عرفان

    ۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا تنها ماشینی هست که میتونه با سه چرخ حرکت کنه.قابل توجه دوستانی که میگن زانتیا تعادل نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محسن

    ۱۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    محسن هستم از زنجان
    4 سال بود پژو پرشیا مدل 90 داشتم حالا یک سالی میشه زانتیا خریدم مدل 84 عالیه من که ازش راضیم،راحتیو تعادلش از همه ماشینهای ایرانی خیلی بالاست مصرف سوختشم تقریبا برابر با پرشیا هست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. علی

    ۱۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان عزیز وگرامی
    خلاصه کلام اینکه یک زانتیا بدون رنگ و تصادف وسالم واقعا ارزش سواری رو داره واقعا سواری نرم و راحتی رو داره بخدا من ماشین های زیادی داشتم وتو ماشین های رده قیمتی 40 تا 50 واقعا ارزش داره حواست به مسایل فنی ایش باشه سالیان سال بهت خدمت میکنه اینو از اونایی که زانتیا سوارن سوال کنید بی هیچ شک وشبهه زانتیا رو پیشنهاد میدن اگه سالم شو گیر اوردین گیر قیمتش نباشین واقعا سالمش در حد سواری ماشینهای چند صد میلیونیه من چندین ساله دارم استفاده میکنم وشکایتی ندارم ازش ……
    موفق باشید…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. علی حسینی

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا شکر زبانمون فارسی انگلیسی نیست وگرنه از تمامی این کلکلا دوستان خارجیمون اسکرین می‌گرفتند میزاشتند تو پیج بهش میخندیدن آخه این چه بحثی رو ماشین های فرسوده میکنید اینا یه موقعی که میشه ۲۰ ساله پیش قابل بحث تبادل نظر بود حالا دیگه فقط باید سوارش بشی تا اوضاع مالیت خوب بشه بتونی یه ماشین واقعضی بخری

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. azad

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دیدگاه…زانتیا محشره داداشا.رقیب نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اکبر

    ۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام کسایی ک هنوز از زانتیا تعریف میکنن لازمه ک بدونید این ماشین ۲۰سال پیش تولیدش توی اروپا متوقف شد و بعداز پراید زانتیا امنیتش خیلی پایینه تست تصادف رو بزور دوستاره گرفته حالا هی بگید زانتیا ماشینی ک ازرده خارجه عاشقشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سامان

    ۱۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    به جرات میتونم بگم زانتیا شاهکار قرن بود.
    سال نود یه مدل ۸۵ خریدم کلی باهاش حال میکردم فقط چون قطعات اصلیش کم گیر میومد و گرون بود فروختمش الان پنج شیش ساله پارس سمند و پژو هی عوض میکنم ولی هیچکدوم به گرد پای زانتیا و لذت رانندگی باهاش نمیرسن.خلاصه الانم دنبال یه کم کار و تمیزشو میگردم که بخرم .هر دور باهاش یه پارس صفر کیلومتر میارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هومن

      ۴ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شما یبار پشت ای اف سون درست حسابی بشین دیگه زانتیا یادت میره . نبش قبر نکنید ماشین سال 80 وارد میشد . دنیا داره ماشین هیبرید تولید میکنه شمادهنوز سر زانتیا که جلو داشبوردش نگاه میکنی یاد واقعه عاشورا میافتی. اکر بحث موتور باشه که برین یه موتور مزدا بی پی بخرید بندازین رو پراید پرواز کنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شما هم یه بار پشت یه زانتیای درست و حسابی بشینی ای اف سون که سهله همه ی خودرو های ایران خودرو یادت میره.الان بهترین خودروی ایران خودرو دناست که هنوزم که هنوزه نمیتونه یه زانتیای معمولی مدل۸۵رو چه تو شتاب و چه نرمی و پیچش در پیچ ها و همچنین سیستم تعلیقی که با زانتیا تو ایران آورده شده برسه لطفا منطقی بحث کن ای اف سون صفرش۳۵تومنه الان اگه یه زانتیای ۸۹اگه بخای بخری باید دور و بر۶۰،۷۰تومن بزاری زمین یعنی با صفرش میتونی سه تا ایاف سون بخری?

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. امید

    ۱۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من زانتیا ۸۳ دارم موتور ۲۰۰۰ هست.خیلی هم از این ماشین راضی هستم.اگه سالمش رو گیر بیارید رو دست نداره.لذت رانندگی با زانتیا رو باید تجربه کنید.بعد با ماشینهای داخلی مقایسه کنید.خیلی بهتر از خودروهای ۴۰میلیونی داخل کشوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی

    ۲۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا یه دونس واسه نمونس عاشقشم موشک زمینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا چرا تولید نشد واقعا بهرین ماشینی که دیدم با این قیمت ولی من یه فیلم دیدم درگ ریو با زانیتیا ریو زانتیا رو گرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. کیا

    ۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا یه عشق واقعیه همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسین

    ۴ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بچه ها خداییش اگرتا حالا زانتیا نداشتید و باهاش رانندگی نکردید درموردش قضاوت نکنید.حتمأ چیزی هست که اینقدرتعریفش رومیکنن. من207 داشتم یکبار نشستم پشت زانتیا دوستم تا تهران باهاش رانندگی کردم برگشتم همدان ماشینم روفروختم زانتیا 87 خریدم.
    اگر واقعا قصد خرید این ماشین رو ندارید سوارش نشید چون مطمئن باشید بعدش دیگه باهیچ ماشینی رانندگی بهتون مزه نمیده
    زانتیا سوارها میدونن چی میگم
    زانتیا مرررررگ نداره. هنوزم بعد چندین سال حرف اول رو میزنه تو رنج قیمتی خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. هنرور

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.ایا باربند دیگه ای به زانتیا میخوره؟ لطفا جواب بدید.ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Shadmehr

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من زانتیا خوبه ولی قدیمیه چند سال میتونه به ادم کار بده مگه تو رنج ۴۰ تا ۵۰ میلیون ال نود خیلی بهتره …با احترام به زانتیا….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. شادمهر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من زانتیا خوبه ولی قدیمیه چند سال میتونه به ادم کار بده مگه تو رنج ۴۰ تا ۵۰ میلیون ال نود خیلی بهتره …با احترام به زانتیا….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Pouriya

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ال۹۰عجب ماشینیه من زانتیا داشتم پارس و ۴۰۵هم داشتم همش اصتحلاکش بالان الان۲ساله ال۹۰ رو فروختم پارس ای ال ایکس خشک خریدم واقعا پشیمونم ولی از حق نگزریم ال۹۰ هیچ امکاناتی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ghasem

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان اگه کسی دوو سیلو سوار شده میتونه تفاوت زانتیا با دوو رو بگه …. تو همه موارد مثلا سرعت قدرت مصرف سوخت امنیت تعادل راحتی هزینه نگهداری ووو هر چیزی که ضروریه واسه دونستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. رضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من چندین سمند و پژو و پارس عوض بدل کردم. واقعا حال نمیدن به راننده. همش خرج و سرسیلند سوزی. واقعا اگه قراره مرتب خرج بکنیم به قول معروف خرج اسب بکنی سوار شی بهتره که خرج خر بکنی و خر سوار شی. با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محمدجواد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی من که زانتیا نداشتم تا به حال ولی در عوض یه پارس elxبا موتور ۱۸۰۰ زانتیا دارم که یکی از بدی های موتور ۱۸۰۰ زانتیا بحث واشر سرسیلندرشه که معولیه وآلومینیومی نیس ولی در کل خیلی ازش راضیم از لحاظ شتاب وسرعت و صندلیها و داشبورد قدیمش خیلی خوشم میاد بعدم دوستان دنبال میگردم واسه تعویض موتورش یا ۲۰۰۰ بندازم یا V6۳۰۰۰ بندازم چون جفتش خیال راحته بابت بحث واشر وخیلی چیزایی که توی ۱۸۰۰ ضعفه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا