طراح اسبق لامبورگینی به جنسیس پیوست

پس از انتشار خبر مربوط به امضای قرارداد همکاری بین شرکت کیا و کریم حبیب، هم‌اکنون خبر پیوستن فیلیپو پرینی به گروه هیوندای موتور منتشر شده است.


پرینی که مدیر طراح جنسیس در استودیوی طراحی پیشرفته‌ی این شرکت در اروپا خواهد بود نقش مهمی در شکل دادن به طراحی محصولات آتی این شرکت لوکس آسیایی بازی خواهد کرد.

او که از 16 سپتامبر کار خود را شروع می‌کند درباره‌ی این همکاری گفته است: “من از اینکه در تکامل برند جنسیس نقش خواهم داشت خوشحالم و به دنبال آغاز این چالش جدید با تیم طراحی جنسیس هستم و می‌خواهم تمامی تخصص و تجربه‌ی خود را در اختیارشان قرار دهم.”


پرینی دارای مدرک کارشناسی مهندسی فنی و کارشناسی ارشد از پلی تکنیکو دی میلانو بوده و چندین سال را با برخی از جذاب‌ترین برندهای دنیا همچون آلفارومئو، آئودی، لامبورگینی و ایتال دیزاین همکاری کرده است.


لوک دانکر ولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتور می‌گوید:

تخصص گسترده‌ی فیلیپو که با حضور در برندهای لوکس اروپایی به دست آمده باعث می‌شود او به گزینه‌ای عالی برای رهبری استودیوی طراحی پیشرفته‌ی جنسیس تبدیل شود. تخصص او پایه و اساس توسعه‌ی محصولات آتی ما خواهد بود. مهارت بالای پرینی اهمیت زیادی داشته و قطعاً شاهد ارائه‌ی ایده‌های جذابی برای مشتریان خواهیم بود.


پرینی تا پیش از این مدیر طراحی و خلاقیت ایتال دیزاین در سال‌های 2015 تا 2019 بوده و در این سال‌های پروژه‌های برجسته‌ای همچون ZeroUna و داوینچی را از او دیده‌ایم. او بین سال‌های 2006 تا 2016 نیز مدیر طراحی لامبورگینی بوده و تا قبل از آن نیز مسئول طراحی بدنه و کابین محصولات این خودروساز بوده است. پرینی روی خودروهایی همچون گالاردو، آونتادور، رونتون، استوک، آونتادور J، وننو، آستریون و اوروس کار کرده است. طراح ارشد آئودی در سال‌های 2003 و 2004، مسئول طراحی بدنه‌ی محصولات آلفارومئو در سال‌های 2001 و 2002 و… بخش دیگر تجارب کاری فیلیپو پرینی را تشکیل می‌دهد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

7 دیدگاه

  1. ارش
    سوابق: (796 دیدگاه) ,

    با یه همچین طراحی بزودی شاهد محصولاتی فوق العاده از جنسیس خواهیم بود.

    پاسخ
    1. کیان
      سوابق: (296 دیدگاه) ,

      حسی که من از خوندن اخبارها بهم میده مثه خبر فوتبالی هست که ستاره های مشهور اروپا بازنشتگیشون میرن تو تیمهای متمول عربی یا بعضا چینی با حقوقهای نجومی، فوق ستاره ها یه تاثیری حداقل رو پرستیژ تیمهای عربی و متمول میذارن و در پله بالاتر تیمهایی مثه تیمهای خودمون دیگه راحتر میبرن و گردن کلفتی میکنن، اما نکته جالب اینجاس که اون باشگاه اصلی که اینجا میشه باشگاه اروپایی همیشه تراز اول میمونه و ستاره های جدید و جدیدتر و میاره و بازنشسته میکنه و تیم عربی هم با این همه هزینه ای که میکنه بازم فاصلش سرجاش میمونه، چون اروپایی حداقل 100 سال زودتر شروع کرده، هم پول داره هم اعتبار هم تجربه هم دانش خالص. موفق باشید

      پاسخ
      1. Abbas
        سوابق: (431 دیدگاه) ,

        زاویه دیدتونم میتونین عوض کنین،بیا از این دید ببین که یه فرد سرشار از تجربه بهشون پیوسته،مهم این نیس که با این یه نفر یه شبه چنان بپرن که به اروپایی ها برسن،مهم اینه که برای پیشرفت دارن سعی و تلاش میکنن،چون در هر صورت کسی که تو پروژه ی این همه لامبورگینی بوده اصن کم آدمی نیست

        پاسخ
      2. مهدی
        سوابق: (507 دیدگاه) ,

        عجب مقایسه ای بنده خدا فوتبال یک کار جسمی هست طراحی یک کار هنری با تجریه علمی فوتبالیس حرفه ای باید جسم قوی داشته باشه و طراح باید تحربه بالا خودت بخوایی بری دکتر یا مکانیک یا معلم خصوصی میری پیش یک دکتر بیست چند ساله تا عملت کنه یا یک پزشک با تجربه و کار کشته

        پاسخ
  2. مک وال
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    پس باید منتظر جنسیس کوپه جدید باشیم. احتمالا طراحی غافلگیرانه ای داره.

    پاسخ
  3. کورش
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    تخت گاز دارن میرن ماهم دلمون خوشه که محصولات ثبت نام شده معوقعه بی کیفیت که 28 ساله دارن مونتاژ میکنن رو تا آخر سال بتونن تحویل بدن به مشتری

    پاسخ
  4. Abbas
    سوابق: (431 دیدگاه) ,

    مدیر طراحی لامبورگینی از پیوستن به جنسیس(بهتره بگم کره ایها)ابراز خوشحالی میکنه،بعد هنو یسری از هموطنان گرامی میگن اینا آشغال سازن،باشد که رستگار شویم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.