مک لارن

نبرد برادران مک‌لارن روی پیست درگ، سنا در برابر ۷۶۵LT

همهٔ ما میدانیم که مک‌لارن سنا برای پیست ساخته شده است. این هایپرکار میلیون دلاری با برخورداری از ۸۰۰ اسب بخار قدرت که از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو بیرون می‌آید به همراه قطعات خاص آئرودینامیکی، استاد بلعیدن پیچ‌ها و ثبت لپ تایم‌های چشمگیر است. بااین‌حال این بدان معنا نیست که سنا در مسابقات درگ نمی‌تواند خوب باشد زیرا در بزرگ‌ترین درگ سال ۲۰۱۹ که توسط موتورترند بین دوازده خودروی اسپرت برگزار شد، این هایپرکار مک‌لارن ظرف ۱۰.۰۸ ثانیه از خط پایان عبور کرد پیروز آن رقابت شد؛ بنابراین، چه خودرویی در یک مسابقهٔ درگ می‌تواند همراه مناسبی برای سنا باشد؟ پاسخ یک مک‌لارن دیگر است.

این خودرو مک‌لارن ۷۶۵LT است که در جدیدترین ویدئوی درگ‌تایمز در برابر سنا قرار گرفته است. در این رقابت که در پیست بین‌المللی فلوریدا برگزار شده است، سنا با لاستیک‌های کارخانه‌ای پیرلی P Zero تروفئو R حضور دارد اما ۷۶۵LT از لاستیک‌های تویو R888R استفاده می‌کند. روی کاغذ هردو خودرو تقریباً در یک سطح قرار دارند زیرا انتقال نیرو در هردو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه صورت می‌گیرد، هردو محرک عقب هستند و وزن آن‌ها هم تقریباً یکسان است اما دراین‌بین سنا ۳۵ اسب بخار قدرت بیشتری دارد.

بنابراین با این شرایط مطمئناً فکر می‌کنید شاهد درگ نزدیکی خواهیم بود اما روی پیست هرگز چنین چیزی را نخواهید دید زیرا در هر سه درگی که در اینجا برگزار شد، ۷۶۵LT کاملاً سنا را نابود کرد. آیا لاستیک‌های مک‌لارن لانگ‌تیل در این نتیجه تأثیر داشتند یا مشکل از راننده بود؟ پاسخ این سؤالات را نمی‌دانیم اما درگ‌تایمز در انتهای همین ویدئو وعدهٔ برگزاری نبرد سخت و هیجان‌انگیزی میان ۷۶۵LT و پورشه ۹۱۱ توربو S و همین‌طور دوج چلنجر دیمن را داده است که احتمالاً ویدئوی این درگ‌ها در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۸۴ دیدگاه

  1. MOHAMMAD

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    لحظه شماری میکنم درگ ۹۱۱ توربو اس رو با این مکلارن ببینم
    دو غول کش در برابر هم
    Porsche vs McLaren

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۳
    1. Ahmedreza2002

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      حدسم اینه ک پورشه میزنه

      موافقم ۹
      مخالفم ۳۷
      1. Ahmedreza2002

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1152 ديدگاه)

        رفقایی که دیس دادن
        به شدت مشتاقم ببینم اون لحظه رو
        و بعد بیایین وبگین که اره یه ابر تو پنج کیلومتری پیست دیدم من پس خیس بود و مکی برا همین خورد از پورشه

        موافقم ۶
        مخالفم ۱۴
    2. پدر خودرو سازی جهان

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (122 ديدگاه)

      هیچ از ارزش های سنا کم نشد چون اصلا ماشین پیست محوره نه مسیر مستقیم

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۲
      1. Hadi

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2059 ديدگاه)

        ۷۶۵ واقعاً شاهکاره…
        داره مثل turbo s غول کش میشه…
        من اگه بخوام ۱ میلیون پول برا هایپر کار برند مکلارن بدم میرم اسپیدتیل یا p1 می‌خرم نه سنا…
        هر چند سنا هم خیلی فوق العادس 👌

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۲
        1. پدر خودرو سازی جهان

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (122 ديدگاه)

          البته ٩١١ غول کش هست
          ٧۶۵ خودش غول مرحله آخره

          موافقم ۶
          مخالفم ۳
        2. Mf1

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (432 ديدگاه)

          حتما اونا میگن بیا در ضمن اون دو خودروی که گفتی بالا دومیلیون

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
      2. مهدی

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (496 ديدگاه)

        دقیقا زدی تو هدف این ماشین پیست محوره الان یادم نیست اسم پیسته چی بود رکوردش رو زد زاکسن رینگ بود یا چیز دیگه ؟؟؟؟
        الان ۷۶۵ رو بیارن توی پیست به نظرتون میتونه بهش برسه ؟؟؟؟

        موافقم ۷
        مخالفم ۰
    3. سهند

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (269 ديدگاه)

      پورشه ۹۱۱ توربو s و مکلارن ۷۶۵lt رقیب مستقیم نیستند ببینید پورشه چقدر عالی است که با ماشین های بسیار گرانتر رقابت می‌کند.

      موافقم ۸
      مخالفم ۷
      1. علی

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        دقیقا اقا سهند .پورشه بایه مهندسی فوق العاده ماشینی ساخته که علیرغم قدرت کمتری که داره اماتونسته خیلی عملکرد خارق العاده ای داشته باشه تاجایی که مت واتسون ازش به عنوان لامبو کایلر نام میبره (البته بااحترام به لامبو فن ها).
        تودرگ های corwowهم میبینید که چطور لامبو‌و فراری رو اسیرکرده.

        موافقم ۷
        مخالفم ۴
        1. مانی

          ۶ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2149 ديدگاه)

          لامبو کایلر دیگه چیه؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. Mf1

        ۵ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (432 ديدگاه)

        خودرو خوبی هست توربو s ولی نمیدونم چرا تو پیست نسبت به رقباش چهار تا پنج ثانیه فاصله داره

        موافقم ۲
        مخالفم ۱
    4. R

      ۵ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (380 ديدگاه)

      با درگ تایمز مطمئن باش ماشینای انگلیسی پیروزن

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  2. فريد

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (239 ديدگاه)

    سنا و سنا و سنا و سنا این بود سنا؟!!!

    موافقم ۷
    مخالفم ۲۶
    1. ツSAMURAIツ

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (963 ديدگاه)

      سنا بیشتر رو پیست تمرکز داره

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۱
    2. مهدی موتور

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (896 ديدگاه)

      والا
      همون ۷۶۵ lt آبی فول میگیرم سنا زشتم هست

      موافقم ۳
      مخالفم ۲۲
    3. Ahmedreza2002

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      فقط باید یه مکلارن باشی…

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۳
    4. مازیار

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (146 ديدگاه)

      شما ببین به چی باخته سنا

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۳
    5. RezaRs

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (232 ديدگاه)

      اون همه دانفورس دارههههههههعه

      موافقم ۹
      مخالفم ۱
    6. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (95 ديدگاه)

      سنا حداکثر تمرکز رو روی پیست داره نه ۴۰۰ متر…
      واسه اینکه درگ ایجاد میکنه و لاستیک و ستاپ تعلیقشم مسیر مستقیم رو یکم سخت میکنه حرکتو برای ماشین.
      حداکثر توانایی سنا رو توی پیست باید دید.

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۱
  3. زیزیگولو

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1539 ديدگاه)

    ماشینای سوپر اسپرت کمپانی مک لارن اعتبار جهانی دارن و کسی که این ماشینا رو میخره مطمئنه که مجهز به انواع کنترلر ها هستش و میتونه یه ماشین کاملاً آیرودینامیک رو برونه …….. ولی دست خودم نیستش که همیشه فکر میکنم ماشینای کمپانی مک لارن دیگه الکی و زیادی گرونن و کمپانی داره بیشتر از ارزش این ماشینا از مردم پول میگیره

    موافقم ۶
    مخالفم ۲۴
    1. England

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (854 ديدگاه)

      بعد همین بی ارزش ها ماشین های گرونتر از خودشو له میکنه…اونا قیمتشون معقوله بعد مکلارن الکی گرونه.
      یه چیزی بگو با عقل جور در بیاد.
      تعصب مسخره کنار بذارین.

      موافقم ۲۴
      مخالفم ۲
      1. زیزیگولو

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1539 ديدگاه)

        قیمت پورشه ۹۱۱ نصف اینه ولی این هیچ وقت نتونسته حریف ۹۱۱ بشه و اکثراً تو همه کل کل کردنا از ۹۱۱ شکست خورده

        موافقم ۷
        مخالفم ۱۷
        1. SRT

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (251 ديدگاه)

          زیزیگولو فازت چیه؟تو اکثر کل کلا ۷۶۵ از ۹۱۱ باخته؟؟پس چرا ما ندیدیم؟اصن کی کل کل کردن

          موافقم ۷
          مخالفم ۲
        2. زیزیگولو

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1539 ديدگاه)

          SRT والا اکثر درگ ها و تست شتابها رو پدال گذاشته چطور ندیدی؟؟

          موافقم ۱
          مخالفم ۴
        3. جناب ایکس

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (628 ديدگاه)

          خوب اینا ۷۲۰ هست نه ۷۶۵

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
        4. زیزیگولو

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1539 ديدگاه)

          بله جناب ایکس من اسمی از مک لارن ۷۶۵ نیاووردم و بطور کلی گفتم که تو اکثر کل کل ها و نبردهای بین مک لارن و ۹۱۱ که شامل مدای مختلف مک لارن میشه و نه فقط مدل ۷۶۵…. از نظر من اگر مک لارن ۷۶۵ و پورشه ۹۱۱ باهم رقابت و نبرد کنن بی شک ۹۱۱ پیروز میدون خواهد بود

          موافقم ۲
          مخالفم ۴
      2. زیزیگولو

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1539 ديدگاه)

        اتفاقاً من در مورد فراری و لامبورگینی و بقیه همچین نظری ندارم فقط خودمم نمیدونم چرا فقط راجب مک لارن اینجوری فکر میکنم

        موافقم ۱
        مخالفم ۹
        1. M5

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (28 ديدگاه)

          دیگه این مشکل منشا داره اونم اینکه برند محبوبت بدجوری از مکلارن جا مونده…که طبیعیه

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۲
        2. زیزیگولو

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1539 ديدگاه)

          برند مورد علاقه من لکسوس هستش

          موافقم ۱
          مخالفم ۴
        3. SRT

          ۶ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (251 ديدگاه)

          خب اینا همش ۷۲۰ بود که
          گفتی تو اکثر کل کلای ۹۱۱ با این،
          خب «این»اینجا ضمیر واسه ۷۶۵ بود دیگه
          حالا ولش بحثو طول ندیم

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    2. زیزیگولو

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1539 ديدگاه)

      قیمت پورشه ۹۱۱ نصف اینه ولی این هیچ وقت نتونسته حریف ۹۱۱ بشه و اکثراً تو همه کل کل کردنا از ۹۱۱ شکست خورده

      موافقم ۲
      مخالفم ۶
      1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (95 ديدگاه)

        😂👏
        ۷۶۵ از ۹۱۱ شکست خورد؟
        توی کل کل ها؟
        کِی کل کل کردن و ۷۶۵ شکست خورد؟

        موافقم ۷
        مخالفم ۲
        1. زیزیگولو

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1539 ديدگاه)

          من اسمی از مک لارن ۷۶۵ نیاووردم و بطور کلی گفتم که تو اکثر کل کل ها و نبردهای بین مک لارن و ۹۱۱ که شامل مدای مختلف مک لارن میشه و نه فقط مدل ۷۶۵…. از نظر من اگر مک لارن ۷۶۵ و پورشه ۹۱۱ باهم رقابت و نبرد کنن بی شک ۹۱۱ پیروز میدون خواهد بود

          موافقم ۰
          مخالفم ۲
      2. Range Rover

        ۶ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (113 ديدگاه)

        خب آمارات مشکل داره ۷۲۰ که شکست خورد بعد چند سال بود؟ ۴ سال پادشاهی درگ پس به این نمیگن شکست میگن پیروزی در ضمن توی رول هم پورشه رو میزنه پس میشه گفت ۱-۱ با این تفاسیر که تکنولوژی ۷۲۰ مال ۴ سال قبل نه همین اواخر….تا جایی که ما دیدیم ۹۵ درصد درگ ها رو مکلارن زده…احتمالا یک ویدیو ۵۰ بار دیدی گفتی خب ۵۰ تا شکست برای مکلارن.

        موافقم ۵
        مخالفم ۰
  4. HamidReza

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1041 ديدگاه)

    والا خیلی تایم بدی با سنا زدن …
    درسته ۷۶۵ خیلی عالیه … اما سنا اینقدر دیگه …
    در ضمن اون دوستی که میگه سنا سنا سنا این بود؟! باید بگم وظیفه یه ماشین پیست محور نشون دادن توانایی خودش توی پیست هست که سنا به بهترین نحو این کار رو انجام داد …
    درگ و … کار های فرعی هست و بیشتر جنبه سرگرمی داره

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۴
    1. SRT

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (251 ديدگاه)

      اتفاقاً تایم خوبی بود برا سنا

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
  5. T.C.B.K

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (170 ديدگاه)

    مکلارن سنا مخصوص پیسته.
    نه مخصوص درگ.

    در واقع فقط برای پیست مسابقه طراحی شده.

    اما وجود مکلارن سنا در درگ.
    عین این میمونه من با اسب بخوام برم صحرا نوردی.

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳
  6. SF90 STRADALE

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2875 ديدگاه)

    ای کاش لاستیک های کارخانه ای داشت ۷۶۵LT تا نتیجه عادلانه تر باشه
    من بعید میدونم جلوی SF90 استراداله هم این ماشین کاملاً استوک باشه
    در هر صورت شکست رو شاخشه شک ندارم
    تعویض لاستیک داشته باشه یا سیستم اگزوز رو تغییر بده در نتیجه درگ مقابل هیولایِ فراری در آسفالت معمولی تاثیری نداره
    SF90 استراداله با کوهی از تکنولوژی و وزن سنگین خودش میخواد به همه بگه سلطان درگ کیه 👊👊

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۲۵
    1. 🇮🇹Amin_sto🇮🇹

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (262 ديدگاه)

      درواقع دلیل شکست سنا این بود که به دلیل تولید داون فورس زیاد راندمان آیرودینامیکی ضعیف تری نسبت به ۷۶۵ lt داشت البته ابن مسئله ضعف به حساب نمیاد چون سنا برای پیست ساخته شده و نه درگ !! ، همین داون فورس زیاد باعث میشه توی پیست
      بتونید پیچ ها رو با سرعت بیشتری رد و به ترمز گیری هم خیلی کمک میکنه

      موافقم ۹
      مخالفم ۰
    2. T.C.B.K

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (170 ديدگاه)

      وایسا تایم درگ جمرا بیاد

      بعدا حکم صادر کن sf90 سریعترینه…

      فیلا جمرا ( جمیرا) پادشاه هایپر خودرو هاس

      با هر مدل سوختی کار میکنه.

      تا ۴۰۰ تا سرعت میره. بردش دقیقا ۱۰۰۰ کیلومتر هست. شتابش آسفالتو پاره
      خودران و اتو پارک هم داره ( سایت کونیگزگ نوشته !) خلاصه هرچی بگی نگی این جمیرا داره… (تازه ۴ نفره هست)

      اما سریعترین خودرو در درگ کینگزر ۲۱ c هست درگش ۸.۱ ثانیه هست. هرچند هنوز تولید نشده.

      اما بعد اون ریماک وان سریعترینه… تایم ۹.۱….

      تایم sf90 طبق ادعای کارخونه ۹.۹ هست. اما تست معلوم شد ۹.۶ هست…

      هنوز با تایم ۹.۱ ریماک کلی فاصله داره….

      موافقم ۵
      مخالفم ۹
      1. [AMIN_TROFEO]

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2046 ديدگاه)

        الان انتظار داری نفهمیم تو رامینی؟

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
    3. England

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (854 ديدگاه)

      ۷۶۵ شکستم بخوره باز برنده بازیه.
      چرا
      چون هایپر نیست
      دوما هزار اسب قدرت نداره و اگر فراری اس اف بزنتش کار شاخی نکرده.
      👌👌👌

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۷
      1. SF90 STRADALE

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2875 ديدگاه)

        England دوست عزیز
        برای مکلارن خوب نیست که طرفدارانش ، قبل از شکست ، باخت خودشون رو توجیه کنن
        بزارین اول سیلی رو بخورین بعد دنبال بهونه باشید

        موافقم ۸
        مخالفم ۲۱
        1. England

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (854 ديدگاه)

          دوست من
          اولا شکستی نپذیرفتیم و اتفاقا برنده دونستمش چون با موتور تمام مکانیکی این رکوردها رو میزنه نه به کمک موتور الکتریکی و گشتاورهای آنی… دوما بنظرت خودت وقتی هایپر رو با سوپراسپرت مکلارن مقایسه میکنی نشانه ضعف فراری نیس که برای شکست کلاس پایین تر خودش از برند مکلارن باید از هایپرهاش استفاده کنه!؟
          ذوقم میکنید؟😁😁
          باور کن اگر لطف دو دف بودنش نبود
          با همین مقدار قدرت و موتور الکتریکی با اختلاف از ۷۶۵ شکست میخوره👌

          موافقم ۱۴
          مخالفم ۳
        2. HamidReza

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1041 ديدگاه)

          England جان
          تازه ایمان خان میگفت برای شکست ۷۶۵ ال تی باید نسخه بالاتر SF90 بیارن!
          بعد اگه نسخه بالاتر بیارن …
          پس اس اف نود استاندارد باید رقیب ۷۲۰ اس حساب شه
          زیبا نیست!؟

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۱
      2. SF90 STRADALE

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2875 ديدگاه)

        همه دنیا میگن سوپرکار ، شما بگو هایپرکار
        شاید اسم هایپرکار از تلخی شکست کم کنه
        به خودتون دلداری بدین و پیش خودتون بگین اشکالی نداره ما از یک هایپرکار باختیم 😂😂

        موافقم ۶
        مخالفم ۱۳
      3. مهدی

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (819 ديدگاه)

        کار به بحثتون ندارم اما همین مکلارنی که می‌بینید تایم ۹.۴ و بهتر میزنه نزدیک ۹۰۰ اسب قدرتشه به علاوه اینکه وزن خیلی سبکتری هم داره . قدرت اعلامی کارخونه برای مک‌لارن ها رو کلا فراموش کنید اون فقط یک اسمه در واقعیت خیلی قویتر هستن

        موافقم ۳
        مخالفم ۸
        1. Range Rover

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (113 ديدگاه)

          اولا حدود ۸۵۰ اسب نه ۹۰۰ تا ( همیشه عادت داری ۵۰-۶۰ تام بذاری روش ) دوما خیلی از سوپراسپرت ها بیش از ۹۰۰ اسب هم قدرت داشتن ولی رکورد نزدیک به ۹.۸ هم نداشتن پس اینو ببندیم که قدرت بالا صرفا توی بهتر تایم زدن به تنهایی دخیل نیست سوما فراری با ۱۰۰۰ اسب و دو دیفرانسیل و سیستم هیبریدی نزدیک به این تایم رکورد زده ( البته من ندیدم دوستان توی کامنت ها بهش اشاره کرده بودن )
          تمام مطالب مکلارن رو دنبال کنیم فقط یه کامنت از شما میبینیم قدرت مکلارن بیش از عدد اعلام شده هست…
          خب چی میخوای ثابت کنی؟ میخوای از ارزشش کم کنی نه دوست عزیز هیچی از ارزش هاش کم نمیشه چون همونطور که گفتم خیلی غول ها با انجین های حجیم تر نتونستن همچین رکوردی ثبت کنن و این رکورد برای یک سوپر اسپرت دیفرانسیل عقب که حتی شروع درگ رو نمیتونه تخته گاز شروع کنه (برعکس دو دیفرانسیل ها) و دست یافتن به این رکورد ها خارق العادست…
          فقط میتونم بهت توصیه کنم جای ایراد گرفتن تماشا کنی و از دنیای خودرو و پیشرفت هاش لذت ببری جا انتقاد چرت و پرت که خودتم میدونی دو زار ارزش نداره

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
    4. England

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (854 ديدگاه)

      اهان مورد دیگه چهار‌چرخ متحرک بودن اس اف در مقابل دف عقب ۷۶۵
      دیگه اگر فراری شکست بخوره بنظرم باید توی تولید خودروهاش یه کمکی از پورشه بگیره.

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۶
    5. SF90 STRADALE

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2875 ديدگاه)

      آقا رامین
      SF90 استراداله سریع ترین نیست ولی جزء سریع ترین هاست
      جمرا هنوز تایم رسمی ثبت نکرده و شایدم کلاً تایمی نزنه با توجه به تولیدات کمی که کوئنیگ زگ داره
      زینگر هم فقط اعداد و ارقام شگفت انگیزی اعلام کرده مثل خیلی از کمپانی های نوپا و تازه کار
      ریماک بحثش جداست و قطعاً تولید میشه و رکورد هم میزنه با توجه به سابقه ای که داره
      حالا میرسیم به اصل مطلب ….
      ماشین هایی که اسم بردی رو نگاه کن و بعد با SF90 استراداله مقایسه کن
      همشون بالای ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارن و دوتاشون کاملاً الکتریکی هستن به جزء کوئنیگ زگ
      حداقل ۲ برابر SF90 استراداله قیمت دارن که عجیب هم نیست
      حالا شما فکرشو بکن اگه روزی قرار باشه فراری یک ماشین الکتریکی بزنه با قدرتی حدود ۲۰۰۰ اسب بخار ، این ماشین هایی که اسم بردی دیگه چطوری میخوان در مقابلش عرض اندام کنن و خودی نشون بدن ؟؟؟؟
      همین الآن هم با سوپر اسپرت هیبریدی خودش رکوردی در حد هایپر کارهای الکتریکی و درون سوز میزنه
      امان از وقتی که قرار باشه هایپرکار الکتریکی بزنه ؛ دیگه تسلا مسلا حالیش نیست

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۵
      1. SRT

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (251 ديدگاه)

        فراری با این مشخصات تایم زیر ۹ نزنه کار خاصی نکرده

        موافقم ۶
        مخالفم ۲
    6. SF90 STRADALE

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2875 ديدگاه)

      دوستان عزیز ، طرفداران مکلارن
      خواهشاً بهونه ها رو کنار بزارید و از سریع ترین سوپرکار حال حاضر دنیا لذت ببرید 😉😉
      ضمناً در بحث جذاب درگ SF90 استراداله و ۷۶۵LT حضور پُر رنگی داشته باشین
      ما که ۱۰۰ در ۱۰۰ هستیم ، شما هم بیایید لطفاً
      از همین الآن فکراتون رو بکنید که دیگه چه بهونه ای میشه جور کرد که شکست رو توجیه کنید 😂😂😂😂

      موافقم ۲
      مخالفم ۷
      1. SRT

        ۵ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (251 ديدگاه)

        (منظورشون هایپرکار بود)

        موافقم ۲
        مخالفم ۰
        1. SF90 STRADALE

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2875 ديدگاه)

          وقتی سایت فراری داره میگه سوپرکار دیگه چه اهمیتی داره که شما و سایر طرفداران مکلارن چی فکر می کنید
          حالا شما تا آخر عمر بگو هایپرکار ولی این ماشین فصل جدیدی از سوپر اسپرت های قدرتمند رو ورق زد
          ۷۶۵LT باید برای دوم شدن به جنگ ۹۱۱ توربو S بره که فعلاً همین دومی هم در خطره
          بعد از درگ ۴۰۰ متر با پورشه هم در خدمت شما هستیم 👋👋

          موافقم ۰
          مخالفم ۳
        2. Range Rover

          ۶ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (113 ديدگاه)

          زمان معرفی پیستا هم از این کری ها زیاد خوندین ولی آخرش چی شد؟ :))
          هم پیستا از ۷۲۰ خورد هم اف ۸
          من جای شما بودن هیچوقت قاطع کل کل نمیکردم اونم با هیولای درگ

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  7. یانکی

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1229 ديدگاه)

    حالا با خیال راحت میگم پدال ضد آمریکابی نیست بلکه دژمن خونی آمریکایی هستش.قبل این درگ همین درگ تایمز با شلبی جی تی ۵۰۰ تقویت شده پنج بار درگ زد و حسابی زیر چرخ شلبی له شد حتی توان نزدیک شدن نداشت با اینکه شلبی هم راننده خوبی نداشت چونکه با قدرت کمتر از اون دیگران از شلبی ۸ ثانیه هم گرفتن.پدال چی شد برات بد میشه پیروزی آمریکایی رو کار کنی.

    موافقم ۵
    مخالفم ۲۷
    1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (95 ديدگاه)

      دیگه ته تهش با ماشین بالای ۱۰۰۰ اسب و تا دندون تقویت شده و مسلح بتونید این هیولارو شکست بدید🤭🙂
      وگرنه اگه استوک باشن دیگه خودت میدونی کی زیر چرخ کی “له” میشه و توان نزدیک شدن بهش رو نداره…

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۳
      1. مازیار

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (146 ديدگاه)

        دوست من بنجامین
        مک لارن دوتا رقیب داره اونم پورشه و فراری هرچند اگه قیمت رو مد نظر داشته باشیم فقط پورشه باقی می‌مونه چون قیمت فراری خیلی بالاتره
        و باقی برندها اصلا رقیبش بحساب نمیان تا جای بحث داشته باشه

        موافقم ۱۷
        مخالفم ۲
        1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (95 ديدگاه)

          مخلصم
          بله میدونم👍.در جواب اقای یانکی گفتم که یجوری کل کل میکرد انگار با فورد مدل T اومدن یک دهم از ۷۶۵ سریعتر شدن…..

          موافقم ۹
          مخالفم ۲
      2. یانکی

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1229 ديدگاه)

        باشه خوش باشید با گنده اروپا که نهایت تایمش ۹.۵ هستش.اینو گفتم بازم میگم اگر اینا میتونن بیان رسمی تایم دیمون رو بزنن بعد اگر بزنن اوج بدبختیشون میرسه.اینجاست که درگ پک کبری جت و کوپو وارد میشن که تایمهای ۷ ثانیه دارن.بماند که سریعترین جنبندهای ساخت بشر درگ استرهای آمریکا هستن.

        موافقم ۴
        مخالفم ۲۲
        1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (95 ديدگاه)

          مشکل اینجاست که
          ۱-مکلارن و فراری و پورشه و لامبو که کله گنده های اروپا ان،اونقدر کوچک نشدن که بخان کلی هزینه کنن یه ماشین واسه ۴۰۰ بسازن که فقط با ستاپ مخصوص بتونه نزدیک اون تایمی که کمپانی اعلام کرده برسه تا بخان به صورت رسمی رکوردشون رو توی گینس ثبت کنن.هیچکدوم ازین ۴ کمپانی هدفشون این نبوده و نیست و نخواهد بود!
          ۲-اینکه کبری جت و کوپو کمتر از ۷۰ عدد تولید شدن و حتی مجوز تردد هم ندارن.چجوری میتونی اسمی ازشون ببری اخه!؟!؟
          خودتم میدونی در حال حاضر امریکا هیچ رقیب مستقیمی برای سوپراسپرتای اروپا نداره مگر اینکه نسخه های دیگه کروت وارد بازی بشن!

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۲
        2. [AMIN_TROFEO]

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2046 ديدگاه)

          به اون امریکا جونت هم بگو بیاد نوربر
          بدجور عقب مونده از اروپایی ها

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۰
    2. SF90 STRADALE

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2875 ديدگاه)

      من عاشق شلبی GT500 هستم ولی اون ماشین دیگه جایی برای تیون شدن نداشت
      با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت ، هر ماشینی رو توی درگ نابود میکنه

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۳
    3. RezaRs

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (232 ديدگاه)

      هر وقت درک کردی ماشین استوکو با تیون نمی سنجند برگرد

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۴
      1. یانکی

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1229 ديدگاه)

        من هم با هم مقایسه نکردم گفتم همچین درگی هم برگزار شده ولی چونکه نتیجش خلاف میل پدال هست کار نمیکنه.در ضمن شلبی نهایت ۳۰۰ اسب تقویت شده که اختلافش با ۷۶۵ که قدرت واقعیش بیش از ۸۰۰ اسب هست نهایت همین ۳۰۰ اسب هست ولی مکلارن هم بسیار سبکتر موتور وسط آیرودینامیک بسیار بهتر رو داره پس شرایط تقریبا برابره.عیبی نداره همین درگ تایمز میخواد با دیمون درگ بزاره معلوم میشه که چند چندیم اگر دوباره تقلب نکرد.انقدر هم مکلارن رو گنده نکنید این کمپانی هنوز موتورش رو قرض میگیره اونم از نیسان میده یه جا دیگه براش تقویت میکنن.

        موافقم ۲
        مخالفم ۱۸
        1. ( BENJAMIN-A (ENGLAND LOVER

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (95 ديدگاه)

          نیازی نیست مکلارن رو گنده بکنیم…
          مکلارن از همون سال اول تاسیسش،۱۹۶۳ با قدرت وارد شد و تا به امروز خودشو ثابت کرده.
          بعدشم موتور رو از نیسان قرض نگرفت.حق امتیاز موتور رو از twr که انجین vr35رو واسه نیسان ساخته بود رو میخره و با شریکش یعنی ریکاردو ری‌تیون میکنن انجین رو.
          بعدشم،چیو نهایت ۳۰۰ اسب تقویت شده بود gt500؟
          استوک ۷۶۰ اسبه که ماشین اون ویدیو ۱۲۵۰ اسب قدرتش بود!میشه ۵۰۰ اسب بیشتر!
          چرا میخای به هر دری بزنی بگی بقیه زیر امریکا ان؟بخدا ما قبولش داریم.تعصبو بزارید کنار خدایی….

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۲
        2. علی

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (77 ديدگاه)

          یانکی. تو یوتیوب motor1روسرچ کن یه درگ دوماه قبل بین پولستار۱و bmwm8و شلبی gt500برگزارکرده که زمانش نزدیک ۱۰دقیقس .
          اونجا میبینی که m8با ۱۴۳اسب بخار کمتر از موستانگ چه جوری نابودش میکنه.

          موافقم ۸
          مخالفم ۱
    4. HamidReza

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1041 ديدگاه)

      عزیز من
      مک لارن ۷۶۵ ال تی MSO تایم زیر ۹ زده
      دیگه ما نمیگیم ریا نشه!

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۴
      1. T.C.B.K

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (170 ديدگاه)

        حمید رضا.

        مکلارن ۷۶۵ LT تیونیگ شده… تایم ۸.۹ زد

        داری میگی تیونینگ شده.

        اورجینال کارخونه ۹.۴ میزنه…. ( با لاستیک مناسب ۹.۳۷ )

        تیونینگ شده با اورجینال خیلی فرق داره…

        موافقم ۴
        مخالفم ۶
        1. Range Rover

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (113 ديدگاه)

          T.c.b.k
          شما توجه کن داری هایپر بالای ۱۲۰۰ اسبی رو با سوپر اسپرت ۸۰۰ اسبی مقایسه میکنی
          اگر مکلارن هایپر بالای ۱۱۰۰ اسب تولید کنه کل هایپرهای بالای ۱۵۰۰ اسبی هم شرمنده میکنه دوست عزیز.
          ولب تمرکز برندهای اصلی و پر طرفدار مثل مکلارن و فراری و پورشه یا بهتر بگم مثلث قدرت بیشتر رو ساخت سوپراسپرت هست و مطمئن باش اگر هایپر بالای ۱۱۰۰ اسبی تولید کنن همه برندهایی که نام بردی رو شرمنده میکنن

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۱
        2. England

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (854 ديدگاه)

          Rang Rover جان بهتره بگی مثلث قدرت( مکلارن و فراری و پورشه ) + لامبورگینی

          موافقم ۶
          مخالفم ۲
        3. جناب ایکس

          ۵ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (628 ديدگاه)

          بهتره بگی مربع قدرت (پر فروش ترینشو فراموش نکنیم) یا میشه لامبو رو بذاریم در مرکز این مثلث

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
    5. OMID

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1993 ديدگاه)

      خیلی جالبه که از سر ناچاری سراغ gt500 تیون شده ای میری که ۱۲۵۰ اسب بخار داشت و روی سوخت مسابقه ای بود و لاستیک اسلیک داشت و کابینش رو لخت کرده بودن و هر بار هم که میرفتن باید وایمیسادن تا موتورش منفجر نشه آخرشم دو راند به مک‌لارن باخت که خیلی ابرو ریزیه
      اصلا اسم اونو نباید میوردی 😂

      موافقم ۸
      مخالفم ۱
    6. OMID

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1993 ديدگاه)

      خیلی جالبه که از سر ناچاری سراغ gt500 تیون شده ای میری که ۱۲۵۰ اسب بخار داشت و اگزوز افتر مارکت داشت و استریت پایپ شده بود و روی سوخت مسابقه ای بود و لاستیک اسلیک داشت و کابینش رو لخت کرده بودن و هر بار هم که میرفتن باید وایمیسادن تا موتورش منفجر نشه آخرشم دو راند به مک‌لارن باخت که خیلی ابرو ریزیه
      اصلا اسم اونو نباید میوردی 😂

      موافقم ۹
      مخالفم ۲
  8. علی

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    درگ ۷۶۵ltباپورشه ۹۱۱ turbos خیلی جذاب میشه.
    اما اگهcarwowانجامش بده. چون carwow همه چیز رو مورد ازمون قرار میده .

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  9. Hamed

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (129 ديدگاه)

    گول اسمشو نخورید راحت طرفای ۹۰۰ اسب قدرت داره این ۷۶۵LT

    موافقم ۴
    مخالفم ۳
    1. Mclaren

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (28 ديدگاه)

      میتونه میسازه شاخ غول ها رو هم میشکنه مشکلی داری؟

      موافقم ۹
      مخالفم ۳
  10. [AMIN_TROFEO]

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2046 ديدگاه)

    عجب صدایی داره ۷۶۵ ال تی
    شبیه کاوازاکی h2r شده

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
    1. جناب ایکس

      ۵ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (628 ديدگاه)

      تصلا تو این ویدیو ها نمیشه فهمید صداش چطوریه چون اینقدر میکروفن ضبط صدای این دوربین با کیفیت نیست که بتونه صدای به این بلندی رو ضبط کنه. برای ضیط صدای اگزوز میکروفن های مخصوص هست که فورتزا هم از همونا استفاده میکنه. تو این ویدیو صداش خش خشی افتاده.

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
  11. ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (230 ديدگاه)

    وایسا ببینم…
    .
    سنا:هایپرکار
    ۷۶۵LT:سوپرکار
    .
    تمرکز سنا:همه جا بخصوص پیست
    تمرکز ۷۶۵LT:همه جا بخصوص درگ
    .
    وضعیت برنده شدن سنا : باخت
    وضعیت برنده شدن ۷۶۵LT : بٌرد
    .
    .
    .
    یا ابوالفضل!!!!

    موافقم ۴
    مخالفم ۶
  12. مهدی

    ۴ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (496 ديدگاه)

    سنا قفط برای پیسته اما ۷۶۵ خوراک درگه الان بین این دو تا توی پیست مسابقه بزارن به نظرتون کی میبره ؟؟؟
    سنا میبره = لایک
    ۷۶۵ میبره = دیسلایک
    حتما نظر بدید چون می خوام بدونم

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳
    1. SRT

      ۴ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (251 ديدگاه)

      داش نیازی ب نظرسنجی نیست سنا میبره

      موافقم ۷
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا