آئودی

نسخه سفارشی آئودی R8 V10 به دنبال 44 مالک خوش‌شانس!

طرفداران آئودی R8 در بریتانیا هم‌اکنون می‌توانند یک نسخه بسیار ویژه از این خودرو را بخرند. گفته شده این خودرو به لطف بازنگری‌های موتور اسپورت صورت گرفته تواناترین مدل R8 می‌باشد.


آئودی اسپورت تنها ۴۴ دستگاه از این خودرو را به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد و ۵ دستگاه از آن وارد بازار بریتانیا خواهد شد. بهای این خودرو برابر با ۱۷۶۵۶۰ پوند (۲۳۴۳۷۱ دلار) بوده و به لطف آئرودینامیک بهتر داون فورس بیشتری تولید می‌کند.


کیت آئرودینامیک این R8 سفارشی در تونل باد توسعه یافته و منحصراً از CFRP ساخته شده است. این سوپرکار با استفاده از بال عقب تثبیت شده و دیفیوزر بزرگ ظاهر گیراتری پیدا کرده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به رکاب‌های جانبی با برند آئودی اسپورت، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، عناصر جریان هوای اضافی، رینگ‌های ۲۰ اینچی چند پره، دیسک‌های ترمز سرامیکی، اسپلیتر بزرگ‌تر و… اشاره کرد.


تمامی تغییرات صورت گرفته در آئرودینامیک خودرو باعث افزایش قابل‌توجه داون فورس شده‌اند. آئودی ادعا می‌کند این R8 در سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ۲۵۰ کیلوگرم داون فورس تولید می‌کند که بیش از ۱۰۰ کیلوگرم بیشتر از داون تولیدی R8 V10 استاندارد می‌باشد. به همین منوال در سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت نیز داون فورس تولیدی با افزایش دو برابری به ۵۲ کیلوگرم می‌رسد.


اما کابین نیز دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شده است. غربیلک فرمان پوشیده از آلکانترا، دوربین دید عقب، اینترفیس گوشی هوشمند آئودی، صندلی‌های سطلی با چرم ناپای مرغوب، ناوبری MMI، سرویس‌های آنلاین آئودی و کاکپیت مجازی دیجیتال آئودی از جمله شاخصه‌های این بخش هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (172 ديدگاه)

    خواستنی
    عشق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Cristiano Rolambo

    ۲۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چه رنگ زیبائی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا