بنتلی

معرفی بنتلی فلاینگ اسپار V8 جدید، ضعیف‌تر اما سبک‌تر و چابک‌تر

بنتلی نسخهٔ هشت سیلندر سدان فوق لوکس خود یعنی نسل جدید فلاینگ اسپار را معرفی کرده است. این شرکت دریافته است که بسیاری از خریداران فلاینگ اسپار بجای داشتن راننده ترجیح می‌دهند خود رانندگی کنند و این نسخهٔ V8 برای ثروتمندانی ارائه شده که می‌خواهند بجای صندلی عقب، پشت فرمان بنشینند. به گفتهٔ بنتلی، نسخهٔ V8 فلاینگ اسپار تجربهٔ راننده محور بیشتری نسبت به نسخهٔ W12 ارائه می‌کند زیرا ۱۰۰ کیلوگرم از برادر دوازده سیلندر خود سبک‌تر است که عمدهٔ این کاهش وزن در دماغهٔ خودرو صورت گرفته و موجب چابکی و پاسخگویی بیشتر به درخواست‌های راننده می‌شود.

زیر کاپوت فلاینگ اسپار هشت سیلندر همان موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی کانتیننتال GT قرار گرفته که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور از سیستم غیرفعال‌سازی سیلندرها برخوردار است که به‌منظور کاهش مصرف سوخت در زمانی که بار روی پیشرانه سبک باشد، چهار سیلندر را غیرفعال می‌کند. به گفتهٔ بنتلی، این ماشین ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و حداکثر سرعت آن به ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که پرفورمنسی کافی برای یک سدان بزرگ فوق لوکس است.

به‌منظور بهبود هندلینگ فلاینگ اسپار V8، آنتی‌رول بار الکتریکی فعال ۴۸ ولت و سیستم فرمان گیری چهارچرخ الکترونیکی برای آن قابل سفارش خواهد بود که دومی هم ثبات در سرعت‌های بزرگراهی و هم قدرت مانور در رانندگی‌های شهری را بهبود می‌بخشد. سیستم تعلیق بادی تطبیقی، سیستم کنترل گشتاور بُرداری با ترمز و سیستم سواری پویای بنتلی هم از تجهیزات استاندارد این سدان فوق لوکس بریتانیایی هستند.

فلاینگ اسپار V8 به‌صورت استاندارد به رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۰ پره مجهز است و پکیجی بنام Blackline هم برای آن قابل سفارش خواهد بود که تزئینات بیرونی آن‌را مشکی می‌کند. برای این نسخه همچنین سر اگزوزهای خاص با طرح عدد ۸ انگلیسی در نظر گرفته شده تا از برادر دوازده سیلندر خود متمایز شود. فلاینگ اسپار V8 در داخل نیز در نسخه‌های چهارنفره و پنج‌نفره با لیست تقریباً بی‌پایانی از آپشن‌های سفارشی‌سازی ارائه می‌شود.

بنتلی پذیرش سفارشات خرید برای فلاینگ اسپار را آغاز کرده و تحویل آن به خریداران در اروپا از اواخر امسال شروع می‌شود اما خریداران دیگر کشورها باید تا سال ۲۰۲۱ برای تحویل خودروی خود صبر کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Chiron sport

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خیلی جذابه

    موافقم 60
    مخالفم 1
  2. محمد

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی لوکسه

    موافقم 40
    مخالفم 1
  3. MehdiTurbo

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1972 ديدگاه)

    چقدر قرمز بهش اومد
    قرمزته
    حتی لامصب تو رنگ جیغی مثل قرمزم لوکسه
    یه دونه از اینا با یه موستانگ زرد با یه جی کلاس نقره ای یا جیپ ابی داشته باشی لعنتیا میخوامتون.
    البته به افتخار ژانگولرم پشتشون پر باکس اب معدنی باشه 😂

    موافقم 43
    مخالفم 4
    1. Hadi

      ۲۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      کلا هر رنگی بش میاد
      ولی من اگه بودم مشکی متالیک رو انتخاب میکردم…
      واقعاً زیباست…

      موافقم 29
      مخالفم 5
      1. MehdiTurbo

        ۲۴ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1972 ديدگاه)

        من سبز ماتش انتخاب میکنم
        اره هر رنگی میاد ولی اینکه قرمز بهش اومده جذاب چون همیشه قرمز سخت میاد مثلن رولزرویس یا مایباخ قرمز تو لوکسا ماشینی ندیدم قرمز بهش بیاد ولی این شدید بهش اومد.

        موافقم 5
        مخالفم 0
  4. زیزیگولو

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4927 ديدگاه)

    نسل جدید فلاینگ اسپار ارزششو داره که اونو به رقیبایی مثل رولزرویس گوست ترجیح بدیم؟؟؟ و آیا فلاینگ اسپار ماشین جذابتری واسه رانندگی هستش یا رولزرویس گوست؟؟؟ به نظر من فلاینگ اسپار ارزششو داره و ماشین جذابتریه واسه رانندگی

    موافقم 43
    مخالفم 15
    1. MehdiTurbo

      ۲۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1972 ديدگاه)

      من تو یه ذهنم شخصا همیشه رولزرویس ماشین لوکستری میدونم ولی همیشم بتلی به رولزرویس ترجیح میدم نمیدونم این تضاد واسه چیه ولی تضاد دوست داشتنیه.

      موافقم 34
      مخالفم 4
    2. Benzema

      ۲۴ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (505 ديدگاه)

      واقعا انتخاب بین این دو تا سخته هیچ جوره نمیشه یکیش انتخاب کرد از بس که جفتشون کاملا

      موافقم 12
      مخالفم 3
  5. میثم

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    بنتلی لایک
    رولزرویس دیسلایک

    موافقم 60
    مخالفم 23
  6. SS

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    رنگ ووو !???

    موافقم 10
    مخالفم 2
  7. amg 63

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    عاشقتم باشکوه

    موافقم 10
    مخالفم 2
  8. Maserati

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    نظرسنجی:

    بنتلی فلاینگ اسپار v8:لایک
    پورشه پانامرا توربو s:دیسلایک

    تقریبا هم قیمت اند

    موافقم 47
    مخالفم 2
  9. ماکان

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (770 ديدگاه)

    سلام . خدا کنه انشاالله به اضافه خودرو های سایر برند ها خودروهایی هم که مال برند بنتلی و رولز رویس هستش را به تعداد زیاد یا نامحدود وارد ایران کنند و هرکس که آن را دوست داشت انشاالله بخرد .البته بیشتر هم نسخه هایی از آنها را وارد کنند که از لحاظ سالی که وارد می کنند بروز باشد .

    موافقم 6
    مخالفم 5
  10. ♤Angus_812♤

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    ولی نمیدونم چه رازی داره
    که اینو به رولزرویس ترجیح میدم
    خیلی ظاهرش ساده و تکاملیه

    موافقم 9
    مخالفم 1
  11. TOYOTEX

    ۲۴ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    خیلی لوکس جذاب باکلاس

    موافقم 5
    مخالفم 0
  12. مهرداد كمال

    ۲۵ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1826 ديدگاه)

    این سدان فوق لوکس اصلا کسی ازش انتظار نداره بیشتر از ٢۵٠ تا سرعت بره که این ٣١٨ تا میره! در ضمن ١٢ سیلندرش حدود ٣٣٠تا!!!!!!!!!!!!فک کنم نزدیکترین رقیبش تو تاپ اسپید بی ام و آلپینا
    بنتلی عزیز مرسی که هستی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا