جنرال موتورز

افزایش تولید کادیلاک XT5 و جی‌ام‌سی آکادیا به خاطر تقاضای بالا

جی‌ام‌سی آکادیا و کادیلاک XT5 به محصولات بسیار موفقی برای جنرال موتورز تبدیل شده‌اند و تا حدی تقاضا برای آن‌ها بالا رفته است که سازنده مجبور شده به خط تولید خود شیفت سومی را اضافه کند. XT5 پرفروش‌ترین محصول کادیلاک در بازارهای سراسر جهان محسوب می‌شود و فروش آن در سه‌ماههٔ ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته افزایشی ۱۰ درصدی داشته است.

از سوی دیگر اوضاع آکادیا حتی از این هم بهتر بوده و فروش آن در همین مدت رشدی ۱۵ درصدی را تجربه کرده است و به بهترین سه‌ماههٔ تاریخ آکادیا تبدیل شده است. جنرال موتورز هردوی این کراس‌اوورها را در کارخانهٔ «Spring Hill» خود در تنسی تولید می‌کند. حال این شیفت اضافه باید تولید آن‌ها را تا ۵۰ درصد افزایش داده و ۷۰۰ نیروی کار را به این کارخانه اضافه کند.

مدیر این کارخانه آقای «Ken Knight» دراین‌باره گفته است:

«این اضافه شدن شیفت نه‌تنها نشانهٔ محبوبیت کراس‌اوورهای جی‌ام‌سی و کادیلاک است که همچنین نشان می‌دهد کار بزرگی توسط تیم تأسیسات Spring Hill انجام شده است. تعهد آن‌ها به ساخت خودروهای باکیفیت قابل‌لمس است. این موضوع همچنین روح قوی کار گروهی بین جنرال موتورز و شرکای ما را نشان می‌دهد. ما باهم کار می‌کنیم تا نیازهای خریداران را برطرف کنیم».

این کارخانه در گذشته به تولید محصولات ساترن می‌پرداخت اما در سال ۲۰۰۷ تعطیل شده و بعد از یک بازسازی کلی به مدت یک سال بدون فعالیت باقی ماند. سپس دوباره فعالیت خود را با تولید شورلت تراورز آغاز کرد؛ اما چندی بعد خط تولید این مدل به کارخانهٔ میشیگان منتقل شد و از سال ۲۰۱۶ در این کارخانه تولید کادیلاک XT5 و جی‌ام‌سی آکادیا آغاز شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. s.h

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    کادیلاک این توانایی رو داره که بتونه لوکس ترین شاسی های دنیا رو بزنه اگر یه خورده بیشتر روش کار کنه حتما میتونه هم زیبایی داره هم ابهت

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    به شخصه جی ام سی به کادیلاک ترجیه میدم مخصوصا اگه با اپشن دنالی همراه بشه اونوقت چیزی از کادیلاک تو لوکس بودن کم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فتنه گوساله سامری

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی جی ام سی جذابتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Sajjad

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    به شخصه در ابتدا از انجین قوی و خوب
    دوم ابعاد بزرگ و جادار
    سوم ظاهر خشن و مناسب
    و در آخر از لوکس بودن لذت میبرم
    ———-

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا