دوج

تصاویر جاسوسی از نسل جدید رم 1500

پس از ثبت تصاویر جاسوسی نسل جدید رم ۱۵۰۰ در چند ماه پیش که تقریباً پوشش‌های استتاری نداشت، ظاهراً این کمپانی عزم جدی برای پنهان کردن بدنه به‌روز شده‌ی خودرو ندارد. در تصاویر جدیدی که منتشر شده می‌بینیم که ۱۵۰۰ جدید دارای جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب تولیدی است.


رم ۲۰۱۹ دارای نمای جلوی جدیدی است که شامل زوایای تیزتر برای اطراف جلوپنجره بوده و چراغ‌ها نیز به‌روز شده و نواری از LED ها را در بالا و پایین آن‌ها می‌بینیم. در بخش عقب چراغ‌های جدیدی بکار رفته که بزرگ‌تر از چراغ‌های نسل فعلی هستند. در تصاویر قبلی شاهد چراغ‌ها و کاپوت عضلانی‌تری بودیم. این تغییرات باعث شده‌اند نسل جدید رم ۱۵۰۰ گوشه دارتر از نسل فعلی باشد.


رم به سنت خود که همانا استفاده از فولاد زیاد است در ۱۵۰۰ جدید وفادار می‌ماند. البته آلومینیوم بکار رفته در کاپوت و چراغ‌های عقب باعث کاهش وزن خودرو خواهند شد.


در تصاویر جاسوسی شاهد کابین رم جدید نیز هستیم. این پیکاپ هم‌اکنون طراحی کابین مدرن‌تری داشته که از جمله آن‌ها می‌توانیم سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی بزرگی را نام ببریم که این بخش را تحت سلطه خود دارد. با حذف دکمه‌های زیاد شاهد طراحی یکدست و تمیزی هستیم. سوئیچ‌ها نیز یکپارچگی بهتری با کاکپیت دارند.


خریداران هنوز هم قادر خواهند بود پیشرانه‌های بنزینی ۶ و ۸ سیلندر را در رم ۱۵۰۰ جدید سفارش دهند. احتمالاً یک پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی نیز عرضه خواهند شد اما در زمان عرضه خودرو قابل انتخاب نخواهند بود. همچنین احتمال تولید مدل ۴ سیلندر توربوی هیبریدی به منظور پاسخگویی به قوانین مصرف سوخت جدید وجود دارد.

رم ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این پیکاپ جدید در نیمه دوم سال آینده وارد نمایندگی‌های فروش شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    واقعا وقت تغییر نسلش بود
    خوب شد بیشتر ازین لفت ندادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    کابینش که فوقالعاده شده
    بیرونشم هنوز نفهیدم قرار چه شکلی باشه
    از این عکس ها هم چیزی مشخص نیست

    خدا کنه عالی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hemichan

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    خیلی عالی
    خوشحالم که هنوز برآمدگی خاص روی کاپوت رو حفظ کردن
    جیپ واگنیر جدید هم روی همین پلتفورم ساخته میشه
    احتمالش هست که گشتاور مدل 3500 جدید مرز 1300 نیوتون متر رو هم رد کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. SAEED

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    دریغ از یکم پنهان کاری

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا