دوج

دوج چارجر اسپیدکور گوست 1970؛ قاتل سوپر اسپرت‌ها!

بررسی داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

شرکت تیونینگ “SpeedKore” در جدیدترین پروژهٔ خود طبق معمول به سراغ یکی از محصولات داج از سری چارجر ۱۹۷۰ رفته است. پیش از این نیز بارها شاهد تقویت داج چارجر توسط این کمپانی بوده ایم و پر بیراه نیست اگر بگوییم این کمپانی بهترین و زیباترین چارجرهای رستوماد را می‌سازد.

طبق گفته رئیس و مالک SpeedKore جیم کاچمارکیک “Jim Kacmarcik” این خودرو کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین چارجر کلاسیک تیونینگ شده توسط این کمپانی است، و قدمی مهم برای رسیدن Speedkore به مأموریت خود یعنی ساخت پیشرفته‌ترین داج چارجر ۱۹۷۰ در جهان است. هدف ما ترکیب طراحی جاودانه، بدنه‌های پیشرفته و عملکرد قابل‌اعتماد برای بازتعریف خودروهای عضلانی آمریکایی است.

داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

اولین نکته‌ای که در مورد این خودرو جلب توجه می‌کند رنگ سفید آن است. همان‌طور که می‌دانید اکثر ساخته‌های SpeedKore به رنگ مشکی هستند؛ اما این خودرو با یک سنت‌شکنی بزرگ همراه است و تمام بدنه به جز کاپوت و پنل چراغ‌های عقب به رنگ سفیدرنگ آمیزی شده است، و به همین دلیل این خودرو “Ghost” یا شبح نام‌گذاری شده است.
پس از رنگ، این بدنه تماماً فیبر کربنی است که جلب توجه می‌کند. تمام اجزای بدنه حتی پالونی‌های چرخ، کف صندوق، و اجزای داخلی از فیبر کربن مورد استفاده در صنعت هواپیما ساخته شده است دلیل این انتخاب نیز کاملاً واضح است، استحکام و سبکی بیشتر. استایل کلاسیک خودرو کاملاً حفظ شده اما استفاده از فیبر کربن تا حد زیادی مرکز ثقل را کاهش می‌دهد و باعث عملکرد بهتر خودرو در پیست می‌شود.

داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

جلوپنجره خودرو مورد بازنگری قرار گرفته و دارای طراحی جدیدی است. این جلوپنجره از آلومینیوم ساخته شده و سپس به رنگ “Cerakote black” مزین شده است. نمای جلو با چراغ‌های LED سفارشی از برندهای “Dapper Lighting” و “JW Speaker” تکمیل می‌شود. فرم کلی چراغ‌های عقل نیز حفظ شده و درون یک پنل مشکی رنگ قرار گرفته‌اند که زیبایی این بخش را دوچندان کرده است.

داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

در داخل کابین نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن هستیم. داشبورد سفارشی، پنل‌های درها و کنسول مرکزی همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. سایر بخش‌ها نیز توسط چرم سفارشی و آلومینیوم پوشانده شده‌اند. تمامی آمپرها طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند؛ اما عملکرد آنها کاملاً مدرن شده است. صندلی‌ها این خودرو با چرم سفارشی پوشانده شده و قاب صندلی‌ها نیز از جنس فیبر کربن هستند. یک سیستم صوتی ۲۰۰۰ واتی از برند “KICKER Audio” تکمیل کننده این بخش است.

داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

بدنه فیبر کربنی بر روی یک شاسی فولادی سفارشی سوار شده است. همچنین یک رول کیج ۱۴ نقطه‌ای درون کابین قرار دارد که موجب استحکام بیشتر خودرو و حفظ ایمنی سرنشینان می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو جناغی دوگانه و در بخش عقب چهار میله‌ای مورب سفارشی SpeedKore است.

داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

ترمزهای خودرو نیز شامل کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب و دیسک‌های ۱۴ اینچی خنک‌شونده می‌شود.
رینگ‌های سفارشی مشکی رنگ از برند “HRE” این خودرو در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند. لاستیک مورد استفاده در این هیولای نیز دارای سایز ۲۶۵/۳۵ZR19 در جلو و ۳۴۵/۳۰ZR20 در عقب و از نوع Pilot Sport 4S از برند “Michelin” هستند.

پیشرانه مورد استفاده در این شبح فیبر کربنی یک نسخه ۶.۲ لیتری هلکت V8 سوپرشارژ بازنگری شده است. هرچند قدرت دقیق این پیشرانه اعلام نشده؛ اما تصور می‌شود قدرت آن بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت باشد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس شش‌سرعته دستی TREMEC TR-6060 و توسط یک میل‌گاردان فیبر کربنی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. سیستم اگزوز سفارشی در کنار سراگزوزهای برند “MagnaFlow” باعث شده‌اند که یکی از زیباترین و گوش‌نوازترین صداهای ممکن متعلق با این چارجر زیبا باشد.

موتور داج چارجر 1970 با تیونینگ اسپیدکور

تمام تغییراتی که SpeedKore روی این خودرو اعمال کرده باعث شده تا این خودرو به یکی از بهترین ماسل کارهای برای استفاده روزانه و یا حتی پیست تبدیل شود. این خودرو به لطف وزن کم، سیستم تعلیق سفارشی و موتور و گیربکس بی‌نظر دارای عملکرد مدرن، شتاب عالی و هندلینگ پویا است که شما را متعجب خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۶ رای

سجاد عباسی

کارشناس مکانیک خودرو، علاقه‌مند به خودروهای کلاسیک

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. rita

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    به نظر خودروهای رستوماد شده خیلی نسبت به خودروهای مدرن بهترن چون طراحی ناب اون زمان رو با تکنولژی روز همراه میکنن البته خیلی گرونن

    موافقم 85
    مخالفم 2
    1. علی

      ۴ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (241 ديدگاه)

      انگار واسه خلاف کارا طراحی شده آدم کت شلواری سراغ این نمیره چقدر خوبه😍

      موافقم 45
      مخالفم 4
  2. ممد ژانگولر

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3552 ديدگاه)

    چقدر خوشگله لاکردار .

    موافقم 45
    مخالفم 2
  3. R@min

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    این یه نمونه پرو تورینگ ب حساب میاد تا رستوماد.

    این مدل فیبر کربن هم قیمت محصول نزدیک ۱ میلیون می رسونه که باز هم ارزش نمونه های رینگ برادرز نشون میده با نصف قیمت رستوماد خیلی جذاب تری می سازن مخصوصا از لحاظ طراحی و تزئینات خیلی حرفه ای تر هستن تا صرفا یه سطل رنگ سفید آستر بپاچن رو فیبر کربن و خطوط بدنه زیر رنگ خنثی از بین ببرن.

    موافقم 22
    مخالفم 12
    1. سجاد عباسی

      ۴ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (128 ديدگاه)

      اتفاقا نمونه های اسپیدکور به مراتب خودروهای جذاب تری هستند، چون ظاهر کلاسیک رو حفظ میکنن
      نمونه های رینگ برادرز یک مقدار شلوغ و بی هویت هستند، ترکیب طراحی سنت و مدرنیته در ماسل کارها همیشه نتیجه ی عکس داده و جذابیت کمتری داره
      دلیل اختلاف قیمت هم همینه، متریال بهتر و صد البته خودروی زیباتر و معقول تر
      مطمعنن اگه ارزش این قیمت رو نداشت فروشی هم نداشت
      شرایط خارج با داخل کشور فرق میکنه
      اونا میدونن چه خودرویی ارزش خرید داره و پول رو درست هزینه میکنن

      موافقم 38
      مخالفم 9
      1. R@min

        ۴ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        جز چارجر فیبر کربنی چی داره ؟؟ شما اشل کار رینگ برادرز با هیچ گاراژی نمی تونی قیاس کنی تو کل آمریکا و فقط امثال راف در سطحش هستن. کارگاهشونو نگاه بنداز سطح کارشونو ببین و اتفاقا اونا هم محصولات فیبر کربنی میلیون دلاری زیادی دارن که تو مزایده فروش میره ! کل پروژه این تیم یه چارجر موتور وسط فیلم سریع و خشنه.

        آقای عباسی فلسفه رستوماد و پروتورینگ چسبیدن به گذشته و استایل کلاسیک نیست اشتباه گرفتی قضیه رو و این ماشین هم هیچ چیز کلاسیکی نداره حتی فرم بدنه هم تغییر دادن پشت مدل اورجینال با این مقایسه کنین، با احترام مطمئنم تفاوت بازسازی کلاسیک با رستوماد و تفاوت رستوماد با پروتورینگ نمی دونین.

        موافقم 9
        مخالفم 29
        1. سجاد عباسی

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (128 ديدگاه)

          شما اصلا من رو میشناسین؟با من برخورد داشین؟با من هم صحبت بودین، که میگین فرقش رو نمیدونم
          این که فقط روی چارجر تمرکز داره که دلیل بر ضعف کارش نیست
          همون چارجر مید انجین از نظر پروژه ای یه دستاورد به حساب میاد
          چند پروژه دیگه برای مید انجین کردن ماسل کارها انجام شده که هیچ کدوم نتیجه خاصی نداشته و پر از اشکال بودن
          ببینید پروژه رستوماد باید بر اساس ذات و سبک طراحی خودرو انجام بشه
          برخی خودروها طراحی خاصی دارن که تغییرات در اون به شدت سخته و معمولا نتیجه حاصله چندان جذاب نیست
          یه مثال ساده میزنم بهتر متوجه بشین
          بیوک و نوا که داخل کشور هم حضور دارن از این دست خودروها هستن
          شما هیچ رستوماد خارجی رو از این مدل ها نمیبینین و تغییرات به شدت کمی روی این مدل ها انجام میشه
          نمونه های داخلی رو هم حتما دیدین که فاجعه هستن
          اما خودروهایی مثل پورشه 911، آلفارومئو، لامبورگینی دیابلو که رستومادشون به شدت جذابه و زیباست
          چون طراحی اون خودرو امکان تغییرات زیاد رومیده و لطمه ای به ظاهر خودرو وارد نمیشه
          سبک رستوماد هر خودرو با خودروی دیگه فرق میکنه و باید متناسب با مدل و طراحی و سبک خودرو باشه

          موافقم 28
          مخالفم 8
        2. R@min

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          کسی شما و رفقاتونو زیر سوال نبرده ! شناختن شما هم چیزی رو تو این بحث جلو نمیبره ! گوشزد و تصحیح یک سری مسائل پایه ای هم اسمش زیر سوال بردن نیست که سرش ناراحت بشین وقتی از مسئله ای شناخت کاملی ندارین.
          https://www.motortrend.com/how-to/pro-touring-vs-restomod/amp/

          این لینک برای شما و دوستان علاقه مند به این حوزه که حرفی از جانب من نباشه که به جلال همایونی حضرات نویسندگان پدال بر نخوره. این مطالعه بفرمایید با کامنت و تصورات خودتون قیاس کنین، بقیه گفته هاتونم چیزی نمی گم باز ناراحت نشین.

          موافقم 12
          مخالفم 22
        3. سجاد عباسی

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (128 ديدگاه)

          من نیازی به گوشزد مسائل از سمت شما ندارم
          سالهاست دارم کار میکنم، شاید مدتی کمی تو پدال باشم اما حدود دوازده سال دارم فعالیت میکنم
          فرق این دوتا رو هم میدونم
          بحث من سر ظاهر خودروهای هر دو شرکت بود
          همونطور که تو کامنت اول خودتون گفتین مدل رینگ برادرز تزئینات جذاب تری داره من هم نظرم رو گفتم و دلیل قیمت بیشتر مدل ها اسپیدکور
          شما دارین در مورد من و دانش من نظر میدین و توهین میکنین بعد انتظار دارین به من بر نخوره!
          من هر بار که متنی رو توی سایت میذاریم کلی بحث و جدل دارم برای فهموندن یه سری مسائل پیش پا افتاده و ساده
          دلیلش هم افرادی مثل شما هستن که فکر میکنن خیلی اطلاعت دارن و علامه دهر هستن

          موافقم 22
          مخالفم 7
        4. MOHAMMAD.DEMON

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          عباسی جان خودت زیاد ناراحت نکن
          تا بوده برخی همین بودن

          موافقم 22
          مخالفم 4
        5. R@min

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          این فرار رو به جلو و ننه من غریبم بازی برای آدمای بالغی مثل من و شما خیلی چیپ و بچه گانه هست قبول یه نکته ساده هیچی ازت کم نمی کنه و اتفاقا کاملا هم مطمئن شدم چیزی نمی دونین از این تفاوت ها اگرم حس می کنی توهینی بهت شده من عذر می خوام. می خوای این کامنتارم پاک کن انگار ن انگار اتفاقی اتفاده.

          خوندن چهارتا مقاله ساده و ابتدایی خوندن هم کسی رو علامه دهر نمی کنه سعی کنین ظرفیت خودتون بالا ببرین سر الفبای ابتدایی یه حوزه آب روغن قاطی نکنین. تا اونجایی که یادمه کسی هم با شما بحث و جدلی نکرده بود که چیزی بهش بفهمونی.

          موافقم 11
          مخالفم 20
        6. mhmdcl

          ۴ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (3 ديدگاه)

          درود بر شما و عزیزان سایت و جناب عباسی عزیز
          نیاز میدونم این نکته رو به با نگاهی به دور از تعصب و چیز هایی که این سالها که از عزیزان این وبسایت و سایت های دیگه یاد گرفتم رو با شما در میون بذارم. نکته اول اینکه به پورشه ای که شرکت عزیز سینگر تحت عنوان DLS با 500 اسب انجین هم ساخته بگیم پرو تورینگ یا حتی بگیم ماشین مسابقه ای که تو خیابون با به گانتر ورکس جان جانان که یکی از عشق ترین پورشه های رو ورداشته رستوماد کرده و خودش تحت اسم Gunther P400r Remaster هستش رو هم پرو تورینگ یا حتی ریس کار (ماشین مسابقه ای) یا حتی ابر ماشین بدونیم چون کلا با 430 اسب تونسته رکورد بهتر از هایپرکاری مثل مکلارن پی وان ثبت کنه و پیچ هارو باسرعت خارق العاده رد کنه. آیا با این اوصاف میشه گفت مکلارن پی وان جزو اوج های مهندسی نبوده؟ معلومه که بوده. با چیزی که من از این دو عبارت متوجه شدم شما هیچ وقت رستو ماد نمیبینی از زیربندی که پرا پیست بتونه استفاده کنه بگن فقط مثلا میگن آرت موریزن که یکی از معروفاس فقط مثلا 150 هزار دلار هزینه شاسیشه که تو این رستوماد بکار رفته در حالی که تو اینستا فیسبوک یوتیوب و… ببینی پروتورینگ ها بعضیاشون فقط رو پونتیاک فایربرد یا خودرو های کلاسیک دیگه رو دارن ولی ماشین میتونه تا حداکثر 1.2 جی شتاب جانبی تو مسابقات تحمل کنه و همپای سوپر کار ها و هایپر کار ها حتی تو پیچ باشه. در حالی که رستو ماد مدرن شدن به شیوه ای هستش که دیگه خیلی از اذیت های عادی ماشین معمولیه رو نداره و میشه روزانه روندش و میشه به ترمزاش بیشتر اعتماد کرد در حالی که هنوز هم یه سری عناصر شخصیتی و هویت کلاسیکیش و اصالتش حفظ شده. در نهایت هم این رو خدمتت عرض کنم عزیز جان کار تو شرکت متفاوته و اسپیدکور بکم بهسمت اروپایی و فیبرکربن و صنعت مدرن میزنه در حای که رینگ برادرز هم کار های شلوغ و هم جذاب آمریکایی پسند تر داره.
          سپاس

          موافقم 5
          مخالفم 0
      2. OM.01

        ۴ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (404 ديدگاه)

        حالا که بحث کلاسیک هست با اجازه منم میپرم تو استخر😁

        اگر قرار باشه نقدی وارد کنم باید بگم شما نوشتید تیونینگ از اسپیدکور و تو متن به رستوماد اشاره کردید اما شرکت اسپیدکور نه شرکت تیونینگ هست و نه این چارجر یه ماشین رستوماد. این یه خودروی تک ساخت فول پروتورینگ هست که همه چی از 0 ساخته شده و احتمالا هزینه بالای 500هزار دلار آب خورده که کاملا طبیعی هست و ارزشش رو داره. و برای چرایی ارزش داشتن میتونید به آقای Shawn Davis از کانال یوتویب autotopia la مراجعه کنید!

        شرکت اسپیدکور تاجایی که میدونم بیشتر ماشینای فیلم های سینمایی رو می‌سازه یا بازیگرا رو!
        برای کریس ایوانز و رابرت دانی جونیور به ترتیب یه کامارو 67 و به بی ام و CS3.0 مدل 74 به صورت پروتورینگ ساخته بود و یه دوج چارجر 68 فیبر کربن برای مدیر طراحی استلانتیس و یه چارجر 1970 برای بازیگر معروف کوین هارت. یه دوج چارجر موتور وسط هم برای فیلم سریع خشن.
        این چارچر سفید جدیده هم که معرفی کرده یه ماشین تمام پروتورینگ هست که فعلا مشخص نیست مالکش کیه

        شرکت رینگ برادرز کارش متفاوته و تو یه سطح دیگه ای قرار داره همونطور که آقای R@min گفتن و سابقه بیشتری هم داره تو این زمینه. ماشین های مختلفی در کلاس های مختلفی هم رستوماد هم پروتورینگ ساختن فقط روی یه نسل ماشین قفلی نزدن.

        (ببینید پروژه رستوماد باید بر اساس ذات و سبک طراحی خودرو انجام بشه. برخی خودروها طراحی خاصی دارن که تغییرات در اون به شدت سخته و معمولا نتیجه حاصله چندان جذاب نیست)

        روی هر ماشینی میشه پروژه رستوماد پیاده کرد فرقی نداره…

        (بیوک و نوا که داخل کشور هم حضور دارن از این دست خودروها هستن.شما هیچ رستوماد خارجی رو از این مدل ها نمیبینین و تغییرات به شدت کمی روی این مدل ها انجام میشه)

        رستوماد روی اون ماشینا انجام نمیشه چون محبوب نیستن. چون هزینه ای که میخواد بشه روی همه خودروهای آمریکایی یکسانه پس چه بهتر روی اونی انجام بشه که محبوب تره. همچنین من یه شورلت نوا کوپه رستوماد دیدم واقعا کارش تمیزه. لینکش رو میدم
        https://instagram.com/p/C2VauJpvC_s/
        اینم پیج شخصی مالک با ویدئوهای بیشتر
        https://instagram.com/radical.1978/
        البته خب تو ایران نیست ولی جالب شده نوا کوپشون.

        من بخوام اخبار خودرو رو دنبال کنم کلا به سایت هایی مثل in the garage Media و feul cruve و motor Trend و street machine ختم میشه و کلا تو دنیای رستوماد و پروتورینگ هات راد در گردش هستم :) از دنیای خودروهای عادی خبر ندارم آنچنان :)

        به جرئت ادعا میکنم افراد انگشت شماری تو ایران از این سبک ماشینا سر درمیارن و میدونن چیه و اخبارش رو دنبال میکنن. خیلی ها اصلا نمیدونن چی هست و ته دنیاشون تو همون بنز بهتره یا بی ام و اون گرونه اون آشغاله گیر کردن…

        موافقم 14
        مخالفم 1
      3. داریوش

        ۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (13 ديدگاه)

        آره آفرودر من در آوردی یک میلیون دلاری توی همین پدال نشون داد می‌دونن برای چی هزینه کنن 😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. سجاد عباسی

      ۴ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (128 ديدگاه)

      دوست عزیز این خودرو توی سایت اسپیدکور به عنوان رستوماد معرفی شده بعد شما اصرار دارین که پرو تورینگ هستش
      عجیبه واقعا

      موافقم 16
      مخالفم 5
      1. R@min

        ۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        https://speedkore.com/pages/1970-dodge-charger-ghost

        شما اینجا لفظ restomod می بینی ؟ تو رستوماد یه ماشینو از صفر می سازن ؟ عبارت custom car برای کار رستوماد استفاده میشه ؟

        موافقم 6
        مخالفم 7
        1. سجاد عباسی

          ۵ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (128 ديدگاه)

          حتما یه مطلب در مورد تفاوت رستوماد و پروتورینگ مینویسم تا متوجه تفاوت ها بشین
          موفق باشین
          راستی خصوصی بهتون پیام دادم چک کنید

          موافقم 7
          مخالفم 6
        2. R@min

          ۵ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          همون مقاله رو ترجمه کنین برای همه کافیه.

          پیامی هم برام نیومده.

          موافقم 6
          مخالفم 5
        3. سجاد عباسی

          ۵ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (128 ديدگاه)

          اتفاقا من از معدود کسایی هستم که مقاله هام ترجمه ای نیست
          نیازی هم نیست شما از طرف همه نظر بدین، خیلی ناراحتین مطالب منو نخونین
          پیامم این بود:
          روز یکشنبه تو پیست دانیال همایش هست
          ساعت دو
          اگه تهران هستین بیاین حضور در موردش بحث کنیم

          موافقم 7
          مخالفم 3
        4. R@min

          ۵ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          مشکلتون همینه دیگه !

          شما هم ناراحتی پیام منو ریپلای نزنین.

          موافقم 3
          مخالفم 6
      2. Mohammad hasan

        ۵ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (41 ديدگاه)

        آقای عباسی عزیز
        شرکت ها و اصطلاحا گاراژ های این چنین زیاد هستن که روی خودرو های محبوبی مثل دوج چارجر کلاسیک کار می کنن و مدل های بازسازی شده از این خودرو ها زیاد هستن که از لحاظ فنی این مدل ها تفاوت های قابل توجهی دلرت

        ولی حقیقتا میشه از موضوع این برداشت رو داشت که طبق سیاست های این شرکته که نام رستوماد روی این خودرو گذاشته شده

        در حالی که از صفر تولید شده و تفاوت های بسیار زیادی با نمونه ای داره که همه به عنوان دوج چارجر میشناسن

        مثال بارز ارتفاع بسیار بالای تونل میل گاردن و گیربکس در این خودرو میشه که به علت طراحی مجدد سیستم فنر بندی ( به طور کامل تعویض شده و با یک نمونه مدرن جایگزین شده ) و شاسی خودرو و افزایش تمرکز خودرو روی هندلینگ بهتر و پیچیدن بدون بیش و کم فرمانی خودرو های سنگین دهه ۶۰ و ۷۰ تاریخ خودرو سازی آمریکا میشه که اگر رستوماد بود حقیقتا این میزان از تغییرات افراطی رو شاهد نبودیم

        در حالی که تو پروتوریینگ این میزان تغییرات عادی و چه بسا که جای کارکردن بیشتر رو هم داره

        ولی حقیقتا تا به امروز سه تا چارجر ندیدم که خیلی خاص باشن
        یکی چارجر مدل ۱۹۶۸ متعلق به یک ایرانی که مالک یک هتل بوده

        دیگری چاجر ۱۰۰۰ اسب بخاری رینگ برادرز بود و دیگری چارجر مورد نظر شرکت اسپیدکور

        موافقم 3
        مخالفم 0
  4. Taha Ayoobi

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    اصن یه چیز خفنی شده..

    موافقم 19
    مخالفم 1
  5. C4

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تنها کشوری که کوپه هاش بین ۵ تا ۶ متر طول داشتن

    موافقم 19
    مخالفم 1
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    با این پاشی بری موناکو کل شهر که هیچ اونایی که سوار ماشین های ناناز خودشون هم شدن هم تا وقتی خیابون رد بشی نگاهت میکنن
    ماشین باز ماشینش رو میسازه / نمیخره

    موافقم 18
    مخالفم 5
  7. حسن

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1337 ديدگاه)

    زیبا و دلنشین
    طرف به یاد نوستالژیهای کودکیش میتونه خودرو بخره. هم میتونه یه خودرو که دوس داره پیدا کنه خودش بازسازی کنه یا ببره نمایندگی براش از صفر تا صد بازسازی کنن یا پول بذاره رو میز یکی از اینا سفارش بده
    اونجا دنیای قشنگی دارن

    موافقم 19
    مخالفم 3
  8. جرمی کلارکسون

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (287 ديدگاه)

    مردم فکر میکنن با ماشین گرونی مثل لامبورگینی وننو خوش میگذره ولی یه نگاه به سادگی و زیبایی این ماشین بنداز با اون موتور SRT ❤️💪💯

    موافقم 21
    مخالفم 3
  9. 𝐀𝐥𝐢

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (975 ديدگاه)

    اگه مشکی بود عجب چیزی میشد

    موافقم 8
    مخالفم 3
  10. ali_x76

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (340 ديدگاه)

    اگه به من بود دو سه تا تغییر توش ایجاد میکردم.
    اول اینکه بدنه بر اساس مدل چارجر دیتونا ساخته بشه.
    دوم رینگ و ترمز کربنی.
    سوم سیستم نیوماتیک تنظیم ارتفاع.
    چهارم انجین ۸۰۷ اسبی موجود روی چلنجر سوپراستاک.

    موافقم 2
    مخالفم 5
  11. الف.ی

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    خدایی نگا ابهت چارجر چی بود
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/02/LC3_1552-220×150.webp

    موافقم 5
    مخالفم 1
  12. amirboss

    ۴ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (352 ديدگاه)

    یکی از جذابیت های دنیای تیونینگ مسلح کردن خودرو های کلاسیک با تکنولوژی روزه که دیوونه کنندس.
    البته این یه ترکیب شور و شیرینه که به مذاق یه سری کلاسیک بازها خوش نمیاد
    استفاده ی این حجم از فایبرکربن و بازنگری پلتفرم و یه رول بار چند نقطه ای به همراه یه انجین قدرتمند نباید خبری از روح کلاسیک رو تو این خودرو انتظار داشته باشی.
    اگه جای آمپرهای آنالوگ از یه نمایشگر عریض استفاده میکرد بازخورد بهتری میتونست داشته باشه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  13. همایون

    ۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (107 ديدگاه)

    یه لحظه فکر کنید خودروهای قدیمی و دهه شصت و هفتاد میلادی آلفارومئو و حتی مازراتی های قدیمی اینجوری رستوماد بشند با بدنه تمام فیبرکربتی و چراغ های ال ای دی و ترمز های کربن سرامیکی و دیسک و صفحه های بروز،حتی فراری های قدیمی هم اگر اینجور رستوماد بشند چی میشه حتی بدنه دست نخوره و فیبرکربن نشه ولی تجهیزاتی مثل قطعات فنی بجز بلوک موتور و تزئینات ظاهری و ترمز و امثال هم هم مدرن و بروز بشه چه جیگری از توش در میاد من حتی دارم به خودروهای هم نسل فورد مدل تی و بوگاتی های دهه سی و چهل میلادی و خودروهای اون دوره کلا هم به شکل رستوماد و بدنه فیبرکربنی فکر میکنم فکر کنم هر برندی اینکار رو بکنه حتی شده با موتور برقی البته برای خودروهای دهه سی و چهل میلادی حسابی موفق باشه تو فروش به ملمسیونر ها و ابر پولدارهای دنیا که میخوان حستبی خاص و در عین حال با اصالت باشند چون خودروهایی مثل منصوری رو نهایتا تو کشورهای حاشیه خلیج فارس و رپر ها و فوتبالیست ها میخرند ولی این خودرویی که گفتم رو میشه مثلا رئیس ابر هولذینگ ها یا صاحبان ابر ملک و املاک ها تهیه بکنند

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. فرهاد

    ۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    نمی ارزه.. اصالت نداره
    کلاسیک شو بگیری بازسازی کنی باز یه چیزی

    موافقم 0
    مخالفم 2
  15. BMW

    ۶ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1217 ديدگاه)

    گنگ کمه براش،لات🥲✌️

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا