آستون مارتیندوچرخه

پیشرفته ترین دوچرخه جاده ای جهان ساخت آستون مارتین

بعد از ساخت خودروی گران قیمت One-77 حالا نوبت به ساخت یک دوچرخه پیشرفته و گران قیمت از آستون مارتین رسیده است. وقتی از یک دوچرخه پیشرفته صحبت به میان می آید باید حتما عبارت فیبر کربن هم در کنار آن قرار گیرد. بنابراین همانطور که انتظار داریم، آستون مارتین، بدنه و دوشاخ و حتی چرخها را از الیاف کربن تقویت شده ساخته است.

aston martin one-77 bike
Aston Martin One-77 Bike

طراحی بدنه در نگاه اول معمولی بنظر می رسد اما با کمی توجه خواهید دید که قسمت پایین تنه کاملا دو شاخه می شود. فرمان هم با چرم پوشیده شده و یک سیستم کامپیوتری پیشرفته با نمایشگر بزرگ روی آن جای گرفته است. این سیستم بیش از ۱۰۰ سنسور دارد و بسیار پیشرفته تر از یک سرعت سنج یا ارتفاع سنج معمولیست.

این سنسورها موقعیت و وضعیت دوچرخه، سرعت چرخ عقب، وضعیت دنده ها، GPS، ارتفاع سنج، اندازه گیری شتاب، اندازه گیری سرعت هر کدام از پاها و موارد بسیاری دیگر را سنجیده و روی صفحه نمایش لمسی که بطور استادانه ای داخل فرمان جاسازی شده، بنمایش می گذارند.

aston martin one-77 bike
Aston martin one-77 bike

آستون مارتین ادعا کرده که این دوچرخه پیشرفته ترین دوچرخه حال حاضر جهان است. با اینحال معلوم است که این سبکترین یا سریعترین یا زیباترین یا گران ترین دوچرخه دنیا نیست! شاید هیچ دوچرخه سوار حرفه ای هم نتواند قیمت ۳۹ هزار دلاری این دوچرخه را پرداخت کند. اما کسانی که یک خودروی آستون مارتین One-77 را به قیمت ۲ میلیون دلار خریداری کرده اند، از پس خرید این دوچرخه هم بر خواهند آمد. قرار است تنها ۷۷ دستگاه از این دوچرخه تولید شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. pobodoq

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    میخرمش!

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. milad

      ۲ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      منم ترکت سوار کن

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. MATIN

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    باهاش میشه تک چرخ زد ؟

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. alireza

      ۳ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (71 ديدگاه)

      حالا گیرت همین یکیه؟

      موافقم 3
      مخالفم 0
    2. شایان

      ۲۱ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (79 ديدگاه)

      نه بابازود خراب میشه اینو جدی میگم انگلیس=کیفیت صفر

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. امیر

        ۸ تیر ۱۳۹۲
        سوابق: (27 ديدگاه)

        احتمالا لازمه یه بار نقشه جغرافیارو بازبینی کنی به نظرم انگلیس رو با افغانستان اشتباه گرفتی

        موافقم 2
        مخالفم 0
  3. galardo

    ۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    میشه یه دور هم بدین ما سوارش شیم.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. سینا

    ۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    حالا ما که ماشینهای مدرن نمتونم سوار شیم (…) لا اقل این دوچرخه هاشون رو وارد کنند یه دور بزنیم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. احمد

    ۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    گواهینامه ام میخاد برای رانندگی کردنش . لابد میخاد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. پیمان

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سوار شدی یه بوق هم واسه ما بزن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. milad

    ۱۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من یکی دوتایی دارم!میخرین؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. مهشید

    ۲۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شماها مگه همین دوچرخه روسوارشین وگرنه ماشین دسته شمانمیدن تازه باید برین ضریح ببندین اینم بتون بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ....

      ۱۹ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (122 ديدگاه)

      بازم خدا رو شکر به ما دو چرخه میدن به شما همونش هم نمیدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. سید علیرضا

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    از ماشین سازی حوصلشون سر رفت زدن تو کار دوچرخه های لوکس باور کنید اگه این دوچرخه با ماشین پراید ما تصادف کنه فکر کنم پراید می میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمدرضا

    ۶ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زیادهم قشنگ نیست.تازه پدال هم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mr.

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      عزیزم پدالو وقتی بخوان سوارش بشن می بندنش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. علیرضا

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه زنگ رو فرمونش داشت خیلی معرکه بود.این جوری نه خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رضا

    ۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه باردیگه قیمتش رونگاه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. farid

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا همش الکیه.الان مثلا ادم انقدر هزینه کنه که چی بشه؟؟؟
    75%قدرت پا مهمه و دوچرخه سواری.بعدشم کسی نمیره با اینا دور دنیا که بخواد پیشرفته باشه یا نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. محمد حسن منصوری

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر بنده هم که مریدا سوارم آدم با هر چی حال کنه اون بهترینه ربطی هم به قیمت و نوع جنس نداره
    محمد حسن منصوری از لب مرز- آستارا -لمیر- سفید سنگان
    یاشاسین رکاب زن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. فاطمه

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بابام چهار سال پیش برام ی کنان دل گرفت،هنوزم که هنوزه سوارش که میشم فک میکنم سوار پورشم،حالا چیزی نشده ی صفحه نمایش کم داره خوب،فکر اونجاشم کردم ی دسته اتاری دارم وصل میکنم بهش، تازه قول میدم همتون سوار کنم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یونس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این دوچرخه آسفالت و سنگ فرش مرتب هم میخواد با فضای عالی که ادم کیف نه اینجا که حیف بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جباری

      ۱۵ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (6 ديدگاه)

      آخ گفتی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. حسین اسدی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من بودم میخریدم چون اگه پولشوداشته باشی نخری واقعا اسگلی چون قیمتش بادلاره هی میره بالا وبالا توایران مثل پراید نیس ۱۰ملیون بره بالا یامثل یارانه وحقوق کارمندی هم نیست تکون نخوره قیمتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. جباری

    ۱۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    پسر من دوچرخه کورسی تیون شده ای که کار خودمه دارم توصیفش اینجوریه که هر جا میرم چشم ها خیرش میشه حالا آرم موستانگ هم روش زدم که کاملا برازندشه میخوام بگم اینو دیدم که فرمونش از چرمه و مهم تر از همه که استون ساختتش چهار شاخ گاردون بروندم یعنی من اگه اونور بودم 200% میخریدمش شک نکن واقعا one of one هست دوچرخش :O

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا