رنو

جاسوسی از نسل دوم لوگان

رنو در حال آزمایش نسل جدید داچیا لوگان در اروپا است. خودرویی که جاسوسان صنعتی موفق به ثبت تصاویر آن شده اند، زیر پوشش های استتار مختلف قرار دارد اما بنظر می رسد که تغییرات عمده در سقف منحنی و چراغها و جلوپنجره صورت گرفته باشند.

Next generation Dacia Logan spy photo
Next generation Dacia Logan spy photo

طبق اطلاعات منتشر شده این خودرو احتمالا بروی پلتفرم رنو فلوئنس ساخته خواهد شد. بنابراین با کابین بزرگتر و فضاهای بیشتر و مواد مرغوبتری روبرو خواهیم شد.

spyshots-dacia-logan
spyshot of dacia logan
spyshot-dacia-logan-with-less-camo-medium
spyshot of dacia logan

گزینه های پیشرانه هنوز در ابهام باقی مانده اند. اما کانداداها شامل موتور ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری بنزینی و یک موتور ۱.۵ لیتری دیزل می باشند.

Next-generation Dacia Logan spy photoNext-generation Dacia Logan spy photoNext-generation Dacia Logan spy photo
لوگان‌جدید احتمالا در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد و تا نمایشگاه ژنو۲۰۱۳، تولید آن آغاز خواهد شد. این در حالیست که شرکای ایرانی رنو، هنوز فیس لیفت این خودرو را هم ارائه نکرده اند و متاسفانه بعید است با ادامه این روند به این زودیها بتوان نسل دوم تندر L90 را در خیابانهای ایران دید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خودروی ال 90 قرار بود به جای پیکان با قیمت حدود 7 میلیون تومان به دست مردم داده شود اما الان قیمت فوق آن در حدود 17 الی 18 میلیون تومان است، سایپا هم طراحان متفکر و خوش فکرش را وادار کرده تا بعد از سالها مدل چراغهای آن را تغییر دهند تا از این محل بتواند یکی دو میلیون تومانی روی هر خودرو سود بیشتری کسب کند،پس بیخیال مدل فیس لیفت شده، چون ایرانی ها خاطره ای خوش از مدلهای فیس لیفت ندارند زیرا بلافاصله یاد خودروی پژو 207 میافتند که با عوض کردن چراغهای 206 آن را به مردم با قیمت بسیار بالاتری قالب کردند
    امان از این مافیای صنعت خودرو در ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mtc

      ۹ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نظرت درمورد 207 اشتباست
      برو درموردش بیشتر تحقیق کن
      ولی کلا توی ایران فیس لیفت یعنی تغیرفرم چراغ ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      زشت تر از این ماشین توی دنیا وجود نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علي

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودروی ال 90 قرار بود به جای پیکان با قیمت حدود 7 میلیون تومان به دست مردم داده شود اما الان قیمت فوق آن در حدود 17 الی 18 میلیون تومان است، سایپا هم طراحان متفکر و خوش فکرش را وادار کرده تا بعد از سالها مدل چراغهای آن را تغییر دهند تا از این محل بتواند یکی دو میلیون تومانی روی هر خودرو سود بیشتری کسب کند،پس بیخیال مدل فیس لیفت شده، چون ایرانی ها خاطره ای خوش از مدلهای فیس لیفت ندارند زیرا بلافاصله یاد خودروی پژو 207 میافتند که با عوض کردن چراغهای 206 آن را به مردم با قیمت بسیار بالاتری قالب کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amir

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بازم اون عقب کم دیدشو داره و ارتفاع نامعقول البته اونطوری که معلومه یکم هم به گذر دهی هوا توجه شده و از حالت مستطیلی در اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۶ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هرچی هست انصافا توی ماشینهایرنج زیر 25 میلیون که تو ایران ساخته میشه فعلا از نظر فنی از همه بر تره منکه با قیافش هیچ مشکلی ندارم در ضمن کیفیت باطنش رو به ظاواهر ترجیح میدم رانندگی بسیار نرم و بیصدا مصرف کمتر از پراید ایمنی و استحکام فضای کاببین بزرگ وجدار ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Designer

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    خیلی قیافه خوبی داره امیدوارم موتور 2 لیتریش بیاد ایران
    لوگان فعلی که خیلی خوب از آب در اومده و رضایت مندی زیادی داره، تنها 206 تیپ 5 و لوگان در ماینهای زیر 2000 استاندارد و خودروهای پیشرفته اروپایی هستند .

    شتاب و سرعت،نرمی و بی صدایی و قدرت و بازده ماشین، اصحلاک کم و کیفیت وترمزهای امن و فوق العاده … همه رو دار ه

    ***
    قیمتش هم در حال حاضر در کل اروپا،ژاپن، امرکای جنوبی، 7500 یورو (موتور 1600) تا (بالاترین آپشن)11000 یورو هست که با بی ارزشی پول ایران حدود 19 میلیون برای ماشین تقریبا روز اروپا گزینه خوبیه
    ***

    امیدوارم برای حفظ امنیت و جون مردم و اهمیت به جیب مردم و آلودگی کمتر محیط زیست ماشینهای قدیمی و فسیل شده اروپا (دهه 80) و دستکاری شده ایران فرقون (به نام ماشین جدید با دروغ به مردم میدن) وسایپا با درایت و هوش مردم جاشون رو به ماشینهای روز دنیا بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. کیانوش

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من نمی دونم چرا همه تو اینترنت نسبت به 207 نظر بد می دن میگن و میگویند که گران هستش. چون 207 (یا همون 206+) در واقع 206 تیپ 5 هستش و نباید با قیمت 206 تیپ 2 مقایسه بشه. در مقایسه با تیپ 5 هم تفاوت قیمتی 1 تا 1.5 داره که با توجه به تغییراتی که درش داده شده و اپشنهای اضافه اش و این تفاوت قیمت منطقی هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کیانوش

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    این لوگان جدید یک خورده تازه شد یک ماشینی که بشه نگاهش کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. فرهود

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    l90 سالار ماشینای زیر 20 ملیونه ایرانه.هر کی میگه نه یا از ماشین چیزی نمیدونه یا یکی از ماشینای ایران فرقونو داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۶ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (89 ديدگاه)

      من حواسم نبود تندر بوگاتی میزنه دیسلایک کردم
      پسرم داداشم برادرگلم اگر اونتوری حساب کنی که پژو خیلی سر تره و احتملا هم شما از 206 تیپ پنج فرانسه یا 207 سر در نمیاری و این رو هم نمیدونی که هنوز حالت کاتاف رو تندر تعریف نشده یعنی دور موتورت خط نداره و اگه زیاد گاز بدی موتور میسوزونی که این حالت روی 405 سی سال پیش تعریف شده یا امار چپی بالای ماشین خبر نداری که یکی از فامیلای نا هم جزو اونا بودویا ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شیما

        ۷ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (52 ديدگاه)

        حداقل آتیش نمیگیره ! هفته ای 6 بار هم موتورش هنگ نمیکنه جادار و بی صدا هم هست … اما ماشین فرمول 1 نیست 200 تا باش بری سر پیچ چپ نکنی !
        من 300.000 تا تو 3 سال باش رفتم بدون مشکل

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. خودم

        ۷ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (221 ديدگاه)

        300 هزار تو سه سال باهاش رفته هیچ مشکلی هم پیش نیومده 0.0 خالی بندی در حد کهکشان راه شیری :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. احسان

        ۸ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (12 ديدگاه)

        خدا وکیلی دمت گرم کجا رفتی باهاش 300.000 تا مطمئن باش کیلومترت خرابه داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. پیمان

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      تندر ماشین خوبیه البته نه با قیمت 17 -18 میلیون بلکه با قیمت واقعیش که بیشتر از 7 میلیون ارزش نداره و در مقایسه با محصولات پژو مثل پرشیا و 206 حرفی برا گفتن نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ارمان

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      من عاشقم ال 90 بودم ! اما واقعا در مسر طولانی روانی میکنه آدم رو !!!

      ما دانشگاه میریم و حدود 70 کیلومتری از تهران دور میشیم و بر میگردیم … یکی از هم دانشکده ای هامون حامله شد ، 1% حاضر نبود ال نود سوار بشه و ترجیح میداد با سمند رفت و امد کنه !

      آرامشی که سمند میده تو ماشین های زیر 20 تومان تکه ! با این EF7 که انداختن روش و موتور 405 دیگه خبری ازاش نیست باعث بالا رفتن شتابش شده … EF7 بنزینی رو ریـــو نمی تونه بگیره که مدعی پرشتاب ترین ماشین زیر 20 تومنه !

      اما در مورد قطعات حق با شماست رنو 98% سلامت قطعه داره اما ایران خودرو 100% شانسی هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سهیل 561

        ۷ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (141 ديدگاه)

        چخان کردن در حد فضا
        اولش سمند خیلی خیلی خودشو بکشه به شتاب 405میرسه که 11 ثانیه است
        بعدش EF7 یه موتور چرته که فقط ایران خودرو واسه فروش بیشترش تبلغ بی خود میکنه
        شاید به دلیل پاین تر بودن و سنگین بودن وزن سمند سر پیچا بیشتر احساس امنیت کنی
        ولی وقتی l90 یه خودرو نمیه شاسی بلنده هر مکان و هر جایی خواستی میتونی راحت باهاش سفر بری

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. کیانوش

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      آره حتما تمام کسانی که بوگاتی سوار میشن میان از L90 تعریف میکنن.
      اصلا من بذار یه داستان براتون تعریف کنم. من پسر عموم بوگاتی ویرون داشت، یک که با L90 بردمش بیرون همچی عاشقش شد که دیگه بوگاتیش را داد یک اوراقچی و با پولش دو تا L90 عروسک خرید خرید واسه خودش و خانومش. هر دفعه منو میبنه ازم تشکر میکنه اون روز با آشنا کردنش با این شاهکار قرن زندگیش رو تغییر دادم (باور نداری از 118 بپرس!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سهیل 561

        ۷ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (141 ديدگاه)

        اخه پسر عموی تو تو خوابشم نمیتونه سوار بوگاتی بشه چه برسه به ایران
        ماشین زمانی ارزش داره که بیشتر امکانات رو داشته باشه با هزینه پایینتر نسبت به ماشینای هم قیمت و امکاناتش
        اولش امنیتش.2 سوخته3جادرار بودن صندوق عقب و راحتی سرنشیناست4 =شاتاب بالا و…

        بوکاتی چرا فروخته بهتر نبود 2تا مرسدس بنز AMG میگرفت؟؟حداقل به کلاس کاری شما میخورد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. کیانوش

        ۸ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (19 ديدگاه)

        آره هیمن چیرهایی که شما میگی رو اونم میگفت. بخاطر همینم بوگانیش رو داد رفت جاش لوگان گرفت.
        همین دیگه یه اشتباه دیگه ای که میکنی اینه که خودت حرفت رو نقض میکنی چون این مرسدس جدیدها هم اصطجلاکشون بالاست به بوگاتی نمیرسه ولی به نسبت لوگان فکر کنم بالاتر باشه (البته واقعا توی این شک دارم!). ولی به هر حال فکر کنم به خاطر همین رفت اومد لوگان گرفت. ضمنا مگه نمیدونی لوگان بهترین ماشین داخل ایرانه، ایران هم که بهترین کشور دنیاست، پس نتیجه میشود که لوگان بهترین ماشین دنیاست. نه استدلال رو حال کردی جون من، کم اوردی. حالا اگر حرف منطقی تری داری بیا بگو که من برم به پسر عموم بگم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مهدی

        ۸ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (217 ديدگاه)

        امکانات … !
        منظورت همونه که صندوق فقط با کلید باز میشه … !
        من همیشه میگم ال90 فقط موتور داره … همین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. sunmartin

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    جالب هست شما هنوز خودرو رو ندیدین و دارین نظر میدین اینطور که با کاور پوشیده شده جاسوسان صنعتی هم نتونستن نظر قاطعی بدن ضمنا این خودرو به ایران نمیاد چون اگهقرار بود بیاد بهترین و مناسب ترین هاچ بک دنیا که در تست تاپ گیر و فیفت گیر مقام بهترین رو اورد هنوز تو ایران نیومده میدونین که چه خودرویی رو میگم رنو کلیو که واقعا زیبا و چابک بود طوریکه با یک خودروی فراری در خیابون نتونستن از پس مانور هاش بر بیان بالاخره ملت باید برن همون لوگان عهد قجر رو سوار بشن با طراحی نصفه نیمه مکعبیش که کیا در مدل سئول اون رو به کمال رسوند و خودرویی در خور توجه تولید کرد رنو-نیسان شرکت خوبی هست اما در طراحی داخلی حرفی برای گفتن در مقابل حتی رقبای نو ظهور آسیایی مثله کیا -هیوندا نداره و اون رغم از خودرو هاش که طراحی خوبی دارن مث لاتیتود هم قیمت های نج.می دارن بهر حال فعلا باید با خودرو های اکسپیر شده ویران خودرو و سایپا بسازیم تا ببینیم چی میشه..
    :-p

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. saeed

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    به نظر من اگر ایران فعلا در تحریم نبود و قطعات یدکی لوگان راحت تر یافت می شد می توانست در کنار 206 تیپ 5 و صندوقدار v8 قرار گیرد و حتی بهتر از آنها ظاهر شود.
    به نظر من لوگان در کل در ایران به جز تامین قطعات یدک مشکل دیگری ندارد. از نظر ظاهری هم تندر e2 چهره ی مناسبی دارد.(حداقل از 405 واقعا سره)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیانوش

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      عزیزم الان فکر میکنم این 206 هستش که با کمبود قطعه مواجه شده و تولیدش بشدت کم شده، نه لوگان (اگر لوگان هم شده باشه تا حالا خبری ازش بیرون نیومده)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. saeed

        ۷ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (28 ديدگاه)

        درسته ولی من بیشتر منظورم قطعات یدکش بود نه قطعاتی که خود شرکت میذاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. MATIN

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    این کاور واسه خودروساری داخل ایرانه که از الان واسه عوض کردن چراغا نقشه نکشه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. yashar

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (294 ديدگاه)

    چه دخلی به رنو فلوئنس داشت که عکشو عین اشکول اونجا گذاشتن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرهود

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    داش امیر ماشینو بهطور کلی در نظر میگیرن.از نظر موتور e2 با تیپ 5 تقریبا یکیه.قیافم که سلیقست.از نضر جا دار بودن-بازار دست دوم و مهمترین چیز که قیمته تیپ 5 در مقابل e2حرفی واسه گفتن نداره.در ضمن 206 تو اروپا از رده خارج ولی ال90 اینطور نیست.نرمیه سواری ال90 کجا 206 خشک کجا.اگه از گیربکس سر در میاری که ال90 206 رو میخوره.من واقغیتو میگم ولی206 خوشکلتر-پرشتابتر و تیپ 5 ترمزای بهتری از ال90 داره.از دوستلنی که متو خوندن میخوام بیطرفانه لیک ودیسلایک کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیمان

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      ببخشید اقای فرهود من فکر میکنم شما یا اصلا با 206 رانندگی نکردین یا با یه 206 20 سال پیش رانندگی کردین وگرنه نمی گفتی 206 خشک و L90 نرم هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیانوش

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (19 ديدگاه)

      اولا 206 با اینکه خیلی قدیمیتر از لوگان هستش هنوز توی اروپا پره، این ماشین پرفروشترین خودروی تاریخ پژو در اروپا هستش و توی همه خیابان های اروپایی هنوز دیده میشه. ثانیا با اینکه الان پژو 208 را هم آورده هنوز 206+ یا 207i خودمون توی اروپا فروش داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ali

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    nemidunam vala

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ال 90 شده مثل ماشینای کیا و هیوندای و (ام وی ام) تو ایران همه به به و چه چه میکنن اما محض رضای خدا یه بار نشد برنامه تخته گاز بیاره تست کنه .ال 90 تا اونجا هم که یادمه تو رومانی تولید میشد نه تو کل اوروپا . استاندارد یورو 3 ، 206 کجا ال 90 یورو 2 کجا .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. yashar

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (294 ديدگاه)

      دوست عزیز البته در برنامه تاپ گیر در سفر به رومانی جیمز می یدونه داچیا ساندرو که همون هاچ بک ال 90 باشه رو تست کرد و کلی هم به به چه چه کرد هرچند آخرش توسط یه تریلی لهش کردن!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. فرهود

    ۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    آقا پیمان گل خشکی ونرمی فقط مربوط به کسی که پشت فرمون میشینه نیست.شما احتمالا تا الان سعادت نداشتی صندلی عقب 206 بشینی.اگرم نشستیو میگی خوب نرم و جادار احتمالا قدت 1.5 متر و وزنتم 50 کیلو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیمان

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      آقا فرهود عزیز شما یه بار دیگه متنی رو که نوشتی بی زحمت بخون (نرمیه {سواری} ال90 کجا 206 خشک کجا)
      بحث در مورد سواری ماشینه نه در مورد صندلی عقب.
      از همه ی این حرفا که بگذریم همون داشبرد 206 می ارزه به هر چی L90 که خود رنو هم نسبت به قیمت هنگفتش تو ایران اعتراض کرده بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. Ali

    ۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (91 ديدگاه)

    کسی ال 90 میخره که میخواد راحت باشه و اصلا ظاهر و قیافه براش مهم نیست …………. مثل همه ی پیرمردا .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شهاب

    ۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    اره مال سن بالاهاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. بهروز

    ۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی صادقانه بگم: من تا الان سه تا تصادف جزئی و بزرگ با تندر
    مدل 90 خودم( پارس خودرویی) کرده م که در دوتاش ، دیگران مقصر بوده ند و در یکی ش، بنده اما در هر سه تصادف ،
    خودروی طرف مقابل ( پراید، سمند و 206) عجیب داغون شدند( دریک مورد بیمه واسه ی سمند ششصد هزار تومان خسارت تعیین کرد) اما خسارت تندر بنده به یه پولیش زدن و حداکثر یه صافکاری 50 هزار تومانی ، ختم شده است.
    خداوکیلی، امنیت ش حرف نداره اما خب … قیافه نداره… اما من اگر دوباره به بهمن 89 برگردم و بخوام خودرو بخرم، بین 206 اس دی و تندر، صد در صد دومی رو انتخاب می کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شیما

    ۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    خب خواستم بنویسم 100.000 نوشتم 300.000 … چرا میزنید ): توی نوشته های سایت هم اشتباه تایپی پیش میاد دیگه این که … );

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. موری

    ۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ازقدیم گفتن خلایق هرچه لایق
    ماایرانی های بی اراده وبی عرزه حقمونه که امثال ایران خودرو وسایپا باخودروهایی که پیکان وژیان عصر حاضر هستندجیبهامونو خالی کنن وبه حماقتمون قاه قاه بخندن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من ماشین های سوارشدم. سمند. 405. 206.پارس.ولی الآن ال90دارم ال90ماشینی است که دربازده قیمتی10تا25میلیون بهترین گزینه برای خانواده های ایرانی است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. galardo

    ۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    سلام. عزیزان چرا دارین دعوا میکنین. زشته. هر ماشینى واسه کارى آفریده شده مثلا 405خداى دستى کشیدن و مانور دادنه. 206ماشین جوون و عشق و حاله. تندر ماشین خانواده و کم هزینه هستش. سمند صدا کمتر و راحتی بیشترى داره)به خصوص ef7(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. aslan

    ۱۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    لوگان رو هر چقدر عوض کنن به گرد پای 206sd v8 نمیرسه یه کم منطقی برخورد کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. بهنام

    ۱۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان زیاد از ال90 تعریف نکنین خودم سه سال تجربه رانندگی باال90را داشته ام خودروی خوبی است ولی نه به این قیمت مزایا : موتور قوی- مصرف کم در جاده که همه خودرو ها هستند به جز پیکان – شتاب خوب – جا دار- معایب : مصرف 10 لیتر و یا بیشتر در داخل شهر – صدای زیاد موتور در داخل – صندلیها راحت نیستند- دور کم فرمان – صدای بیشتر لاستیکها و باد در داخل کابین – روغن موتور بیشتر از چهار لیتر-ترمز عقب کاسه ای فقط لنتهای جلو به ای بی اس وصل می باشند- حرکت زیاد اطاق در سطوح ناهموار و پیچ ها-کیفیت نامرغوب تزینات داخلی زود خراش بر می دارد- نرم بوده بدنه که در صورت تکیه دادت باعث فرورفتگی در بالای گلگیر های جلو می شود- سپرها ضعیف می باشند-پایه های صندوق عقب مزاحم بار و دهنه ورودی صندوق عقب کوچک می باشد-انباری وسط اگزور زود فرسوده و سوراخ می شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. بهنام

    ۱۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هنگام رفتن دنده عقب با ال90 به پشت وانت پیکان بر خورد کردم چراغ راهنمای وانت که از قدیمیها کوچک و برآمده بود به صنوق عقب ال90 برخورد کردن جالب بدونین در خودروی وانت تنها طلق چراغ راهنما شکست ولی در خودروی من که ال90 بود صندوق عقب داغون شد مجبور شدم صندوق عقب را تعویض کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فرزاد

    ۱۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه کمی دیر رسیدم به مبحث، اما دوست داشتم به عنوان یه انسان بی طرف و تا حدی حرفه ای در رانندگی (از هیچی به اندازه رانندگی لذت نمی برم!) نکاتی رو در مورد لوگان خدمت دوستان عرض کنم. اولا لوگان یورو 3 داره و دوستی که نوشته بود یورو2 احتمالا اشتباه لفظی بوده. این خودرو برای خانواده های کم درآمد اروپا بخصوص شرق اروپا ساخته شده. به دلیل اینکه دستور کار طراحی از ابتدا ساخت یه ماشین بدون هزینه های طراحی بدنه بوده، از قوسهای شکیل و زیباساز در بدنه خبری نیست تا قالب سازی این خودرو راحت تر از هر خوروی دیگه در دنیا باشه. موتور این خودرو در دوتیپ 1400 و 1600 سی سی تولید میشه که ما فقط اولیش رو دیدیم. این خودرو تست تصادف موسسه NCAP رو با امتیازات منفی کمی پشت سر گذاشته و در دو مورد بسیار قوی عمل میکنه: یکی تصادف از بغل که کمتر کسی بهش توجه میکنه و یکی اینکه در تصادف از روبرو راننده با در بسته مواجه نمیشه و چهارچوب در و سقف روی در کج و معوج نمیشه (این موضوع در تصادفات بسیار مهمه). اما مزیت مهم این ماشین موتور با کامپیوتر مجهز به منطق فازی و گاز هوشمند هستش که البته این موضوع در 206 تیپ 5 و 6 نیز وجود داره. خودرو روش رانندگی راننده رو می فهمه و پس از مدتی علکرد موتور رو با ریتم کند یا تند راننده هماهنگ میکنه. گیربکس این خودرو که به اعتقاد همه دوستان مکانیک مهمترین مزیت این خودرو هست، ضریب دنده های بسیار هماهنگی با گشتاور خودرو داره که این موضوع، باعث ایجاد لذتدر تعویض دنده و سرعت عمل بالا در شنابگیری بخصوص شتاب ثانویه هستش. برخلاف تصور عموم، شتاب اولیه این خودرو خیلی هم بالا نیست ولی شتاب ثانویه در تعویض دنده های سبک بسیار بالاست و با خودرویی مانند زانتیا برابری می کنه. طراحی مبلمان داخلی و ارگونومی ضعف عمده این خودرو بشمار میره. صندلی لوگان در رانندگی طولانی مدت، به دلیل کوچکی و اینکه شما رو دربرنمی گیره، خسته کننده است و درضمن، طراحی کنسول دنده و داشبورد بسیار ابتدایی و خشنه. سازمانهای زیست محیطی اروپا این خودرو رو خیلی دوست دارند بخاطر اینکه حدود 80 درصد قطعاتش به دلیل سادگی، قابلیت بازیافت داره و مجددا در صنایع استفاده میشه. بهرحال، با وضعیتی که ما در بازار خودروی کشورمون داریم، میشه گفت که فعلا برای خرید خودروهای حدود 20 میلیون لوگان و پژو 206 تنها گزینه های مطمئن هستند. البته کیفیت مونتاژ بالاتر پارس خودرو همیشه برای مصرف کننده ها اثبات شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. A

    ۱۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فرزاد جان،
    ممکنه در مورد هوشمند بودن گاز 206 تیپ 5 برام منبع بذاری؟
    ممنون!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. mohsen hb

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    ال90 از تمام ماشین های زیر 25 میلیون سره
    باور ندارید برید بخرید.من 3 ساله دارم به دجز ماکسیما کسی تو کورس به گردشم نمیرسه.من شخصا 0تا100 9.3 رو تجربه کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. aslan

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    آقا توهم زدی لوگان فقط گاز میخوره وگرنه هیچ چیز دیگه ای که نداره که آدم بگه خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محمد

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام خدمت آفا علی در مورد آگهی روز 6تیر91ت میخوام بگم که این آقایون همه چیز میگن از این گوش بشنو وازون گوشت به در کن فقط هر وقت دیدی مطمئن شو!!!!!!!!!!آقا
    برو این سایت روببین به این میگن loganhttp://www.google.com/imgres?hl=en&biw=1088&bih=457&tbm=isch&tbnid=Ovoyxspy5Jgn1M:&imgrefurl=http://www.lincah.com/2009-dacia-logan&docid=-r3yNwHJ6EfgBM&imgurl=http://www.lincah.com/wp-content/uploads/2009/01/2009-dacia-logan-picture-4-588×441.jpg&w=588&h=441&ei=Wl_9T6TXBozFtAad6pnWBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=165&vpy=2&dur=1016&hovh=194&hovw=259&tx=193&ty=80&sig=105407031892489801705&page=1&tbnh=106&tbnw=153&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:7,s:0,i:161

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا