سوبارو

قیمت و مشخصات سوبارو فارستر 2020

پنجمین نسل سوبارو فارستر که به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۱۹ معرفی شد به‌روزرسانی چشمگیری را برای مدل سال ۲۰۲۰ تجربه نکرده است. با این وجود برخی تغییرات در اعضای این خانواده اعمال شده است. در آغاز باید گفت تکنولوژی دستیار راننده‌ی Eyesight سوبارو به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود داشته و به این مجموعه باید عملکرد حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از خروج از مسیر را نیز اضافه کرد.

سوبارو فارستر 2019
همچنین تمامی نسخه‌های این شاسی‌بلند جمع‌وجور از سیستم یادآوری صندلی عقب سود می‌برند که پیش از ترک خودرو به رانندگان هشدار می‌دهد صندلی عقب را به‌منظور اطمینان از نبود کودک یا حیوان خانگی بررسی کنند. سوبارو همچنین سیستم پایش باد لاستیک جدید را هم به فارستر ۲۰۲۰ اضافه کرده است.

سوبارو فارستر 2019
اما از نظر قیمت باید گفت نسخه‌ی پایه‌ی فارستر ۲۰۲۰ دقیقاً ۲۰۰ دلار گران‌تر از قبل بوده و بهای آغازین آن ۲۴۴۹۵ دلار است. یک پله بالاتر مدل پریمیوم با قیمت ۲۷۳۹۵ دلاری قرار دارد که ۷۰۰ دلار گران‌تر شده است. دلیل این امر وجود پکیج تمام فصل به‌صورت استاندارد است که شامل صندلی‌های جلوی گرم شونده، یخ زدای شیشه‌ی جلو و آینه‌های جانبی گرم شونده می‌باشد.

سوبارو قیمت مدل اسپورت را نیز ۲۰۰ دلار افزایش داده و بهای مدل لیمیتد و نسخه‌ی پرچم‌دار تورینگ هم ۳۰۰ دلار بیشتر از قبل بوده و به ترتیب به ۳۱۰۹۵ و ۳۴۵۹۵ دلار رسیده است. نسخه‌ی پرچم‌دار فارستر هم‌اکنون دارای نورپردازی LED در محفظه بار می‌باشد.

سوبارو فارستر 2019

سوبارو فارستر 2019
همچنین هزینه‌های تحویل این شاسی‌بلند نسبت به هزینه‌ی ۹۷۵ دلاری سال ۲۰۱۹ افزایش یافته و به ۱۰۱۰ دلار رسیده که در آلاسکا به ۱۱۶۰ دلار افزایش می‌یابد.

فروش سوبارو فارستر ۲۰۲۰ از اواخر سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. صدرا

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یک ماشین اصل و نسب دار و با کیفیت درخور، که متأسفانه در ایران ناشناخته است و جایگاه واقعی خودش رو بدست نیاورد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Afg

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    سوبارو برند دوست داشتنی و قابل اعتمادی است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا