طراحی

پیوستن مدیر طراحی اسبق اینفینیتی به کیا

کریم حبیب با ترک کمپانی به شرکت کیا پیوست. او که مدیر طراحی اسبق بازوی لوکس نیسان بوده هم‌اکنون به عنوان معاون ارشد و مدیر مرکز طراحی کیا انجام‌وظیفه خواهد کرد. مرکز طراحی این خودروساز کره‌ای در نامیانگ کره جنوبی قرار دارد.


حبیب که بیش از دو دهه سابقه در پیشبرد پروژه‌های مهم در چندین لوکس ساز جهان دارد گزارش کارهای خود را به لوک دانکر ولکه که مدیر طراح ارشد گروه هیوندای موتور می‌باشد خواهد داد و این امر به تحقق استراتژی طراحی آینده‌ی محصولات کیا کمک خواهد کرد.

Luc Donckerwolke
Luc Donckerwolke
کریم حبیب می‌گوید:

کیا در حال گسترش بوده و برندی جاه‌طلب برای رسیدن به راه الکتریکی سازی و حمل‌ونقل خلاقانه است. من می‌خواهم بخشی از این دگرگونی برای قوی‌تر کردن برند کیا در آینده‌ی صنعت خودرو هستیم، آینده‌ای که پر از فرصت‌ها و چالش‌ها خواهد بود. من با دانکر ولکه ای کار خواهم کرد که چندین سال است او را تحسین می‌کنم. گروه طراحی او نیز طراحی‌های واقعاً برجسته‌ای را خلق کرده است.


حبیب پیش از پیوستن به کیا مدیر طراحی اینفینیتی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بوده است. او در سال ۲۰۱۱ به سمت طراحی خارجی محصولات ب ام و گماشته شد و یک سال بعد نیز مدیر طراحی این شرکت شد. حبیب همچنین از سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ با دایملر نیز کار کرده است.


این طراح ۴۹ ساله که در لبنان به دنیا آمده تحصیلات خود در رشته‌ی مهندسی فنی را در دانشگاه مک گیل کانادا به پایان رسانده است. همچنین او در رشته‌ی طراحی حمل‌ونقل نیز از کالج مرکز طراحی کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شده است. او در طول دوران باسابقه‌ی خود در طراحی خودرو مسئول به ثمر رسیدن پروژه‌هایی همچون X3، X6، نسل قبلی سری ۷، سری ۶ گرن کوپه، کانسپت X2، کانسپت CS، CSL هومیج، مرسدس بنز C کلاس، محصولات جدید اسمارت و… بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خیلی هم خوب مبارکشون باشه
    ما که نفهمیدیم آخرش چی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. car lover

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    تو زوایای خاصی قیافش شبیه امیر مهدی ژولس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    کیا هیوندایی دارن تیم سازی میکنن با توجه به کاهش رشد اقتصاد چین و دستور ترامپ به شرکت های امریکای برای ترک چین به نظر میرسه در زمینه تکنولوژی های خودروسازی کیا و هیوندایی با تیم سازی و استفاده از این فرصت دنبال بازار های جدید در برزیل هند سنگاپور و مکزیک هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا