فراری

برنامه‌های فراری برای حضور در سگمنت های جدید

فراری در حال برنامه‌ریزی برای دگرگونی شدید محصولات خود بوده و در آینده محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد و با آن‌ها وارد سگمنت های خودرویی جدیدی خواهد شد.


چندین سال است که فراری محصولات قابل پیش‌بینی زیادی را تولید می‌کند و بدون ورود به کلاس‌های خودرویی خاص آن‌ها را به‌روزرسانی کرده است. البته انریکو گالیرا مدیر بخش تجاری و بازاریابی این خودروساز ایتالیایی در مصاحبه با اتوکار اعلام کرده خودروی جدید SF90 استراداله نشانه‌ای از محصولات آتی این برند و حضور در سگمنت های جدید می‌باشد.


او گفته است:

چیزی که می‌خواهیم انجام دهیم این است که کمتر قابل پیش‌بینی باشیم. ما در حال حاضر روی بازطراحی محصولات آتی خود کار می‌کنیم. برای مثال خودروی جدید SF90 استراداله قبلاً در سبد محصولات ما دیده نشده بود. این یک خودروی کاملاً جدید با تکنولوژی‌ها و سگمنتی جدید است. این خودرو لافراری نیست اما پرفورمنس سوپرکارها را دارد و برای طیف وسیع‌تری از مشتریان در دسترس می‌باشد.


فراری قبلاً تائید کرده که ۵ خودروی جدید را در سال جاری میلادی رونمایی می‌کند. خودروهای F8 تریبوتو و SF90 استراداله دو نمونه‌ی اولی بوده و انتظار می‌رود یکی دیگر نیز ۸۱۲ سوپرفست اسپایدر باشد. مدیر فراری خاطرنشان می‌سازد یکی دیگر از این خودروها در سگمنتی جدید برای فراری حضور خواهد داشت. اگرچه اطلاعاتی دراین‌باره نداریم اما حدس می‌زنیم خودروی دیگر فراری یک مدل پایه برای رقابت با محصولات سری اسپورت مک لارن باشد.

Ferrari SUV Rendering
شاسی‌بلند خبرساز فراری نیز بازاری جدید به روی این برند باز خواهد کرد اما انتظار نمی‌رود حداقل تا سال ۲۰۲۲ در خیابان‌ها جولان دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    این اسب رام شدنی نیست ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (223 ديدگاه)

    فقط تنفس طبیعی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. PaRHaM

    ۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (741 ديدگاه)

    *صرفا جهت شوخی

    خب اگه واقعا میخواد سورپرایز کنه، باید ی تراک معرفی کنه، چون هیچ بنی بشری فکرشم نمیکنه ک ی روزی فراری تراک بسازه?
    چون با این حرفشون میشه فهمید قراره ی کراس اوور معرفی کنن، نهایتا ی گرند تور یا ی سدان(کاملا غیر محتمل)

    *صرفا جهت شوخی
    ولی حالا جدا از شوخی، با ورود فراری و آستون مارتین برای رقابت با اوروس، ب نظرم رقابت جذابی رو ببینیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M

      ۲ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (4 ديدگاه)

      انقدر هیاهو کردن این ماشینا که اصل مطلبو فراموش کنیم
      هه کی فکرشو میکرد اس یو وی فراری !
      انزو زنده بود خود کشی میکرد! چون این بشرو به زور راضی کردن بهجز ماشین مسابقه سوپر اسپرت و هایپر اسپرت بسازه ولی امیدوارم (امیدوارم که نه مطمئنم ) ارزوش خدشه دار نشه که میگفت تمام دنیا باید ارزوی روندن تک تک محصولات ما رو داشته باشن!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا