فورد

آموزش رانندگی رایگان فورد برای جوانان و نوجوانان

اگر فرزند جوان یا نوجوان شما در حال رانندگی بوده و تصادفی داشته است، آیا مطمئن هستید که باید دوباره خودرو را در اختیار او بگذارید؟ احتمالاً نه زیرا آزمون رانندگی او تنها به چند دور رانندگی در فضای نسبتاً کنترل شده و شاید یک پارک دوبل محدود بوده است. افراد زیادی معتقدند فرایند گرفتن گواهینامه رانندگی علیرغم سخت‌تر شدن در سال‌های اخیر همچنان ساده بوده و این امر باعث شده تصادفات زیادی رخ دهد.

فورد هم‌ چنین نظری داشته و به همین خاطر است که با انجمن ایمنی بزرگراهی آمریکا برای ایجاد تور مهارت‌های رانندگی خود همکاری کرده است. این تور که در ۱۸ شهر آمریکا برگزار خواهد شد شامل ۸۰ کلینیک رانندگی کاملاً رایگان برای نوجوانان و والدین آن‌هاست. فورد می‌گوید این کلینیک‌ها روی فاکتورهای حیاتی که می‌توانند باعث تصادف شوند تمرکز خواهند کرد. از جمله این فاکتورها می‌توان به هندلینگ خودرو، شرایط خطرناک، سرعت، مدیریت فضا، حواس‌پرتی (پیامک دادن و…) و اختلالات گوناگون اشاره کرد.

جیم گراهام مدیر مهارت‌های رانندگی فورد می‌گوید:

علیرغم پیشرفت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، نوجوانان و جوانان همچنان حضوری پررنگ در تصادفات منجر به جرح و فوت دارند و تصادفات خودرویی همچنان جزو عوامل اصلی مرگ‌ومیر است. ما به دنبال گسترش تلاش‌های خود برای کمک به کاهش تعداد تصادفات و تلفات هستیم و این کار را با آموزش مهارت‌های بهتر انجام می‌دهیم. ما معتقدیم با همکاری دیگر ارگان‌ها می‌توانیم سهم قابل‌توجهی در رانندگی ایمن داشته باشیم.

برخلاف آموزش‌های رانندگی سنتی، برنامه مهارت‌های رانندگی فورد تجربه‌ای کامل از شرایط رانندگی در دنیای واقعی را در اختیار نوجوانان و جوانان خواهد گذاشت. بسیاری از این تست‌ها با استفاده از خودروهای رده میانی همچون فورد اج انجام می‌شوند اما با استفاده از تجهیزات ویژه می‌توان پشت فرمان فورد موستانگ هم نشست تا کنترل کامل خودرو در شرایط از دست رفتن کشش را یاد گرفت.

این هفدهمین سال برگزاری چنین برنامه‌هایی توسط فورد بوده و تور سال ۲۰۲۰ این برند هم از ۲۵ ژانویه در  آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (771 ديدگاه)

    آنوقت ما باید اینجا کلی پول بدیم درمونم بمالن با پراید درب داغون راننده بشیم منظورم آموزشگاه به اصطلاح رانندگی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    حیف فورد نیست این زنه بشینه توش ?خدایا پولو به کیا دادی اپل واچو نگا ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Danial

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (466 ديدگاه)

    این یعنی فرهنگ سازی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا