فورد

جدیدترین پروژه کارلکس دیزاین روی فورد موستانگ

اگر خارج از آمریکا زندگی می‌کنید پس خرید یک فورد موستانگ خاص‌تر از همیشه جلوه خواهد کرد زیرا این خودرو به‌صورت گسترده در جهان عرضه نمی‌شود.


بنابراین جای تعجبی ندارد که یکی از مشهورترین تیونرهای اروپایی یعنی کارلکس دیزاین علاقه ویژه‌ای به ارتقای این خودروی عضلانی آمریکایی داشته باشد. در این مورد ما شاهد اضافه شدن متریال باکیفیت‌تر و نرم و البته چرم زیاد به کابین موستانگ هستیم.


در واقع موستانگ کارلکس دیزاین دارای بهترین کابین در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. درحالی‌که مدل‌های قبلی موستانگ از کابینی با مقادیر زیاد پلاستیک‌های سخت استفاده می‌کردند اما جدیدترین نسخه تیون شده توسط کارلکس دیزاین بیشتر حالت اروپایی به خود گرفته است. قطعاً این نسخه سفارشی کابینی لوکس و سطح بالا دارد.


از نظر بصری، چرم قرمز رنگ بخش اعظم داشبورد و پانل درب‌ها را پوشانده است. صندلی‌های سفارشی موستانگ نیز به لطف الگوی طراحی خاص خود کاملاً جلب‌توجه می‌کنند. غربیلک فرمان نیز دارای پوشش مرکزی قرمز، دوخت‌های متضاد به همین رنگ و نواری قرمز در بالاست.

۹
با وجود تغییرات عظیمی که در کابین این موستانگ رخ داده اما نمی‌توان طرح آن را همانند نسخه‌های سفارشی و قرمز و سفید موستانگ راش و امثال آن دانست. اگرچه کابین این موستانگ کارلکس دیزاین کاملاً خاص و زیبا به نظر می‌رسد اما برخی پروژه‌های دیگر همچون یک نمونه با چرم بژ و عناصر کربنی بیشتر به چشم می‌آیند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. AventadorSVJ

    ۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (69 ديدگاه)

    تو ماسل کار های امریکایی موستانگ دلنشین تره حالا این تریم هم روش بهتر.
    ولی بهتره بجای طراحی تریم داخل یه فکری برای موتورش بکنن چون داره کم کم از رقبا عقب میمونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    این یکی خیلی به دلم ننشست (البته به محض خوندن اسم کارلکس دیزاین تیونینگ 488 یادم افتاد که شاید خیلی انتظارمو بالا برد)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا