مزدا

معرفی مزدا CX-30 2.5 S مدل 2021 با تجهیزات بیشتر

درست چند هفته پس از اعلام عرضه مزدا ۳ توربوی مدل ۲۰۲۱، این خودروساز ژاپنی کراس اوور CX-30 2.5 S مدل ۲۰۲۱ را با تجهیزات استاندارد جدید معرفی کرده است. متأسفانه پسوند S در نام این خودرو فقط برای خودنمایی بوده و خبری از ارتقای پرفورمنس این محصول نیست.

بجای استفاده از پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوی اسکای اکتیو در مزدا ۳ جدید، CX-30 2.5 S از پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی مدل سال پیش استفاده کرده و قدرت قبلی ۱۸۶ اسب بخاری دارد. همانند مدل سال قبل، این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو را به‌صورت استاندارد به چرخ های جلو می‌فرستد. البته می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.

مزدا CX-30

اما این خودرو در مدل ۲۰۲۱ خود از اندروید اتو و اپل کارپلی استاندارد به همراه سرویس‌های ارتباطی مزدا با سه سال اشتراک رایگان سود می‌برد. از دیگر تجهیزات استاندارد CX-30 S مدل ۲۰۲۱ می‌توان به صفحه مرکزی ۸.۸ اینچی، بلوتوث، دو پورت USB، ترمز پارک الکترونیکی، شیشه‌های برقی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، استارت دکمه‌ای، دوربین دنده‌عقب و ورود بدون کلید اشاره کرد. بسته ایمنی مزدا شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز هوشمند، هشدار توجه راننده و نوربالای خودکار نیز در این خودرو دیده می‌شوند.

مزدا CX-30

اما مدل CX-30 2.5 Selcet علاوه بر تجهیزات پیشین به پایش نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی، آینه‌بغل به همراه چراغ‌های راهنما، ورود بدون کلید پیشرفته، صندلی‌های چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، ورودی‌های هوای صندلی‌های عقب، استراحت گاه دست عقب به همراه نگهدارنده فنجان و رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز شده است. مدل S Preferred نیز از مونروف برقی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی راننده با تنظیم در ۸ جهت، آینه‌های جانبی حافظه‌دار و جلوپنجره مشکی سود می‌برد.

فول ترین نسخه این خودرو با پسوند پریمیوم شناخته شده و به تجهیزاتی همچون سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، هدآپ دیسپلی، ناوبری، صندلی‌های چرمی، درب پشتی برقی، آنتن بال کوسه‌ای، ریل‌های سقف، پدال شیفترها، جلوپنجره متمایز و چراغ‌های جلو و عقب LED مجهز است. قیمت CX-30 2.5 S از ۲۱۹۰۰ دلار برای مدل تک دیفرانسیل و ۲۳۳۰۰ دلار برای مدل چهار چرخ محرک شروع می‌شود. تریم های Select، Preferred و پریمیوم نیز به ترتیب ۲۳۹۰۰، ۲۶۳۰۰ و ۲۸۵۵۰ دلار قیمت داشته و سیستم چهار چرخ محرک نیز با بهای ۱۴۰۰ دلار در دسترس است.

مزدا CX-30

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. AMG///

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    نظر سنجی
    مزدا cx3 ??
    مزدا cx30??
    کدوم بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. مسعود

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (114 ديدگاه)

    من از این ماشین خیلی خوشم میاد. یک ماشین شاسی بلند که به بهترین شکل طراحی شده و کیفیت بالا را میتونید هم در طراحی داخلی و هم در طراحی خارجی ببینید. فضای صندوق عقبش هم خیلی جادار و بزرگه و قیمت مناسب و مصرف سوخت عالی ای داره و از خودروی مزدا cx-3 هم یک سرو گردن بالاتره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      منم خوشم میاد اگر خریدی یکی هم برای من بخر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Saeed

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (349 ديدگاه)

    این یه نیم کلاس از cx3 بالاتره و از هر لحاظ به خصوص فضا از اون سرتره.cx3یه جورایی کراس ، مزدا ۲ ‌و این کراس مزدا ۳ با زبان طراحی جدید‌.ظاهرا نسل بعدیه cx5 افزایش ابعاد داره و یجورایی ازین قراره متفاوت تر بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. meysam

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    مزدا اگه خیلی زود سویچ کنه رو الکتریکی بشرط پرفورمنس خوب مثل تسلا یا در اون حد با این طراحیهای عالی خیلی سریع رشد میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهرداد كمال

    ۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    یکی از زیباترین ساخته های دست بشر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سیدمهران میرابوالقاسمی

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (45 ديدگاه)

    مزدا.عشق است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. آریا ماشین

    ۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    الان فرق این با cx-3 چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا