ایستگاه خبرمیتسوبیشی

رشد 130 درصدی تولید محصولات میتسوبیشی

طبق اعلام رسمی کمپانی میتسوبیشی موتورز ژاپن، هم‌زمان با یک‌صد سالگی این برند، با افزایش میزان فروش جهانی این شرکت، تولیدات آن نیز رشد قابل‌توجهی داشته است.

Mitsubishi-Badge
کمپانی میتسوبیشی موتورز، در ۵ ماههٔ اول سال ۲۰۱۷ میلادی، ۴۷۹ هزار دستگاه خودرو تولید کرده است که در سراسر جهان ازجمله اروپا، آمریکا و کشورهای آسیایی به فروش رسیده است، که این آمار نسبت به ۵ ماههٔ اول سال گذشته بیانگر رشد ۱۳۰ درصدی می‌باشد.


از محصولات این کمپانی می‌توان به Outlander, ASX, Lancer, Mirage, Pajero, L200, iMiev, eK, Delica و خودروی هیبریدی Outlander PHEV اشاره کرد. همچنین تازه‌ترین محصول این شرکت ژاپنی یعنی Eclipse Cross نیز از اوایل سال میلادی ۲۰۱۸ در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.
شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، در حال حاضر ۴ محصول این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی ازجمله Outlander, ASX, Lancer, Mirage را عرضه می‌نماید.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا