نیسان

فروش پانل‌های خورشیدی نیسان به خانوارها

پس از تأسیس کمپانی جدید Energy Solar نیسان درصدد فروش پانل‌های خورشیدی و باتری‌های ذخیره‌ای خانگی به خانوارهای بریتانیایی است.


این سیستم‌های ۶ پانلی که قیمت پایه ۳۸۸۱ پوندی دارند انرژی را از خورشید و از طریق پانل‌های خورشیدی دریافت کرده و آن را در باتری‌های انتخابی xStorageHome ذخیره می‌کند. این امر اجازه می‌دهد تا انرژی خورشیدی در شب و یا در روزهای ابری که الکتریسیته کتری توسط پانل‌ها تولید می‌شود استفاده شود. باتری‌ها همچنین می‌توانند انرژی پشتیبانی آنی را در زمان قطعی برق تأمین نمایند.


نیسان می‌گوید خانوارهای بریتانیایی می‌توانند با استفاده از این سرویس تا ۶۶ درصد در هزینه‌های برق مصرفی خود صرفه‌جویی نمایند. تنظیمات ۶ پانلی پایه قیمت ۳۸۸۱ پوندی داشته که شامل مالیات هم بوده درحالی‌که اضافه شدن مجموعه باتری xStorageHome باعث می‌شود بهای سیستم مورد بحث به ۷۶۳۵ پوند برسد. خود باتری‌ها قیمت ۶۴۴۶ دلاری داشته و البته فروش محصولات گوناگون به زودی آغاز خواهد شد.


نیسان گارانتی ۲۵ ساله برای باتری‌ها و گارانتی ۱۰ ساله برای سیستم‌های xStorage با باتری‌های جدید را ارائه می‌کند.


افرادی که خواهان تجربه کاملاً الکتریکی نیسان هستند می‌توانند یک لیف الکتریکی را نیز بخرند و از انرژی خورشیدی هم در خودرو و هم در خانه لذت ببرند.


مدیر کمپانی نیسان انرژی اروپا در خلال معرفی این سیستم جدید گفته است:

بیش از ۸۸۰ هزار خانه بریتانیا قبلاً دارای پانل‌های خورشیدی بوده و خانوارها مزیت‌های این سیستم‌ها از جمله کاهش هزینه‌ها را هر روز مشاهده می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. charger

    ۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (396 ديدگاه)

    فکر خوبیه به نظرم سایپا هم باید این کارو برای ساینای الکتریکیش انجام بده بالاخره هرچی باشه سایپا تو بحث ماشینای الکتریکی از شرکتای پیشرو دنیا محسوب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدي

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    ,واقعا جای همچین چیزهایی تو کشور ما که بیشتر از هر چیز آفتاب داره خالی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا