نیسان

نیسان آرمادا 2019 ایمن‌تر از همیشه…

نیسان آرمادا معمولاً به عنوان برادر ارزان‌تر اینفینیتی QX80 در نظر گرفته می‌شود و مدل سال ۲۰۱۹ این شاسی‌بلند حتی موقعیت متقاعدکننده‌تری پیدا کرده است.


آرمادا ۲۰۱۹ که هم‌اکنون در بازار آمریکا عرضه شده ارتقای قابل‌توجهی در بخش تکنولوژی‌ها داشته و هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با طیفی از سیستم‌های کمک‌راننده عرضه می‌شود. این سیستم‌ها پیش از این در پکیجی ۲۲۰۰ دلاری قرار داشتند و در تریم میانی آرمادا SL ارائه می‌شدند. البته اضافه شدن این سیستم‌های کمک‌راننده باعث شده قیمت پایه‌ی آرمادا ۷۰۰ دلار افزایش یابد.


از جمله سیستم‌های جدید می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند و هشدار برخورد جلوی هوشمند اشاره کرد. نیسان همچنین سیستم هشدار درب عقب را برای شاسی‌بلند بزرگ خود در نظر گرفته است.


قیمت مدل دیفرانسیل عقب آرمادا SV نسخه ۴×۲ از ۴۶۷۹۰ دلار آغاز می‌شود و قیمت نسخه چهار چرخ محرکه آن ۳ هزار دلار بیشتر می‌باشد. ازآنجایی‌که این خودرو تغییرات چندانی نداشته بنابراین از چراغ‌های جلو با نورپایین LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد غربیلک فرمان چرمی، کابین هشت‌نفره و سیستم صوتی Bose با ۱۳ بلندگو و یک ساب ووفر خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های آرمادا SV می‌توان به صفحه لمسی ۸ اینچی و سیستم هوم لینک اشاره کرد.


آرمادا SL قیمت ۵۱۵۹۰ دلاری داشته و با پوشش چرم، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و ستون فرمان تلسکوپی عرضه می‌شود. مه شکن‌های جلو، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، درب پشتی برقی و رینگ‌های ۲۰ اینچی از دیگر شاخصه‌های این نسخه هستند.


آرمادا پلاتینیم ۵۹۶۹۰ دلاری مجهزتر از مدل‌های پیشین بوده و دارای مونروف برقی، تریم چرم روی درها و سیستم اطلاعات سرگرمی عقب با صفحه‌نمایش ۷ اینچی می‌باشد. این نسخه همچنین سیستم‌های کمک‌راننده‌ی بیشتری شامل پایش محیطی، کنترل فاصله هوشمند و دید عقب هوشمند دارد.


اما به نسخه پرچم‌دار آرمادا پلاتینیم رزرو می‌رسیم که قیمت پایه ۶۲۶۹۰ دلاری آن اندکی کمتر از اینفینیتی QX80 با قیمت آغازین ۶۵۱۰۰ دلاری می‌باشد. قطعاً این نسخه از آرمادا گران است اما ظاهری منحصربه‌فرد با عناصر کرومی و رینگ‌های ۲۰ اینچی سفارشی دارد. داخل کابین نیز پوشش چرم دو رنگ، صندلی‌های گرم و سرد شونده و صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم نصب شده است.


صرف‌نظر از مدل انتخابی، تمامی مدل‌های این شاسی‌بلند با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری عرضه می‌شوند که قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۳ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    اینفینیتی هم همچین کرگدن زشتی کپی کرده ،نمیدونم کدومشون از هم کپی کردن،واقعا کرگدن زشت بهترین لقب هست برای این ماشین زشت نیسان و اینفینیتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Trx (taimaz)

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (316 ديدگاه)

      کجای این ماشین زشته؟؟
      دو تا کامنت گذاشتی و به طرز بی منطقی صرفا روی اظهار نظر سلیقه ،
      دوست عزیز این ماشین درسته طراحی پیچیده ای نداره ولی در عین حال طراحی ساده و دلچسبی داره که متناسب کارکردش هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    چه معنی داره یه ماشین به اصطلاح suv مدل پایش
    دیفرانسیل جلو باشه ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3503 ديدگاه)

      معنی نداره ولی مشتری بخواد چرا نسازن اکثر SUV های توی آمریکا ساخته میشن هم تک دیفرانسیل و هم دو دیفرانسیل قابل دسترسن
      در ضمن این اصل SUV نه به اصطلاح

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        مسئله همین اگه دیفرانسیل جلو و جادار میخوان نیازی به همیچین ماشینی ندارن . اصل این ماشین اینه که توانایی در بیرون جاده داشته باشه .
        شیرینی باید شیرین باشه حالا اگه شما ترش دوس داری لواشک بخور خب

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (3503 ديدگاه)

          شما ظاهرا با فرهنگ ماشینی آمریکا اشنا نیستی داداش اونا به همچین ماشینایی علاقه دارن ماشینهای فول سایز و گنده و جادار حتی برای استفاده روزمره و توی شهر

          دوست عزیز یه کم منطقی باش علاقه ای به این ماشین نداری بحث رو به بی راهه نبر مدل دو دیفرانسیل هم ساخته میشه ، تا مشتری نخواد کمپانی چیزی تولید نمیکنه چون به ضررشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      دف جلو نیس. دف عقبه. برا هر سلیقه و نیازی محصول ارائه میدن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. datsun

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (3503 ديدگاه)

        بله درسته دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. F22RAPTOR

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (2599 ديدگاه)

          فک نکنم ارمادا پاترول
          نسخه دف جلو داشته باشه
          اگه هم تک دف باشه عقبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mohammad

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          اتفاقا من اشنا ام با ماشین های امریکایی این شمایی که اشنایی نداری . یه ماشین شاسی بلند فول سایز در کلاس تاهو معنی نداره دیفرانسیل جلو باشه . معمولی ترین شاسی بلند ها هم باید چهار چرخ متحرک باشن . این مگه پراید دیفرانسیل جلو باشه . الان تقریبا همه ماشین های بالای ۴۰ هزار دلار دف عقب هستن دف جلو کلا جمع شده از بازار به جز ماشین های ارزون .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. datsun

          ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (3503 ديدگاه)

          دیفرانسیل جلو نیست برادر پدال اشتباه کرده دیفرانسیل عقب و چهار چرخ

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. عطا

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (110 ديدگاه)

        اقای محمد که از دنیای خودرو اطلاعات داری !!!
        هوندا سیویک تایپ ار دف جلو هست و میتونه خیلی از ماشینای دف عقب رو شکست بده !! کلا دف جلو و دف عقب هر کدومشون یه مزیتی داره ! مثلا یه ماشین شهری واسه رانندگی روزمره از خونه تا کار از کار تا بازار نیازی نداره دف عقب باشه هر چند هم باشه عیبی نداره ولی پیچیدگی نداره ! آغلب ماشینای اسپرت هم دف عقب هستند ! ماشین دف جلو یه مزیتی داره و ماشین دف عقب یه مزیتی و ماشین دو دف هم مخلوطه ! پس این ذهنیت رو بنداز که ماشینای گرا نقیمت دف عقبه !
        این مثال ها سو تفاهم نشه ولی پیکان و نیسان ابی دف عقبه ولی ماکسیما و اریون دف جلو هستند چه ربطی داره ! شما اگه دقت کنی اکثر وانت ها دف عقب هستند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. omid622

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    ۶۲هزار دلار فول آرمادا لایک
    ۹۰ هزار دلار لندکروزر دیسلایک
    آیا تویوتا ارزش ۲۸ هزار دلار پول تضافی رو داره یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid...Audi

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (712 ديدگاه)

      البته رقیب این ماشین تویوتا سکویا هستش نه لندکروزر.
      لندکروزر با پاترول رقابت میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. net

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    چرا ژاپنیها طراح خوبی نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    چه عجب net عزیز راجب طراحی گفتی ولی از گرنجور و سانتافه اسپورت حرفی نزدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    البته شوخی بود به دل نگیر.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا