نیسانهفته نامه

با قیمت یک میلیون دلاری نیسان GT-R50 چه خودروهایی می‌توان خرید؟

بازار خودروهای یک میلیون دلاری طی سال‌های اخیر بسیار رشد کرده و حالا در این بازار انتخاب‌های بسیار بیشتری نسبت به یک دهه پیش وجود دارد. نیسان GT-R یکی از نام‌هایی است که انتظار نداریم آن‌را در لیست خودروهای یک میلیون دلاری ببینیم اما این اوضاع به‌تازگی تغییر کرده است زیرا نیسان نسخهٔ تولید محدودی از این خودرو را با نام GT-R50 معرفی کرده که تنها ۵۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود و با قیمت ۹۹۰ هزار یورو معادل ۱.۱ میلیون دلار آمریکا در اروپا عرضه خواهد شد. این مدل ویژه که به مناسبت پنجاه‌سالگی GT-R ساخته شده، توسط ایتال‌دیزاین بر اساس GT-R نیسمو طراحی شده است.

کسانی که حاضر به پرداخت بیش از یک میلیون دلار برای خرید یک GT-R باشند، در این نسخهٔ ویژه بدنه‌ای منحصربه‌فرد و کابینی دقیقاً مطابق با سلیقهٔ خود را دریافت می‌کنند اما ویژگی‌های خاص GT-R50 به این دو مورد ختم نمی‌شود زیرا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی GT-R برای استفاده در این نسخه، به‌صورت ویژه توسط نیسمو تیون شده و حالا ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند تا GT-R50 را به پکیج بسیار ویژه‌ای تبدیل کند؛ اما با همهٔ این‌ها، آیا ۱.۱ میلیون دلار برای یک نیسان GT-R نیسموی قوی‌تر با طراحی ایتالیایی بدنه خیلی زیاد نیست؟ این سؤال باعث شد با این فکر بیفتیم که با این مبلغ چه خودروهای دیگری می‌توان خرید. در لیست زیر تعدادی از این گزینه‌ها را مشاهده می‌کنید. هرچند این لیست جامع نیست اما سعی کرده‌ایم مدل‌ها و انتخاب‌های متنوعی را در آن جای دهیم.

آستون‌مارتین V12 اسپیداستر قیمت ۹۳۸ هزار دلار

کسانی که برچسب قیمتی ۱.۱ میلیون دلاری را برای یک GT-R خیلی گراف می‌دانند و می‌خواهند با این پول خودروی بسیار خاص‌تری داشته باشند می‌توانند سراغ آستون‌مارتین V12 اسپیداستر بروند. این خودروی ویژه‌ای است که توسط بخش سفارشی‌سازی آستون‌مارتین ساخته شده و تنها ۸۸ دستگاه از آن تولید می‌شود که هرکدام ۷۶۵ هزار پوند معادل ۹۳۸ هزار دلار قیمت دارند. این ماشین نه‌تنها کاملاً خاص به نظر می‌رسد بلکه می‌تواند جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تری هم برای اسپیداسترهای رقیب یعنی مک‌لارن الوا و فراری مونزا SP2 باشد. در سینهٔ آستون‌مارتین اسپیداستر یک نیروگاه ۵.۵ لیتری V12 توئین توربو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور قرار گرفته که تقریباً هم‌اندازهٔ خروجی موتور GT-R50 است اما به نظر شما اگر نیسان کنار این آستون‌مارتین پارک شده باشد توجه کسی را به خود جلب می‌کند؟

 

مک‌لارن سنا قیمت ۱.۰۵ میلیون دلار

هرچند برای یک نیسان خیلی غیرمعمول است اما قیمت GT-R50 حتی از هایپرکار مک‌لارن سنا هم بیشتر است. قیمت این هایپرکار بریتانیایی از ۱,۰۵۰,۰۰۰ دلار آغاز می‌شود که این یعنی خریدار می‌تواند نزدیک به ۵۰ هزار دلار را هم در جیب خود نگه دارد. با پرداخت این مبلغ می‌توان مالک یک هایپرکار با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو شد که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سنا همچنین توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و نام آیرتون سنتی افسانه‌ای را هم یدک می‌کشد. چه چیزی بیشتر از این می‌خواهید؟

 

اونتادور SVJ قیمت ۵۱۸ هزار دلار + اوروس ۲۱۱ هزار دلار + اوراکان اوو اسپایدر ۲۸۷ هزار دلار

این سه‌گانهٔ رؤیایی که کل محصولات لامبورگینی است، بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند. با قیمت GT-R50 می‌توان به‌طور هم‌زمان از پرفورمنس کهکشانی رکورددار نوربرگ‌رینگ یعنی اونتادور SVJ، کارایی و قابلیت‌های آفرود اوروس ۶۵۰ اسبی و لذت ناب رانندگی با اوراکان اوو اسپایدر ۶۴۰ اسبی در هوای آزاد لذت برد. آیا این ترکیب بی‌نظیری نیست؟

 

فراری ۸۱۲ سوپرفست قیمت ۳۳۹ هزار دلار + SF90 استراداله قیمت ۶۲۵ هزار دلار

کسانی که طرفدار فراری هستند با پول GT-R50 می‌توانند دو اسب سرکش را از مارانلو خریداری کنند. این خودروها ۸۱۲ سوپرفست موتور جلوی ۸۰۰ اسب بخاری و SF90 استراداله موتور وسط ۱۰۰۰ اسب بخاری پلاگین‌هیبریدی هستند. با خرید این دو فراری حتی ۱۲۶ هزار دلار هم اضافه می‌آید که رقم چشمگیری است و با آن می‌توان یک سدان لوکس آلمانی برای استفاده‌های روزانه خرید.

 

بالاترین نسخهٔ همهٔ محصولات پورشه

با ۱.۱ میلیون دلاری پولی که برای خرید نیسان GT-R50 نیاز است می‌توان گران‌ترین نسخهٔ همهٔ محصولات پورشه را خریداری کرد. این خودروها شامل ۷۱۸ اسپایدر با قیمت ۹۷,۶۵۰ دلار، ۷۱۸ کیمن GT4 با قیمت ۱۰۰,۵۵۰ دلار، ۹۱۱ توربو S کابریولت با قیمت ۲۱۷,۶۵۰ دلار، تایکان توربو S با قیمت ۱۸۸,۹۶۰ دلار، پانامرا توربو S هیبریدی اسپرت توریسمو با قیمت ۱۹۳,۰۵۰ دلار، ماکان توربو با قیمت ۸۵,۹۵۰ دلار و کاین توربو S هیبریدی کوپه با قیمت ۱۶۵,۷۵۰ دلار می‌شود. مجموع قیمت کل این مجموعه ۱.۰۵ میلیون دلار است همهٔ نیازهای خودرویی از ماشین‌های اسپرت سدان گرفته تا استیشن و کراس‌اوور و همین‌طور قوای محرکهٔ مختلف بنزینی، پلاگین‌هیبریدی و الکتریکی را پوشش می‌دهد.

 

اکنون نوبت شما است، اگر ۱.۱ میلیون دلار داشته باشید ترجیح می‌دهید چه خودرو یا خودروهایی را خریداری کنید؟

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای
منبع
CarScoops

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. Zonda R

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    با تشکر از امیر دهقان عزیز
    مطلب جالبی بود
    من انتخابم یه sf90 یدونه اوروس هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      دقیقا انتخاب منم همینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        همه شما که دارید میگین انتخابم اینه یا اونه ، یاد اون جمله‌ای میوفتم که طرف میگه مثلاً به جای خرید یک دستگاه تویوتا پرادو ، ۳۰ دستگاه پراید با رنگهای مختلف میخرم .

        مطمئناً به من هم باشه ، این خودرو را نمیخرم ، اما چرا در نظر نمیگیرید ، کسی که چنین پولی برای این خودرو میده ، بیشتر از همه متوجه میشه که لامبورگینی پورشه یا فراری به چه قیمتهایی به فروش میرسه ، اما یک میلیون دلار میده چون میخواد خاص باشه و اینقدر ثروتمند و پولدار داریم که دادن این پولها مثل خرید آدامس خرسی براشون میمونه .

        برای همه ما یک میلیارد تومن حتی تو همین شرایط بی‌ارزشی ریال خیلی پوله ، اما دیدم که طرف برای خرید مِلک ۴۰ میلیاردی مثل خوردن صبحانه رفتار میکننه و خیلی عادی میگه این ملک را ۴۰ میلیارد خریدم ولی الان ۵۰ میلیارد هم نمیدم ، بخدا نه آدم معروفیه و نه آقازاده ، با پژو ۲۰۶ هم رانندگی میکنه ، اینقدر قیمت ملک و املاک در ایران مسخره شده که میشه گفت بیش از ۵۰٪ مردم شهر نشین ایران میلیاردر شدن مثل همونایی که سانتافه را خریدن ۲۲۰ میلیون ولی حالا یه جوری میگه ماشینم یک میلیارده ، انگار یک میلیارد واقعی برای خرید سانتافه داده اما نمیدونه تا یاتاقان بزنه ، باید یک چهارم قیمت دوسال پیش یهنی ۴۰ میلیون خرجش بکنه و نه ۸ میلیون دوسال پیش ، اونوقت دیدن داره چهره نورانیش وقتی کلاس ماشین یک میلیاردیشو میگذاره .
        هم دیدم و هم دیدین از این افراد که این روزها زیاد پیدا میشه ، اما قضیه جهانی شده و تعداد ثروتمندان زیاد شده همینطور که به تعداد ضعفا اضافه شده .

        کلاً دنیای امروزی با تمام تکنولوژیاش ، خاکستری و زشت شده چون همه چیز پول شده ، چه بخواهیم چه نخواهیم .

        موافقم 3
        مخالفم 6
        1. سعید(تهران)

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (496 ديدگاه)

          نوید جان اینارو که گفتی همه بچه ها میدونن، بزار دو دقیقه رویا پردازی کنیم دردامون یادمون بره، اینکه یه میلیون دلار اضافه داریم و میخوایم فقط ماشین بخریم، بیخیال

          موافقم 3
          مخالفم 0
        2. سورنا

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1055 ديدگاه)

          یعنی داشتن این نیسان خاص بودنه ؟

          وجدانن تو خیابون شما یه لامبورگینی ببینی با یه فراری و یه نیسان کدومش برات خاصتره ؟ ???

          موافقم 3
          مخالفم 1
    2. Moein

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (894 ديدگاه)

      با این پول اون دو نازنین فراری رو ترجیح میدم
      هر چند اون پورشه ۹۱۱ کابریو بدجور لوندی می‌کنه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. parvaz

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (395 ديدگاه)

      انتخاب منم تقریبا مشابه شماست :
      ۸۱۲ سوپرفست + اوروس
      موتور جلو رو بیشتر میپسندم، موتور پشتم باشه احساس امنیت نمیکنم :)) از شوخی بگذریم موتور جلو ها هندلینگ خوب و قدرت دریفت بهتری دارند، ولی بازم سلیقه ای هست

      موافقم 1
      مخالفم 0
    4. جواد خطر

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (255 ديدگاه)

      شکی نیس که نیسان “جی تی آر” یکی از بِترین سوپر اسپُرتاسو جایگاه خاصی بینِ ماشین بازا داره ولی دیگِ قیمتِ یِ میلیون دلارِش خیلی جایِ سوال داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. مزدا

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      خدایش یک میلیون دلار برا GTR منطقی نیست ولی چون تعداد محدود ساخته میشه قطعا قیمتش بعدا بالا خواهد رفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. Reza

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      من یدونه پانامرا توربو می‌خرم بقیشم سرمایه گذاری میکنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MOHAMAD.n.r

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    این نمونه های gtr در اینده ارزش کلکسیونی پیدا میکنند و گرونتر میشوند.
    چون کلا ۵۰ عدد ساخته میشه.
    مثل LFA که قیمت نمونه های صفر کیلومترش تقریبا دو برابر شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (804 ديدگاه)

      ارزش کلکسیونی سنا خیلی بیشتره خیلیم خودرو بهتریه از یه هایپر کار واقعیم لذت میبری

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محسن

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (136 ديدگاه)

      بعید میدونم هیچ وقت از یه مک لارن سنا ارزش بیشتری پیدا کنه،۱۰ برار گرونتر از gtr چون محدوده ؟ معمولا ورژن تولید محدود یه ماشین زمانی خیلی گرونتره که ۴،۵ تا تولید بشه مثل وننو و بوگاتی لاویتور و دیوو،وگرنه ۵۰ عدد تعداد کمی نیست،مطمئن باش همینشم به زور فروش میره

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. ممد ژانگولر

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3543 ديدگاه)

    درسته این پول بابت ماشین ژاپنی دادن خیلی مسخرست ولی من اگه پول داشتم حتما نیسان جی تی R-50 میخریدم
    بی نظیره الخصوص اینکه یک شاهکار ژاپنی‌ زیبا داری میخری اونم با تعداد محدود ۵۰ تا دونه
    ۱۰سال دیگه کلکسیون دارا التماست میکنن ۳ میلیون میدی
    شما هم میگی نه نمیدم
    اون بابا هم میگه به درک نمیدی میره و پشت سرشم نگاه نمیکنه??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3503 ديدگاه)

    اکنون نوبت شما است، اگر 1.1 میلیون دلار داشته باشید ترجیح می‌دهید چه خودرو یا خودروهایی را خریداری کنید؟

    ماه قبل ایتال‌دیزاین گفته از پنجاه تا تعدادی کمی مونده برا سفارش و تا الان دیگه همه پیش فروش شدن احتمالا و ما تا چند سال دیگه باید مطلب چقدر gtr ۵۰ ایتال‌دیزاین گران است رو بخونیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sina7

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (435 ديدگاه)

    ۳ تا لامبورگینی
    پکیج کامل
    مناسب مسافرت،مراسم مهم،دور دور و آتیش بازی و حتی کل کل =)))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MAHDI

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چقدر زیبایی داره این فراری SF90 استراداله!!! شاید از دید خیلی ها فراری لافراری جذاب تر باشه اما به نظر من فراری SF90 زیباترین خودروی تاریخ فراری بوده.این ماشین رو باید تو کلیپ ها دید، خیلی زیباتر از تصاویر دیده میشه!!!!
    ای بابا یه کامیون پورشه لیست کردن گذاشتن روهم که قیمتش مساوی قیمت این نیسان باشه!!!!
    منکه خوده فراری 812 و پورشه 911 توربوS رو به این نسخه نیسان ترجیح میدم.حتی پورشه کیمن GT4 رو هم همینطور.
    ((البته کسی که این نسخه نیسانGTR. 50 رو خریداری میکنه این ماشین حتی جزو 10 خودروی سوپر اسپرت و سوپر لوکس اولش هم بحساب نمیاد. یعنی قبلش تمامی خودروهای مورد علاقه اش رو داشته و خریده. و این نمونه رو هم بخاطر خاص بودنش میخره.پس طرز فکر اون شخص با ما کاملا متفاوت هستش))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Ali Keyhani

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      Sf90 استرداله اگر زیباترین خودروی فراری هم نباشه قطعا قوی تر و سریعتر از لافراری خواهد بود با قیمتی بسیار کمتر هایپرکارها روز دنیا

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (119 ديدگاه)

        ولی به نظر من زیباترین فراری تاریخ ابتدا فراری لافراری اپرتا
        دوم 488 پیستا سوم با اختلاف ۸۱۲
        زشت ترین ها هم ابتدا پورتوفینو دوم ۴۸۸ جی تی بی

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. Joker

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (530 ديدگاه)

      باهات موافقم،فراری sf90 بینهایت زیباست،در حال حاضر چه تو پرفورمنس و چه قیمت رقیب نداره…چند روز پیش برای اولین بار تو یه مجله بررسی شده بود که نگارنده گفته بود sf90 کامل ترین سوپرکار ساخته شده به دست بشره تا به امروز…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. MASIHA

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    812 بعلاوه sf90??????
    پورشه ها هم خوبن لامبو ها هم همینطور…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیر

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (771 ديدگاه)

    ماشین کلکسیونی چیزی نیست که آدم احتیاج به خریدش داشته باش مگر برای خودنمایی ترجیح میدم یه جی تی ار تیون شده با همین فیس قدرت درست کنم تا پول مفت بدم واس یه نسخه خاص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Me

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    مقاله به خوبی منظورش رو به مخاطب رسوند??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. parvaz

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (395 ديدگاه)

    کاش نمای عقبش مشکی نبود، تو ذوق میزنه، هم رنگ بدنه بود بهتر میشد فکر کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s\i\,v

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (40 ديدگاه)

      این تیکه ها رو مشکی میکنن که به ماشین ابهت بدن و ماشین رنگش تنوع داشته باشه جیگر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Farzad

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)
  11. Ali Keyhani

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    قطعا Sf90 استراداله
    جدا از فراری بودنش یه نگاه به مشخصات فنی و قیمتش با رقباش بندازین همه چی مشخص میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (804 ديدگاه)

    کسی که اینقدر پول داره پورشه سوار نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      یه جوری گفتی حس کردم داری درباره سایپا حرف میزنی
      نمی‌دونم چی بگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ali Keyhani

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (657 ديدگاه)

      پورشه داریم تا پورشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مهراد

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (763 ديدگاه)

    با پول این : فراری سوپر فست + مکلارن ۷۶۵LT + بی ام و X5 + کوروت سی هشت
    در نتیجه صد در دنیا و هزار در آخرت نصیبم میشه و فرشتگان زمین و آسمان بر صاحب مال درود میفرستند
    صد هزار دلار هم میمونه که هزینه سفارش آپشن و شخصی سازی اتومبیل های فوق میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Saeed

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    من با این پول یه کونیگ زگ آگراR و یک داج(به خاطر رامین)وایپر ACR آخرین نسلش و نسل قبلش رو میخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Hamidreza

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2444 ديدگاه)

    انتخاب عقلانی : استون!
    انتخاب دلی : لامبو ها
    اما اس اف 90 هم بینهایت با ارزشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال_Surrey،England

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2780 ديدگاه)

      بینهایت با ارزش و بینهایت زشت.
      نمیدونم طراح های فراری چی با خودشون فکر کردن که جلوی ماشین رو اینقدر زشت در اووردن.
      ..
      جلوش شبیه یه حیوونی هست ولی نمیدونم چیه.
      اردک شاید و…..
      دقیق به جلوش نگاه کنی متوجه میشی.
      از وقتی رونمایی شد تا الان نتونستم با طراحی جلوش ارتباط برقرار کنن.
      لامصب همه جاش عالیه به غیر از اونجا.
      عینه اینکه رو تن آدم سر اردک بزاری.
      همونقدر ناهماهنگ.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Hamidreza

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2444 ديدگاه)

        جلوش رو نظری ندارم اما بنظرم خوب شده
        حالا سلیقه ایه
        ولی واقعا به پشتش هیچ حسی ندارم
        همه جا هم گفتم از پشتش خوشم نمیاد
        به هر حال قیمتش هم مهمه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Farzad

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        منم با چهرش مشکل دارم بیشتر چراغ های جلو ، دوست داشتم تهاجمی باشه و خشونت ازش بریزه بیرون ، البته به نظرم این کار طراحان دلایل خاص خودش رو داشته ، شاید میخواستن با جانشین لافراری که بعدا معرفی میشه تشابهی نداشته باشه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. MAHDI

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        شوخی میکنی دیگه!!!!
        راستش تعجب میکنم. فراری SF90 نه تنها زیباترین فراری ساخته شده اس واسه من. بلکه یکی از زیباترین خودروهای ساخته شده دنیاست.
        چندتا از کلیپ هاشو تو نمایشگاه دیدم. اونقدر زیباست که گفتن نداره.یه چیزی میگم و یه چیزی میشنوی از زیبایی که این ماشین داره.شاید هم از دید من اینطور باشه.درسته که زیبایی سلیقه ای هستش. اما خودروهایی هستن که بحثشون جداست.و این ماشین یکی از صدرنشین هاست بین اونا

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Ferrari

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1886 ديدگاه)

          خب سلیقه ها متفاوته برای من هم زیباترین مدل فراری هستش البته این مدل عنوان بهترین طراحی IF DESIGN رو گرفته
          https://www.ferrari.com/en-EN/articles/ferrari-sf90-stradale-wins-the-if-design-gold-award
          مدلهای f8 و p80/c هم همینطور

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. MASIHA

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (946 ديدگاه)

        اتفاقا بنظر من زیباترینه
        فراری ها به (((دل میشینن))) و لامبو ها (((زیبا هستن)))
        SF90 ظاهر تهاجمی لافراری رو نداره
        ولی الان تنها چیزی که منتظرم چند سال بعد پیش بیاد
        معرفی شدن جانشین لافراری با موتور تنفس طبیعی 12 سیلندر و با طراحی که انقدر زیبا باشه که بتونه لافراری رو از یاد ها (((بِبَرِه)))
        هرچند به ظاهر غیرممکنه
        معمولا ماشینای فراری یا صد در صد عاشقشونی ویا کلا متنفری.
        مثلا 812. بنظر من خیلی خیلی زیباست اما یه عده ممکنه خوششون نیاد.
        خصوصا از جلو.
        sf90 ولی مشخصات خوووفی داره…
        صفر تا 200 در 6.7
        بنظرم 6.5 هم میزنه
        ولی جالبه
        کوارتر رو براش زدن 10 ثانیه
        تُ فَقَطْ فَرْیاد بِزَنْ
        لَعْنَتْ بِهِتْ اِیْ شِیْهِه کِشِ لَعْنَتیِ خوش صِدایِ تَنَفُّسْ طَبیعیِ دیوانِ وار دوست داشْتَنی
        وقتی کلمه سوپر فست رو میشنوم
        انگار تو صحنه ای ام که دارم میبینم و میشنوم که هوا با فشار میره داخل جلو پنجره ی یه ماشین و همراه با اون v12 تنفس طبیعی فریاد میزنه و صداش لحظه به لحظه نازکتر و بلند.تر میشه
        و برگ های کنار جاده جابه جا میشن و من باشم و یه مجری اپرای خوش صدا و رد لاین 9000 تایی???

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. Hiwa

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (14 ديدگاه)

    درود مزدا 323 مطلب نداره همه صفحات مزدا رو گشتم ولی چیزی پیدا نکردم لطفا برسی فرمائید با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ♤Angus_812♤

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    به نظرم هر چقدرم ماشین خاص و کم یابی باشه
    ولی در برابر این لیست هیچ ارزشی نداره
    چون همه اونها پرفورمنس‌شون ثابت شدس
    انتخابم فقط نصف پورشه ها و لامبورگینی اوروس هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Mercede kaviani

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با سلام به دوستان
    انتخاب من در این لیست فراری است لذت بردن از کار دستان هترمندان مانلو وهم یک نوع سرمایه گذاری است انتخاب برد برد
    باتشکر مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Saeed

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    انتخاب من یه کونیگ زگ آگراR و یک داج وایپر ACR
    (قبلا چنین کامنتی در این مطلب دادم اما رفت تو صف تایید واسه همین دوباره فرستادم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. حمید

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    ❤❤❤sf90❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سینا BMW

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    انتخاب من لامبورگینی ها،???
    هر چند پورشه ها هم خوب هستن
    البته انتخاب من —>
    سدان ارزون=مزدا ۳
    سدان متوسط:ب‌ام‌و سری ۳
    سدان گرون :ب‌ام‌و m5
    آفرود: لامبورگینی اوروس
    ابر ماشین:لامبورگینی اونتادور SVJ
    ماسل کار:دوج چلنجر هلکت وایدبادی
    کمی از ۱.۱ میلیون پوند بیشتر شاید بشه ولی هر کسی ۱.۱ میلیون رو داره، بیشتر هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      سینا حالا که M5 و لامبورگینی اونتادور SVJ رو دوست داری فکر کنم رقابت این دو ماشین برات جذاب باشه.
      یادته که پدال رقابت درگی از M5 کامپتیشن تیون شده با مکلارن 720 اس رو گذاشته بود که مجله DSC OFF انجامش داده بود؟؟؟
      حالا این مجله همون M5 رو مقابل لامبورگینی اونتادور SVJ قرار داده در رقابت درگ و درگ رولینگ که برعکس مکلارن 720 در این رقابت چه درگ و چه درگ رولینگ M5 کامپتیشن تیون شده پیروز میشه.
      ولی اون اونتادور SVJ یه رنگ خیلی خیلی خاص داره تو اون رقابت.کانال DSC OFF رو تو یوتیوب سرچ کن رقابت های خیلی خیلی زیادی انجام داده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا BMW

        ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        اون m5 تیون شده چقدر قدرت اضافه داشت؟؟
        کلا درگ درباره SVJ زیاد ندیدم، نمی دونم دلیلش چیه،شاید بخاطر تمرکز بر عملکرد روی پیست باشه که زیاد برای درگ استفاده نمی شه، ولی بهتر از اونتادور هیچ سوپر کاری وجود نداره،
        کلا رنگ های SVJ خیلی خاص هستن،
        مثل اون رنگی که بین قرمز و صورتی بود و یا اون سبز نسبتا فسفری

        موافقم 1
        مخالفم 0
  22. سینا BMW

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    دو نظر سنجی:
    اگر پول خرید یک فراری 250GTO (پنجاه میلیون پوند) را داشتید چه می خریدید؟

    نظرسنجی دوم)اگر ۱ میلیون تومان وام بلاعوض گرفته باشید چه هایپر کاری را می خریدید؟؟؟???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Ahmad

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    توی دنیا پنجاه نفر پولدار پیدا میشن که این مدل از نیسان رو بخرن واقعا مایه تأسف هستش واقعا ما داریم به کجا میریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. یوسف

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (939 ديدگاه)

    من که فکر نمی‌کنم یکی از این نیسان ها بفروش بره.
    هیچ آدم عاقلی این کارو نمیکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      این ماشین خیلی خاص و با ارزشه ، کاملا دست سازه ، خیلی از اون چیزی که تو عکس میبینید زیبا تره ، تو ویدیو بیشتر مشخصه ، رنگ های متنوع و زیبایی هم داره ، اصلا مگه میشه طراحی ایتالیایی بد باشه ؟ کلکسیونر ها این گودزیلای همه چیز تمومو رو هوا میخرن … البته فک کنم تا حالا تقریبا همشو پیش خرید کردن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. Infinite

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (452 ديدگاه)

    اس اف نود + هوراکان اوو اسپایدر + پورشه تایکان توربو اس
    میشه 1.100.960 دلار ? اون 960 دلار رو هم پورشه به خاطر کرونا تخفیف میده ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. iman

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (258 ديدگاه)

    یک میلیون دلار آدم بده یه نیسان بخره؟ بی اختیار یاد نیسان آبی یا همون زامیاد خودمون میفتم خندم میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. samurai

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (546 ديدگاه)

    تو 7 8 میلیارد ادم ؟ 50 نفر شانس خرید دارن حالا برو پراید ثبت نامی با قرعه کشی :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) بخر واسه اون 50 نفر دلت نمیخواد بسوزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Amin

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    My 1,000,000$ Favorite List:
    BMW M3 E-46 Cabrio – 25,000$
    Ford Mustang Shelby GT500 – 75,000$
    Lamborghini Orus – 211,000$
    Ferrari 812 Superfast – 339,000$
    Rolls-Royce Dawn – 350,000$

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. عماد

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    همش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. arefgood

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (251 ديدگاه)

    این کلیپ هم از این ماشین ببینید. عالیه
    https://fr.motor1.com/news/303184/nissan-gt-r50-italdesign-video/

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا