نیسان

قیمت نیسان روگ مدل سال 2018

نسخه فیس لیفت نیسان روگ سال پیش ارائه شده بنابراین مدل سال ۲۰۱۸ این خودرو اکثراً بدون تغییر باقی مانده اما یک افزودنی قابل توجه دارد!

نیسان روگ
روگ برای مدل سال ۲۰۱۸ با سیستم دستیار پروپایلوت نیسان در دسترس است که می‌تواند در بزرگراه‌ها کنترل فرمان، پدال گاز و ترمز را بر عهده گیرد.

نیسان روگ
این سیستم خودرو را در مرکز لاین رانندگی نگه خواهد داشت و در ترافیک آن را متوقف کرده و دوباره حرکت خواهد کرد. همچنین پروپایلوت می‌تواند فاصله و سرعت ایمن از خودروی جلویی را ایجاد نماید. در آینده نزدیک این سیستم توسعه بیشتری خواهد یافت و در محصولات بیشتر نیسان نصب خواهد شد.

نیسان روگ
علاوه بر سیستم نیمه خودران، روگ ۲۰۱۸ دارای ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد؛ و همان‌گونه که حدس می‌زنید شاهد افزایش اندک بهای خودرو هستیم که بسته به مدل بین ۶۶۰ تا ۱۱۰۰ دلار می‌باشد.

نیسان روگ
مدل روگ S با سیستم دیفرانسیل جلو برچسب قیمتی ۲۴۶۸۰ دلاری داشته و پس از آن نیز مدل‌های روگ SV و روگ SL به ترتیب با قیمت آغازین ۲۵۹۰۰ و ۳۱۰۶۰ دلاری قرار می‌گیرند. برای سود بردن از سیستم چهار چرخ محرک باید ۱۳۵۰ دلار دیگر بپردازید بنابراین قیمت مدل SL AWD از ۳۲۱۴۰ دلار آغاز می‌شود. بهای مدل‌های هیبریدی هنوز اعلام نشده اما هزینه تحویل در مقصد تمامی مدل‌ها بین ۹۴۰ تا ۹۷۵ دلار افزایش یافته است.

سیستم دستیار پروپایلوت نیسان تنها برای تریم SL و به عنوان پکیج پلاتنیوم در دسترس بوده و این پکیج نیز قیمت ۷۷۰ دلاری دارد. سیستم نیمه خودران و رینگ‌های ۱۹ اینچی این پکیج را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین اگر روگ را با تمام ویژگی‌های یاد شده پروپایلوت می‌خواهید باید ۳۲۸۰۵ دلار (۳۴۱۵۵ دلار برای مدل چهار چرخ محرک) بپردازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام دوستان – دیدگاه خاصی نداریم فقط به قیمت توجه کنید حدود 25000 دلار- چرا بعدازحدود 60سال شروع خودروسازی یا مونتاژیاهرنام دیگرو40سال انقلاب -30سال جنگ مافقط حسرت داریم؟حداقل تعرفه واردات اصلاح بشه و……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمین

      ۱ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (318 ديدگاه)

      با قیمتش یکم مشکل دارم خودم شخصا ترجیح میدم از محصولات ارزون قیمت بی ام و و بنز خرید کنم تا 34000 تا برای برند نیسان هزینه کنم یک مسئله ای هم که هست اینه که کیفیت ادوات داخلی روگ اصلا حس با کیفیتی و زیبایی را به بیننده القا نمیکنه به نظرم در خرید خودرو اگر برای استفاده شغلی نباشه اولین چیز پرستیژ و زیبایی خودرو برای خریدار اهمیت داره اصلا یک موردی که همه شاید اتفاق نظر داشته باشن اینه که مثلا حتی نگاه کردن به داشبرد بنز میتونه حس خوبی منتقل کنه حالا بماند ظاهرش که زیباست و دلربا و همچنین این قضیه برای بی ام و و آئودی و پورشه هم میتونه صدق کنه ولی در کل داشبرد های بنز خیلی بی نقص و زیبا هستن و اصلا نمیشه ازشون ایرادی گرفت این مثال هم زدم چون خودم تو نمایشگاه خودرو پشت فرمون روگ نشسته بودم و زیاد حس خوبی ازش نگرفتم و لذتی نبردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Omid622

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    گرونه ۳۴۰۰۰هزار دلار چه خبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    قیمتش میشه ۱۰۰ میلیون ، به لطف مفت خور ها ما با ۱۰۰ میلیون خودروی چینی میخریم ، البته حق مونه ، بدتر شم حقمونه ، ملت برای این ساندرو و بقیه اشغال های داخلی چه سر دستی میشکنند ، باید با خر برن اینور و اونور ، این مردم رو چه به ماشین اصلا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا