هوندا

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت مدل 2019

هوندا اینسایت ۲۰۱۹ در آینده‌ای نزدیک وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و بهای آن در آمریکا از ۲۲۸۳۰ دلار آغاز می‌شود.


این خودرو که ۶۴۵ دلار ارزان‌تر از تویوتا پریوس است دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری، یک پیشرانه الکتریکی، یک باتری لیتیوم-یونی و یک گیربکس CVT می‌باشد. اینسایت با این قوای محرکه قدرت ترکیبی ۱۵۱ اسب بخاری داشته و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ترتیب ۴.۲/۴.۸/۴.۵ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.


علیرغم قیمت ارزان، نسخه پایه اینسایت LX به‌صورت استاندارد از چراغ‌های LED و رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی خواهند بود. از دیگر تجهیزات استاندارد نسخه پایه می‌توان به سیستم صوتی با ۶ بلندگو، دوربین دنده‌عقب و ستون فرمان تلسکوپی اشاره کرد.


اینسایت LX به‌صورت استاندارد با بسته سیستم‌های کمک‌راننده هوندا که شامل ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و… می‌باشد عرضه شده است. دیگر ویژگی‌های این خودرو عبارت‌اند از کروز کنترل تطبیقی با عملکرد مناسب در سرعت‌ پایین، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم ترافیکی.


مدل سطح میانی اینسایت EX قیمت پایه ۲۴۰۶۰ دلاری داشته و دارای سیستم ورود غیرفعال، صندلی عقب تاشونده با استراحت گاه مرکزی دست و سیستم صوتی با ۸ بلندگو می‌باشد. رانندگان همچنین شاهد پورت USB اضافی، سیستم لاین واچ هوندا و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی و ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی خواهند بود.


نسخه پرچم‌دار این خودرو که تورینگ نام دارد حداقل قیمت ۲۸۰۹۰ دلاری داشته و از ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد همچون مه شکن‌های LED، آینه‌های جانبی با چراغ‌های راهنمای یکپارچه و دستگیره‌های درب کرومی سود می‌برد. این مدل همچنین دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و مونروف می‌باشد.

در کابین این خودرو می‌توان صندلی‌های جلوی گرم شونده، برقی و چرمی، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای را مشاهده کرد. دیگر تجهیزات اینسایت تورینگ عبارت‌اند از آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، ارتباط هوم لینک، ناوبری جی‌پی‌اس و سیستم صوتی مرغوب با ۱۰ بلندگو و ساب ووفر.

ذکر این نکته لازم است که قیمت‌های یاد شده شامل ۸۹۵ دلار هزینه تحویل در مقصد نیز می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. morteza

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (278 ديدگاه)

    رخ وو.نداشتن دسته دنده ایده ی جالبی شده.چراغای عقبشم خوب شده نسبت به سیویک.داخلشم که محشره نسبت به قیمت.فقط حیف که ما نمیتونیم سوار شیم.حرام ه برای ما.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. s.h

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    https://www.youtube.com/watch?v=RUTu2raayws
    این فیلم رو تازه دیدم شاید شما دیده باشید ولی 10 ثانیه اولو ببینید تا 5 سال پیر شید همون کافیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نیما

      ۲ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا چرا داشتن این کارو میکردن ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. v e n o m

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (101 ديدگاه)

    طراحی بیرونش حرف نداره و امکانات نسبتا کاملی داره….
    فقط به نظرم میتونست داشبوردش رو زیبا تر طراحی کنه ، البته نظر شخصیه ممکنه بعضیا خوششون بیاد از این طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۳ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      بنظر من طراحی جولوش از سیویک و آکورد قشنگتره
      خیلی‌ با وقارتره و شبیه ماشین‌های لوکس شده
      تویوتا یاد بگیر خخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. sina

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    اندازه اش بیشتر به اکورد نزدیکه تا به سیویک یعنی احتمالا سگمنت D ولی تو سایتا بهش لقب سیویک هیبرید دادن.
    از نسبت قدرت ب وزنش بهترین هیبرید دنیاست.
    طراحیشم مث بقیه سدان های هوندا برا من خعلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. me84

      ۲ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      .
      برا ما هم خیلی زیباست داش سینا.
      بنظر من از هر لحاظ خیلی ماشین مناسبیه. نه اینکه کامل و بی نقص باشه. ولی اگه توقع بجایی ازش داشته باشید تو سگمنت خودش هیچ کم و کسری نداره. چه فنی و چه طراحی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۳ تیر ۱۳۹۷
        سوابق: (2644 ديدگاه)

        منم موافقم دوست عزیز
        به عنوان یه ماشین اقتصادی با قیمت زیر 25 هزارتا هیچ کم کسری نداره و واقعا حس خوبی به ادم میده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رامتین

      ۲ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (3050 ديدگاه)

      نمای جلوش خیلی شبیه آکورده و مشخصا نمای عقب بهتری از آکورد داره. اما کابین آکورد بهتره. آکورد باید در فیس لیفت جدیدش، حالت فست بک خودرو و همچنین چراغهای عقب را تغییر بده.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا