هوندا

پیکاپ ساختارشکن هوندا برای رقابت با سایبرتراک

هوندا ۴ دهه است که با پیکاپ ریجلاین در بازار باربرهای سبک حضوری فعال دارد. هرچند این خودرو همیشه در سایه رقبایی چون تویوتا هایلوکس و فورد رنجر قرار گرفته است. حالا در زمانه‌ای که وانت‌های الکتریکی به‌نوبت وارد بازار می‌شوند، هوندا نیز می‌تواند تحولی اساسی در ریجلاین ایجاد کند.

پیکاپ ریویان، نخستین وانت الکتریکی تولید انبوه جهان است که به‌زودی وارد خیابان‌ها می‌شود. پس از آن فورد F150 الکتریکی و جی‌ام‌سی هامر هم در نوبت قرار دارند. اما نقطه عطف این رقابت، تسلا سایبرتراک خواهد بود که طراحی و ساختاری درگیرکننده و متفاوت دارد.

کانسپت ریجلاین EV تا حد زیادی از همین تفکر تسلا پیروی می‌کند. هرچند کاملاً متفاوت با آن به نظر می‌رسد. این خودرو برای سرگرمی ساخته نشده است بنابراین پنجره‌های آن در برابر توپ‌های فولادی مقاوم نیستند ولی ذات جسورانه این خودرو و کارایی بالای آن برای انجام کارهای سخت، در همان برخورد اول نیز واضح است.

کانسپت هوندا ریجلاین EV از ذهن‌های یک طراح مستقل کالیفرنیایی به نام رنه گارسیا نشئت گرفته است. او که پیش از این در ساخت فیلم‌هایی چون ترانسفورمرها، اونجرز، Thor: Ragnarok و Mandalorian نقش داشته، این وسیله نقلیه را ابتدا به‌عنوان یک کامیون رالی داکار طراحی کرده بود. سپس در طول زمان تغییراتی در آن صورت گرفت تا تبدیل به یک پیکاپ شد. نشان هوندا نیز به‌صورت داوطلبانه نصب شده و ارتباطی با این شرکت ندارد.

این خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید هر چیزی را به داخل آن پرت کنید. یک قلاب مخصوص وینچ در جلوی آن و یک فضای بار در جلو و همچنین درب‌های خودکشی برای دسترسی به فضای داخلی وسیع بدون مزاحمت ستون وسط و صندلی‌های تختخواب‌شو همراه با کیت ابزارهای مختلف و اضطراری نیز برای آن در نظر گرفته شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های برجسته طراحی این خودرو، وجود شکاف‌های مختلف در جای‌جای آن است. مثلاً دو شکاف بزرگ روی کاپوت به شما امکان دیدن کمک‌فنرها را می‌دهند. پنجره‌ها نیز دو قسمتی بوده و در پایین درب‌ها هم برای دید بهتر از شیشه استفاده شده است. صندلی‌های عقب را می‌توان خواباند تا فضای بار عقب به‌طور کامل توسعه یابد. در بخش بار هم تنوع بالایی برای حمل اشیا و فضاسازی صورت گرفته است.

شاسی این خودرو از نوع اسکیت بورد بوده و بدین معنی است که باتری‌ها در کف آن قرار می‌گیرند. طراحی داخل کابین بسیار چشم‌نواز و مدرن بوده و به‌مراتب از تسلا سایبرتراک چشمگیرتر است. مخصوصاً روکش‌های چوب و چرم به کار رفته در داشبورد و صندلی‌ها، نمایشگر عریضی که تمام عرض داشبورد را اشغال نموده، غربیلک منحصربه‌فرد فرمان و نورپردازی مناسب، فضایی دلپذیر برای سرنشینان ایجاد می‌کنند.

درمجموع این کانسپت، می‌تواند به‌واسطه کارایی بالا و طراحی خاص خود مورد توجه قرار گیرد. هرچند که انتظار قبول آن از سوی هوندا و تولید آن بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza Hosseini

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (88 ديدگاه)

    نسبت به تسلا طراحی معقول تری داره

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      مگه اصلاً تسلا چیزی هم طراحی کرده که این هوندا بخواهد معقول‌تر باشد !

      برایه همین هست که خوشم از تسلا نمیاد !
      اما خوشم از دیوانه بودن و صاحب سبک تسلا میاد !
      بحث تکنولوژی و ایده‌پردازی‌های تسلا نیست !

      بحث مسخره کردن مخاطب با طراحی مسخره‌ی سایبر تراک هست با اون رونمایی تاریخی و نمایشی که من را یاد اون پوست موز روی قاب در موزه انداخت که یه اسم هنر بستند بِهِش و انداختنش به یه پولدار اوسکُل که مثلاً اثر هنری و شاخص خریده !

      خودروهای تسلا نه طراحی خوبی دارند ، نه متریال خوبی دارند ، نه مونتاژ خوبی دارند ، نه اصلاً در جایی تبلیغاتی میکنند ، اما شده مثل موبایل آیفون که مد شده خریدنش !
      طرف هنوز با نوکیا ۱۱۰۰ نمیتونه کار بکنه لِنگ میزنه ، اما یه آیفون آخرین مدل گرفته دستش ، هرجا هم میره نشونش میده که مثلاً من آیفون دارم که مثلاً خیلی پولدار ، شاخ ، عشق تکنولوژی و آینده‌نگر هستم ، اما تَهِش را که در میاری میبینی طرف آیفون گرفته نه برای استفاده بلکه فقط چون آیفون گرفته مثل بقیه که آیفون گرفتند !

      تسلا و ماشین‌هاش هم همینه !
      در یکی از کامنت‌های گذشته گفتم که اگر بخواهم نظری در مورد برقی‌ها داشته باشم ، نظرم با تمام رقبای نامدار و زیبای تسلا هست ولی با هیچ کدوم از تسلا‌ها نیست !
      رقبا هم طراحی بینظیری از هر لحاظ دارند و هم کیفیت و مونتاژ غیر قابل مقایسه با محصولات تسلا !

      موافقم 4
      مخالفم 2
      1. Iman99

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        معلومه درمورد آیفون اپل چیزی نمیدونی آیفون و محصولات اپل بهترین کارایی و بیشترین دوام رو دارن و طوری طراحی شدن که در بهینه ترین حالت کار کنن مثلا فرض کن گوشی های اندرویدی بازار تو ۲ یا ۳ سال کاراییشون پایین میاد یا آپدیت نرم افزاری نمیشن و باتریشون خراب میشه ولی آیفون بعد از چند سال هنوزم خوب کار میکنه و آپدیت و پشتیبانی میشه و دوام و کاراییش بالاس و بهینه هم هست مثلا با یه رم ۴ و دوربین ۱۲ کارایی بالاتری از یه گوشی با رم ۱۶ و دوربین ۱۰۸ داره همین اواخر تراشه جدیدی که طراحی کرده انواع و اقسام تکنولوژی ها توش بکار رفته تراشه m1 اپل یه soc هست که بهترین کارایی نسبت به توان رو داره و ۱۶ میلیارد ترانزیستور رو تو اندازه ای طراحی کرده که میتونی اون رو بین دوانگشتت نگه داری چیزیه که تو یه لپتاپ هم جامیشه ولی کارایی اون در حد گرافیک ۳۰۷۰ انویدیا هست که خیلی زیاده درکل حرفه ای ها درکش میکنن و میدونن چیه و استفاده میکنن میتونی خوت سرچ کنی و اطلاعاتش رو مطالعه کنی و یا بری افرادی که کار های حرفه ای و تخصصی با اپل و مک انجام میدن رو ببینی بعضیا هم فقط واسه کلاسش میگیرن که شما اونها رو دیدی.
        درمورد ایلان ماسک هم اون فرد باهوشیه ولی لازمه بعضی چیزارو اصلاح کنه اگه همین کارایی که تا الان کرده رو بخوای درنظر بگیری خودش خیلی حرفه فکر هم نکن اون یه سرمایه گذاره نه اون مخترع و مهندسه و تو مجوعه ای که هست مشارکت میکنه کاری به تسلا ندارم باز فقط اسم تسلا رو نیاری بگی این مورد رو داره یا فلانه یا هرچی درکل منطور اینه که بیحساب و رو هوا نباید حرف بزنی و یکی رو مسخره کنی درسته ایلان ماسک هم یه کارای غیرقابل پیشبینی میکنه ولی اینطور هم نیست که بخوای مسخرش کنی خودت چند مرده حلاجی اگه راست میگی بیا وسط ولی بازم میگم ایلان ماسک یه سری کار هارو هم باید درست کنه که اوضاع از کنترل خارج نشه مثلا به تازگی گروه انانیموس تهدیدش کرده و گفتن که خودتو جمع و جور کن وگرنه حالتو میگیریم و از این جور حرفا که حالا پشت پرده این قضایا چیه بماند ولی درست هم هست چون معلوم نیست چرا بیت یا کریپتوکارنسی های دیگه رو بالاپایین میکنه و بجای این حتی میتونست ثبات اونها رو بیشتر کنه.

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      خیلی خیلی بهتر از تسلاست از نظر طراحی…

      موافقم 5
      مخالفم 2
  2. مهدی موتور

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    پدال بنظرم حالا وقتشه که یه پوست بندازی و قشنگ تر تر شی

    موافقم 4
    مخالفم 0
  3. ehsan fa

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1877 ديدگاه)

    پدال جان چشممون درد گرفت حداقل اختیاریش کن دارک و لایت مود رو

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. Aryan🥋🥋🥋judo

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (574 ديدگاه)

      راست میگه پدال من چشمام خون اقتاده تو رو خدا اینو درست کن خیلی مسخره شده

      موافقم 6
      مخالفم 0
    2. حسام

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      من هی دارم تنظیمات گوشی رو دستکاری میکنم، فکر میکردم مشکل از گوشی منه🤦

      موافقم 3
      مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (194 ديدگاه)

    با خودم گفتم عججججب هوندا ساختار شکن شده ولی وسطاش فهمیدم لوگو الکیه و واقعا مال هوندا نیست

    موافقم 5
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      نه بابا یه کانسپته که مال یه طراح فیلم بوده ازشون قرض گرفته!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. Audi e_tron gt

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (757 ديدگاه)

    ماشین جذابی هست ولی سایبرتراک خیلی بیشتر به دلم نشست

    موافقم 4
    مخالفم 8
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      به نظر شما احترام میگذارم
      اما اگر امکانش هست ، بگید که سایبرتراک چه چیز شاخصی داره که بشه کمی بِهِش دل خوش کرد !

      اصلاً کاری به هیچ چیزش ندارم ، اما خداوکیلی به طراحی داخل این خود نگاه بندازید و در کنار طراحی داخلی سایبرتراک قرارش بدید !

      داخل سایبرتراک ، من را یاد این وانت‌ نیسان‌هایی میندازه که ۴۰ ساله دارند تو روستا اَزَش کار میکشند و عملاً هیچی نداره به جز چهارتا چرخ ، فرمون ، شاسی ، موتور گیربکس و قسمتی که پشتش گاو بار میزنند برای فروش به کشتارگاه و خلاص !

      ماسک ، اول بیزینسمن و شومنِ خوبی هست و سپس مدیر لایق !!!

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. Audi e_tron gt

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        نظرتون محترم
        اما چرا گفتید وانت های ۴۰ ساله !!
        تسلا سایبرتراک طراحی داخلی اش بد نیست حالا این هوندا طراحی داخلی اش زیبا تر است اما سایبرتراک یک پیکاپ خیلی محکم است ،البته در مراسم رونمایی اش خوب عمل نکرد .یک گلوله به شیشه اش زدند و شیشه اش شکست اما خیلی ها فکر کردن ماشین آنطور که می گفتند محکم نبود ولی علتش این بود که اول با یک پتک به درش زدند حتی خط هم نیوفتاد اما بعد به شیشه اش زدند شیشه اش شکست علتش این بود که ضربه ای که به درش زدند خیلی محکم بود و به شیشه هم وارد شد و باعث شد شیشه آنطور مقاومت نکند .

        سایبر تراک تکنولوژی هایش هم خوب است و پنل خورشیدی درونش به کار رفته
        تا ۶۳۵۰ کیلوگرم می تواند یدک کشی کند و ۱۶۰۰ لیتر هم جای بارش است و…
        اما ببخشید اگر بگید ممنون می شم چرا گفتید
        یاد وانت ۴۰ ساله که فقط فرمون دارد می اندازد!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (10057 ديدگاه)

          کامل در کامنتم توضیح دادم چرا گفتم وانت ۴۰ ساله !
          بحث من طراحی هست !
          بحث من نمایش دروغین بازی کردن ماسک هست !

          سایبرتراک را وانت ۴۰ ساله‌ای در نظر بگیرید که در نمای داخلش نه داشبوردی مانده و نه صفحه کیلومتری ، لخت لخت فقط صندلی داغون پاره شده مانده با فرمان و دنده !

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Iman99

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اونقدر انتخاب زیاده که تسلا سایبر تراک هم میشه یه یکی از گزینه ها همین الانش ۵-۶ تا شرکت امریکایی پیکاپ و شاسی بلند الکتریکی ساختن یا شرکت های اروپایی خودروی های اسپرت الکتریکی دارن و همینطور داره بیشتر هم میشن تسلا سایبرتراک هم یکی از گزینه هاست که طرفدارای پر و پاقرص خودشو پیدا میکنه من همین الان میگم اگه بیاد ایران خیلی ها عاشقش میشن چون بدنه بسیار محکمی داره و ساخته شده برای کارهای خشن فکر کن بیاد ایران نیسان آبی باید از دستش فرار کنه واسه همین میگم دیدتون رو باز کنید و روشن تر فکر کنید.

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      تسلا همش صافه چیز خاصی نداره که به دلت بشینه!😂

      موافقم 2
      مخالفم 1
  6. BenzSLR

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    ظاهر جلوش رو باید کمی تغییر بدن ولی اگه توسط هوندا تولیدش قبول شه به فروش زیادی دست پیدا میکنه.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  7. charger

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (396 ديدگاه)

    شبیه ماشین شارژیه

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      خخ😂😂😂آره والا منو یاد ماشین شارژی بچه ها میندازه!

      موافقم 3
      مخالفم 0
  8. Amirreza

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    اول اینکه خیلی خیلی قشنگتره دوم اینکه سایبر تراک حالا حالا ها نمیاد سوم اینکه فکر کنم تا وقتی که سایبر تراک بیاد جی واگن برقی معرفی شه ، چهار اینکه من هامر برقیو بیشتر تسلا دوست دارم ، پنجم اینکه من اینم بیشتر تسلا دوست دارم ، ششم اینکه من ریویان هم بیشتر تسلا دوست دارم ، هفتم اینکه من جی واگن برقیو بیشتر از همشون دوست خواهم داشت

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. Audi e_tron gt

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (757 ديدگاه)

      اما من اول جی ام سی هامر را دوست دارم، بعدم سایبرتراک طراحی اش بهتر است اون ماشین بیشتر آدم را به یاد آینده می اندازد
      بعد چرا ریوایان را به تسلا ترجیح می دهید؟
      چون تا من دیدم تسلا مشخصاتش بهتر است و تکنولوژی های بهتری هم دارد

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Amirreza

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2724 ديدگاه)

        راستش من از طراحی تسلا متنفرم و اینکه ریویان طراحیش بیشتر برام قابل درکه و اینکه فعلا نسخه تولیدی ریویان اومده و میدونم که چطوریه اما سایبر تراک خیر ، اما خودمم شک داشتم که ریویان بهتره یا تسلا و احتمالا اگه تسلا تولید شه بیشتر ریویان دوستش دارم

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      من یکی که هنگ کردم!🤣😂

      موافقم 2
      مخالفم 0
  9. محمد مختاری آذر

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    فکر کنم زیباترین پیکاپ تراک جهان هستش که دیده ام هم از نظر طراحی بیرونی و هم از نظر طراحی داخلی
    کابین زیبایی داره امیدوارم تولید بشه چون واقعا زیبا هستش

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Iman99

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      به نظر منم برای تولید مناسبه و بهتره که زود تر تا دیر نشده اقدام کنه ولی تو متن گفته شد کار یک طراح کالیفرنیایی تو امریکاس و فعلا بحث تولید نیست مگر اینکه هوندا برای اون سرمایگذاری کنه که امکانش هم هست چون جدیدا هوندا با شراکت و استفاده از پلتفرم الکتریکی جنرال موتورز امکان استفاده از این فرصت رو داره.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آره کار خود هوندا نیست اما خب طراحی بدکی هم نیست حداقل بهتر از تسلاست که چهارتا ورقه آچار زدن به هم!😐

        موافقم 1
        مخالفم 1
  10. محمد

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (615 ديدگاه)

    چرا همه چی سیاهه چشمام داغون شد

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      نور گوشی رو بالا ببر شاید بهتر شه…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  11. ♦SHAHRUKH♦

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    یه پیشنهاد دارم سایت پدال رو براش هم حالت تاریک بزارید هم روشن و یه گزینه همون اول صفحه قرار بدید تا کاربر بتونه بین این دو تا حالت سوییچ کنه و هر کدوم رو خواست انتخاب کنه اینجوری به نظرم بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      دقیقا،دیجیاتو هم یه همچین چیزی گذاشته…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. Saleh,soleimani

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    تم سایت برای شما هم دارک شده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      بله برای ما هم سیاه شده…

      موافقم 1
      مخالفم 0
  13. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    خیلی طراحی خوب و معقولی داره و حجق وجق نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mahan

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    من کلا ازین طراحی ها خوشم نمیاد و کاربردی نیستند و باهاشون حال نمی کنم.متاسفانه دارم کم کم ازین ماشین ها و طراحی ها زده میشم کم کم و باید رو بیاریم به خودرو های قبل از 2020

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. محمد رستمی نژاد

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      ماهان جان سلام مدتی هست نیستت!
      کجایی عزیز!
      ماهان چرا مثل ۲۶۴۶ اکانت رسمی نمیزنی!؟!؟!؟
      خیلی خوب میشه

      موافقم 0
      مخالفم 2
  15. عشق ب ام و

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من از خیلی وقت پیش اخبار پدال رو دنبال میکنم.
    ولی اصلا کامنت نمیزاشتم.(البته این وسط یه مدت طولانی به دلیل یه عده مشکلاتی که داشتم ؛ زیاد نمیتونستم به پدال سر بزنم )حالا که بعد از مدت ها برگشتم سایت ؛ تازگیا شروع به کامنت گذاشتن کردم ؛ اما در کمال تعجب میبینم کهاصلا جو کامنت ها و حرفایی که توی کامنت ها زده میشه اصلا مثل گذشته نیست متاسفانه !
    قبلا یه جو دوستانه ای توی پدال حاکم بود که توی هر مطلب زیرش هر کامنتی که نوشته میشد فقط مبادله اطلاعات ماشینی و فنی بود و همه به شدت فنی بودن !
    ولی اصلا اونطوری نیست !
    الان جو سایت خیلی بچه گانه و کل کل مانند شده .
    من توی کامنتا هیچ نکته منطقی و فنی نمیبینم !
    اینکه بفهمین من چه زمان پدال رو دنبال میکردم باید بگم اون زمانی که اسم همه اینجوری بود :
    محمد ؛ فقط ؛آلمان ؛ فقط بنز
    البته اینم بگم اکثر دوستامون تو سایت خیلی از ماشینا و برندا رو تجربه کرده بودن و نظرات خیلی تخصصی و فنی میدادن !
    خلاصه سرتونو درد نیارم ؛
    میشه یه نفر که اینهمه مدت بطور مدام توی سایت فعال بوده ؛ بهم توضیح بده چه اتفاقی افتاده که اینجوری شده؟
    مثلا من از نظرات آقای سامان آذری (ژاپنی باز)خیلی خوشم میومد !
    ولی ایشونم مثل اینکه اصلا حضوری ندارن و کامنت نمیزارن !

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. new RAMIN

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      عشق بی ام و.

      این داستان که چرا پدال اینجوری شده داستان فوق العاده عجیبیس. و سری بلند دارد !
      اما خلاصش این میشه👇

      اگر دقت کنید قبل شیوع کرونا یعنی پارسال 98 اسفند ماه پدال اوضاش خیلی خوب بود.
      بعد اون هم تا تیر و مرداد و شهریور که من حضور داشتم اوضاع بدک نبود خوب بود
      مهر و آبان هم بنده یه کم جو گیر شدم کامنت حمایت چینی زیاد دادم یه کم سایت کنترلش در رفتش ولی اوکی بود. اما از آذر به بعد به علت حمله ور شدن یه عده به سایت و به رگبار بستن کل صنعت خودرو سازی ! و بت ساختن از یک کمپانی ! سایت
      کلا به جای خالی ! رفت.

      در 2 سالی که سایت پدال رو به طور رسمی دنبال میکنم و در این 10 ماهه که کامنت میدهم متاسفانه در طی 4 یا 5 ماه اخیر بار علمی کامنت ها کلی اومده پایین ! در واقع همش شده تعصب !
      .
      متاسفانه همه چی شده برند ! برند برند برند ! هرچی برند تر بهتره !!

      جای تاسفم بار هم اینجاس حرف منطق گوگل هم میزنی و میگی اقا جان، این ماشین X یا Y بد هست. این اسکالید بهتره….
      تا عرض به خدمت شما نهانم که! اون افراد بمب اتم روی سایت فرود نیارند آرام نمیگیرند!!!

      .
      بنده هم خیلی تو ذهنم هست با دادن فیلم و لینک و تجربه رانندگی خودم با انواع خودرو های چینی و گفتن اطلاعات مفید در باره چینی ها اطلاعات غلط دوستان را اصلاح کنم.
      .
      .
      .
      اما متاسفانه با برخورد تند پراید سواران پر مدعا روبرو شدم !!
      .
      تصمیم گرفتم با توجه به سن نسبتا بالا به خودم احترام بگذارم و دیگر در پدال حضور پیدا نکنم و با جوانان بی تجربه که تازگی ها اومدن کاری نداشته باشم.

      اما متاسفانه لشکر اکانت فیک ها سمت من حمله ور شد و کامنت های منو میدادن و منو میکوبوندن !!! منم ناچار شدم بعد 1 هفته غیبت مجدد برگردم. چون اگه بر نمیگشتم معلوم نبود چه چیز ها پشت من می خواستم بگن!!

      پدال متاسفانه خراب شده. 😑

      پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…

      موافقم 0
      مخالفم 2
    2. عشق ب ام و

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      آره حدس میزدم اینجوری باشه 😑
      تازه از همه بدتر چینی فن هاس !😏

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        اوه اوه چینی فنا که دیگه واقعا نابود کردن سایتو…

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. عشق ب ام و

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (144 ديدگاه)

      آره اون بالا گفتم
      اون زمان همه دوستایی که نظر میدادن خیلی از برند ها رو تجربه و با ماشیناشون رانندگی کرده بودن (حداقل اون ماشینا و برندایی که توی ایران در دسترس هستن) ؛ ولی حدس میزدم ؛ الان ۸۰درصد کاربرا زیر ۱۸ اند متاسفانه !

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        آقا مهیار و محمدرضا،یه ذره عمقی هم باید نگاه کرد،تا همین چند سال پیش واردات باز بود و خیلیا هم خارج میرفتن و درنتیجه توی سایت از تجربه شون میگفتن،اما الان هم واردات بسته ست(درنتیجه ماشینی برای تست هم نمیاد)و هم دیگه کسی تجربه ای نداره که بخواد چیزی بگه،از این جهت که نگاه کنید میفهمید چرا سایت اینجور شده، از طرفی هم بچه ها و نوجوون ها دوست دارن دیده بشن،برای همین جای تعجب نداره اکثر مخاطبا زیر ۱۸و یا حتی زیر ۱۲هم باشن!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  16. عاشق پدال

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (253 ديدگاه)

    کاش این دوره بیاد شاهد چنین ماشینایی باشیم.
    از سایبر تراک هم اصلا خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. امیر

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    اول اینکه چون اسم تسلا اومد دیگه نخوندم مطلب رو و فقط عکس هارو نگاه کردم.
    دوم اینکه شبیه اسباب بازی می مونه.
    سوم اینکه پدال جان ما مگه این جا می خوایم پرونده قتل حل بکنیم که همه چیز رو سیاه و سفید کردی داریم اینجا صحبت می کنیم نظر می دیم درباره ماشین ها
    چهارم اینکه لطفا این تم رو بردار چون آدم سردرد می گیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا