پژو

پژو 508 طویل‌تر، سدان زیبا و باب طبع چینی‌ها!

علیرغم آنچه که فکر می‌کنید، این نسخه‌ای عادی از پژو ۵۰۸ نیست. خودروی موردبحث مدل طویل‌تر پژو ۵۰۸ است که تلاش دارد خریداران چینی را به خود جذب نماید.


در تصاویری که منتشر شده می‌توانیم بخش طراحی واضح و بدون پوشش این سدان فرانسوی را مشاهده کنیم.


به نظر می‌رسد نمای جلوی این خودرو تفاوت چندانی نداشته اما نیمه‌ی عقبی برخی تغییرات محدود را به خود دیده است. در پروفایل جانبی نیز شیشه‌ها کشیده‌تر شده‌اند تا با فاصله‌ی بین محوری طویل‌تر هماهنگ شوند. اگرچه از تصاویر نمی‌توان چیزی را متوجه شد اما گفته می‌شود پژو ۶۰۸ (نام تأیید نشده) بجای استایل هاچبک مانند ۵۰۸ استاندارد دارای صندوق‌عقب سنتی و مرسوم خواهد بود.


هنوز مشخص نیست که این سدان در مقایسه با ۵۰۸ استاندارد چقدر طویل‌تر شده اما به نظر نمی‌رسد که در این بخش تغییر شدیدی به وجود آید. با این وجود، افزایش فاصله‌ی بین محوری می‌تواند باعث ایجاد فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب شود چیزی که مشتریان چینی بسیار از آن خوششان می‌آید.


پژو ۶۰۸ یا ۵۰۸ طویل‌تر یا هر چیزی که نام خواهد داشت طبق انتظارات در اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار و با همان قوای محرکه‌ی مدل استاندارد عرضه خواهد شد. به این ترتیب شاهد ۶ گزینه‌ی قوای محرکه‌ی گوناگون شامل دو پیشرانه‌ی بنزینی و چهار پیشرانه‌ی دیزلی خواهیم بود.

peugeot508
این پیشرانه‌ها دارای حجم‌های ۱.۵ تا ۲ لیتری بوده و قدرت ۱۳۰ تا ۲۲۵ اسب بخاری دارند. البته فعلاً مشخص نیست که آیا همه‌ی پیشرانه‌ها در بازار چین قابل انتخاب خواهند بود یا خیر. این پیشرانه‌ها به‌طور انحصاری با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری خواهند کرد و اندکی بعد از عرضه نیز احتمالاً شاهد تولید مدل پلاگین هیبریدی خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Cadillac

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    بعد ما میریم واسه ۴۰۵ صف می‌بندیم
    از ماست که بر ماست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (49 ديدگاه)

    فوق العاده زیباست مخصوصا نمای داخل

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. saeed

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    با اینکه برند پژو به خاطر کثافت کاریاش تو ایران تو نظر خیلیا من جمله خودم منفوره اما انصافا باید اقرار کرد طراحی داخلیش خیلی شیکه و فرم زیبا و شکیلی داره(طراحی بیرونش به نظرم موردی نداره و زیباست اما نه به زیبایی داخلش).

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Hossein gh

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (313 ديدگاه)

    خیلی زیبا و سروسنگین و با شخصیت و بدور از اغراق

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. net

    ۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    طراحی قشنگی داره ،خط ال ای دی زیر چراغ جلو که مثل رنو تالیسمان هست زشته ،چراغ عقب هم زشته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. net

    ۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    رینگ استیل و خط زیر چراغ جلو و چراغ عقب زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا