سیتروئن

کالبد چوبی شگفت‌انگیز برای سیتروئن 2CV

تا به امروز، سیتروئن ۲CV یا پدر همان ژیان خودمان به عنوان یکی از نمادین‌ترین خودروهای تاریخ صنعت خودرو باقی مانده است. این خودرو برای اولین بار در سال ۱۹۴۸ معرفی شد و در فرانسه برای ۴۰ سال تولید شد. سرانجام با تولید بیش از ۳.۸ میلیون دستگاهی، این خودرو در سال ۱۹۹۰ به‌طور کامل از خط تولید خداحافظی نمود. هم‌اکنون این خودرو برای همیشه جزئی از تاریخ کلاسیک صنعت خودرو محسوب می‌شود.


اما یک اثر هنری از ۲CV را می‌خواهیم در این نوشته به شما معرفی کنیم. این خودروی کاملاً چوبی فول ساز توسط یک کابینت ساز به نام Michel Robillard ساخته شده و برای تکمیل آن ۶ سال زمان لازم بوده است. در ساخت آن انواع مختلف چوب از جمله چوب درخت‌های سیب و بلوط بکار رفته است. این کالبد چوبی دارای کابین، درب‌ها و کاپوت اما متأسفانه از نبود قلبی چوبی رنج می‌برد.


تمامی عبارات و جزئیات شبکه‌های اجتماعی برای معرفی این ۲CV چوبی بکار گرفته شده‌اند و به همراه تاریخ موفقیت‌آمیز خودرو به نمایش درآمده‌اند. حتی برخی اِموجی‌های زیبا برای این خودرو خلق شده‌اند. این کمپین معرفی توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال جدید به همراه سیتروئن شروع بکار کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فنربندیش حرف نداره، همین. بقیه چیزاش دوزاری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیرحسین بشیر فرهمند

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    یک کابینت ساز ، با هنرش باعث خلق یک زیبایی و اضافه کردن یک چیز با ارزش به دنیا شده ، شش سال زمان ، خرج کردن مقداری از درآمدش ، عالیه ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا