دوجکادیلاک

درگ تماشایی کادیلاک CTS-V و داج دیمن

کادیلاک CTS-V چهار درب سدان آن هم از نسل قدیم در برابر داج چلنجر SRT دیمن! یک عدم هماهنگی خالص! اما چه کنیم که این روزها همه می‌خواهند در برابر دیمن قد علم کنند و آن را شکست دهند.


هر دو خودرو در کلاس خاص خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما واضح است که دیمن در درگ ۴۰۰ متر CTS-V را زنده‌زنده خواهد خورد! مخصوصاً اینکه کادیلاک دارای صندلی‌های اضافی و قدرت کمتر است. دیمن نیز یک خودروی خاص درگ بوده و دارای حالت استاندارد درگ است که برای اولین بار در یک خودروی تولیدی جاده‌ای بکار رفته است.


اما سؤال اصلی این است که فاصله بین این دو خودرو چقدر است؟ اگرچه برگزاری این درگ برای دیمن همانند قدم زدن در پارک است اما CTS-V کمی شرمنده می‌شود.


ویدئوی شاخ‌به‌شاخ بین این دو خودروی پرفورمنس آمریکایی توسط Wheels در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است. اشاره‌ای به اینکه هر دو خودرو استوک هستند یا خیر نشده اما به نظر می‌رسد که این‌گونه باشد. البته شواهد حاکی از این است که دیمن دارای صندلی سمت سرنشین می‌باشد. شما می‌توانید به خاطر کاهش وزن چیزهای زیادی را از کابین این هیولای آمریکایی حذف کنید.


با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار ۸۰۸ اسب بخاری استاندارد، دیمن تقریباً فاصله‌ای به اندازه دو خودرو با کادیلاک ایجاد می‌کند؛ اما CTS-V که قدرت ۶۴۰ اسبی دارد این فاصله را قبول ندارد. بله فاصله‌ای بین دو خودرو وجود دارد اما میزان آن طبق انتظارات ما نیست. حدس می‌زدیم دو صندلی بیشتر و قدرت کمتر باعث شود فاصله زیادی بین دو خودرو ایجاد شود اما این‌گونه نیست.


در خط پایان این دیمن است که با زمان ۱۰.۲۹ ثانیه و سرعت ۲۱۵.۷۱ کیلومتر در ساعت فاتح بوده و کادیلاک CTS-V با زمان ۱۱.۶۵ ثانیه و سرعت ۲۰۴.۵۶ کیلومتر در ساعت به رتبه دوم بسنده می‌کند. با فاصله ۱.۳۶ ثانیه‌ای، کادیلاک عملکرد سورپرایز کننده‌ای داشته است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    بنازم به جفتشون
    یکی از یکی دیگه جذاب تر

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. الف.ی

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1643 ديدگاه)

    پدال جان ایستگاهمون کردی با این تیترت!!!!!
    گفتم الآن کادیلاک با اختلاف خیلی خیلی جزئی میبازه یا شاید ببره ولی با اختلاف زیاد باخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Hamid.Hellcat

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    خدای برن اوت
    نهایت ابهت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    عملکرد دوج دیمن در مسافت ۱/۴ مایل
    زمان : ۹.۶۵ ثانیه _ سرعت : ۲۲۵.۳ کیلومتر
    عملکرد فوق العاده ای داره و شاهکاری هست برای خودش
    ولی برای زدن این رکورد باید همه شرایط ایده آل باشه
    راننده خوب ، لاستیک مناسب ، آب و هوای خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Stern des südens

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واضح است که دیمن در درگ 400 متر CTS-V را زنده زنده خواهد خورد !!!!!!

    قیافه ی دیمن در کنار اسم و صداش به اندازه ی کافی ترسناکه شما دیگه ترسناک ترش نکنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amirferrari

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    دیمن رو خیلی گنده کردین،ماشینی که همه چیزش واسه درگ ساخته شده هنر نمیکنه با خودرویی ضعیف تر از خودش درگ میکنه و برنده میشه،خودرویی که از موتور گرفته تا سوخت و لاستیکش باید مخصوص درگ باشه تا بتونه به ماشینای ضعیف تر از خودش غلبه کنه کار بزرگی نیست،شما کل انداختنشو با مکلارن ۷۲۰s ببین چطور سوسک میشه اونم با فاصله زیاد،اینم در نظر بگیر مکلارن ۱۰۰ اسب بخار کمتر از دیمن داره و یه خودرو استاندارد کارخونه محسوب میشه بدون هیچ تیونینگی برای مسابقات درگ!تو حالت عادی هم با سوخت و لاستیکای استاندارد ۷۲۰s شتاب ۲.۵ ثانیه رو ثبت کرده که ۲ صدم ثانیه کمتر از دیمنه که واسه ثبت شتاب ۲.۳ باید همه چیز بر وقف مرادش باشه از سوخت و لاستیک و آسفالت بگیر تا شرایط آب و هوایی!!! از نظر من تو شتاب اولیه ماشینی حرف واسه گفتن داره که تو شرایط عادی و مخصوص عملکرد یکسانی داشته باشه مثال پورشه۹۱۱توربو اس که ثابت کرده تو هر شرایطی عملکرد فوق العاده ای داره با شتاب ۲.۵ ثانیه ای که داره،در آخر هم بگم من خودم علاقه زیادی به خودروهای امریکایی دارم و بعضی از خودروسازانش رو تحسین میکنم مثل فورد و لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یحیی

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این مدل کادیلاک ۵۵۰ اسب بخار قدرت داره .نه ۶۴۰

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نیما

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چرا چرخ های جلوی داج دیمن اینقد باریکه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا