سایر خودروهای اروپایی

پمپ بنزین سوپر اسپرت ها [ویدئو]

اشتباه نکنید؛ اینجا موناکو نیست! یکی از نزدیک ترین پمپ بنزین ها به پیست مسابقه ای نوربرگ رینگ آلمان که حوالی جاده K73 به سمت اتوبوان ۲۵۸ قرار گرفته، اکثر اوقات میزبان خودروهای اسپرتی است که از نوربرگ رینگ برای پر کردن باکشان به آنجا می روند؛ فراموش نکنید که این ویدئو را حتما باید با صدای بلند گوش داد وگرنه هیچ فایده ای ندارد!

در این ویدئو که توسط یوزر JORRIE2 در یوتیوب منتشر شده، شاهد سوپر اسپرت های معروفی هستید؛ از کونیگزگ CCXR که ۱۰۱۸ اسب بخار قدرت دارد تا فراری FF، فراری ۴۵۸ ایتالیا، فراری F430 اسکودریا، آئودی R8، نیسان GT-R R35 و انواع و اقسام پورشه ۹۱۱ مانند GT3-RS و GT2 و … اما به نظر شما زیباترین صدای این کلیپ برای کدام خودروست؟ مازراتی گرن توریسمو MC یا نیسان GT-R ؟!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. mgn

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    به نظر من بهترین صدا برای فراری ها بود بعدش ار8 صدای قشنگی داشت. مازراتی و نیسان هم خیلی خوبن ولی نسبت به قیمتشون چون اگه دقت کنید قیمت فراری 2.5 تا 3 برابر اوناست پس باید از این دوتا بهتر باشه ولی در مورد جی تی ار بگم که به صرفه ترین ماشین اسپرت جهانه . این وسط جایه لامبورگینی خیلی خالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا