هوندا

معرفی هوندا پاسپورت 2021 با تکنولوژی‌های بهتر

هوندا پاسپورت ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۳۲۵۹۰ دلاری وارد بازار خودروی آمریکا شده است.

این خودرو که هم‌اکنون ۶۰۰ دلار گران‌تر از نسخه سال پیش است به‌صورت استاندارد از صفحه‌نمایش ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی سود می‌برد.

این نمایشگر جایگزین صفحه‌نمایش ۵ اینچی قبلی شده و بنابراین مشتریان مجبور نیستند برای استفاده از یک سیستم اطلاعات سرگرمی کامل مدل گران‌تر EX-L را انتخاب کنند. همچنین پاسپورت ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد با اندروید اتو و اپل کارپلی عرضه می‌شود.

جدای از این تغییرات حداقلی، پاسپورت اسپورت با چراغ‌های جلوی LED، شیشه‌های عقب تیره، سیستم ورود غیرفعال و رینگ‌های ۲۰ اینچی در دسترس است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای و سیستم صوتی با هفت بلندگو و یک ساب ووفر اشاره کرد.

این مدل از پاسپورت دارای طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی شامل کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار، پیشگیری از برخورد و دوربین دید عقب است. به این موارد باید هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر و… را اضافه کرد.

یک تریم بالاتر مدل EX-L با قیمت ۳۶۶۱۰ دلار قرار دارد. این خودرو دارای شیشه جلوی آکوستیک، درب پشتی برقی و آینه‌هایی با چراغ راهنمای یکپارچه است.

تغییرات بزرگ‌تر در کابین رخ داده‌اند جایی که رانندگان شاهد صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده با پوشش چرمی خواهند بود. دیگر ویژگی‌های این خودرو عبارت‌اند از فرمان چرمی، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، مونروف، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و…

مدل ۳۹۴۸۰ دلاری پاسپورت تورینگ هم از تجهیزاتی همچون درب پشتی برقی، ریل‌های سقف و شیشه‌های آکوستیک و حسگرهای پارک جلو و عقب سود می‌برد.

داخل کابین این شاسی‌بلند نورپردازی LED، ناوبری جی‌پی‌اس، سیستم صوتی مرغوب با ده بلندگو و ساب ووفر، صندلی‌های عقب گرم شونده و خروجی برق ۱۱۵ ولتی وجود دارد.

مدل پرچم‌دار هم با نام پاسپورت الیت شناخته شده و ۴۳۹۸۰ دلار قیمت دارد. این مدل از برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به ‌فرمان چرمی و گرم شونده، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و صندلی‌های جلوی تهویه دار اشاره نمود.

صرف‌نظر از تریم انتخابی تمامی مدل‌های هوندا پاسپورت ۲۰۲۱ با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری که قدرت ۲۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متری دارد عرضه می‌شوند. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی متصل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Hadi

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    واقعاً شرف داره به سانتافه و سورنتو……

    موافقم 59
    مخالفم 63
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      حتی آوردن اسم سانتافه و سورنتو در برابر این ماشین هم کفاره داره ، چه برسه اصلاً به فکرت خطور کنه که این ماشین درجه یک ژاپنی را کسی ول کنه و اون لگن‌ها را بخره .

      خرید اون لگن‌ها فقط به درد کسی میخوره که میخواد پول کمتر بده و مثلاً دلش خوش باشه که آپشن مفتکی رو ماشینش سواره ، همین .

      موافقم 43
      مخالفم 49
      1. Saeed

        ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (349 ديدگاه)

        قطعن برند هوندا بد نمیشه ولی طراحیش واقعن قدیمی و کسل کنندس.امیدوارم هوندا تو طراحیاش مخصوصن داخل یکم تغییرات بده.

        موافقم 26
        مخالفم 5
        1. Saeed

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (349 ديدگاه)

          انصافا هوندا جدیدا شده بزرگترین رقیب سوبارو تو طراحیهای یه دهه قبل‌‌..

          موافقم 12
          مخالفم 0
      2. MehdiTurbo

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1975 ديدگاه)

        شما یه نگاه به امار فروش تلوریدا و همین هوندا بکن
        امریکاییها بهتر از من و شما میدونند ؟؟؟ اون ها سالهاست پشت این ماشینا میشینند همون سانتافه هم امار فروشش خوب بوده.
        الان دیگه خیلی وقت کره کیفیت و طراحی یه جا تحویل میده امار فروششم صعودی بوده.
        کلن تعصب درست نیست اینکه یک برند ببری بالا و از یکی دیگه نقد کنی شما میتونی از این تعریف کنی و صحبتی از بقیه ماشینا نکنی اینطوری اعتبار اون برندم میبری پایین و اتفاقن داری اون در سطح پایین تر میاری
        هر ماشینی خوبیا و بدیای خودش داره و چیزی که تو کره ای ها کاملن مشهود طراحی به روز و خوبشون و امکاناتشون هر ماشینی محاسن خودشو داره.

        موافقم 13
        مخالفم 3
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          آقا مهدی
          تلوراید با تمام خوب بودنش و جدید بودنش در برابر تویوتا هیلندر که حدود ۱۰ ساله که داره تولید میشه ، حدود ۸ برابر کمتر فروش داشته .

          ولی پاسپورت خاص پسنده و طراحی عام و جدیدی مثل تلوراید و پالیسید نداره که اگر جدید بیاد بیرون ، مطمئناً لِهِشون می‌کنه .

          موافقم 6
          مخالفم 1
  2. sina

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    بهترین خودرو این کلاس هست

    موافقم 26
    مخالفم 13
  3. مهرداد كمال

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1831 ديدگاه)

    قیمتش نزدیک دنا پلاس توربو اتوماتیکه
    من فقط میدونم فقط یک عکس از این ماشین به کل ماشینای تولیدی ایران با هیکل مدیران ارشد اون شرکتاها می ارزه
    وسلام

    موافقم 29
    مخالفم 4
  4. ♤Angus_812♤

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    دوستان
    کراس اور هست
    یا SUV
    کراس اوور?
    SUV?

    موافقم 28
    مخالفم 1
  5. مهدی موتورز

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    منم دارم

    موافقم 3
    مخالفم 1
  6. میثم

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3544 ديدگاه)

    تو یه مقایسه ای بین اینو کیا تلوراید به این جمع بندی رسید که با توجه به اینکه قیمتشون به هم خیلی نزدیکه:
    اگه ماشینی میخوایید که لوکستر و جادارتر و با امکانات بیشتر و گارانتی عالی داشته باشه قطعا تلوراید انتخاب شماست
    اما اگه میخوایید چندین سال بدون مشکل ازش استفاده کنید و موقع فروش دست دوم هم نمیخوایید ضرر کنید و بعضی وقتا آفرودهای سبک میرید، پاسپورت انتخاب شما خواهد بود

    موافقم 24
    مخالفم 0
  7. JDM

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    با ارزش ترین پاسپورت دنیا

    موافقم 19
    مخالفم 1
  8. AMG///

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    راستی آفرود تلورید خوبه؟؟؟

    موافقم 4
    مخالفم 5
  9. کیا

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من خودم طرفدار ژاپنی هایی مثل مزدا و تویوتا و لکسوز و آکورا هستم ولی …چقدر زشته این ماشین!!!ژاپنی ها چی پیش خودشون فکر کردن؟!

    موافقم 12
    مخالفم 11
  10. دانیال

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم 6
    مخالفم 0
  11. Ali

    ۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (267 ديدگاه)

    در کنار هایلندر جزء خودرو های ابدیت و مورد علاقم برای این کلاسه
    ماشین کاربردی به معنای واقعی

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا