لکسوس

معرفی نسل جدید لکسوس GX، پوست‌اندازی پس از 14 سال

نسل جدید لکسوس GX به‌عنوان پسرعموی لوکس تویوتا پرادو، با پلت‌فرم جدید و پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۳۴۹ اسب بخار قدرت معرفی شده است.

سرانجام پس از نزدیک به ۱۴ سال، لکسوس نسل جدید شاسی‌بلند GX را معرفی کرده است. لکسوس این خودرو را یکی از لوکس‌ترین راه‌ها برای پیمودن مسیرهای آفرود توصیف کرده است. GX جدید در ظاهر تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده تا به‌راحتی از نسل قبلی قابل‌تشخیص باشد. در این ماشین جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل لکسوس به زیبایی طراحی شده و در طرفین آن چراغ‌هایی خودنمایی می‌کنند که از گرافیک خانوادگی برند لوکس تویوتا بهره می‌برند.

در عقب خودرو شاهد چراغ سراسری ساده‌ای هستیم که زیر شیشهٔ بزرگ عقب جای گرفته است. این شیشه می‌تواند مستقل از درب صندوق باز شود. GX جدید با ۵,۰۰۵ میلی‌متر طول ۷۰ میلی‌متر کشیده‌تر از نسل قبلی شده و فاصلهٔ محوری آن نیز ۶۰ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. همچنین عرض خودرو با رشد ۹۵ میلی‌متری به ۲,۱۱۷ میلی‌متر رسیده و ارتفاع آن بسته به نوع تایرها بین ۱,۹۱۵ تا ۱,۹۳۵ میلی‌متر خواهد بود.

نسل جدید GX در شش تیپ مختلف بنام‌های پریمیوم، پریمیوم پلاس، لاکچری، لاکچری پلاس و دو تیپ کاملاً جدید اوورتریل و اوورتریل پلاس به بازار عرضه خواهد شد. این دو تیپ جدید از توانایی‌های آفرود بیشتری برخوردارند و به‌صورت استاندارد به صفحات محافظ آلومینیومی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی آل‌ترین روی رینگ‌های ۱۸ اینچی مجهز هستند. برای جای دادن این لاستیک‌های بزرگ نیز دو تیپ مذکور به فلاپ گلگیر مجهز می‌شوند.

تیپ‌های اوورتریل همچنین به‌صورت استاندارد از قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب، سیستم تعلیق دینامیکی الکترونیکی که آنتی‌رول بارها را در هنگام آفرود قطع می‌کند و مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های آفرود مثل مالتی تراین سلکت، کراول کنترل، کنترل پایین رفتن از شیب و سیستم مانیتور سه‌بعدی مالتی تراین بهره می‌برند. در تیپ اوورتریل پلاس نیز صندلی‌های جلوی بهتری ارائه می‌شود که با ماساژور و تنظیمات برقی بیشتر، برای راحتی در آفرود طراحی شده‌اند.

نسل جدید GX بجای موتور V8 تنفس طبیعی قدیمی حالا با پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید تویوتا ارائه می‌شود که قبلاً آن را در لندکروزر، تاندرا، سکویا و لکسوس LX جدید دیده‌ایم. این موتور در اینجا ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. GX فعلاً فقط با همین یک موتور عرضه می‌شود اما لکسوس وعدهٔ ارائهٔ یک پیشرانهٔ هیبریدی را هم در آیندهٔ نزدیک داده است. انتقال نیرو توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد و سامانهٔ چهارچرخ محرک مثل نسل قبلی استاندارد خواهد بود درحالی‌که یک دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود تورسن هم ارائه می‌شود. علاوه بر این، گیربکس کمکی خودرو بهبود پیدا کرده و ظرفیت یدک کشی به ۳۶۳۰ کیلوگرم رسیده است.

نسل جدید GX در داخل از آخرین زبان طراحی لکسوس بهره می‌برد و ویژگی‌هایی را از مدل RX قرض گرفته است. نمایشگر ۱۴ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، کنترل‌های فیزیکی سیستم تهویه و دکمه‌های اختصاصی برای ویژگی‌های آفرود از ویژگی‌های داخلی این شاسی‌بلند لوکس ژاپنی هستند. GX به سه ردیف صندلی مجهز است و ظرفیت حمل هفت نفر را دارد اما در صورت سفارش صندلی‌های کاپیتانی برای ردیف دوم این ظرفیت به شش نفر کاهش پیدا می‌کند. در کابین این خودرو همچنین ۱۲ جا لیوانی و شش پورت شارژ تعبیه شده است.

نسل جدید لکسوس GX در کارخانهٔ ژاپن تولید می‌شود و در اوایل سال ۲۰۲۴ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    یادش بخیر بچه بودیم، با مقوا کاردستی درست می‌کردیم

    موافقم 185
    مخالفم 50
    1. IMAN1199

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      درود جناب اشتری عرض خودرو رو که به میلیمتر نوشتید با آینه هست دیگه؟
      چون عرض لنکروز ۳۰۰ بدون آینه ۱۹۸۰ هست
      پلتفرم این ماشینم کوچیکتر از لندکروزه
      پس عرض بدون آینه این کمتر از ۱۹۸۰ میلیمتره
      خودم اطلاعاتش رو بررسی نکردم ولی اگه خودتون عرض بدون آینه رو پیدا کردید لطف کنید ا‌ونم قرار بدید.
      در اخر فرصت شده اینم بگم بنظرم این ماشین طراحی مناسبی پیدا کرده
      زبان طراحی جعبه ای شکل برای افرودر ها کلا خوبه

      موافقم 44
      مخالفم 11
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2348 ديدگاه)

        این مدل جدید لکسوس GX پلتفرم مشترک با تویوتا سکویا داره
        معمولا عرض خودروها بدون احتساب آینه بغل محاسبه می شه

        موافقم 35
        مخالفم 7
        1. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          خیلی ممنون
          الانم بررسی کردم دیدم اینم عرضش بدون آینه مشابه لنکروزه یعنی ۱۹۸۰ میلیمیتره
          با آینه هم همون که نوشتید هست یعنی ۲۱۱۷ میلیمتر

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. viper2

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          پس شما نمیدونی کلا!! اون ال ایکسه که فرقی نداره با لندکروز
          جی ایکس با پرادو یکیه

          موافقم 9
          مخالفم 13
        3. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          عرضش بیشتر شده و به لنکروز و ال ایکس نزدیک شده ولی پلتفرمش با اونها متفاوت هست

          موافقم 10
          مخالفم 3
        4. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          یعنی دقیقا ۱۹۸۰ نیست مقداری کمتر از ۱۹۸۰ میلیمتر هست عرضش

          موافقم 7
          مخالفم 2
        5. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          احتمالا

          موافقم 5
          مخالفم 2
        6. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ولی درمورد پلتفرم بله یکی هستن درسته و اینهایی که نام بردیم پلتفرم همشون یکی شدن تحت عنوان TNGA-F که ماژولار هست . خودروسازای بزرگ الان دارن برای محصولات جدیدشون این کارو میکنن که مزایای خاص خودشو داره

          موافقم 6
          مخالفم 2
      2. MILADZM

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (345 ديدگاه)

        لکسوس نمای عقبش رو کاملا از ریویان کپی کرده .

        موافقم 5
        مخالفم 32
      3. امیر دهقان

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (695 ديدگاه)

        بله عرضی که فعلا برای GX جدید اعلام شده با احتساب آینه‌ها هست

        موافقم 15
        مخالفم 3
        1. امیر دهقان

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (695 ديدگاه)

          پلتفرم GX با لندکروزر و LX مشترکه، کلاً تمام مدل‌های شاسی نردبانی تویوتا و لکسس یعنی سکویا، لندکروزر، تاکوما، تاندرا، لکسس LX، لکسس GX و در آینده تویوتا پرادو و فورانر روی پلتفرم TNGA-F ساخته شدن

          موافقم 15
          مخالفم 4
        2. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          درود و سپاس جناب دهقان
          به نظرم باتوجه به اینکه پلتفرمهای جدید ماژولار شده خودشون ترجیح بدن سایزش مقداری کوچکتر از لنکروز باشه چون تو پلتفرمی که ماژولار باشه میشه تغییراتی داد
          مثلا فاصله عرضی دو محور رو ( فاصله عرضی بین دو چرخ در هر محور مثلا فاصله بین دو چرخ جلو ) رو کمتر کنن که درنتیجه عرض کلی هم کمتر میشه ولی درنهایت باید اعداد دقیق اعلامی از سمت سازنده رو ببینیم تا مشخص بشه دقیقا هم اندازه هستن یا این کمی کوچکتره

          موافقم 6
          مخالفم 3
    2. Amiro

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (357 ديدگاه)

      😂😂😂😂 زدین تو خال
      بیشتر شبیه حاصل ازدواج برانکو و دفیندر شده تا لکسوس 😂😂

      موافقم 25
      مخالفم 54
    3. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      😭🤦‍♂️🖤
      این چرا یه‌دَفه اینجوری شد ؟!
      این چرا یِهو فاز عوض کرد !
      دیگه زیادی آفرودی شده و عملاً از لوکسی کشیده بیرون !
      فاصله‌ی LX با GX دیگه فاصله نیست ، کهکشان راه شیریه !
      نمای عقب که فاجعست !
      نمای بقل عجیبه !
      نمای جلو خاص‌پسند !
      در داخل خشن ( لکسوس باشه خشن باشه عجیبه زیادی هم عجیبه اونم در این کلاس که بهتر بود لوکس پرادو میبود نه اینقدر خشنِ خاص‌پسند ) !

      ای وای / ای داد / خاک‌بر‌سر من ! پرادو رو بگو ، اونو میخوان چه کنند با اینی که از GX دیدیم !

      یعنی پرادو خشن‌تره‌ه‌ه !
      البته این سبک طراحی بدنه بهتر میتونه روی پرادو دو در جواب بده ، اما چهار درش وای بر من 😩😭 !
      خداروشکر اتاق ۱۲۰ و ۱۵۰ تو ایران زیاد داریم ببینیم خسته نشیم تا بعد ببینیم چه گِلی قرارِ بر سر نزنیم !

      موافقم 26
      مخالفم 66
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        آخه شما اصلاً چرا راه دور میرید ؟!
        همین تاکوما که چند وقت پیش رونمایی شد ، از اینی که لکسوس باشه خفن‌تره از هر نظر !
        لکسوس اول باید لوکس باشه بعد اسپرت یا آفرودی ولی در این GX فاز عوض کرده !

        حالا این هیچی ! تمام ذهن من درگیرِ پرادو شده که چی میخواد بشه بیاد بیرون !

        موافقم 15
        مخالفم 26
      2. بی وطن

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (103 ديدگاه)

        حالا شما خیلی ناراحت و نگران نشو اینجا نمی‌بینیش…
        ،😉

        موافقم 8
        مخالفم 1
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      اگه یه‌کاره این مملکت بودم ! یه پارتِ ۵هزارتاییشو میخریدم باسه مرزبانی ایران و تو هر پاسگاه مرزی دو تا پارک میکردم دم در تا خودِ دشمن بیاد دستش ما با کسی شوخی نداریم جز داداشی طالبی دمپایی پوش دوشکا به دوش 💩 !

      موافقم 14
      مخالفم 31
    5. jaghori

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      موسوی ژاپنی

      موافقم 4
      مخالفم 9
    6. ممد ژانگولر

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3552 ديدگاه)

      داداش اشتری ژاپنیا تو طراحی اگه حرف اول رو نزنن مطمئن حرف آخر رو خواهند زد . بیشتر طراحی‌های که دارن الهام گرفته از کارتون دیجی مونه

      موافقم 12
      مخالفم 17
      1. viper2

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        ژاپنیا با همین طراحی بدشون به قول شما، بازارو به دست گرفتن . شرکتای دیگه هر کاری میکنن برای طراحی ولی به گرد پای ژاپنیا نمیرسن

        موافقم 13
        مخالفم 22
        1. IMAN1199

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          طراحی همش بحث سلیقست
          تو همین مورد یا تی ایکس که تازه معرفی شده از نظر من طراحیش مناسب تر شده بخصوص این که جعبه ای شده
          ولی این نظر منه
          ممکنه از لحاظ پارامتر های فنی طراحی افت کرده باشه
          شرکت های طراحی دیگه ای هم هستن مثل ایتالیا یی ها که از لحاظ طراحی شرکتای دیگه هر کاری میکنن برای طراحی ولی به گرد پای ایتالیایی ها نمیرسن

          موافقم 10
          مخالفم 4
    7. محمد

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (37 ديدگاه)

      اقای اشتری رنگ مقواییه یکم :)

      موافقم 5
      مخالفم 4
  2. یوسف

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (743 ديدگاه)

    با معرفی نسل تازه لکسوس GX باید منتظر نسل تازه تویوتا پرادو هم باشیم. این GX جدید هم ترکیب جالبی از لوکس و آفرودی بودنه.

    موافقم 45
    مخالفم 3
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      شما لوکسی در این GX جدید میبینید !

      هرچقدر میبینمش با هر رنگی هم تَصَوُر میکنم باز خشن و خشک میبینمش مگر بدیم دست منصوری یه گِلی به سر بزنه !

      لکسوس با این GX با پسرعمو پرادو میخواد بجنگه یا اصلاً پرادو قرارِ کجایه این داستان قرار داره !
      یعنی پرادو از این خشک‌تر و خشن‌تر و آفرودی‌تره ؟!
      🤕

      موافقم 15
      مخالفم 30
      1. Hamilton1970

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (529 ديدگاه)

        تو جی واگن رو ندیدی که چقدرررررررر مکعبیه؟!
        این سبک هم جذابیت خودش رو داره
        من یکی که باهاش حال کردم، شما هم که لوکس میخوای برو ال‌ایکس بگیر درباره این نظر نده لطفا

        موافقم 4
        مخالفم 1
  3. phonix

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1798 ديدگاه)

    پشتش گرند واگنیر لطف کردن دست زدن به چراغش که یکم فرق کنه
    گویا باید به چلوپنجره بزرگ هم خداحافظی کنیم

    موافقم 30
    مخالفم 8
  4. blackwing

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (884 ديدگاه)

    چقدر خوب شده ، به نظرم ساختار و ظاهرش از LX خفن تره

    موافقم 40
    مخالفم 14
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      تا قبل از این ، فاصله‌اَش با LX به مو بند بود و داداش کوچیکه لوکس LX بود و حالا این فاصله دیگه نیست ، شده شکافِ بین دو عالم هستی و نیستی 🖤 !

      موافقم 6
      مخالفم 17
  5. سالار فصل

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (367 ديدگاه)

    فوق العاده زیبا شده ، همه زوایا باهم همخوانی دارند
    عاشق دیزاین اس یو وی های جعبه ای شکل هستم
    این مدل اس یو وی های مخصوص آفرود یعنی اصالت نه کاردستی مقوایی

    موافقم 39
    مخالفم 13
  6. سالار فصل

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (367 ديدگاه)

    Lexus GX Platform Could Underpin New EVs, Will Stick Around For A Long Time
    The ladder frame provides flexibility to support different drivetrain configurations and battery locations.

    باریکلا!

    موافقم 5
    مخالفم 5
  7. sina

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2646 ديدگاه)

    باحاله
    از قیمت حرفی زده نشده؟

    موافقم 24
    مخالفم 4
  8. POUYAN

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    خب تبریک میگم به لکسوس،
    بالاخره تونست یه ماشین خنده دار از نظر طراحی تولید کنه.

    موافقم 10
    مخالفم 27
  9. کیان

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    بنظرم طراحیش خیلی حس و حال افرودی میده به آدم !!!
    لیست بلند بالای تجهیزات افرودی هم داره ک

    نکته قابل توجه کلی اینه ک بنظرم ما انسانها در مقابل تغییر میخوایم مقاومت کنیم، حالا چ تغییر مثبت باشه و یا منفی
    الان همه گله مند هستن ک جلوپنجره این لکسوس در دو مدل اخر کوچیک شده
    همه از بزرگ شدن جلوپنجره های بی ام و هم شاکی هستن و یا تغییرات این شکلی

    بنظرم فقط مقاومت در مقابل تغییرات هست این رفتارها

    موافقم 40
    مخالفم 4
    1. MILADZM

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (345 ديدگاه)

      بحث مقاومت نیست
      بحث هماهنگی در طراحی هستش
      اینکه خیلیا از گریل جلوی بی ام و ایراد گرفتن بخاطر عدم هماهنگی و تناسب این گریل ها با دیگر قسمت ها بود
      حتی این متود طراحی با اظهارات خود بی ام و هم در تناقض بود
      اون موقع اومدن گفتم این جلوپنجره نماد طراحی های محصولات بی ام و از این به بعد خواهند بود
      بعد اومد پلاک جلوی ماشین رو درست نصب کرد روی همون سمبل طراحی ماشینش !

      موافقم 5
      مخالفم 30
  10. بهنام

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (828 ديدگاه)

    من که از طراحیش خوشم اومد و همچنان جان سخت و استخوندار نشون میده . امکانات و تجهیزات آفرود هم که چیزی کم نزاشته . هر چی این خوبه مدل جدید تی ایکس بسیار ناشیانه و بیروح و زشت طراحی شده .

    موافقم 13
    مخالفم 6
  11. محمد

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    چه عجب این پیرمرد رو بروز کرد احتمالا پرادوی جدید هم یه چیزی تو همین مایه هاست

    موافقم 8
    مخالفم 5
  12. مازیار

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2509 ديدگاه)

    نداشتن زبان طراحی مشخص باعث میشه که نسل به نسل از این شاخه به اون شاخه بپری
    با اینحال به نظرم بهتر از قبلی هست

    موافقم 21
    مخالفم 26
  13. علی

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با احترام ویژه به برند ولی ولی بیشتر شبیه خودرو نظامی شده، و اتاق به جی اف کروزر.

    موافقم 7
    مخالفم 11
  14. Daruosh

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    راستش با عقبش زیاد حال نکردم 😐

    موافقم 6
    مخالفم 6
  15. R@min

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1679 ديدگاه)

    استایل و شیشه جلو کم انحناش منو یاد دیفندر 110 میندازه کلا از لحاظ ظاهر گنگه برام. نمی دونم چرا تک قفله ؟؟؟ قطعا ماشین ارزونی نیست و باید دو تا قفل دیفرانسیل داشته باشه. شایدم داره کسی می دونه ؟؟

    موافقم 10
    مخالفم 2
  16. KAMI

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (106 ديدگاه)

    قشنگ جوری ساختنش که مستقیم دیفندر رو هدف قرار بده
    به نظرم خیلی از مشتری های ناچیز دیفندر خرید اون هندی غیر قابل اعتماد رو کنسل میکنن و به جاش GX میخرن

    موافقم 9
    مخالفم 23
    1. مازیار

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2509 ديدگاه)

      کامی کامی
      متاسفانه باید بگم ناکامی
      چون الفبای ماشین بازی رو نخوندی که بدونی خریداران دیفندر و لکسوس یکی نمیشن

      موافقم 14
      مخالفم 4
      1. KAMI

        ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (106 ديدگاه)

        مازی من نخوندم درست ولی هزاران آمریکایی ، استرالیایی و … که زیر کامنت های مربوط به این ماشین تو سوشال مدیا نظرشون با من یکیه هم نخوندن ؟
        عجیبه
        الان رفتم آمار فروشا رو چک کردم معلوم شد GX که بیست سال به یه شکل داره تولید میشه فروشش تو آمریکا از دیفندر بیشتره 😸 این جدیده که دیگه سهم فروش دیفندر رو شخم میزنه

        موافقم 5
        مخالفم 13
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2348 ديدگاه)

          دیفندر خارج از انگلیس، خیلی کم مشتری هست
          شاسی بلند اصلی رنجرور، پرفروش تره

          موافقم 15
          مخالفم 1
        2. مازیار

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2509 ديدگاه)

          میگم که نباید جدی گرفتت یعنی نمیشه جدی گرفتت
          آمار فروش؟
          لندروور رنجروور ماشین انگلیسیه کدوم انگلیسی رو با آمار فروش می سنجن؟ رولزرویس؟ بنتلی؟ استون مارتین؟ مک لارن؟

          موافقم 11
          مخالفم 3
        3. مازیار

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2509 ديدگاه)

          چیزی که واضحه اینه که لندروور خیلی اذیتت میکنه و این تو کامنت هات نور بالاست
          بیشتر از نصف کامنت هات بدگویی از لندروور هست. اگه هندی بدرد نخور سطح پایینه چرا اینقدر روش تاکید داری؟!! دقیقا مثب بنز برای اون یکی امریکایی فن که میشناسیم
          خودت متوجه هستی یا نه نمی دونم اما خیلی تابلو میکنی البته روح و روان خودته اما خوب واقعا ارزشش رو نداره

          موافقم 10
          مخالفم 4
        4. KAMI

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (106 ديدگاه)

          لندروور برند انبوه ساز انگلیسیه (بخون هندی) مثل رولزرویس و بنتلی سفارشی ساز نیست که نخوایم آمارشو مقایسه نکنیم !
          مخصوصا مدل دیفندر که تو دیلرشیپ ها ریخته

          موافقم 3
          مخالفم 11
        5. مازیار

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2509 ديدگاه)

          من میخونم هندی بلکه تو آروم شی
          که نمیشی

          موافقم 8
          مخالفم 4
  17. Ehsan

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (537 ديدگاه)

    عقب گرد زد! عقبش گرند واگنیره
    جالب نیست کلا

    موافقم 4
    مخالفم 22
  18. datsun

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3504 ديدگاه)

    درستش همینه دم لکسوس گرم

    موافقم 19
    مخالفم 2
  19. Killer

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (471 ديدگاه)

    لکسوس مدل یوآز پاتریوت!!

    موافقم 8
    مخالفم 10
    1. M/D

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (207 ديدگاه)

      جلوش به نظر من یچی تو مایه های لندکروزر j200 و j300 و ال ایکس های نسل قبلی هست کمترین شباهت رو از نظر من نسبت به پاتریوت داره

      موافقم 0
      مخالفم 2
  20. مهردادکمال

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1826 ديدگاه)

    قشنگ نیست… اینو با پرادو نسل اول مقایسه کنین

    موافقم 3
    مخالفم 8
  21. Taha Malek

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (914 ديدگاه)

    خیلی طراحیش خفنه کاملا آفرودیه ولی المان های لوکس هم داره مثل g class

    موافقم 7
    مخالفم 8
  22. دکتر

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    این ماشین اصلا حس لکسوس رو انتقال نمیده،شتر گاو پلنگ
    پشت گرند واگنیر
    شمای کلی مث برانکو
    کلا مثل امریکاییاست😂 من دوسش ندارم

    موافقم 3
    مخالفم 12
  23. Nissan... Japan

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    بنظر میاد داره خودشو میکشونه سمت رقابت با سری Gمرسدس…منکه پسندیدم به مرور جا افتاده تر میشه.

    موافقم 12
    مخالفم 4
  24. امیرحسین

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (300 ديدگاه)

    40 سال به عقب برگشت با این طراحی
    من حال نکردم
    از فن های تویوتا هستم خودم ولی این زبان طراحی برای من آشنایی ندار

    موافقم 3
    مخالفم 12
  25. امیرحسین

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (444 ديدگاه)

    سلام
    تشکر ازاقای دهقان
    گفتم این دهه دهه ی طوفان تویوتاست اینم نمونش فقط چرا اینقدر مکعبیه؟فکرکردم کانسبته
    معمولااول پرادو معرفی میشد بعدش اینو
    پوست اندازی کامل پیکاپ و اس یو ویاش واین تازه شروع رقابت تویوتاست بابقیه شرکتا
    بنظرم خواستن یه چیزی غیر از نسخه لوکس ترازت
    پرادوباشه شاید تویه سایز وکلاس دیگه ای

    موافقم 2
    مخالفم 3
  26. رامتین

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    بنظرم طراحی معقولی داره. حس میکنم تویوتا حالت آفرودی محض را از LX خارج کرده. RX و NX هم کاملا شهری محسوب میشند. ابعاد GX جز در بخش طول، در بخض ارتفاع و عرض حتی از LX بیشتره و از بغل ابهت بیشتری داره و میتونه حس آفرودی را کاملا بیشتر القا کنه. من بسیار از تصمیم تویوتا خوشحال شدم.

    موافقم 11
    مخالفم 1
  27. Erfan

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (536 ديدگاه)

    منتظر عملکرد آفرودی این ماشین هستیم هرچند که فکر نکنم تفاوت خاصی با دیگر مدل ها داشته باشد

    موافقم 2
    مخالفم 2
  28. یوسف

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (939 ديدگاه)

    شبیه لگو شده….
    به هر حال هر کارخونه ای با طرح های خودش شخصیت خودشو نشوت میده….
    به نظر من این کار هنوزم هم از شخصیت تویوتا و لکسوس بالاتره

    موافقم 5
    مخالفم 6
  29. Arshia m3csl

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1017 ديدگاه)

    چقدر دیفندر و جی کلاسه انگار بنز جی کلاس و لندرور دیفندر رو انداختن تو مخلوط کن ولی خیلی محبوب و پر فروش میشه بیاد به بازار جهانی

    موافقم 4
    مخالفم 3
  30. samurai

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (546 ديدگاه)

    چرت و پرت گفتن تو کامنتا موج میزنه
    میرسلیم ها خوب میفهمن واسه کیا دارن حرف میزنن
    این ماشین طراحی با اصالت ژاپنی داره کیفیت از تو عکسا هم معلومه بماند در دنیای واقعی
    این ماشین ارزش خریدش از 100 صد هست کمتر …….. بگو

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1096 ديدگاه)

      تازه اینجا سایت تخصصیه. تو پیجای اینستاگرامی رو که می بینی با فاجعه مواجه میشی. و خب همینا هم هستن که واسه 207 یک میلیارد میدن، واسه تیگو 8 دو و نیم میلیارد پول میدن. ادعاشون (از بابت اطلاعات نداشته شون) هم یه جای عالم رو پاره می کنه

      موافقم 3
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا