طراحان میتسوبیشی قصد دارند طراحی اکلیپس جدید را مشابه مدل ۲۰۰۱ آن انجام دهند. این روزها بحثهای بسیاری از جانب شرکت میتسوبیشی در مورد تلاش آنها برای رونق و شکوفایی دوبارهی این شرکت در بازار ایالات متحدهی آمریکا شنیده میشود. اگر چه آنها برای انجام این کار به چیزی بیشتر از خودروی ارزان و کوچک Mirage و Montero جدید نیاز خواهند داشت. نظرتان در مورد نسخهی جدید معروفترین خودروی میتسوبیشی در آمریکا چیست؟ اگر میتسوبیشی اکلیپس جدید مشابه آن خواهد بود مطمئناً موفقیت زیادی را برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.
Steel Drake طراح شرکت میتسوبیشی اطلاعاتی را در مورد ظاهر میتسوبیشی اکلیپس ۲۰۱۵ به رسانهها ارائه داد، هرچند که مطمئناً این خودروی جدید به خوبی و زیبایی اکلیپس ۲۰۰۱ نخواهد بود. این موضوع که آنها قادر نیستند تا طراحی ترکیبی کوچک و جمع و جور و بدون ظاهر حجیم و بزرگ که در خودروهای نسل دوم به خوبی انجام داده بودند را در مدل ۲۰۱۵ آن نیز تکرار نمایند، مایهی تاسف است. [jwplayer mediaid=”56261″] طراحان و مسئولان میتسوبیشی که در حال حاضر به منظور سود بیشتر به سختی مشغول فروش انواع Renaultsubishi در ایالات متحدهی آمریکا هستند باید بدانند که اگر قصد طراحی یک سدان کامپکت موفق را دارند، میتوانند به جای آن با اضافه کردن یک بدنهی کوپه زیبا و یک موتور چهار سیلندر توربو آن را به عنوان اکلیپس جدید معرفی نمایند. حداقل این کار به منظور بازگرداندن و زنده کردن روزهای خوب همکاری آنها با شرکت کرایسلر ارزش امتحان کردن دارد. [دانلود تیزر]۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
داوود
۳ دی ۱۳۹۲چقدر طرحش پخته و با اصلالته!!
قطعاً جایگاه میتسوبیشیو توی دنیا بالا میبره
sajjad
۳ دی ۱۳۹۲کلیپس به ژاپن هم رسید
Ahmad..F12
۲ مرداد ۱۳۹۳واقعا خوشگله
شبیه یکی از مدل های دیگه خود میتسوبیشیه
اسمش یادم نیست
زیگما
۳ دی ۱۳۹۲ما همچنان منتظر گالانت هستیم.میتسوبیشی عجله کن….
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ دی ۱۳۹۲درود.
اصلا قشنگ نیست.یجوریه.قبلی قشنگ تر بود.تازشم اون نشانه ی میتسو در
طراحیه دماغه ی جلو نیست منظورم اون گاردی است که با جلوپنجره یکی میشد.
یک محصول خوب که بخواد یک شرکت رو از ورشکستگی نجات بده باید از همه
نظر ، لااقل عامه پسند و گیرا باشه.
من خودم خیلی میتسوبیشی رو قبول دارم.ولی جدیدا خیلی کم کار شده.تا
جایی که در یک سایتی خوندم نزدیک به ورشکستگی است.
در هر حال من که ارزوی موفقیت براش میکنم.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ دی ۱۳۹۲راستی پدال در مورد واردات خودروی سوبارو هم برامون مطلب بذار.
من دیشب تو اتوبال حکیم از ((( شرق به غرب ))) بعد از اتوبان چمران
تبلیغشو روی تابلوهای اتوبان دیدم.
با مضمون ((( بازگشت پس از 30 سال )))
((( ایران و المان )))
Km
۳ دی ۱۳۹۲چه خوب میشه من شنیدم بزودى قراره لنسر رو هم پلاک کنن
زیگما
۳ دی ۱۳۹۲یادمه یه دوره ای وقتی اسم گالانت میومد لرزه بر اندام خودروساز های دنیا میوفتاد.
عموم سال ها پیش یه سفرشو داشت.یادمعه وقتی استارتش میزدی هیییییییچ صدایی ازش نیومد.هیچ خودرویی به گرد پاش نمیرسید.گالانت اگه نسل جدیدش خوب باشه خودم اولین مشتریشم….
زیگما
۳ دی ۱۳۹۲صفر منظورم بود
توفیقی
۳ دی ۱۳۹۲میتسو دیگه رفه گاراژ
نمی تونه جلوی نیسان و لکسوس و هوندا و اینفینیتی و آکویرا ارزاندام کنه
حامد MASERATI GT
۳ دی ۱۳۹۲ی ماشینه متفاوته به به
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۳ دی ۱۳۹۲سپر جلوش خیلی عجیب و غریبه ولی نمای عقب بسیار با اصالت…
فرزاد
۳ دی ۱۳۹۲خیلی خشگل و باکلاس
فرهاد
۳ دی ۱۳۹۲از عقب عجب استایلی داره خیلی با حاله
جلوشم زیباست اما نه مثل عقبش
در کل واقعاً زیباست
سعید
۳ دی ۱۳۹۲ماشین های ژاپنی از هر لحاظ بخوان پیشرفت کنن از لحاظ طراحی ظاهری پیشرفت نمی کنن هیچ پس رفت هم می کنن … آخه این چه طرحیه …
محسن.د
۳ دی ۱۳۹۲یه میتسوبیشی هست و یه لنسر! کاش نسل جدیدش رو میزدن،من خیلی از لنسر خوشم میومد…
ab12
۳ دی ۱۳۹۲خیلی عالی شده .واقعا حیف بود برند به این معروفی( بعد از گالانت و لنسرهای مدل 92) زیاد ظاهرهای جالبیرو برا ماشیناش طراحی نمیکرد .اگه این الگوی جدیدش باشه قطعا طرفدارای زیادیرو پیدا میکنه
salar
۴ دی ۱۳۹۲جلوش مسخره است .
JDM eat sleep
۴ دی ۱۳۹۲دقیقا پشتش شبیه اکلیپس 95 هست خیلی دوسش دارم
Only Japanese Car
I LOVE JDM
esi
۴ دی ۱۳۹۲به نظر من میتسوبیشی با ارائه این خودرو نشون داد میوتونه رقیب جدی برای دیگر شرکت های خودروساز باشه
وحید
۴ دی ۱۳۹۲چه عجب میتسوبیشی یه تکونی به خودش داد. یه زمانی بهترین طراحی ها رو تو زمان خودش داشت و تو مدل هایی مثل نسلی از گالانت – که در ایران به گالانت عینکی معروف شد- حتی جلوتر از زمان خودش بود(آزرای فعلی)امیدوارم دوباره به جایگاه قبلیش برگرده
طراحی فعلی گالانت :
http://media.ed.edmunds-media.com/mitsubishi/galant/2012/oem/2012_mitsubishi_galant_sedan_se_fq_oem_1_500.jpg
jalal
۴ دی ۱۳۹۲همچین هم تعریفی نیست .
mammad
۷ دی ۱۳۹۲جنسیس کوپه وتویوتا gt68وis300رو می کنه تو جیبش
عالیه
فواد
۷ دی ۱۳۹۲خدایش عجب هیکلی داره ادم وحشت میکنه.
کیا هم رفته سیراتورو کوپه کرده که همونه.
armin
۱۰ مرداد ۱۳۹۳نمیدونم الان میتسو ماسل کار شده یا نه این طرح که تو مایه های موستانگ و کامارو هست اگر به جلوی خودرو دقت کنی حجم و ارتفاع جلو مانند موستانگ هست اگر بخواد تولید بشه باید تو رنج ماسل کارا قرار بگیره ولی طرح با اصالتی نیست چرا چون در جلو شکست های بی مورد و بی محتوا داده شده بعد حجم اضافی خودرو دلیل سوم که اصالت میتسو رو نداره …
r
۱۱ اسفند ۱۳۹۵مشکل ایرانی ها اینه که همیشه ماشینارو از روی عکساش قضاوت میکنن به جای اینکه تحقیق کنن همیشه میرن ماشینای کره ای که از لحاظ فنی به درد نمی خورند رو میخرن فقط به خاطرظاهرش واینکه تو کاتالوگش پر از اپشنه ولی برندی مثل سوبارو با کیفیت بالا وموتور باکسر رو چون ظاهر واپشن نداره رو نمی خرند .